نیم ست طلا

 نیم ست طلا از نامش مشخص است، ست ناکامل است که یک یا دو عضو اصلی آن کم هستند. سرویس طلا در اغلب مواقع شامل گردنبند، یک جفت گوشواره و دستبند است. گاهی انگشتر طلا هم دارد. اما وقتی یکی از این گزینه‌ها در سرویس وجود نداشته باشد، به آن نیم ست می‌گویند.

نیم ست طلا شامل چه اقلامی است؟

نیم‌ست طلا تقریبا همیشه دو عضو اصلی دارد. حالا می‌تواند یک جفت گوشواره طلا با یک گردنبند باشد، یا یک انگشتر با دستبند یا گردنبند و دستبند طلا.

در بالا گفتیم که سرویس طلا شامل گوشواره، گردنبند، دستبند و در برخی موارد شامل انگشتر است. این موارد زمانی با هم یک سرویس طلا را تشکیل می‌دهند که طرح مشترکی داشته باشند، از متریال و نگین‌های مشابه هم ساخته شده باشند. یعنی همه‌ی اقلام سرویس مثلا باید از طلای زرد با نگین یاقوت سرخ ساخته شده باشند. اگر طلا طرح خاصی دارد باید در تمام اعضای سرویس همان طرح استفاده شده باشد.

نیم ست طلا با سرویس طلا چه فرقی دارد؟

در بالا توضیح دئادیم که نیم‌ست طلا معمولا شامل یک جفت گوشواره و یک گردنبند است که گاهی ممکن است یک عدد انگشتر نیز همراه داشته باشد. اما سرویس طلا معمولا شامل گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر است. سرویس طلا عموما برای مراسم‌های تشریفاتی همچون عروسی کاربرد دارند. سرویس‌ها همچنین پر زرق‌وبرق‌تر هستند و اغلب با سنگ‌های قیمتی تزیین می‌شوند.

اما نیم‌ست‌های طلا، فقط به گردنبند و گوشواره یا نهایتا دو تکه طلا محدود می‌شود و ممکن است زرق و برق آن‌ها به اندازه سرویس‌های طلا نباشد.

به طور کلی، نیم‌ست‌ها معمولا حالتی اسپرت نسبت به سرویس‌های طلا دارند و برای استفاده روزانه و مهمانی‌های دوستانه مناسب‌تر هستند.

قبل از خرید نیم ست طلا به این موارد توجه کنید

برای اینکه خرید طلا ی هوشمندانه‌ای داشته باشید و مطمئن باشید  که به یک گالری طلا و جواهر معتبر مراجعه می کنید و طلا اصل با قیمت مناسب خریداری می‌کنید باید یک‌سری اصول را حتما مدنظر داشته باشید. ما در زیر به طور خلاصه این اصول را برایتان یادآور شده‌ایم:

حتما عیار نیم‌ستی که می‌خواهید بخرید را کنترل کنید: در کشور ما تقریبا همه سرویس‌ها و نیم‌ست‌های طلا از طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند. طلای ۱۸ عیار یعنی ۱۸ بخش از ۲۴ بخش یک قطعه طلا از این فلز گرانبها تهیه شده است و ۶ بخش دیگر آن از فلزات دیگر ساخته شده است.  افزودن فلزات دیگر (آلیاژ کردن) به طلای خالص برای افزایش استحکام و پایداری طلاست. زیرا خودش به تنهایی بسیار نرم است. طلای ۱۸ عیار با عدد ۷۵۰ نیز مشخص می‌شود.

دلیل خرید نیم‌ست طلا را برای خودتان مشخص کنید: پیش از خرید برای خودتان مشخص کنید که نیم‌ست را برای استفاده روزمره، برای استفاده در مراسم خاص یا صرفا برای سرمایه‌گذاری خریداری می‌کنید! اگر برای استفاده روزمره است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دوام و استحکام زیادی دارند.

 

چه وقت باید روغن گیربکس را عوض کرد؟

 برخلاف گیربکس های دنده ای، تقریبا اکثر وسیله های امروزی به گیربکس اتوماتیک گرایش دارند. البته دلیل آن بسیار واضح است. چون علاوه بر اینکه موجب راحتی راننده می‌ شوند، واقعا عملکرد و کارایی فوق العاده خوبی دارند. داشتن گیربکس اتوماتیک به خودی خود یک مساله بسیار دلگرم کننده است. اما باید بدانید که این نوع گیربکس ها نیازمند توجه، مراقبت و نگهداری بیشتری هستند. در صورتی که در نگهداری و مراقبت از این قطعه اساسی ماشین، به درستی صورت نگیرید، بیم آن می‌رود که هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد. برای مثال گیربکس هیوندای و گیربکس کیا نیازمند توجه بیشتری هستند تا عملکرد این ماشین ها بهتر شود. یکی از مهم ترین کارهایی که صاحبات ماشین های اتوماتیک هیوتدای و کیا  باید انجام دهند تعویض روغن گیربکس هیوندای و کیا  است. اما اینکه چه وقت باید اقدام به این کار کرد در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اولین چیزی که باید بدانید این است که شرکت سازنده خودرو معمولا در کاتالوگ یا دفترچه راهنمای خودرو، درباره بسیاری از شرایط خودرو توضیحاتی آورده شده است. برای مثال در بخشی از آن حتما هشدارها و توضیحاتی درباره زمان تعویض روغن گیربکس نوشته شده است. بطور معمول در بیشتر خودروها قید شده که پس از طی مقدار مشخصی مصافت بر حسب کیلومتر شما باید سطح روغن را چک کنید و یا اقدام به تعویض کنید.

این مقدار مشخص معمولا چیزی بین 50 هزار تا 60 هزار کیلومتر ذکر شده است. اما چنانچه متوجه صدای غیر طبیعی یا لرزش در گیربکس شدید برای اطمینان بیشتر و تعویض روغن آن خودرو را به یک تعمیرکار یا مرکز حرفه ای  و مجاز ببرید. تعمیرکار با ارزیابی کامل قطعات درگیر در گیربکس احتمالا تاقدام به تعویض روغن و یا فیلتر آن خواهد کرد.

نوع رانندگی شما و مراقبت از خودرو تاثیر زیادی بر روی سلامت و کیفیت قطعات خودرو می گذارد. بنابراین اگر نحوه رانندگی شما مناسب است و هیچ فشاری به قطعات وارد نمی کنید، میتوانید در موعد مقرر اقدام به تعویض روغن کنید. اما اگر اخیرا متوجه شده اید که خودرو تحت فشار بوده برای ارزیابی حتما آن را به یک تعمیرکار و متخصص گیربکس نشان دهید تا او همه چیز را چک کند.

از کجا روغن گیربکس کیا و هیوندای بخرم؟

شما می توانید برای خرید روغن گیربکس هیوندای و کیا و هم چنین تمامی قطعات هیوندای و کیا به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

راهنمای خرید طلا برای هدیه دختران و پسران

 در این مطلب از طلافروشی اینترنتی کیش طلا  راهنمای خرید طلا  هدیه برای دختر و پسری که  تولدش را جشن گرفته را برایتان نوشته‌ایم

هدیه برای دخترهای نه چندان کوچک

خب حالا که دختر کوچولوی شما تقریبا بزرگ شده و در آستانه بزرگسالی است بهتر است چیزهایی انتخاب کنید که کلاسیک باشد و بتواند در دوره‌ی جدید زندگی‌اش استفاده کند. مثلا جواهرات گزینه‌ی مناسبی است اما مثل همیشه فراموش نکنید که چیزی بخرید که مطابق سلیقه و شخصیت او باشد.

الماس

الماس و جواهراتی که با الماس آغشته شده‌اند یکی از بهترین دوست‌های هر دختری است و همچنین جشن تولد  فرصت مناسبی برای گرفتن هدیه‌ای پر زرق و برق و درخشان برای اوست. مثلا به کمک یک گوشواره  طلا ، دستبند تنیس و حتی گردنبندی ظریف و پر از الماس می‌توانید او را بسیار خوشحالش کنید.

 اکسسوری ساده

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای هدیه پرداخت کنید، جواهراتی که ساده‌ با قیمت‌های پایین‌تر انتخاب کنید. به عنوان مثال دستبند یا گردنبندی از جنس نقره یا رز گلد مناسب است.

اکسسوری‌های الهام گرفته

برای راهنمای خرید هدیه طلا باید بگوییم که با توجه به اکسسوری‌های دوست داشتنی دخترتان می‌توانید بفهمید که به چه چیزهایی علاقه دارد. همچنین با الهام گرفتن از آنها، دستبند یا گردنبندی را سفارش دهید که بیانگر حالات درونی اوست مانند ایده گرفتن از کلماتی مانند “امید” یا “عشق”.

سنگ ماه تولد

دادن انگشتر طلا  یا گردنبند ساده و زیبایی که با سنگ ماه تولد تزیین شده است همیشه ایده خوبی برای خرید هدیه طلا بوده است. قطعا برای هجدهمین سالگرد تولد هم تبدیل به خاطره‌ای به یاد ماندنی می‌شود.

هدیه برای پسرهای نه چندان کوچک

نوبتی هم باشه نوبت پسرها است. ممکن است جواهرات برای پسرهای نوجوان کمی غیر قابل انتظار باشد اما ساعت از زیورآلات شیکی به حساب می‌آید. ساعت‌ با بندهای استیل یا چرم هدیه ایده‌آلی برای یک پسر ۱۸ ساله است. همچنین دستبندهای چرمی، مهره‌ای یا بافت که تکه‌ای طلا روی آنها کار شده است نیز برای پسرهای جوان و نوجوان بسیار مناسب است. بسته به تیپ و سبک زندگی پسر موردنظرتان برایشان یکی از انواع دستبند طلا را خریداری کنید.

 

توصیه هایی برای خودروهایی با سوخت گازی

 درب مخزن گاز را محکم ببندید:

گاز در صورت وجود راه فرار در مخزن، بصورت طبیعی تبخیر می شود. بر طبق آمار سالانه 145 میلیون گالن گاز بر اثر نبود درب، یا خرابی درپوش مخزن هدر می رود.

بیشتر بدانیم : ترموستات هیوندای

تهویه مطبوع و سایه:

در طول تابستان گرمای خورشید قادر به تبخیر سوخت خودروی شما خواهد بود و بزودی گرمای داخل ماشین پوست شما را خواهد سوزاند. به همین دلیل پارک کردن خودرو در سایه کمک موثری به صرفه جویی گاز خواهد کرد. در صورت نیاز به استفاده از تهویه مطبوع، داخل خودرو را با پایین کشیدن پنجره، هواکش یا سقف متحرک خنک کنید. گاهی مواقع روشن کردن تهویه مطبوع تنها منجر به هدر دادن سوخت و پول شما خواهد شد. مراقبت از موتور: تون آپ نکردن خودرو میتواند تا 4 درصد کارکرد موتور را کاهش دهد. تون آپ منظم شمع موتور، تعویض فیلتر هوا تا 30 درصد در صرفه جویی سوخت تاثیر خواهد گذاشت.

نکته -> تعویض فیلتر هوا:

فیلتر هوای خودرو باید سالی دو بار و یا هر  km 15000 عوض شود. اینکار 5 دقیقه وقت می برد!

قطعات و لوازم یدکی خودرو را از کجا بخریم ؟

شما می توانید برا خرید تمامی لوازم یدکی و قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید و تنها لا چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

راهنمای خرید طلا برای دختر نوجوان

 قصد خرید طلا برای دختر نوجوان خود را دارید؟ شاید باورش برایتان سخت باشد که ببینید پرنسس کوچک شما نوجوان شده!

در ادامه این مقاله از طلا فروشی آنلاین کیش طلا  چند نکته برای خرید هدیه مناسب پرنسس نوجوان شما در نظر گرفته‌ایم که به آنها اشاره خواهیم کرد.

متناسب با شخصیت

همانطور که می‌دانید ظاهر بیرونی همه انسان‌ها بیانگر شخصیت درونی آنهاست. ممکن است دختر شما استایل مخصوص به خودش را داشته باشد، پس سعی کنید احوالات او را هم در نظر بگیرید. برای مثال سنگ‌های رنگی، اکسسوری در مدل و سایزهای مختلف انتخاب کنید. همچنین اگر طرفدار چیز خاصی است سنبلی از آن تهیه کرده و خوشحالش کنید. همیشه لازم نیست همه‌ی دخترها کلاسیک یا خانم باشند، عده‌ای هم طرفدارای زیورآلات رنگارنگ و سرگرم‌کننده اند. پس هنگام خرید طلا برای دختر خود به شخصیت او وفادار باشید.

سادگی

همیشه جواهرات ساده و مینیمال طرفداران فراوانی دارند زیرا به آسانی با هر استایلی ست می‌شوند، که می‌تواند یک گوشواره میخی از الماس یا یک آویز طلا ظریف و همه‌کاره باشد. اکسسوری‌های ساده گزینه خوبی برای نوجوان است چون آنها در حال رشد و تغییر هستند در این‌صورت با اینکه ممکن است سلیقه آنها تغییر کند اما زیورآلات ساده به راحتی با هر نوع استایلی ترکیب می‌شود.

طلا معنی‌دار

قشنگ‌ترین و لذت‌بخش‌ترین هدیه‌ها آنهایی هستند که در زندگی فرد معنی و مفهومی دارند. برای نمونه اگر دختر شما احساساتی است هدیه‌ای به او بدهید که معنی عمیقی دارد نظیر آویزهایی با کلمات “آرزو” یا “خوشحالی” که در هر لحظه همراهش باشد. یا اگر فردی مذهبی است جواهری به او بدهید که بیانگر اعتقادات و ایمان قلبی او باشد. همچنین او با دیدن این هدیه همیشه به یاد شما می‌افتد و می‌خندد.

سنگ ماه تولد

اگر تا به حال به او سنگ ماه تولدش را هدیه نداده‌اید الان زمانش رسیده است. زیورآلاتی که با سنگ ماه تولد هر کسی آمیخته شده است هیچ‌گاه از مد نمی افتد و همیشه کاربردی هستند. اگر هم قبلا به او هدیه داده‌اید کافیست مدل‌های دیگری را انتخاب کنید تا کلکسیون او بزرگ‌تر شود.

بیشتر بدانیم :

طلای 18 عیار چیست؟

نگهداری های عمومی خودرو

 شستشوی رادیاتور:

سرد کننده داخل رادیاتور برای همیشه نمی ماند. در طول زمان و استفاده متناوب خراب می شود و ممکن است باعث خوردگی رادیاتور شود که متعاقباً مشکلات خنک کردن و تعمیر رادیاتور را در پی خواهد داشت. شستشوی سالانه رادیاتور راه حل ارزان قیمتی در برابر تعمیرات احتمالی است.

تعویض فیلتر هوا:

فیلتر هوای خودرو باید سالی دو بار و یا هر  km 15000 عوض شود. اینکار 5 دقیقه وقت می برد!

چک کردن لاستیک ها:

رانندگی در تابستان ممکن است با باران نیز همراه باشد. روکش روی لاستیک ها باید برای مواجهه با هوای بارانی مناسب باشد و در غیر اینصورت تعویض گردد.

بیشتر بدانیم : روغن گیربکس هیوندای

تعویض برف پاک کن:

زمستان گذشته ممکن است به برف پاک کن شما آسیب رسانده باشد و برای رانندگی در باران تابستانی به درد نخورد. در ابتدای تابستان آن را تعویض کنید تا خیالتان آسوده باشد.

بازرسی ترمز:

بازرسی ترمز دو بار در سال لازم است. امنیت خودرو را همواره یکی از اولویت های خود قرار دهید.

چک کردن باتری ها:

احتمال زنگ زدن باتری ها در طول زمستان زیاد است. کابل های باتری را چک کنید تا مطمئن شوید مشکلی در کار نیست.

چک کردن چراغ های جلو:

چراغ های جلو گاهی فراموش می شوند. اکنون زمان خوبی برای بازرسی آن است تا در صورت نیاز تعویض شود. یادتان باشد که رانندگی با یک چراغ نه تنها امن نیست بلکه جریمه هم در پی خواهد داشت!

قطعات و لوازم یدکی خودرو را از کجا بخریم ؟

شما می توانید برای خرید تمام لوازم یدکی و قطعات هیوندای و کیا به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید طلا ی بچگانه

 خرید طلا برای کودک شاید به نظرتان به راهنما نیاز نداشته باشد و همین که طلاهای سایز کوچک با طرح‌های کودکانه بخرید برایشان کافی باشد. اما این طور نیست.

اغلب ما وقتی صحبت از خرید طلا و جواهرات می‌شود ذهن‌مان به سمت خانم‌هایی می‌رود که به طلا علاقه زیادی دارند اما باید بدانید که کودکان نیز با تقلید از بزرگسالان اطراف خود از طرفدارهای ویژه‌ی طلا و جواهرات هستند.

چه کسی گفته است که بچه‌ها نمی‌توانند زیورآلات داشته باشند؟ در واقع آنها هم برای خوش‌تیپ شدن و کامل کردن استایل خود به اکسسوری‌های زیبایی نیاز دارند. هنگامی ‌که بچه‌ها به سن خاصی می‌رسند می‌توانند از طرف والدین‌هایشان هدیه‌ای از طلا و جواهرات دریافت کنند. همچنین شما هم با دادن چنین هدیه با ارزشی، خاطره فراموش‌نشدنی برای کودک خود رقم می‌زنید. این موقعیت خوبی است که در کنار این خاطره زیبا شما  مسولیت‌پذیری و ارزشمندی را به آنها آموزش دهید.

پس با خرید گردنبند یا گوشواره‌‌ طلا  که مناسب سن خودشان است آنها را خوشحال کنید و لذت ببرید. البته یادتان باشد که وقتی به بچه‌های خود این اکسسوری‌های با ارزش را می‌پوشانید باید مراقب امنیت آنها نیز باشید.

اگر شما هم در حال تلاش برای پیدا کردن اولین هدیه طلا و جواهر قشنگ و مناسب کودک خود هستید، در اینجا چندین نکته وجود دارد احتمالا به کارتان می‌آید؛ پس همراه گالری طلا و جواهر ما باشید باشید.

شیک باشد

حتی اگر به آنها فقط به چشم یک کودک نگاه کنیم، باز هم این بچه‌ها هر کدام شخصیت‌های گوناگون با سلیقه و سبک‌های متفاوتی دارند. وقتی می‌خواهید برای آنها گردنبند، دستبند یا گوشواره‌ای هدیه بخرید فراموش نکنید که سبک و علایق آنها را هم در نظر بگیرید که با دیدنش خوشحال شوند و ذوق کنند.

ایمن باشد

خرید تعداد زیادی زیورآلات و پوشیدن‌شان تهدید جدی برای کودکان محسوب می‌شود. علاوه‌بر زیبایی و ظاهر فرزندتان، ایمنی و امنیت آنها نیز برای شما در الویت قرار دارد. مثلا در مکان‌های شلوغ لازم نیست به آنها زیورآلات بپوشانید. همچنین سعی کنید از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که گم نشود و بهم گره نخورند. امروزه یکی از راه‌هایی که برای آموزش کودکان استفاده می‌کنند پاداش دادن است. شما هم می‌توانید به کمک پاداش‌، مسوولیت‌پذیری و نگهداری از وسایل شخصی را به بچه‌ها یاد دهید

کاربردی باشد

از آنجایی که بچه‌ها غرق در دنیای کودکانه‌شان هستند و به مسائلی مانند تیپ و اکسسوری و همچنین نگهداری آنها توجهی ندارند بنابراین باید هنگام خرید برای آنها علاوه‌بر زیبایی به جزییات آن قطعه طلا توجه کنید. چون کودکان دائما در حال بازی در محیط‌های مختلفی هستند بهتر است فلزاتی برای آنها انتخاب کنید که ساده، ماندگار و مقاوم باشد که هنگام بازی نشکند و خش نیفتد. پیشنهاد می‌کنم تا جایی که ممکن است اکسسوری‌های خیلی ظریف و نازک خریداری نکنید زیرا با شیطنت بچه‌ها سریعا گم شده یا پاره می‌شوند.

 

نکاتی برای کسانیکه تازه خودرو خریداری کرده اند:

 1- سیستم تهویه مطبوع:

در فصل تابستان و یا زمستان باعث راحتی شما خواهد بود. اگر این سیستم آنطور که باید خودرو را خنک نمیکند یکی از دلیل آن کثیف شدن قطعات یا وجود هوا و رطوبت آلوده یا اشکال مکانیکی است.

2- ترمزها:

سالم بودن ترمزها امنیت شما را تامین میکند. آلوده شدن ترمز، روان نبودن، کمبود فشار هیدرولیک و تخلیه هوای ترمز از عوامل آسیب زننده به حساب می روند.

3- موتور و سیستم الکترونیکی:

سیستم الکترونیکی خودروی شما از ببه منظور مشاهده لینک ها در سایت ثبت نام کنید.تری، استارتر، فیوز و دینام تشکیل شده است. تعمیر بموقع این قطعات از خطرات ناخواسته جلوگیری میکند. نکته مهم دیگر نگهداری از موتور است. همیشه به خاطر داشته باشید عمر مفید موتور ماشین وابسته به روغن موتور آن است. روغن موتور همواره باید چک شود و در دوره های زمانی معین تعویض گردد.

بیشتر بدانیم : ترموستات هیوندای

چطور داخل خودرو را خوشبو نگه دارید؟

زمانی که خودرویی بوی نویی و تازگی میدهد، بدین معنی نیست که کاملاً تمیز است. این بو ناشی از ترکیبات شیمیایی فرار معلق در فضای داخل است که ناشی از مواد لاستیکی و پلاستیکی داخل آن است. بر اساس تحقیقات بیش از 30 نوع ترکیبات آلی و گاهی سمی در فضای داخل خودروهای نو معلق است.

برای از بین بردن این ذرات تا شش ماه بعد از خرید خودرو، در هنگام رانندگی پنجره ها را باز بگذارید.

لوازم یدکی هیوندای و کیا را از کجا بخرم؟

برای خرید قطعات هیوندای و کیا  میتوانید مستقیما به محل استارپارتس مراجعه کنید یا از طریق اینترنتی و تماس تلفنی به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو ما اقدام به درخواست خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا کنید

راهنمای خرید طلا با طرح های پاییزی

 خرید طلابا طرح های پاییزی از گالری طلا و جواهر کیش طلا یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز است. چرا؟ چون می‌توانید انواع شکل‌ها و طرح‌هایی که نماد سومین فصل سال هستند را به عنوان زیورآلات استفاده کنید.

انار و هندوانه

این دو میوه سرخ و خوشمزه همیشه نماد شب یلدا، آخرین شب فصل پاییز و بلندترین شب سال بوده و هستند. شاید بتوان گفت هیچ میوه‌ی دیگری را نمی‌توان به اندازه این دو به عنوان نماد پاییز تلقی کرد. از این رو، در مجموعه شب یلدای گالری پرسته انواع دستبند، گوشواره، گردنبند و انگشتر طلا با طرح‌های پاییزی انار و هندوانه را می‌توانید پیدا کنید.

کلاه و جوراب

وقتی هوا سرد می‌شود پوشیدن کلاه و جوراب هم واجب می‌شود. در پاییز اغلب شاهد وزش بادهای سرد و خنک هستیم و برای حفظ سلامتی هم لازم است کلاه بر سر بگذاریم. یا جوراب بپوشیم. گالری پرسته بر این اساس، طلا با طرح این دو پوشاک تولید و عرضه کرده است که می‌توانید برای خود یا عزیزانتان خریداری کنید.

به طور کلی، بیشتر افراد دوست دارند بر اساس فصل و مناسبت‌های مختلف لباس و اکسسوری‌های خود را انتخاب کنند. پس چه بهتر که اکسسوری دلخواه خود را از جنس طلا انتخاب کنید تا هم شیک‌پوش باشید و هم نوعی سرمایه‌گذاری مالی هم برایتان به‌شمار برود.

ابعاد حدودی جوراب از جنس طلا ۱٫۲×۱٫۳ سانتی‌متر است. حدود ۸۰ هزار تومان از قیمت کل دستبند برای سنگ جید قرمز است که در ساخت آن استفاده شده. این پلاک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است. محدودیت سنی هم ندارد و کودک و بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند .

دستبند طلا بچه گانه سنگی چترحدود ۸۰ هزار تومان از قیمت کل دستبند برای سنگ جید قرمز است که در ساخت آن استفاده شده. این پلاک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است. محدودیت سنی دارد و فقط برای کودکان مناسب است.

برگ

برگ هم که عنصر همیشگی پاییز است را در طلاهای دست‌ساز گالری کیش طلا  می‌توانید پیدا و خریداری کنید. از برگ‌های توخالی و ساده گرفته تا برگ‌های نگین‌دار و رنگی از جنس طلا.

ویژگی های شگفت انگیز هیوندای النترا ان

 ویژگی های ظاهری النترا ان لاین

مهمترین تغییرات ایجاد شده در این سری از ان لاین، تغییرات ظاهری است. طراحی این ماشین کاملا جذاب است و حس هیجان را در رانندگان و سرنشینان بر می‌انگیزد.

درست مانند نمونه استاندارد هیوندای النترا ، در نمونه ان لاین جدید نیز نمای جلوی ماشیت از یک جلوپنجره آبشاری بزرگ بهره مند است. اما تفاوت اساسی در نمای جلوی  ماشین اضافه شدن لوگوی N LINE روی جلو پنجره است. همچنین در ورودی های هوا از طراحی منحصر به فردی استفاده شده است. طراحان کمپانی بر این باورند که این وردی ها طوری ساخته شده که آیرودینامیک ماشین را بهبود بخشیده و در خنک سازی موتور نقش بسیار موثرتری دارند.

ویژگی های ماشین در نمای جانبی

نسخه N LINE در نمای جانبی هم تفاوت هایی با نسخه های استاندارد النترا دارد. تغییرات رکاب اسپرت در نمای جانبی، مشکی شدن قاب دورتا دور آینه ها، وجود رینگ هایی با قطر حدودا 18 اینچی ساخته شده از آلیاژ با پره هایی به رنگ نقره ای نیز در نوع خود قابل توجه هستند.

ویژگی های نمای خلفی النترا ان لاین

چیزی که در نمای خلفی توجه ما را به خودش جلب میکند وجود اسپویلر کوچک روی درب صندوق عقب است. همچنین در نمایی خلفی پایین نیز دو عدد خروجی برای اگزوز به رنگ کرومی در نظر گرفته شده است. دیفیوزر اختصاصی بکار رفته در آن نیز از جمله مهمترین تفاوت های النترا ان لاین نسبت به نمونه های استاندارد و معمولی آن است.

امکان شخصی سازی خودرو با لوازم یدکی النترا جدید

یکی ازمهمترین نکات و البته در نوع خود جالب توجه، امکان افزودن آپشن های جدید جهت شخصی سازی النترا است. به عبارتی، هیوندای به شما اجاه میدهد که ماشین جدید خود را با کمک خرید قطعات النترا جدید با لگوی N مزین کنید. البته هنوز مشخص نیست که این قطعات یا لوازم یدکی النترا منقوش به لگوی n چه قطعاتی هستند یا از کدام مراکز قابل خریداری هستند.

لوازم یدکی انترا را از کجا بخرم؟

برای خرید قطعات النترا میتوانید مستقیما به محل استارپارتس مراجعه کنید یا از طریق اینترنتی و تماس تلفنی اقدام به درخواست خرید لوازم یدکی النترا کنید. حتی اگر خودرو شما متعلق به کمپانی کیا است نیز میتوانید برای تامین قطعات کیا نیز روی  فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس حساب باز کنید.

صفحه قبل 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 صفحه بعد
<-blogads->