انواع روش طبیعی برای گونه برجسته

 اگر شما هم به نقش گونه های در زیبایی صورت پی برده اید و به دنبال راه های اسان برای برجسنه نشان دادن گونه های خود هستید در این مقاله از مجکوعه مقاله های دوره های اموزش ارایشگری الماس نشان همراه ما باشید.

رژگونه یکی از ابزارهای آرایشی و راه دیگری برای برجسته کردن گونه به شمار می رود که روی زیبایی گونه تاثیر فراوانی دارد اما دوام رژگونه موقتی است با داشتن گونه های برجسته نیازی به تمدید رژگونه روی صورت ندارید.

گونه برجسته با روغن زیتون:

روغن زیتون یکی چربی اشباع نشده است که به سلامت پوست کمک می کند.شما می توانید روزانه به اندازه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص را به آرامی روی گونه های خود ماساژ بدهید و حدود ۱۰الی ۱۵ دقیقه روی صورت بماند وبعد صورت را با آب گرم بشورید.

گونه برجسته با کره:

 بهترین روش طبیعی و خانگی برای پر کردن گونه ها و نرم شدن پوست استفاده از کره است. یک فنجان کره‌ی آب شده را با سه چهارم فنجان شکر مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید خمیر بدست آمده را روی گونه قرار بدید و بعد از۵دقیقه با آب ولرم شتشو بدهید.

بیشتر بخوانید :

گونه برجسته با گلیسیرین و گلاب:

مزایای زیادی از جمله خاصیت ضد عفونی کننده و مرطوب کنندگی دارند،ترکیب مناسبی برای چاق شدن گونه می باشد.از مخلوط گلیسیرین و گلاب بر روی گونه ها در هنگام شب قبل از خواب استفاده کنید تا صبح اجازه دهید این ترکیب روی پوست شما بماند.صبح صورت خود را با آب گرم بشویید.

گونه برجسته با گیاه آلوئه ورا:

گیاه آلوئه ورا پوست را سفت می کند.به این منظور گیاه را از وسط نصف کنید و ژل به دست آمده از آن را روی گونه‌ خود گذاشته و بعد به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید و برای مدتی ژل را روی صورت رها کنید و دست نزنید.

سپس با آب گرم بشویید. این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.وهمچنین می توانید روزی یک بار آب آلوئه ورا بنوشید.

گونه برجسته با گیاه شنبلیله:

شنبلیله گیاهی سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است پوست را صاف کرده و به آن سلامتی می بخشد. از ترکیب یه قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب خمیری درست کنید روی گونه قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا ۱۵دقیقه به صورت دست نزنید.

 زمانی که خمیر کاملا جذب پوست شد، می توانید صورت تان را با آب گرم بشویید.این خمیر را می توانید یک یا دوبار در روز استفاده کنید.

منبع : اموزشگاه آرایشگری الماس نشان

فرق پلاتین با طلا سفید

 با اینکه پلاتین و طلای سفید هر دو سایه‌ی نقره‌ای رنگ مشابه دارند و ظاهراً شبیه هم هستند، اما در واقعیت هیچ شباهتی با هم ندارند. این دو فلز از نظر مقاومت، قیمت، رنگ و دیگر ویژگی‌ها کاملاً با هم تفاوت دارند. در نگاه کلی می‌توان گفت، پلاتین سفیدتر، درخشان‌تر، مقاوم‌تر و گران‌تر از طلا سفید است. در واقع سنگین‌ترین و سخت‌ترین فلز سفید موجود در طبیعت، پلاتین است اما طلای سفید ترکیبی از چندین فلز است. اگر قصد خرید طلای سفید یا پلاتین دارید در این مقاله همراه ما باشید.

حالا برای اینکه فرق بین طلای سفید و پلاتین را بهتر متوجه شوید در زیر این دو فلز را با هم مقایسه کرده‌ایم.

قیمت

در مقایسه پلاتین با طلا سفید باید بدانید که پلاتین بسیار کمیاب و بسیار متراکم است که آن را به گران‌ترین فلز تبدیل کرده است. قیمت پلاتین بین دو تا پنج برابر گران‌تر از طلای سفید است. در نتیجه، خرید جواهرات از جنس طلای سفید به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از جواهرات پلاتینی است.

تراکم و استحکام

پلاتین حدود ۲۰ درصد از طلای سفید متراکم‌تر است. ساختار متراکم پلاتین باعث شده تا در برابر خط و خش بسیار مقاوم باشد. در واقع پلاتینوم یکی از بادوام‌ترین فلزات برای ساخت زیورآلات ‌قیمتی بشمار می‌رود. این فلز وقتی خراش بر می‌دارد، برخلاف طلا در طول زمان دچار خوردگی و فرسایش نمی‌شود. همچنین پلاتین قابلیت خم شدن دارد و به همین خاطر خیلی سخت دچار شکستگی می‌شود. برای این ویژگی‌ها، اغلب برای ساخت زنجیرهای حلقه‌ای از این فلز استفاده می‌شود.

طلای سفید نیز دوام و پایداری خوبی دارد. اما استحکام آن به عیار طلا بستگی دارد؛ هر چه عیارش پایین‌تر باشد به این خاطر که طلای کمتری در خود دارد، دوام بیشتری خواهد داشت. در مقابل، طلاهایی که عیار بالا دارند، چون میزان طلای مصرفی در آن‌ها بیشتر است و از آنجا که طلا فلز نرمی محسوب می‌شود، در نتیجه ممکن است استحکام چندان بالایی نداشته باشد. همچنین باید بدانید که طلای سفید در مجاورت مواد شیمیایی موجود در خانه بسیار آسیب‌پذیر است. اما پلاتین این مشکل را ندارد.

خلوص

طلای سفید از ترکیب طلا با فلزات سفید دیگری مثل نقره، پالادیوم و نیکل ساخته می‌شود. یعنی دارای ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد آلیاژ است. اما پلاتین شامل ۹۵ درصد پلاتین و ۵ درصد سایر فلزات است.

وزن

به‌صورت کلی، مصنوعاتی که با پلاتین ساخته می‌شوند سنگین‌تر از نمونه‌های ساخته شده با طلای سفید هستند. این مساله اهمیت چندانی ندارد مگر اینکه بخواهید مثلاً حلقه‌ی بزرگ‌تری بخرید که سنگی هم روی آن سوار شده باشد. بنابراین، پیش از خرید به این نکته توجه داشته باشید که قطعه طلای سفید یا پلاتین انتخابی خود را آیا قرار است هر روز استفاده کنید یا فقط برای مناسبت‌های خاص! مسلماً محصول سنگین برای استفاده روزانه چندان گزینه مناسبی نیست.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

ساخت شیرپاک‌کن های طبیعی برای انواع پوست

 در این مقاله از مجموعه مقاله های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید تا شما را با انواع شیر پاک کن های طبعی اشنا کنیم >

پاک‌کننده انرژی‌بخش

از خواص این میوه چهارفصل بهره‌مند شوید. یک برش سیب پوست‌کنده را با۲ قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق چای‌خوری آب مرکبات (لیمو یا پرتقال) به‌خوبی با هم مخلوط کنید تا کاملا به شکل خمیر شود. شما می‌توانید این مخلوط را تا ۳روز در یخچال نگهداری کنید و از خواص فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید،‌این ماسک صورت برای انواع پوست مناسب است.

می‌خواهید پوست‌تان مرطوب باشد؟

پوست‌های خشک به مرطوب کننده‌ای احتیاج دارند که چربی‌های طبیعی پوست را از بین نبرد و به پوست رطوبت نیز برساند. یک‌چهارم خیار بدون پوست را له کنید و آب آن را بگیرید،‌ سپس با ۲ قاشق غذاخوری ماست و۲ قاشق غذاخوری جو پخته به‌خوبی با هم مخلوط کنید بعد از آن با یک پنبه این مخلوط را به‌صورت‌تان بمالید.

پوست‌تان آسیب دیده‌است؟

یک برگ بزرگ آلوورا پوست‌کنده را با یک برش کوچک انبه پوست‌کنده و یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای‌خوری ماست را به‌خوبی با هم مخلوط کنید تا به‌صورت خمیر درآید. سپس روی صورت و به‌خصوص جاهای آسیب‌دیده بمالید. بااین کار می‌توانید،‌ پوست‌تا ن را ترمیم کنید و دوباره جوان به نظر برسید.

پاک‌کننده‌های مناسب پوست چرب را بشناسید

اگر از شست‌وشوی پوست‌تان خسته شده‌اید و مدام باید برای درمان جوش صورت‌تان نزد پزشک بروید و با استفاده از انواع کرم‌ها  چربی‌های پوست خودتان را متعال کنید،‌تنها کافی است،‌ دست به کار شوید و ماسک طبیعی زیر را در خانه‌تان بسازید.

۱- با یک دستمال نخی کمی شیر روی صورت‌تان بمالید، سپس چند دقیقه صبر کنید تا روی پوست خشک شود و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشویید.

۲- مقدار مساوی شیر، عسل و دانه‌های کنجد را با هم مخلوط کنید تا شکل خمیری پیدا کند، این مخلوط می‌تواند برای تمام بدن شما مفید باشد.

۳- مقداری آب‌‌لیمو، عسل و سفیده تخم‌مرغ را با هم مخلوط کنید، سپس آن را روی صورت‌تان بگذارید تا روی صورت‌تان خشک شود و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشویید.

منبع : https://www.almasneshansalon.com/

 

فرق بین عیارهای طلا چیست و کدام یک از همه بهتر است؟

 «عیار» به ‏درجه خلوص طلا در مصنوعات ساخته‌شده از طلا گفته می‌شود. عیار طلا را از واحد کامل ۲۴ حساب می‌کنند. برای مثال طلای ۲۴ عیار طلای خالص با حداقل ۹۹٬۹ درصد طلاست. یا مثلا طلای ۱۸ عیار از ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد فلز دیگر تشکیل شده‌است.

باید بدانید که عیار تعیین کننده مرغوب بودن یا نبودن طلا نیست؛ بلکه میزان وجود فلزات دیگری که در ساخت مصنوعات طلا استفاده می‌شود را تعیین می‌کند.

به طور کلی برای تعیین عیار از اعداد مختلفی همچون ۱۸K، ۱۴K یا ۱۰K  استفاده می‌شود. هریک از این اعداد بیانگر وجود درصد ‏مشخصی از طلا در یک شئ است. ‏حرف انگلیسی K در کنار این اعداد اولین حرف کلمه قیراط (karat) است. از قیراط برای نمایش درصد خلوص طلا استفاده می‌کنند. البته باید توجه داشته باشید که در زبان انگلیسی «عیار» را «قیراط» (carat یا Karat) می‌نامند و به همین خاطر با حرف اختصاری K مشخص می‌کنند. اما این قیراط با آن قیراطی که واحد اندازه‌گیری جرم سنگ‌های قیمتی و مروارید است، فرق دارد.

پس متوجه شدیم که «عیار»، واحد اندازه‌گیری خلوص آلیاژهای طلا و دیگر فلزات گران‌بهاست. احتمالا برایتان سوال پیش آمده که چرا طلا را با دیگر فلزها ترکیب می‌کنند؟ به این خاطر که طلای خالص ذاتا نرم است و هنگام استفاده در ساخت مصنوعات ممکن است تغییر شکل پیدا کند. ‏به همین خاطر برای اینکه سختی و استحکام کافی داشته باشد، معمولا آن را با فلزهای دیگر همچون مس، نقره، پلاتین و نیکل ترکیب می‌کنند.

بیشتر بخوانید :

در بالا اشاره کردیم که هر چه میزان سایر فلزات در مصنوع طلا بیشتر باشد، عیار پایین‌تر است و برعکس؛ هر چه میزان طلا بیشتر و فلزات دیگر کمتر باشد، عیار مصنوع طلا بالاتر است و ارزش بیشتری دارد.

برای درک بهتر این مساله به موارد زیر توجه کنید:

طلای ۲۴ عیار (۲۴K): یک طلای خالص است و از ترکیب هیچ فلز دیگری در آن استفاده نشده است.

طلای ۱۸ عیار (۱۸K): از ۱۸ واحد طلا و ۶ واحد فلزات دیگر (مس، نقره یا پلاتین) تشکیل شده است. یعنی خلوص طلای آن ۷۵ درصد است.

طلای ۱۴ عیار (۱۴K): از ۱۴ واحد طلا و ۱۰ واحد فلزات دیگر تشکیل شده است. یعنی خلوص طلای آن ۵۸٫۳ درصد است.

نکته اول: باید توجه داشته باشید که به این کدهایی که روی طلا زده می‌شود اصطلاحا «انگ» هم می‌گویند. که همان مفهوم عیار را دارد.

نکته دوم: فلزهای گرانبها مثل طلا را نقره گاهی با واحد ۱۰۰۰ عیار می‌شوند. مثلا عیار «۷۵۰» طلا معادل همان عیار ۱۸ است. یعنی ۷۵۰ واحد از هزار واحد مصنوع طلا از طلای خالص تشکیل شده و بقیه‌ی آن آلیاژی از دیگر فلزهاست.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

 

ست کردن آرایش با لباس عروس

 اولین گام در پروسه ‌ی عروسی برای خانم ها انتخاب  یک لباس عروس مناسب با استایل عروس خانم می باشد.. گام‌های بعدی برای تکمیل آن، انتخاب مدل مو و آرایش عروس است. اما اگر هنوز مدل مو و ارایش خود را انتخاب نکریده اید در این مقاله از مجموعه مقاله های دوره های اموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید.

انواع ست کردن آرایش با لباس عروس

ست کردن مدل مو با لباس عروس ساده

فرهای بزرگ، موج‌دار کردن مو، بافت تیغه‌ی ماهی و مدل‌های طبیعی  معمولا با مدل لباس عروس سنتی طبیعی زیباتر به نظر می‌رسد  برای مدل آرایش عروس رنگ‌های خاکی که زیبایی طبیعی چهره‌ی شما را بیشتر نشان دهد و پوست‌تان را درخشان کند انتخاب مناسبی خواهد بو.

ست کردن مدل مو با لباس عروس پرنسسی

اگر لباس‌تان مدل پرنسسی است یک شنیون بسته گزینه‌ی مناسبی است. اگر لباس عروس شما دارای دامن بلند و تور فراوان است موهای باز بر‌‌روی بازوان‌تان هم مدل خوبی خواهد بود. برای مدل آرایش عروس رنگ صورتی ملایم با تناژ طلایی پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید :

ست کردن مدل مو با لباس عروس با برش‌های خاص

همه‌ ی ما مدل موی مواج ده‌ی چهل را می پسندیم. برای مدل آرایش عروس، خط چشم کلاسیک گربه‌ای با رژ لب قرمز رنگ ظاهر اصیلی به شما خواهد داد.

البته در‌نهایت، مهم‌تر از هرچیز این است که در این روز احساس زیبا بودن داشته باشید و این‌که ظاهر شما در این روز گویای سلیقه‌ی شخصی شما خواهد‌ بود. گاهی اواقت قوانین را باید شکست و طبق سلیقه‌ی شخصی عمل کرد ولی اگر در انتخاب ظاهر خود در چنین روزی تردید دارید، امید است که پیشنهادات بالا کمک کننده باشند.

ما از طرف اموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما ارزومندیم .

چگونه می‌توان خط ‌و ‌خش روی طلا را از بین برد؟

 از آنجا که طلا فلز نرمی است، به‌راحتی خراشیده می‌شود. بنابراین، بزرگ‌ترین نگرانی در استفاده بعد از خرید طلا است ، خط‌ و خش‌هایی است که روی آن‌ها می‌افتد. به‌همین خاطر بد نیست با چند راهکار پولیش کردن طلا و جواهر آشنا شوید تا در صورت بروز مشکل، سریعاً آن را برطرف کنید.

– از بین بردن خط و خش طلا در خانه با دستمال پولیش

یکی از آسان‌ترین روش‌های پرداخت طلا در خانه استفاده از پارچه‌های مخصوص جلا دادن است که در بیشتر فروشگاه‌های مربوط به وسایل طلاسازی به فروش می‌رسد. البته این پارچه‌ها برای برطرف کردن خراش‌های سطحی و کم‌عمق کاربرد دارند. برای از بین بردن خراشیدگی عمیق، حتماً باید به‌سراغ متخصصان این کار بروید.

پیش از استفاده از پارچه‌ی پولیش طلا، مطمئن شوید که طلای شما کاملا تمیز است. برای این‌منظور، بهتر است از یک دستمال نرم استفاده کنید. دستمال را درون محلول آب‌وصابون نم‌دار کنید و سپس طلای خود را با آن تمیز کنید. پس از تمیز و خشک کردن طلا، با دستمال مخصوص پولیش آن را جلا دهید و برق بیندازید. فقط مراقب باشید که این دستمال را روی سنگ جواهر نکشید زیرا سبب آسیب دیدن آن می‌شود.

بیشتر بخوانید :

– از بین بردن خط و خش طلا در خانه با آب جوش

اول از همه بگوئیم که این روش فقط برای طلا مناسب است و به هیچ عنوان برای پولیش کردن جواهرات از آب جوش استفاده نکنید. چون دمای زیاد آب به سنگ‌های قیمتی آسیب می‌رساند و موجب شکستن یا ترک برداشتن آنها می‌شود. برای این کار فقط کافی است یک قابلمه مسی یا استیل را تا نصفه آب کنید. آن را روی اجاق‌گاز و شعله‌ی متوسط بگذارید. مقدار کمی مایع ظرفشویی درون قابلمه بریزید و هم بزنید. سپس، قطعه‌های طلا را طوری در کف ظرف بچینید که هیچ برخوردی با یکدیگر نداشته باشند. اجازه دهید آب به جوش بیاید و قل بخورد. این کار باعث می‌شود تا مواد اضافی و چربی‌های روی طلا زدوده شوند. سپس دوباره آنها را زیر آب جوش دیگری بگیرید تا چربی‌های باقیمانده به طور کامل از سطح طلا شسته شوند.

– پاک کردن خراشیدگی طلا به روش حرفه‌ای

وقتی عمق خراش‌ها زیاد است آن را به متخصص تعمیرات طلا بسپارید. در واقع برای رفع خط وخش طلا بهتر است به کارگاه‌های طلاسازی مراجعه کنید‌. چون افراد متخصص، وسایل و ابزار مخصوصی برای پرداخت کردن و جلا دادن طلا دارند که نتیجه‌ی بسیار بهتری از دستمال پولیش خواهد داشت. آنها ابتدا طلا را با یک د‌ستگاه چرخان که فرچه‌ای نمد‌ی د‌ارد‌، پرد‌اخت می‌کنند. د‌ر این مرحله یک لایه‌ی نازک از سطح طلا برد‌اشته می‌شود‌ تا خط وخش‌ها از بین برود‌. به همین خاطر است که وزن طلا پس از پولش‌کردن کاهش می‌یابد. بعد از این مرحله هم نوبت به آبکاری طلا می‌رسد‌ تا طلا مثل روز اول براق و سالم و درخشان شود.

منبع : طلا فروشی آنلاین کیش طلا

 

اشتباهات آرایش عروس خانم ها

 اگر شما اطلاعات لازم را در مورد روش‌های آرایشی متناسب با چهره‌تان و نکات لازم را برای انتخاب بهترین آرایش ندانید،ممکن است باعث شود آرایشتان در شب عروسی زیبا بنظر نرسد،برای اینکه آرایش عروس زیبا و بی نقص باشد، شما قبل از مراجعه به سالن زیبایی، نکاتی را باید بدانید تا دچار اشتباهات آرایشی نشوید.در ادامه این مقاله از مجموعه مقاله های آموزش ارایشگری الماس نشان همراه ما باشید تا با این نکات آشنا شوید.

اپلاسیون نکردن پوست صورت

قبل از آغاز اعمال آرایش، باید پوست خود را اپلاسیون کنید، اپیلاسیون ابرو و نواحی دیگر صورت خود را حداقل پنج روز قبل از روز عروسی انجام دهید. و اگر تابه حال هرگز پوست صورت خود را اصلاح نکرده­‌اید، اکنون زمان مناسبی برای آغاز این کار نیست.اگر پوست شما به این امر عادت نداشته باشد، ممکن است جوش­‌های کوچک یا بزرگی روی پوست‌تان به وجود آید.

بهتر است ابتدا صورت خود را با یک پاک­‌کننده ملایم شسته، و سپس از یک لوسیون مرطوب‌­کننده روی پوست خود استفاده نمایید. پس از آن، با استفاده از یک کرم سی ‌سی، رنگ پوست خود را همسان کنید.

 استفاده از فیکساتور ضد آب

برای دوام آرایش صورت عروس که از اول صبح شروع می شود و تا پایان مراسم عروسی باید دوام بیاورد،در این حالت باید از یک تثبیت کننده ضدآب بر روی صورت عروس استفاده گردد تا عرق و اشک باعث به هم خوردن آرایش عروس نگردد،حتما از ریمل مژه ضد آب استفاده کنید.

هنگامی که گریه می‌کنید، اشک‌­های خود را پاک نکنید.بجای آن یک دستمال نرم را به آرامی روی اشک­‌هایتان قرار دهید.در طول مراسم رژ لب و پودر همراه باشد،ُتا در صورت نیاز آرایش را ترمیم کنید.

بیشتر بخوانید :

مدل آرایشی مناسب با صورت

یکی از اشتباهات استفاده از مدل هایی است که ممکن است اصلا برای شرایط ظاهری شما مناسب نباشد روز عروسی شما نباید زمانی باشد که برای اولین بار، رژ لب قرمز یا آرایش چشم دودی را روی چهره خود امتحان می­‌کنید، بهتر است قبل از روز عروسیتان نیز یکبار آن مدل را بر صورت خود امتحان کرده و نواقص موجود را برطرف نمایید.

سعی کنید حتما قبل از روز عروسی با یک متخصص مشورت و فرم مناسب مدل صورت خود را انتخاب کنید، بهتر است با لباس سفید به آرایشگاه بروید این کار به شما کمک می کند تا دریابید که آرایش موردنظرتان با لباس سفید عروسی دقیقا چه ظاهری به شما خواهد بخشید.

استفاده بیش از حد کرم صورت

اکثر عروس‌ها فکر می کنند که برای داشتن یک ظاهر خوب در عکس­‌ها، باید از لایه‌­های کرم بیشتری روی پوست خود استفاده کنند.اما کاملا نادرست است فقط باید از کرم پرایمر استفاده کرده و سپس، با یک کرم پوشاننده مناسب پوست صورت خود را به شیوه متعادلی بپوشانید. استفاده از پرایمر می‌­تواند آرایش صورتتان را در تمام طول روز ثابت نگاه دارد. شما همچنین در کنار کرم پرایمر مخصوص صورت، باید از یک پرایمر سایه چشم نیز برای پایداری بیشتر آرایش چشم خود بهره ببرید.

استفاده بیش از حد رنگ برنزه

اسپری برنزه اغلب غیرطبیعی به نظر می­‌رسد، چرا که کل بدن شما را به طور مساوی با رنگ می­‌پوشاند، در شب عروسی سفید می­‌پوشید. این تضاد می‌­تواند ظاهر شما را غیرطبیعی جلوه دهد، بهتر است از یک کرم پودر برنزه برای تعمیق رنگ چهره استفاده کنید.بهتر است کل صورت و پلک‌­ های شما با یک رنگ برنزه عمیق پوشانده نشده باشد، زیرا این ظاهر تا حد بالایی غیرطبیعی به نظر می‌­رسد.. رنگ صورت و قفسه سینه باید با هم مطابقت داشته باشند، اما مرکز صورت باید نور اندکی را از خود منعکس کند.

ما از طرف سالن و آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما نیازمندیم.

چگونه از خراشیدگی سطح طلا پیشگیری کنیم؟

 چگونه از خراشیدگی سطح طلا پیشگیری کنیم؟

لازم به یادآوری نیست که باید از طلای خود به‌درستی نگهداری کنید تا مشکلی برای آن پیش نیاید. اما فارغ از این بدیهیات، در زیر چند نکته را گفته‌ایم که خوب است هنگام خرید طلا به آن‌ها توجه داشته باشید. با این کارها می‌توانید از از خراشیدگی سطح طلا پیشگیری کنید.

– طلایی بخرید که به‌راحتی خراش بر نمی‌دارد
طلا فلز نرمی است. هرچه عیار بالاتری داشته باشد، یعنی خلوصش بیشتر است و در نتیجه نرم‌تر است. اما برعکس، وقتی عیار آن پایین باشد، یعنی فلزات بیشتری در ساخت آن به‌کار رفته و در نتیجه، در برابر ضربه و خراشیدگی سفت‌تر و محکم‌تر خواهد بود. با این توصیفات، بهتر است برای خرید انگشتر طلا یا خرید النگو طلا که بیشتر در معرض آسیب دیدن هستند، عیار پایین‌تری را انتخاب کنید. اما برای طلاهای دیگر همچون گوشواره، آویز یا گردنبند که جایشان امن‌تر است، از عیارهای بالا استفاده کنید.

همچنین توجه داشته باشید که در بازار معمولاً دو مدل طلا عرضه می شود. یک، طلاهای درجه‌ی یک که کیفیت بالایی دارند و دو، طلاهای درجه دو که با اجرت کمی فروخته می‌شوند. طلاهای که باکیفیت پاپین‌تری ساخته شده‌اند، بسیار سریع‌تر از طلاهای دسته‌ی دوم تیره و کدر می‌شوند و ممکن است سریع‌تر هم خطوخش بردارند. بنابراین بهتر است از فروشگاه‌های معتبری همچون گالری پرسته طلای موردنظر خود را خریداری کنید تا مطمئن باشید که ۱۸ عیار و اصل هستند.

بیشتر بخوانید :

خرید آنلاین طلا 
– طلاهای ظریف را فقط در مواقع خاص استفاده کنید
وقتی می‌دانید طلای شما بسیار ظریف و آسیب‌پذیر است، بهتر است آن را هر روز و همیشه و همه‌جا استفاده نکنید. در مراسم یا قرارهایی که برایتان اهمیت بیشتری دارند از زیبایی این جواهرات بهره بگیرید. استفاد‌ه کوتاه‌مد‌ت از طلا و جواهر باعث می‌شود‌ که همیشه برق خود‌ را حفظ کنند‌ و کنر دچار خراشیدگی شوند.

– از طلای خود در حمام یا استخر استفاده نکنید
هنگام حمام کردن یا شست‌وشوی د‌ست‌هـا، جـواهرآلات خـود‌ را د‌ر بیاورید‌ چون صابون سبب ایجاد‌ لایه‌ای نازک روی جواهرآلات می‌شود‌ و برق و درخشش آن را به‌تد‌ریج از بین می‌برد

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا 

ترفند داشتن چشمان درشت در آرایش عروس

 


چشم ها عضو مهمی در صورت هستند و زیبایی آن ها نقش بسزایی درزیبایی عروس ها دارد اگر شما به دنبال بهترین راه ها برای زیبا شدن در شب عرئسیات هستید در این مقاله با ازمجموعه مقاله های دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید 
ترفند اول: سایه ی روشن
یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند. مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم ها و بالای پلک هایتان بزنید.

ترفند دوم: رژلب کم رنگ
زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

ترفند سوم: آب یخ
اگر صبح به زور از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب یخ چاره کار شما خواهد بود. اما این لیوان برای نوشیدن نیست، بلکه باید آن را روی صورت تان بپاشید. از آنجا که چشم های پف کرده، شما را خسته و کسل نشان می دهد، یخ می تواند به بهترین شکل عمل کند و چهره شما را، حتی بدون نوشیدن قهوه، بیدار و سرحال نشان دهد.

 ترفند سوم: کانسیلر روشن
کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم های شما را از بین می برد بلکه آنها را درشت تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره تان ایجاد می کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم هایتان بزنید تا سیاهی های دور آن را بپوشاند..

آقایان هم می توانند از کرم ضد آفتابی که با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده کنند از آنجا که ناحیه دور چشم بسیار حساس است، سعی کنید که از کانسیلر مناسبی استفاده کنید تا هم روی پوست صورت تان به خوبی بنشیند و هم به پوست تان آسیب نزند.
بیشتر بخوانید : 
آموزش گریم تخصصی 

ترفند چهارم: فر کردن مژه
اگر ازدسته خانم های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش برای جذاب تر شدن باشید. مژه تاثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم تر کردن و بلندتر کردن مژه ها، چشم هایتان بیشتر به چشم می آید. بنابراین فر مژه می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

ترفند پنجم: کشیدن خط چشم روشن
اگر چه سایه چشم روشن، چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می کردید، زمان آن است که خط چشم های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می رود و چشم هایتان حالتی شاداب تر و سالم تر به خود می گیرد.

ترفند ششم: ویتامین سی
ویتامین سی به داشتن پوستی روشن و شاداب کمک می کند،بنابراین از میزان ویتامین سی بدن تان اطمینان حاصل کنید. این ماده لکه های حاصل از آفتاب، نشانه های پیری و بی رنگی پوست را از میان می برد و چشم هایتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.پ
ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم

نکاتی که قبل از خرید طلا باید بدانید

 قیمت طلا در ایران در نوسان است و به طور روزانه و گاهاً ساعتی از طریق اتحادیه به طلا فروشان اعلام می‌شود. بنابراین هنگام خرید باید به قیمت روز طلا دقت کنید.

– به اجرت ساخت طلا توجه داشته باشید. اجرت ساخت در واقع قیمتی است که علاوه بر وزن طلا بابت ساخت آن پرداخت می‌شود. بعضی طلاها کم اجرت هستند و برخی دیگر اجرت بیشتری دارند. یکی از این دلایل این امر می‌تواند به خاطر جدید بودن طرح و تازه بودن کالکشن آن طرح خاص از طلا باشد. طلاهایی که با ماشین و در تیراژ بالا ساخته می‌شوند، مزد ساخت پایین‌تر و آنهایی که کار دست و محدود‌تر است، مزد ساخت بالاتری دارند.

– درصد سود طلافروشان ۱۲ درصد است که شامل ۵ درصد مالیات ارزش افزوده و ۷ درصد سود فروشنده است.

– حواستان باشد که طلای دست دوم را به جای طلای دست اول خریداری نکنید. در این رابطه بهتر است به قسمت قفل دستبند و گردنبند و خط و خش وارد شده به آن دقت کنید؛ چرا که بیشترین جایی که امکان تشخیص آن وجود دارد در همین قسمت‌ها است.

– پیش از خرید آنلاین طلا حتما بررسی کنید و ببینید آیا به زیورآلات ساخته شده از طلا حساسیت دارید یا خیر. اغلب کسانی که به طلا حساسیت دارند، در واقع به نیکل موجود در مصنوعات طلا آلرژی دارند. نیکل باعث استحکام و سفت شدن طلا می‌شود. به همین خاطر از این فلز به وفور در ساخت مصنوعات طلایی استفاده می‌شود. اگر شما جزو این افراد هستید، پیش از خرید اینترنتی طلا حتما به بالا بودن عیار آن توجه کنید. هر چه عیار طلا بالاتر باشد، خلوص آن بیشتر است و فلزات جانبی کمتری در ساختش به کار رفته. در نتیجه احتمال بروز آلرژی کمتر خواهد بود.

– اگر قرار است طلا را هر روز و همه جا استفاده کنید، پس بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دوام و استحکام زیادی دارند. در بالا توضیح دادیم که هر چه عیار طلا پایین‌تر باشد، استحکام آن بیشتر است. چرا؟ چون با فلزات دیگر آلیاژ شده و سفت‌تر و محکم‌تر است.

بیشتر بخوانید :

خرید النگو طلا

– توجه داشته باشید که در ایران، عیار اغلب طلاهای موجود در بازار ۱۸ یا ۱۷ است. اگر هنگام خرید طلا با اعداد ۷۵۰ یا یا ۷۰۵ هک شده در آن روبرو شدید، باید بدانید که منظور به ترتیب ۱۸ و ۱۷ عیار است.

– در آخر هم توصیه می‌کنیم مراقب باشید که طلای فیک به شما نفروشند. تست خش‌اندازی یک راه ساده برای تعیین اصالت طلا است. به این صورت که، با طلا بر روی یک سکه‌ی مسی یا بشقاب سرامیکی بدون لعاب خط بکشید. اگر طلا روی آنها خط بیاندازد یعنی طلای شما اصل نیست زیرا طلای واقعی روی سکه خط نمی‌اندازد بلکه خودش خراشیده می‌شود.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->