راهنمای خرید پابند طلا شیک و مدرن

اين روزها بازار خريد طلا و جواهرات ظريف و ارزان گرم گرم است زيرا قيمت طلا نسبتا بالا است و شايد هر كسي قصد و توان خريد طلاي سنگين و ضخيم را نداشته باشد. در اين بين گوشواره هايي ظرف، دستبندها، انگشتر طلا نازك و صد البته پابندها مشتريان و طرفداران بسيار زيادي دارند. در اين مقاله قصد داريم درباره خريد پابند طلا شيك اطلاعاتي به شما ارائه دهيم.

مدل و استايل، مهمترين نكته در حين خريد پابند طلا شيك زنانه 

پابندها مدل ها و استايل هاي بسيار متنوع و گوناگوني دارد بنابراين انتخاب بر اساس مدل ها ميتواند كمي دشوار باشد و سخت بتوان در نگاه اول پابند مورد علاقه و البته متناسب با مچ پا و استايل خود را خريداري كرد.  اولين نكته اي كه بايد حين خريد به آن توجه كنيد اين است كه شما ميخواهيد پابند را با چه نوع كفشي ست كنيد؟ اغلب چه نوع كفشي ميپوشيد؟ كتاني، رسمي، پاشنه بلند يا صندل؟

بهترين جنس براي پابند چيست؟

پابندها درست مانند ساير جواهرات و مصنوعات تزئيني از جنس ها مختلفي ساخته ميشوند. اما معمولا رايج است كه آن ها را از انواع  فلزات تهيه ميكنند. در ميان تمام فلزات نيز،  طلا بيشترين استفاده را دارد. خانم ها معمولا بيشتر تمايل به خريد پابند طلا شيك دارند و كمتر از جنس هاي ديگر استفاده ميكنند.

چه سايزي براي پابند مناسب است؟

شايد مهمترين مساله در هنگام خريد پابند طلا شيك اندازه آن نباشد اما جزء مهمترين فاكتورهايي است كه بايد حتما آن را در نظر گرفت. به طور معمول پابند طلا دو حالت دارد، يكي اينكه يا بايد از قوزك پا آويزان شود و يا اينكه نهايتا به راحتي در مچ پا قرار بگيرد و زياد شل يا سفت نباشد.

چگونه اندازه دقيق پابند خود را سفارش دهيم؟

اگر قصد خريد پابند طلا داريد ابتدا بايد دور مچ پاي خود را اندازه بگيريد. براي اينكار ميتوانيد از يك متر خياطي منعطف استفاده كنيد و يا اينكه اگر متر در دسترس نداريد به سادگي تنها از يك پارچه كوتاه يا نخ استفاده كنيد. بعد از اينكه دور پا را با كمك متر يا پارچه اندازه گرفتيد تنها كافي است كه به طول بدست آمده حدود ۱ تا ۱.۵ سانتي متر اضافه كنيد. اين سايز ميشود سايز و اندازه پابندي كه بايد بخريد.

از كجا پابند طلا شيك و مدرن بخرم؟

شركت كيش طلا براي آسايش حال مراجعان و مشتريان خود اقدام به فروش محصولاتش از طلا فروشي آنلاين كرده  است كه در آن انواع مصنوعات و جواهرات طلايي را به فروش ميرساند. ما افتخار اين را داريم كه نسبت به رقبا و ساير مراكز عرضه طلا، محصولات باكيفيت و با كمترين اجرت ممكن را به فروش برسانيم. چنانچه قصد خريد پابند طلا و يا هر كدام از محصولات طلا و جواهر را داريد ميتوانيد از طريق وبسايت ما به راحتي يك كليك ساده اينكار را انجام دهيد

اموزش نگهداري و مراقبت از انگشتر طلا

 مساله تميز كردن و نگهداري از مصنوعات و قطعات طلا و جواهر از اهميت زيادي برخوردار است. در ميان تمام اين محصولات انگشتر شايد بيشترين ايتفاده را دارد و نياز بيشتري به مراقبت و تميز كردن دارد.

چگونه انگشتر طلاي خود را پوليش كنيم؟ 

پوليش زدن براي برق انداختن انگشتر طلا است. دقيقا بعد از اينكه مطابق مراحل و روش هاي فوق انگشتر را شستشو داديد نوبت به برق انداختن و جلا دادن به آن ميرسد. برخي از افراد با كمك پارچه هاي معمولي ميخواهند انگشتر را برق بي اندازند اما اينكار شدني نيست الا با كمك پارچه هاي مخصوص پوليش. ميتوانيد اين نوع پارچه ها را از بيرون  و مخصوصا از طلا فروشي ها تهيه كنيد ويا اينكه انگشتر خود را مستقيما به يك طلا فروشي يا جايي كه كار تعمير طلا را انجام ميدهند ببريد تا آن ها با مهارت خود انگشتر را مثل روز اول برق بي اندازند.

آموزش نحوه مراقبت صحيح و درست از انگشتر طلا

براي اينكه بتوانيد تا ساليان سال بدون آسيب ديدگي و يا از ظاهر افتادن،  از انگشتر طلاي خود استفاده كنيد لازم است كه به نكات توصيه شده در ادامه توجه داشته باشيد:

به هيچ عنوان حين دوش گرفتن و استحمام انگشتر به دست نداشته باشيد

قبل از اينكه بخواهيد آماده دوش گرفتن و يا استحمام شويد حتما انگشتر را در آورده و در يك مكان امن قرار دهيد. دقت كنيد كه اگر اين كار را انجام ندهيد، مواد معدني و كلر موجود در آب ميتواند در دراز مدت باعث كاهش رنگ طلا شود. اگر اينكار براي مدت طولاني اتفاق بي افتد بخش هاي مختلف انگشتر طلا ميتواند آسيب ببيند.

موقع كار انگشتر طلا خود را در بياوريد

اگر خانم هستيد و به صورت روزانه خانه را گردگيري كرده، ظرف ميشوييد و يا كارهاي مشابه انجام ميدهيد امكان آسيب ديدگي انگشترتان وجود دارد. بنابراين حين انجام كارهاي خانه سعي كنيد انگشتر طلا را دربياوريد و بعد از اتمام كارتان دوباره آن را به دست كنيد. اگر در خارج از خانه كار ميكنيد و كارتان به گونه اي است كه از دستتان بيشتر استفاده ميكنيد نيز سعي كنيد انگشتر خود را در بياوريد. براي مثال اگر كارتان نجاري، كشاورزي، و …. است.

مراقب افزايش دما و مكان هايي كه بسيار گرم هستند باشيد

اكثر كساني كه سروكارشان با طلا است توصيه ميكنند كه انگشتر طلا را به هيچ عنوان در معرض گرماي زياد قرار ندهيد. محل نگهداري انگشتر بايد يك جاي خنك بوده و  اصلا گرم و يا داغ نباشد. زيرا طلا فلز نرمي است كه استحكام چنداني ندارد و اگر بيش از حد در معرض گرما قرار داشته باشد ميتواند به آرامي تغيير شكل بدهد.

اگر هنوز موفق نشده ايد كه يك انگشتر طلا ساده يا نگين دار خريداري كنيد ميتوانيد با  مراجعه به طلافروشي انلاين كيش طلا و با مقايسه تعداد زيادي انگشتر مختلف يكي را به سليقه خودتان انتخاب كنيد. كيش طلا اين افتخار را دارد كه محصولات خود را با كمترين ميزان اجرت به فروش برساندشما مي توانيد براي خريد طلا از طريق اين فروشگاه تنها با چند كليك ساده دم در منزل خود دريفات كنيد.

چگونه انگشتر طلا نگين دار را تميز كنيم؟

 مساله تميز كردن و نگهداري از مصنوعات و قطعات طلا و جواهر از اهميت زيادي برخوردار است. در ميان تمام اين محصولات انگشتر شايد بيشترين ايتفاده را دارد و نياز بيشتري به مراقبت و تميز كردن دارد. به خاطر اهميت اين موضوع، كيش طلا در اين مقاله به شما آموزش خواهد داد كه چگونه انگشتر طلا نگين دار يا بدون نگين خود را تميز كرده و جلا دهيد.

آموزش نحوه تميز كردن انگشتر طلاي نگين دار 

شستشو و تميز كردن انگشتر طلا نگين دار با هر نوع سنگ قيمتي، كمي متفاوت از انگشتر بدون نگين است. اولين نكته كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه، سعي نكنيد انگشتر طلا نگين دار را مستقيما در آب قرار دهيد. چرا؟ زيرا ماهيت برخي از سنگ هاي قيميتي اينگونه است كه اگر براي يك مدت طولاني در معرض آب قرار بگيرند كيفيت خود ار از دست خواهند داد. مثلا چه سنگ هايي؟ براي مثال سنگ هاي اونيكس و زمرد جزء سنگ هايي هستند كه در تماس طولاني مدت با آب ميتوانند آسيب ديده و كم ارزش شود.

مراحل تميز كردن انگشتر طلا نگين دارد

براي تميز كردن و شستشوي اين انگشترها مراحل زير را دنبال كنيد:

كمي آب ولرم را درون يك كاسه كوچك قرار دهيد.

سپس مقداري صابون به كاسه اضافه كنيد تا آب كف كند

انگشتر را درون كاسته قرار ندهيد. در عوض يك پارچه ظريف و بدون پرز تهيه كرده و آن را به محلول داخل كاسه آغشته كنيد. (بهتر است دستمال نخي باشد)

دستمال نخي را بچكانيد و كاري كنيد كه فقط مرطوب باشد. بعد از آن، تمام سطح انگشتر همراه با نگين را با دقت و به آرامي تميز كنيد. دقت كنيد كه به نگين فشار وارد نشود.

بعد از اينكه با كمك دستمال نخي آغشته به آب ولرم و صابون انگشتر را شستشو داديد، يك دستمال تميز و نمدار ديگر برداريد و بار ديگر همه بخش هاي انگشتر را تميز كنيد.

در مرحله آخر نيز انگشتر نگين دار را روي يك سطح خشك قرار دهيد و منتظر بمانيد تا خودش خشك شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد طلا و نگهداري  از ان مي توانيد به سايت طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد

 

براي هر فرم صورت چه گوشواره اي بايد بخريم؟

 اگر ميخواهيد انتخاب هوشمندانه اي داشته باشيد بهتر است كه به فرم صورت خودتان توجه كنيد. انتخاب بر اساس فرم صورت ميتواند زيبايي شما و گوشواره انتخابي شما را چند برابر كند.

خريد گوشواره طلا براي صورت هاي بيضي يا تخم مرغي شكل

كساني كه صورت بيضي شكل دارند، معمولا صورتشان كشيده است. اين افراد بايد گوشواره اي بگيرند كه كشيدگي صورتشان را كاهش دهد.

خانم هايي كه صورت كشيده دارند گوشواره هاي اين مدلي بخرند:

  • دايره اي يا مدور
  • مثلثي
  • مربعي

اين مدل ها باعث ميشوند كشيدگي صورت كاهش يافته، و صورت كمي يكدست و پهن تر به نظر برسد. اگر از اين مدل ها استفاده كنيد بيننده زيبايي شما را بيشتر متوجه خواهد شد.

خريد گوشواره طلا براي صورت هاي گرد و دايره اي

اين صورت ها جذابيت خاصي دارند اما اگر در انتخاب گوشواره براي آن ها دقت نكنند ممكن است هارموني صورتشان بر هم بخورد. بايد مدلي انتخاب كنند كه از گردي صورتشان كاشته شده و كمي كشيده به نظر برسد.

اگر صورت گردي داريد اين مدل گوشواره بخريد:

  • آويزان
  • اشكي
  • لوستري
  • بلند
  • فلت و بدون طرح هاي سه بعدي

خريد گوشواره طلا براي صورت هاي مستطيلي يا مربعي

صورت هاي نرمال يا ايده آل معمولا تركيبي از فررم هاي گرد و كشيده هستند. و هدف از استفاده از جواهراتي مثل گوشواره طلا معمولا نرمال و ايده  آل كردن صورت يا نزديك كردن به يك فرم ايده آل است. صورت هاي مستطيلي را نيز بايد به اين شكل متمايل كرد. گوشواره ها يكي از راه حل هاي ايده آل نشان دادن صورت هاي مستطيلي هستند.

خانم هايي كه صورت مستطيلي دارند گوشوارهاي با فرم زير خريداري كنند:

  • گوشواره هاي گرد و دايره اي
  • اشكي
  • حجيم و پهن
  • اين مدل ها صورت را گردتر  نشان ميدهند

از كجا گوشواره طلا بخرم؟

راه هاي مختلفي براي خريد طلا وجود دارد. شما ميتوانيد به صورت حضوري به يك مغازه طلا فروشي برويد و از نزديك همه مدل هاي طلا را مشاهده كنيد و يا اينكه از طريق اينترنتي اقدام به خريد كنيد. كيش طلا مفتخر است كه هم به صورت اينترنتي و هم به صورت حضوري اقدام به فروش گوشواره و ساير قطعات و جواهرات طلا ميكند. خوشحال ميشويم سري به طلافروشي آنلاين ما بزنيد و با مقايسه تعداد زيادي از گوشواره ها، از ما خريد امن و بدون دردسري داشته باشيد. براي مشاهده مجوزهاي معتبر فروش اينترنتي كيش ظلا ميتوانيد به صفحه اول سايت مراجعه كنيد.

راهنماي محاسبه قيمت طلا، چگونه طلا را قيمت گذاري مي‌كنند؟

 براي بسياري از مردم هنوز هم جاي سوال است كه چرا محاسبه قيمت طلا آنقدر پيچيده  است؟ مگر نه اينكه بايد قيمت وزن طلا را ضربدر وزن كل طلا كرد؟ پس چرا فروشنده طلا مبلغ بيشتري بر ميدارد و از اين فرمول پيروي نميكند؟ ما در اين  مقاله به بررسي اين موضوع خواهيم پرداخت و به شما نشان ميدهيم كه نحوه محاسبه قيمت طلا و جواهر چگونه است.

آشنايي با انواع روش محاسبه قيمت طلا 

حتما حين خريد طلا به شما فاكتوري تحويل داده خواهد شد و حتما تاكنون حداقل يكبار چشمتان به فاكتور خورده است. اغلب فروشندگان طلا، زماني كه فاكتور مينويسند تنها به نوشتن وزن كل قطعه خريداري شده، عيار و قيمت نهايي بسنده ميكنند. خيلي كم پيش مي آيد كه طلافروشي بخواهد قيمت روز و لحظه اي هر واحد طلا را در فاكتور قيد كند. نتيجه همه اين اتفاقات باعث ميشود كه شما در لحظه نوشتن فاكتور، اصلا متوجه نخواهيد شد كه آيا نحوه محاسبه قيمت همانطوري خواهد بود كه در ادامه ذكر خواهيم كرد يا خير.

به طور خلاصه نحوه محاسبه به اين صورت است كه وزن كل قطعه را ضربدر قيمت هر واحد از طلا ميكنند. (قيمت واحد يعني قيمت طلاي خام (مثلا طلا 18عيار) به اضافه‌ي اجرت ساخت به اضافه‌ي ۷ درصد سود.)

طلا و جواهر با همه تفاوتي دارند؟ آيا اين دو يك تعريف و مفهوم دارند؟ 

البته كه طلا و جواهرات با هم متفاوت هستند و نميتوان آن ها را در يك دسته قرار داد. از نظر تعريف به مصنوعات طلا و يا هر قطعه طلايي كه در آن تنها از فلز طلا استفاده شده باشد طلاي خالي گفته ميشود. اين در حالي است كه، جواهر به طلاهايي گقته ميشود كه در آن ها از انواع سنگ هاي قيمتي و با ارزش استفاده ميشود. سنگ هاي با ارزش بكار رفته  در جواهرات معمولا يا اتمي هستند يا اصل. اگر سنگ بكار رفته در جواهر، سنگ اتمي باشد به آن جواهر اتمي گفته ميشود و اگر هم سنگ اصل باشد به آن جواهر اصل گفته ميشود.

محاسبه قيمت طلا با در نظر گرفتن سنگ ها قيمتي و با ارزش

احتمالا تا اينجاي كار با روند محاسبه قيمت طلاي معمولي و بدون سنگ آشنا شده ايد. اگر در ساخت طلا از سنگ هاي قيمتي اصل و يا اتمي استفاده شده باشد، قيمت آن سنگها نيز به قيمت طلا افزوده خواهد شد. سنگ هاي طبيعي و اصل معمولا قيمت بالاتري نسبت به سنگ هاي اتمي دارند و هرچه در ساخت سنگ ها ريزه كاري، ظريف كاري و جزئيات بيشتري ديده شود قميت جواهر نيز بيشتر خواهد شد. اما اگر سنگ ساده باشد تنها قيمت خود سنگ بر نحوه محاسبه تاثير خواهد گذاشت.

انصاف و مشتري مداري در قيمت گذاري طلا

يكي از بهترين راه هاي خريد طلا و جواهر، خريد از طريق اينترنت و در بستري امن از يك سايت مطمئن است. چنانچه دوست داريد كه با كم ترين اجرت ممكن و با بهترين كيفيت مصنوعات طلا و جواهر خود را بخريد ميتوانيد به طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد و تنها با چند كليك ساده محصول مد نظر خود را با فاكتور اصلي درب منزل تحويل بگيريد.

خريد و فروش طلا و جواهرات چه تفاوتي با هم دارد؟

 براي اينكه بتوانيد بهتر متوجه شويد كه تفاوت دقيق خريد طلا و فروش آن باهم چيست به  موارد زير توجه كنيد.

محاسبه قيمت طلا

اصلي ترين مساله و فاكتور در نحوه محاسبه قيمت طلا ارزش روزانه و لحظه  اي هر گرم از آن است. به اين صورت كه فروشند قيمت هر گرم در لحظه از طلا را با اجرت و سود خودش جمع زده و قيمت نهايي را به شما اعلام ميكند. (قيمت هر گرمx وزن كل قطعه طلا+ اجرت+ سود خودش كه معمولا ۷ تا ۸ درصد است= قيت تمام شده)

محاسبه قيمت خريد و فروش جواهرات

نحوه محاسبه قيمت در خصوص جواهرات كمي متفاوت از طلاي خالي است. برخلاف طلا، ما در قيمت گذاري جواهرات فاكتورهاي مهمي از جمله نوع سنگ قيمتي و ارزش آن، اجرت ساخت پايه و نگهدارنده جواهر، مخراجي و ساير هزينه ها را را در نظر ميگيريم. و در نهايت هزينه و قيمت جواهرات اينگونه حساب ميشود: قيمت هر گرم طلاي روزx وزن قطعه + اجرت ساخت پايه+ سود فروشنده كه معمولا حدود ۲۰ درصد است + عوامل موثر ديگر.

اجرت طلا نيز بر محاسبه قيمت طلا تاثير دارد

قبل از اينكه بخواهيد اين بخش را بخوانيد لازم است كه درباره  اجرت طلا اطلاعات كافي داشته باشيد. اجرت طلا يك قرارداد نانوشته  است كه در آن حين خريد، شما بايد مبلغي اضافه بر قيمت طلا، بابت حق زحمت و كاركرد سازنده طلا، به صورت غير مستقيم به او پرداخت كنيد.

اجرت به صورت عمومي بر اساس فاكتورهايي مثل وزن طلا ، همچنين طرح و نقوش بكار رفته با آن و نحوه ساختش مشخص ميشود. چنانچه طلايي كه شما ميخواهيد بخريد ماشيني است و در تيراژ بالا توليد شده باشد، معمولا اجرتش كمتر از حالتي كه همان طلا توسط دست و با نيروي كاملا انساني ساخته شود. بنابراين به طور معمول اجرت طلاهاي ماشيني كمتر از اجرت طلاي دست ساز روي محاسبه قيمت طلا تاثير ميگذارد.

(براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دانشنامه طلا ( گوشواره طلا، انگشتر طلا، النگو طلا و....) مي توانيد به سايت طلا فروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد.

در هنگام خريد گوشواره طلا به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

 اگر به فكر خريد يك مدل خوب، زيبا و در عين حال ارزان هستيد ميتوانيد به فروشگاه ما سر بزنيد تا با تعدادي از نمونه محصولات ما آشنا شده و اگر تمايل داشتيد يك مدل از آن ها را خريداري كنيد. در حين خريد طلا هم ميتوانيد به چند نكته و توصيه زير توجه كنيد:

وزن، سايز، اندازه و حجم 

در انتخاب سايز اندازه و وزن گوشواره طلا خيلي دقت كنيد. هرچند كه گوشوارهاي بزرگ شكيل هستند و بسيار زيبا به نظر ميرسند، اما معمولا هر كسي سايز بزرگ نميپسندد و ما هم گوشواره سنگين را به هر كسي توصيه نميكنيم.

وزن بالاي طلا ميتواند به گوش آسيب بزند و اندازه گوش را بلندتر كند. بنابراين اگر لاله گوش ظريفي داريد و يا اينكه قصد داريد هميشه از گوشواره استفاده كنيد ما پيشنهاد ميكنيم سايز و اندازه كوچك بخريد.

عيار طلا

طلاي ۲۴ عيار خالص ترين طلا است و جواهراتي كه عيارشان ۲۴ است فقط از طلا ساخته شده اند. اما عيارهاي پايين تر علاه بر طلا، فلزات ديگري هم بكار رفته اند. برخي از اين فلزات مثل نيكل ممكن است براي برخي خانم ها  حساسيت ايجاد كنند. يعني ذاتا ممكن است خانمي نسبت به نيكل حساس باشد. اگر شما اينگونه هستيد عيارهاي پايين گوشواره مانند ۱۰ و ۱۴ را نخريد و در عوض طلا 18 عیار بخريد.

مدت زمان استفاده

اگر ميخواهيد گوشواره را براي اغلب موارد يا هميشه استفاده كنيد ما توصيه ميكنيم حين خريد گوشواره طلا، مدلي با عيار پايين مثل ۱۸ بخريد. زيرا طلاي ۲۴ عيار معمولا استحكام زيادي ندارد و اگر آسيب يا ضربه اي به آن وارد شود احتمال شكستن و يا خم شدنش بالا است. اما عيارهاي پايين مستحكم تر هستند.

محل خريد

اگر بخواهيد گوشواره خود را از طلا فروشي ها بخريد هم مجبوريد به صورت حضوري كلي پياده روي كنيد و چند ساعت بيرون از خانه باشيد. و هم به دليل اينكه طلا فروش معمولا اجاره مغازه ميپردازد، هزينه بيشتري از شما ميخواهد. اما در بستر اينترنت فروشگاه هايي مثل كيش طلا هستند كه اقدام به فروش طلاي كم اجرت ميكنند. اگر ميخواهيد گوشواره را ارزانتر از همه جا بخريد ميتوانيد از طلا فروشي آنلاين كيش طلا خريد كنيد.

فرم صورت

گوشواره ها را معمولا بر اساس فرم صورت ميخرند زيرا عقيده بر اين است كه صورت همه ايده آل نيست و هدف استفاده از گوشواره ها هم كمك به ايده آل نشان دادن فرم صورت است. در ادامه به شما كمك ميكنيم تا بر اساس فرم صورت اقدام به خريد گوشواره طلا كنيد

 

چند نكته كه بايد حين خريد خريد طلا گل رز بهش توجه كني

 هنگام انتخاب و خريد طلا  به عيار آن توجه ويژه اي داشته باشيد. هرچه عيار بالاتر باشد يعني طلا خالص تر و ميزان فلز مس بكار رفته در آن كمتر است. و برعكس هرچه عيار كمتر باشد يعني درصد مس استفاده شده بيشتر است و ارزش آن به طبع كمتر خواهد بود.

نكته جالبي كه بايد درباره اين نوع طلا بدانيد اين است كه هرچه درصد مس استفاده شده بيشتر باشد، با وجود تيره رنگ بودنش اما ماندگاري، قدرت و استحكام بالاتري دارد. بنابراين اگر ميخواهيد بيشتر اوقات از قطعه طلاي خريداري شده استفاده كنيد بهتر  است كه رزگلد تيره تر و طلاي 18 عيار انتخاب كنيد. زيرا هميشه از آن استفاه ميكنيد و هميشه هم مثل روز اول خواهد ماند.

اما اگر تنها براي مناسبت هاي خاصي قصد داريد جواهرات يا مثلا سرويس طلاي رزگلد خريداري كنيد بهتر است كه با عيار بالا بخريد. و به عنوان يك مثال ديگر اگر قصد خريد انگشتر طلا رزگلد داريد اما تنها ميخواهيد در مهماني ها از آن استفاده كنيد ۲۲ عيار آن را خريداري كنيد.

طلاي صورتي يا طلاي قرمز انواع مختلف طلاي رزگلد هستند 

همانطور كه گفته شد ما ميتوانيم به طلا رزگلد صورتي يا قرمز هم بگوييم. هر چه درصد مس بكار رفته يا بهتر بگوييم مس تركيب شده با طلاي خالص، بيشتر باشد، رنگ آن به قرمزي ميگرايد و ما به آن طلا قرمز ميگوييم. و برعكس هرچه درصد مس تركيب شده كمتر باشد رزگلد كمرنگ، روشن تر و شبيه به رنگ صورتي كم رنگ ميشود.

امروزه سرويس طلاي رزگلد صورتي كه رنگ روشنتري دارد بسيار پرطرفدار شده و كساني كه رنگ طلاي قرمز يا تيره تر را ميپسندند بيشتر رو به خريد دستبند طلاي رزگلد و يا انگشتر رزگلد مي آورند.

قرمز يا صورتي؟ كدام با ارزش تر هستند؟

به طور كلي ، هرچه عيار يك قطعه طلاي رزگلد پايين تر باشد، به اين معني است كه مقدار مس بكار رفته در آن بيشتر است. و به طبع قيمتش كمتر است. اما اگر خلوص طلا بيشتر از مس بكار رفته در رزگلد باشد، قيمت آن بالاتر خواهد بود. پس به طور كلي صورتي از قرمز با ارزش تر است .

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دانشنامه طلا مي توتنيد به سايت طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد.

 

چگونه بايد سايز و اندازه مناسب النگو را به دست بياوريم؟

 به طور كلي براي بدست آوردن سايز النگو روش هاي زيادي وجود دارد اما ما در اين مقاله تنها به دو روش خواهيم پرداخت كه در ادامه آن ها را توضيح داده ايم.

روش اول انتخاب سايز النگو: اندازه دور دست 

اين روش بسيار ساده است. تنها كافي است كه نوك  انگشت شست خود را روي نوك انگشت كوچك دست خود قرار دهيد. سپس يك نخ و يا روبان باريك تهيه كرده و آن را دور پهنترين محيط دست خود در حالت ذكر شده قرار دهيد.

روبان يا نخ را بچرخانيد تا متوجه شويد كه پهنترين بخش  دست شما كدام است. سپس دو سر روبان يا نخ كه دور پهنترين بخش دست به هم رسيده اند با خودكار يا ماژيك علامت بزنيد.

سپس روبان را باز كرده و روي خط كش قرار دهيد تا سايز و اندازه آن مشخص شود. بعد از فهميدن سايز روبان، با كمك جدول زير سايز و اندازه النگوي خود را به دست آورده و آنگاه اقدام به خريد النگو طلا زنانه يا دخترانه يا بچگانه كنيد.

راهنماي سايز النگو طلا براي كودكان

براي اندازه گيري النگوي دست بچه ها اگر نتوانستيد متر پيدا كنيد ميتوانيد به صورت پيشفرض بر اساس اندازه هاي زير براي دلبندتان النگو بخريد

سايز دست كودكان ۶ ماهه تا ۱۱ ساله بر اساس سانتي متر و تقريبي:

  • ۶ ماهه: ۱۰
  • ۶ تا ۱۲ ماهه: ۱۱.۵
  • ۱ تا ۲ ساله: ۱۳
  • ۲ تا۵ ساله: ۱۴
  • ۶ تا ۸ساله: ۱۵
  • ۹ تا ۱۳ ساله: ۱۶.۵

قصد خريد النگوي طلا جديد داريد؟

چنانچه مايل هستيد مانند خانم هاي شيك و امروزي به صورت اينترنتي النگو بخريد ميتوانيد به طلافروشي آنلاين مراجعه كنيد و در ميان تعداد زيادي از گزينه ها و محصولات موجود يكي را به دلخواه خود و بر اساس نكات ذكر شده در اين مقاله خريداري كنيد. براي اينكه از خريد خود در كيش طلا اطمينان حاصل كنيد ميتوانيد مجوزهاي فروش اينترنتي ما را در صفحه اول سايت مشاهده كنيد و تمام آدرس ها و شماره هاي تماسمان را در اين صفحه ببينيد. چنانچه سوالي داريد و يا ميخواهيد مشاوره بگيريد نيز، ميتوانيد با ما تماس بگيريد تا شما را در خريد طلا يا جواهر راهنمايي كنيم.

 

برای جلوگيري از تغيير رنگ و رفع سياهي طلا چه كار بايد كرد؟

مهمترين نكته جهت پيشگيري از سياه شدن طلا شايد دوري جستن و عدم تماس طلا با مواد شيميايي باشد كه در اين مقاله نامشان ذكر شد است. اما علاوه بر اين، لازم است كه براي حفظ جلا و درخشندگي  و همچنين رفع سياهي طلا خود به نكات زير نيز توجه كنيد:

لزومي ندارد حين شستشوي دست ها از طلا استفاده كنيد. اگر برايتان مقدور است براي مثال النگو طلا و يا انگشتر طلا خود را حين شستن دست ها خارج كرده و بعد از خشك كردن، دوباره آن ها را استفاده كنيد.

وقتي دوش ميگيريد و يا حمام ميكنيد حتما تمام طلاهاي خود را در بياوريد.

به جهت جلوگيري از سياه شدن طلا زماني كه به استخر ميرويد و يا آب تني ميكنيد طلاهاي خود را در بياوريد.

زماني كه از طلاها استفاده ميكنيد كه هيچ، اما وقتي كه ميخواهيد آن ها را برداريد و داخل جعبه بگذاريد حتما و حتما با كمك دستمال نرم و بدون پرز آن ها را تميز كنيد. سپس داخل پارچه و طوري كه با فلزات و يا طلاهاي ديگر برخورد نداشته باشند قرار دهيد.

براي جلوگيري از تغيير رنگ و رفع سياهي طلا از جاي مطمئني طلا بخريد 

به كررات مشاهده شده كه دارندگان جواهرات از سياه شدن طلا ۲۱ يا ۲۲ يا ۲۴ عيار خود شكايت ميكنند. اگر براي شما نيز چنين وضعيتي پيش آمده حتما به يك طلا فروشي يا كسي كه كارشناس طلا است مراجعه كنيد. احتمالا عالت سياه شدن طلا، تقلبي بودن آن باشد. اين احتمال هم وجود دارد كه طلايي با عيار پايينتر از آنچه فاكتور شده به شما داده باشند.

اين موضوع اهميت خريد طلا از مراكز معتبر را مشخص ميكند. شما بايد از مراكزي طلا بخريد كه مطمئن باشند و با وجدان عمل كنند. از همه مهمتر، سعي كنيد جايي كه از آن طلا ميخريد عضو اتحاديه طلا فروشان بوده و مجوزهاي لازم را داشته باشد. اگر طلاي ۲۱ يا ۲۲ عيار شما سياه شده است و از جايي كه عضو اتحاديه است آن را خريده ايد ميتوانيد به اتحاديه مراجعه كرده تا طلاي شما كارشناسي و پيگيري شود.

از كجا طلاي خوب بخرم؟

كيش طلا يك طلافروشي آنلاين است كه در كار تهيه، توليد و توزيع انواع قطعات طلا است. ما افتخار اين را داريم كه تمامي محصولاتمان را با كمترين اجرت و بالاترين كيفيت ممكن به مشتريان خودمان عرضه كنيم. براي اينكه از خريد طلا در سايت ما اطمينان داشته باشيد ميتوانيد به صفحه اصلي مراجعه كرده و در آنجا مجوزهاي خريد و فروش اينترنتي ما را ببينيد و يا اينكه به اين صفحه برويد تا تمامي آدرس ها و شماره هاي تماس كيش طلا را مشاهده كنيد.

صفحه قبل 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->