اطلاعاتی درباره خودرو هیوندای و لوازم یدکی هیوندای

 هیوندای در زبان کره ای به نام مدرنیته است. در رابطه با کاربران این مدرنیته ترکیبی از عملکرد خودرو و مصرف سوخت پایین است.هیوندای شرکتی است که برای رسیدن به این هدف تلاش خود را می کند و از این رو است که مطمئن است مشتریانش از این مدرنیته لذت خواهند برد. شعار هیوندای “تعقیب شادی از طریق خودرو است” که در قلب این کمپانی وجود دارد. همراه با افزایش کیفیت شمایل کلی خودرو، لوازم یدکی هیوندای نیز در حال توسعه است.

شرکت هیوندای هنوز هم به عنوان یک کمپانی جوان در صنعت خودرو سازی شناخته می‌شود که در سال 67 میلادی کار خود را آغاز کرد. این کمپانی با وجود اینکه مشتریان زیادی در سطح جهانی دارد هنوز هم توانایی بالقوه در توسعه و رسیدن به مشتریان بیشتر در بازارهای دیگر جهان را دارد. تمام مدلهای خودرو هیوندای از جمله خودروهای سواری، تفریحی و تجاری دارای تمام لوازم یدکی است که به آن ها داده شده است، که همه این لوازم از حیث اطمینان، کارایی و دوام در حد لوازم اصلی خودرو است. یکی از شگفتی های آن نیز یکپارچگی در سیستم عامل آن است.امروزه وقتی شخصی قصد خرید خودرو هیوندای را دارد تمام مدل های این برند معروف از ذهن عبور می کند و در دو راهی خرید مدل مورد نظر خود می ماند.

هنگامی که به بخش های مختلف یک ماشین نگاه می کنیم نه تنها عملکرد و توانایی های خودرو را میبینیم بلکه می توانیم تکنولوژی به کار گرفته شده در آن را نیز حس کنیم.این شرکت در طول سال ها با تکیه بر نوآوری و خلاقیت توانسته همراه با پیشرفت های روز هر سال با ارائه خودرویی جدید جایگاه خود را در میان بهترین خودروسازان حفظ کند. هیوندای در عرضه بهترین تکنولوژی‌ها هیچگاه از جایگاه خود عقب نشینی نکرد.

شرکت هیوندای در سال 2018 نیز با ارائه مدل های جدید از کمپانی خود به این روند رو به رو رشد ادامه داده است.خودروهای جدید این کمپانی به شرح زیر است:

هیوندای اکسنت (Accent هیوندای النترا (Elantra)، هیوندای آیونیک (Ioniq)، هیوندای کونا (Kona)، هیوندای سوناتا (Sonataهیوندای توسان (Tucson)، هیوندای سانتافه (Santa Fe)، هیوندای ولاستر (Veloster)، هیوندای i10، هیوندای i20، هیوندای i30، هیوندای i40، هیوندای آزرا (Azera)، هیوندای ایون (Eon)

تمام خودروهای جدید ارائه شده در سال 2018 با بهبود کیفیت و تکنولوژی و همچنین افزایش کارایی همراه بوده است.

از بین مدل های بالا هیوندای النترا با توجه ویژه ای همراه شد دلیل اصلی آن طراحی اروپایی آن است که آن را در بین خودروهای شهری پرطرفدار قرار می دهد. النترا در دوگونه سدان و هاچ بک تولید شده و در اختیار علاقه مندان این سبک از خودروها قرار گرفته است.

لوازم یدکی هیوندای

اگر شما صاحب یک خودرو هیوندای هستید حتماٌ نیاز به تعویض لوازم یدکی خود را دارید پس هنگام خرید لوازم یدکی هیوندای از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید، همچنین دقت کنید که این لوازم را از برندهای مناسب تهیه کنید. امروزه شما می‌‌توانید همه لوازم یدکی هیوندای را در همه جای جهان بیابید از این روست که باید در هنگام خرید با چشمانی تیزبین عمل کنید تا بتوانید محصولاتی با بهترین کیفیت و کارایی تهیه کنید.

رسیدن به موفقیت در عرضه محصولات با کیفیت به مشتریان کاری سخت و دشوار است که هیوندای به این هدف رسیده است. هیوندای این موفقیت را مرهون طرح های سخت گیرانه در رابطه با لوازم یدکی هیوندای، قطعات بدنه و اجزای عملکرد است. هیوندای نسبت به توسعه و بهبود هر کدام از قسمت های ماشین تعهد داده است، که همین موضوع به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر عملکرد آن تاثیر گذازده است. این شرکت سال هاست که به دنبال راه حل هایی در جهت بهبود عملکرد و خدمات بوده است که هیوندای با رسیدن به این راه حل ها ظرفیت خود را برای رشد و تولید محصولات با کیفیت تر و کاراتر افزایش داده است.

بیشتر بخوانید : فروش قطعات کیا

 

اجرت ساخت طلا

 پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید طلا و جواهر، از طلافروش درباره میزان اجرت ساخت و نحوه محاسبه آن بپرسید، تا طلافروشان راحت‌تر بتوانند درباره میزان اجرت ساخت محصولاتشان با شما صحبت کنند و قیمت نهایی را با شما در میان بگذارند. در ادامه قصد داریم تا سراغ چگونگی حساب اجرت ساخت طلا برویم و به شما از نحوه محاسبه آن بگوییم. سازندگان و فروشندگان طلا اجرت ساخت طلا به سه روش انجام می‌دهند که تمام این روش ها مورد تایید اتحادیه است.

اجرت ساخت درصدی

اجرت ساخت برخی طلاها به صورت درصدی محاسبه می‌شود و در این حالت طلافروش به شما مقدار مشخصی درصد عنوان می‌کند که این درصد را روی کل مبلغ طلا محاسبه می‌کنند و آن به قیمت نهایی طلا اضافه می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است طلافروشی درصد اجرت ساخت را 20 درصد اعلام کند، که 20 درصد کل مبلغ طلا را محاسبه می‌کند و به قیمت نهایی اضافه می‌کند.

در این حالت افزایش و کاهش قیمت طلا در بازار روی میزان اجرت ساخت تاثیر مستقیم می‌گذارد و با کاهش قیمت طلا، اجرت کمتر و با افزایش قیمت طلا، اجرت ساخت آن نیز افزایش می‌یابد. اما نحوه محاسبه دقیق اجرت ساخت طلا در این حالت درصدی به چه گونه است؟

فرض کنید به طلافروشی مراجعه کردید و قیمت یک گرم طلای 18 عیار در آن روز 545,000 تومان است و اجرت طلایی که شما انتخاب کردید 20% درصد قیمت طلا است و قیمت نهایی آن به صورت زیر محاسبه می‌شود:

109,00 = %20 × 545,000

بیشتر بخوانید : بهترین زمان خرید طلا

اجرت ساخت به تومان

اجرت ساخت طلا در برخی محصولات به تومان حساب می‌شود و قیمت آن متغیر است و طلا با طلا فرق می‌کند. برخی این نرخ را از 30000 تومان تا 10000 تومان اعلام می‌کنند، که خب این نرخ بسته به نوع کار، تراشکاری و زمانی که می‌برد متغیر است. طلافروشان هنگام محاسبه قیمت نهایی طلا این نرخ را به قیمت طلا خام اضافه می‌کنند.

اجرت ساخت به تومان و درصد

در این مورد، اجرت ساخت طلا هم به صورت درصدی و هم به تومان محاسبه می‌شود. ممکن است طلافروش هم نرخ تومان به عنوان مثال 20000 تومان و هم درصد، به عنوان مثال 10 درصد را برای محاسبه اجرت ساخت استفاده کند.

در این حالت ابتدا نرخ طلای خام در میزان درصد ضرب می‌شود و بعد نرخ تومان اجرت به آن اضافه می‌شود و قیمت طلا با اجرت ساخت اعلام می‌شود. به عنوان مثال اگر قیمت خام طلا 545,000 تومان باشد، اجرت ساخت آن اینگونه محاسبه می‌شود:

74,500= 20,000 + 54,500 = %10 × 545,000

طلا با اجرت بخریم یا بدون اجرت

هدف بسیاری از افراد هنگام خرید طلا، تنها سرمایه گذاری است و دوست دارند طلا را برای آینده بخرند و داشته باشند و خیلی نوع طراحی و زیبایی برای آنها مهم نیست. برای این افراد خرید طلا نو و با اجرت ساخت، شاید خیلی گزینه مناسبی نباشد و بهتر است سراغ گزینه‌های دیگری مانند طلای دست دوم بروند.

طلای کم اجرت

طلای کم اجرت با طلای دست دوم یک تفاوت دارد و آن هم این است که طلای کم اجرت طلای استفاده شده نیست. طلای کم اجرت به دلیل برخی مشکلاتی که ممکن است هنگام ساخت و همچنین فروش برای آن به وجود می‌آید، نسبت به طلای نو اجرت کمتری به آن تعلق می‌گیرد و این طلا، طلای دست دوم نیست. خرید طلای کم اجرت برای شما که عاشق طلا هستید و ظاهر آن خیلی برای شما مهم نیست، انتخاب خوبی است و مانند طلای دست دوم می تواند برای سرمایه گذاری گزینه عالی باشد.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

قطعات اصلی کیا

 وقتی شما یک خودرو کیا دارید، بعضی مواقع ممکن است احتیاج شود قطعات را برای تعمیر جایگزین کنید. زمانی که این اتفاق افتاد توصیه می کنیم از قطعات اورجینال (اصلی) کیا استفاده کنید.

قطعات اورجینال با استاندارد های دقیق و درست توسط کیا طراحی شده، و مطابق با مشخصات اصلی خودرو می باشد.

قطعات مشابه و غیر اصلی بعضی مواقع می توانند به دلیل جایگزینی مکرر قطعات و هزینه بالا غیر قابل اطمینان باشند.

این عمل ، ممکن است عملکرد کیا شما را به خطر بیندازد و گارانتی شما باطل شود.

قطعات اورجینال کیا توسط نمایندگی های فروش کیا با قیمت های رقابتی در دسترس هستند.

از آنجا که نمایندگی های فروش کیا دارای تکنسین های آموزش دیده با آخرین تجهیزات تشخیصی هستند.

به شما این اطمینان را خواهند داد که قطعه مناسبی را برای کار شما مهیا خواهند کرد.

اگر قطعات اورجینال (اصلی) کیا توسط نمایندگی های فروش قطعات کیا  نصب شوند ، انها برای مدت زمان  یک سال یا مدت زمان باقی مانده از گارانتی خودرو تحت پوشش خواهند بود.

راننده های خودرو کیا منحصر به فرد هستند.

به همین دلیل ما طیف وسیعی از ویژگی های ظاهری و لوازم جانبی خودرو را طراحی کردیم تا کیا نظر شما را جلب کند .

بیشتر بخوانید :

دقت و عملکرد ثابت شده

اگر خودرو کیا شما می توانست صحبت کند ,خواستار قطعات اورجینال کیا از شما بود.

قطعات اورجینال به طور خاص از مشخصات اصلی مهندسی برای اطمینان از همان کیفیت استثنائی تولید شده است.

عملکرد و ایمنی ان درست مانند زمانی است که  بار اول ماشین خود را روشن کرده اید.

تمام قطعات یکسان نیستند ،شناختن تمام انواع مختلف قطعات یدکی خودرو که در بازار تعمیراتی امروزه با آن روبرو خواهید شد ،  دشوار است .

بازار فروش لوازم یدکی خودرو (افتر مارکت)

افتر مارکت ها تولید کننده ها  و عرضه کننده های قطعات توسط شرکت های غیر از شرکت کیا هستند.

تامین کنندگان قطعات بازار فروش قطعات یدکی با کپی کردن قطعات اورجینال کیا برای ایجاد قطعه مورد نظرشان فعالیت می کنند.

اما هیچ وابستگی با قطعات اصلی ندارند .

قطعات یدکی خودرو ممکن است برای عملکرد مناسب مورد آزمایش قرار نگرفته باشند

یا توسط شرکت کیا برای استفاده بر روی خودرو ها مورد تایید نباشند.

این قطعات توسط گارانتی شرکت کیا تحت پوشش قرار نمی گیرند .

قطعات دسته دوم

قطعاتی که از درون خودروهایی که قبلا استفاده شده بیرون آورده و مبدا و استفاده کننده های آن ها ناشناس هستند. بدون تاریخ , و توسط شرکت کیا گارانتی نمی شوند.

قطعات تقلبی

قطعات تقلبی معمولا برای فریب دادن مصرف کنندگان با کپی کردن ظاهر اصلی قطعات کیا طراحی شده اند. اما نه توسط کیا ساخته و نه توزیع می شوند و بیشتر توزیع کننده های خارج از کشور هستند .

این قطعات ممکن است از نظر بسته بندی و ظاهر مشابه قطعات اورجینال باشند، اما اصل نیستند.

قطعات اصلی حفاظت واقعی خودرو شما

کیفیت همان استاندارد است

نقش فعال در تضمین تعمیرات خودرو شما همان سطح بالای کیفیت و عملکرد مهندسی درون هر خودرو کیا می باشد.

همچنین خودروهای  کیا سیستم های ایمنی مهم را بکار می گیرند.

اگاه باشید ،

زمانی که تصادف کردید ،کاری که باید انجام دهید،مهم است که از مراکز تعمیراتی و شرکت های مطمئن قطعات اورجینال (اصلی) کیا اطلاع داشته باشید.

به یاد داشته باشید

همه مراکز تعمیرات خودرو از قطعات اورجینال (اصلی) کیا استفاده نمی کنند.

رفرنس : فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو استارپارتس https://www.star.parts/shop/

نیم ست طلا با سرویس طلا چه فرقی دارد؟

 ممکن است این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که تفاوت نیم ست با سرویس طلا چیست؟ یا هر کدام چه مواردی دارند که آنها را از هم متفاوت می‌کند. حتی برخی افراد قبل از اینکه بخواهند بدانند که سرویس طلای عروس سفید بخریم یا زرد، به دنبال جوانب مثبت و منفی نیم ست و سرویس طلا می‌روند، تا خرید به صرفه و در عین حال خوبی داشته باشند.

در این مقاله  از طلا فروشی آنلاین کیش طلا قصد داریم تا در مورد تفاوت نیم ست با سرویس طلا صحبت کنیم و به شما بگوییم که هر کدام از چه اکسسوری‌هایی تشکیل شده‌اند. اما برای شروع حتما باید تعریفی از هر کدام داشته باشیم تا راحت‌تر بتوانیم تفاوت این دو را درک کنیم.

بیشتر بخوانید : بهترین زمان خرید طلا

نیم ست طلا

نیم ست طلا را، با توجه به نامی که دارد می‌توانیم مجموعه‌ای کوچک‌تر از سرویس طلا بدانیم. هنگام خرید سرویس طلا با مجموعه‌ای کامل که شامل دستبند، گردنبند و گوشواره می‌شود رو به رو هستیم ، اما نیم ست معمولا یکی از این موارد را ندارد و حتی در برخی موارد، دو مورد از اکسسوری‌های داخل سرویس طلا را ندارد.

معمولا افرادی که به دنبال خرید نیم ست طلا میٰ‌روند، به دنبال این هستند که خرید به صرفه‌تر داشته باشند و همچنین کالایی که می‌خرند به بزرگی سرویس طلا نباشد. نیم ست طلا و طرح‌های آن معمولا نسبت به سرویس طلا ظریف‌تر است و به همین خاطر، افرادی که به دنبال خرید نیم ست طلا هستند سن کمتری نسبت به سرویس طلا دوستان دارند و هنگام خرید به دنبال طلاهای ظریف هستند. حتی برخی افراد برای رسیدن به سوال چه سرویس طلایی برای دخترمان بخریم، تفاوت نیم ست با سرویس طلا را نیز بررسی می‌کنند.

سرویس طلا

سرویس طلا نیز با توجه به اسمی که دارد، مجموعه‌ای کامل‌تر نسبت به نیم ست طلا به شمار می‌آید و معمولا در آن گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر دیده می‌شود که این کامل‌ترین نوع سرویس طلا می‌باشد. اما با این حال، این موارد در انواع سرویس طلا متغیر است و ممکن است در برخی انگشتر نباشد و در مدلی دیگر دستبند نباشد. اما باید عنوان کنیم که گردنبند و گوشواره جزء اصلی‌ترین موارد سرویس طلا هستند، که امکان حذف شدن آنها از سرویس خیلی کم است.

معمولا در ساخت سرویس طلا از سنگ‌ها و نگین‌ها مرغوب و اصل استفاده می‌شود، اما با این حال سرویس طلا با نگین اتم نیز در ایران پرطرفدار است، چرا که قیمت نگین اتم کمتر از برلیان و دیگر موارد است. در هر دو به کار رفته طلا ۱۸ عیار است و به ندرت عیار بالاتر و پایین‌تر پیدا می‌شود.

تفاوت نیم ست با سرویس طلا چیست؟

برای جمع بندی اگر بخواهیم بگوییم تفاوت نیم ست با سرویس طلا در چیست، باید بگوییم که اقلام موجود درد نیم ست طلا کمتر از سرویس طلاست و معمولا در نیم ست گردنبند و گوشواره وجود دارد که گاهی نیز انگشتر نیز اضافه می‌شود؛ اما در سرویس طلا تمام محصولاتی که با طلا ساخته می‌شود دیده می‌شود.

سرویس طلا معمولا توسط افراد میانسال مورد استفاده قرار می‌گیرد و مکانی که از آن استفاده می‌شود مراسم‌های عروسی و مهمانی‌های خاص است. اما نیم ست طلا معمولا توسط دختران جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و مورد استفاده آن به صورت روزمره و دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی است.

بیشتر بخوانید : خرید طلا

رؤیت لوگوی جدید و شیک کیا

 شرکت کیا چند تصویر از نصب لوگوی جدید برروی خودروهای خود منتشر کرده است و به دنبال ثبت علائم تجاری جدیدی می باشد، و نسل جدید اپتیما به زودی به کراس اوور سلتوس 2021 و محصول ساب کامپکت و جدید ریو خواهد پیوست و احتمالا بزودی محصولات شرکت کیا را با لوگوی جدید رونمایی می شود، شرکت کره ای کیاموتورز از سال ۱۹۴۴ کار خود را آغاز کرده است، که یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید خودرو در جهان است، تا کنون چندبار دست به تغییر طراحی لوگوی خود زده است، در سال ۲۰۰۴ آخرین تغییر انجام شده در لوگوی این شرکت محدود به رنگ انجام شد. این شرکت قصد دارد پس از ۱۵ سال تغییر بیشتری در طراحی خود ایفا کند.

بیشتر بخوانید : قطعات کیا

یک دهه گذشته کیا ، قدم‌های بزرگی را در بازار جهانی داشته است و اکنون یکی از بزرگترین خودروسازان جهان  به شمار می رود. کیا استینگر ، کیا سول و کیا سید، از مطرح ترین خودروهای کیا در بازار جهانی بوده‌اند و با ارایه قیمتی مقرون به صرفه در کنار کیفیتی عالی، توجه بسیاری ازمصرف کنندگان بازار جهانی را به خود جلب کرده‌اند. البته کسانی که به عملکردهای اخیر این خودروساز کره‌ای توجه کرده‌اند، متوجه نصب لوگوونشان بازنگری شده‌ای روی این خودروها شده اند.  لوگوی جدید کیا فونت کاملاً جدیدی داشته و تقریبا مشابه لوگوی فورد می‌باشد، لوگو جدید مستقیماً روی پانل‌های بدنه نصب شده است. کیا در طراحی های جدیدش دست به تغییر لوگوی خود برده، طراحان این شرکت سعی کرده اند با نوشتاری جدید و حذف قالب دور لوگو، ظاهری زیباتر به آن دهند.

نحوه طراحی این لوگو نشانگرآن است که شرکت کیا تلاش دارد با تغییراتی ساده، احساس آینده ای هوشمند با ماشین های الکترونیکی را به ما القا کند، در تصاویرمنتشرشده نشان جدید کیا روی فرمان، صندوق‌عقب و بالای جلوپنجره قابل دیدن است، البته نوع خودروها فعلاً مشخص نیست، تفاوت این طراحی با نمونه قبلی آن است که، لوگو در قالب تیره و بیضی شکل می باشد.

آرم جدید، نقدهای منفی مختلفی را از رسانه‌های مختلف داشته است، ولی طبق عقاید و نظربسیاری این طرح از لوگوی حال حاضر کیا بهتر و جذاب تراست و مطمئنا با حذف قالب بیضی، این لوگو ظاهر بهتری به خود خواهد گرفت، شرکت کیا با قرار دادن این طرح جدید برروی محصولات خود میتواند هویت جدید از برند خود را به جهان معرفی کند.

رفرنس : استارپارتس نمایندگی فروش قطعات کیا         

مروارید با چه پایه جواهری بهتر است؟

 مروارید که معمولاً با نام‌هایی مانند "سنگ قیمتی ارگانیک" یا "اشک ماه" نیز شناخته می‌شود، به عنوان سنگی ارزشمند بر روی جواهرات گذاشته می‌شود و ارزش آنها را دو چندان می‌کند. بسیاری از افراد بدون توجه به هزینه‌ای که این سنگ قیمتی دارد، از آن در جواهرات و پایه جواهر خود استفاده می‌کنند و زیبایی و درخشش بسیاری به پایه جواهر خود می‌دهند. اگر به دنبال این هستید که روی پایه جواهر خود مروارید استفاده کنید، باید هنگام خرید پایه جواهر به این دقت کنید که مروارید با چه پایه جواهری بهتر است.

در ادامه با طلا فروشی اینترنتی  کیش طلا همراه باشید تا شما را در این باره راهنمایی کنید.

بیشتر بخوانید :

مروارید چیست؟

مروارید سنگی زیبا و قیمتی است که از قرار گرفتن یک ماده تحریک کننده، معمولاً شن، درون صدف به وجود می‌آید. صدف برای محافظت از خود در برابر این ماده، لایه‌های غشائی آزاد می‌کند که ماده‌ای مات هستند. این نوع محافظت صدف از خود در برابر ماده‌ای مانند شن، به مرور زمان مروارید را به وجود می‌آورد.

این روند طولانی می‌تواند از شش ماه تا دو سال طول بکشد و به همین دلیل است که مروارید طبیعی می‌تواند هم گران و هم ارزشمند باشد. مروارید همیشه به شکل گرد نیست و در انواع اشکال و رنگ‌ها وجود دارد.

انتخاب مروارید برای پایه جواهر اگرچه برخی از مردم فکر می‌کنند که مروارید تاریخ مصرف دارد و قدیمی می‌شود، اما این درست نیست. این سنگ قیمتی بسیار با ارزش است و می‌توان از آن برای سال‌ها و دهه‌ها استفاده کرد و به هیچ عنوان نگران از مد افتادن آن نبود. شاید همه ما مروارید را به شکل آن گردنبندهای کلاسیک رشته‌ای دیدیم و جواهرات مروارید را به آن شکل می‌شناسیم، اما این طرز فکر اشتباه است. همان‌طور که در مقاله نکات مهم هنگام خرید پایه جواهر گفتیم، مروارید بر روی هر پایه جواهری می‌تواند زیبایی خاصی داشته باشد و می‌تواند گزینه‌ی عالی برای پایه جواهر باشد. در واقع، طراحان مد از مروارید برای زرق و برق دادن به جواهرات استفاده می‌کنند و آن را با مدل‌های مختلف نشان می‌دهند.

تصمیم گیری در مورد انتخاب سنگ برای پایه جواهر و همچنین انتخاب نوع پایه جواهر برای مروارید، می‌تواند تصمیم دشواری باشد. احتمالاً رایج‌ترین نوع پایه جواهر که مردم برای ست کردن با مروارید به دنبال آن می‌‌روند، گردنبند، آویز و سرویس است. سرویس‌های جواهر تقریبا برای همه نوع مرواریدی مناسب است، فقط باید با توجه به طول، اندازه مروارید استفاده شده و میزان فضای موجود برای قرار دادن مروارید آن را چیدمان کنید.

اگر گردنبند موجود در سرویس پایه جواهر دارای فضای کمی برای قرار دادن مروارید است، می‌توانید سراغ مرواریدهای درشت‌تر بروید و همان تعداد کم مروارید را در آن برجسته کنید. حتی در برخی جواهرات مشاهده کردیم که تنها از یک مروارید به صورت تک استفاده شده است و آن را در پایه جواهرهایی قرار دادند که گردنبند آن قسمتی مانند آویز دارد. فراموش نکنید که می‌توانید مروارید را هم به شکل گرد و هم به اشکال مختلف استفاده کنید، بنابراین مرواریدهای اشکی نیز می‌توانید گزینه عالی برای سرویس های پایه جواهر باشند.

برای انگشتر پایه جواهر، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که تنها یک مروارید و آن هم در مرکز آن قرار بگیرد. تصویر بالا نمونه یک پایه جواهر زیبا است که با مروارید شیک و مجلل شده است.

استفاده از مروارید در گوشواره و دستبند پایه جواهر نیز، بسیار رایج است. انتخاب پایه جواهر گوشواره برای مروارید، به قدری زیاد است که به هیچ عنوان نمی‌توانید خود را محدود به مدل‌های خاصی بکنید. گوشواره‌های گرد، آویزی، میخی و انواع مختلف گوشواره می‌تواند به خوبی با مروارید ست شوند و از بابت انتخاب پایه جواهر گوشواره برای مروارید به هیچ عنوان مشکلی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلا

لوازم جانبی هیوندای

 هیوندای در سال 1947 یعنی چیزی بیش از 70 سال پیش توسط شخصی به نام چونگ جو یونگ در کشور کره جنوبی تأسیس شد. اگرچه تا سال 1967 این شرکت به‌عنوان یک کمپانی «سازه و مهندسی» شناخته می‌شد اما در این سال بود که این شرکت تحت نام «هیوندای موتور» فعالیت‌های خود را آغاز کرد. یک سال بعد کمپانی هیوندا اولین خودروی خود با نام Cortina را به‌طور مشترک با شرکت فورد روانه بازار ساخت.

در 1976 بود که بالاخره هیوندای محصولات خود را به اروپا صادر کرد. امروزه محصولات هیوندای در 193 کشور به فروش می‌رسد که این مهم به دلیل کیفیت، طراحی و تکنولوژی منحصربه‌فرد محصولات این شرکت است. در حال حاضر به گواه آمار هیوندای در بین 5 شرکت بزرگ خودروسازی جهان قرار دارد.

لوازم یدکی هیوندای، توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. فروشگاه اینترنتی یدک لند با تأمین قطعات هیوندا در قیمت‌ها و برندهای متنوع سعی در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مشتریانش در این حوزه دارد.

خرید قطعات و لوازم یدکی هیوندای

خرید آنلاین، یعنی هر زمان از روز و شب که قصد خرید داشتید، به‌راحتی و تنها با اتصال به اینترنت به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، چرخی بزنید، انتخاب کنید و بعد خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز خدمات و محصولات گسترده‌ای برای کسانی که به دنبال خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو از جمله هیوندای هستند، گردآوری کرده است. یدک لند برای خودروهایی چون هیوندای توسان، جنسیس، سوناتا، آزرا، النترا، سانتافه، اکسنت، آوانته و ... انواع لوازم یدکی را در برندهای متنوع و باکیفیت و قیمت مناسب فراهم دیده است.

509 رده محصول از مدل‌های گوناگون لاستیک در سایزهای مختلف گرفته تا انواع لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، باتری و کمک‌فنر با برندهایی چون میشلن، نیکسن، کومهو، یوکوهاما، رودستون و سایر مارک‌های معتبر در فروشگاه اینترنتی یدک لند موجود است که با مراجعه به صفحه هیوندای در فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارت  می‌توانید آن‌ها را تهیه نمایید.

 

پایه جواهر چیست؟

 عشق به طلا و جواهر، عشق ابدی است که حضور آن در زندگی خانم‌ها کم رنگ نمی‌شود. امکان ندارد خانم‌ها از جلوی طلافروشی رد شوند و دقایقی برای تماشای مدل‌های جدید طلا و جواهر، جلوی ویترین توقف نکنند.

پایه جواهر در واقع همان جواهر ساخته شده به صورت خام و  بدون نگین و سنگ است. طلا و جواهر زمانی که ساخته می‌شوند، یک قالب دارند که روی ساخته شده آن قالب انواع مختلف سنگ قیمتی و همچنین نگین قرار می‌گیرد. آنچه گفته شد تعریف کلی بود از پایه جواهر و آن چیزی که در آینده ممکن است از کیش طلا درباره آن زیاد بشنوید.

تفاوت جواهر با طلا

به طور خلاصه تفاوت اصلی طلا و جواهر سنگی است که در جواهر روی کار سوار می‌شود و در طلا وجود ندارد. بنابراین در ساخت جواهر نوع سنگ قیمتی که در کار استفاده می‌شود، کیفیت و اصالت کار را نمایان می‌کند. معمولا برای جواهرات از دو نوع سنگ استفاده می‌شود که یا برلیان هستند و یا سنگ اتم. تفاوت این دو نوع مرغوبیت و اصل بودن آنها است؛ به این معنا که برلیان سنگ اصل است و میزان شفافیت و کیفیتی که دارد از اتم بسیار بالاتر است.

دیگر فرق اساسی طلا و جواهر را می‌توانیم قیمت آنها در نظر بگیریم و همه می‌دانیم که قیمت جواهر معمولا اندکی از قیمت طلا بالاتر است .

مزایای خرید پایه جواهر

تصور کنید، سال‌ها یک مدل انگشتر طلا را در پشت ویترین طلافروشی مشاهده‌ کردید و عاشق مدل آن بودید، اما نوع سنگی که روی آن بود را دوست نداشتید و دوست داشتید که یک نگین شفاف و براق مانند برلیان روی آن بیندازید و آن را بخرید. فانتزی جالبی است. ... البته این موضوع دیگر فانتزی نیست.

پایه جواهر این فانتزی را به امری حقیقی تبدیل کرده است و شما به راحتی می‌توانید با خرید پایه جواهر انگشتر، نگین برلیان را روی آن بیندازید و از انداختن آن به دست لذت ببرید.

خرید پایه جواهر مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین آن همان‌طور که گفتیم، انتخاب جواهر و سنگی است که قرار است روی پایه جواهر گذاشته شود. شما به عنوان فردی که عاشق خرید طلا و جواهر است، با خرید پایه جواهر می‌توانید به سادگی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید، نوع سنگ و نگین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در نهایت جواهری را خریداری کنید که طرح و نگین آن مطابق خواست خودتان انتخاب شده است.

خرید انواع پایه جواهر از پایه جواهر انگشتر، پایه جواهر دستبند، خرید سرویس پایه جواهر، پایه جواهر حلقه ست و پایه جواهر آویز، باعث ایجاد خلاقیت در شما برای شخصی سازی جواهرات شما می‌شود. می‌توانید جواهر مورد علاقه خود را سنگ مورد علاقه خود تزیین کنید و آن را به گونه‌ای انتخاب کنید که با استایل و شخصیت شما بیاید.

با خرید پایه جواهر می‌توانید طبق بودجه‌ای که دارید سنگ و نگین انتخاب کنید و خب این می‌تواند یکی دیگر از مزایای این نوع جواهر باشد. برای خرید حلقه می‌توانید از الماس استفاده نکنید و سراغ نگین‌ها و سنگ‌های ارزان‌تر بروید.

تصور کنید که قصد دارید برای خود یک کمد درست کنید. مسلما خرید وسایل کمد و سرهم کردن آن توسط خودتان و طبث سلیقه خودتان، بسیار لذت بخش‌تر از کمدهای حاضر می‌شود. داستان پایه جواهر نیز همین است و خرید آن و بعد انتخاب سنگ و نگین برای پایه جواهر توسط خودتان لذتی برای شما دارد که قابل وصف نیست.

یکی دیگر از مزایای خرید پایه جواهر که در سایت کیش طلا دیده می‌شود، خرید آنلاین آن است. خرید آنلاین طلا و جواهر و همچنین خرید آنلاین پایه جواهر و انواع آن، یک مزیت بزرگ برای هر طلا دوستی است. این نوع خرید به شما کمک می‌کند تا در هزینه رفت و آمد صرفه جویی کنید، از طریق وب‌سایت تمام مدل‌ها و طرح‌ها را با مشخصات کامل ببینید و در نهایت تصمیم به خرید بگیرید. تفاوت قیمت خرید حضوری و آنلاین در سایت دیورس به خوبی این مزیت را نشان می‌دهد.

 

برای افزایش طول عمر خودرو چه کار کنیم؟

 اگر به دنبال راه هایی برا افزایش طول عمر خودرو شخصی خود هستید در این مقاله با استارپارتس نمایدنگی فروش قطعات هیوندای و کیا همراه باشید:

۱ – هر ۲۰ یا ۳۰ هزار کیلومتر شمع خودرو را تعویض کنید. شمع خودرو در نتیجه زیاد کار کردن و تحمل گرمای زیاد و حرارتی که از جریان الکتریسیته ناشی می‌شود، دچار آسیب می‌شود و نوک شمع که جنس آن فلزی است، خورده می‌شود. از طرفی در نتیجه سوختن موادی مانند بنزین در فضایی که شمع قرار دارد، املاح این سوختگی بر روی شمع یک لایه از فلزی مانند سرب باقی می‌گذارد که به تدریج در تولید جرقه اختلال ایجاد می‌کند. این اختلال باعث خام سوزی و ناقص کار کردن موتور و در نتیجه فشار آمدن به موتور و افزایش مصرف سوخت می‌شود.

2 – سعی کنید تسمه تایم خودرو را هر ۶۰۰۰۰ کیلومتر تعویض کنید. بهترین تسمه تایمی که می‌توانید استفاده کنید نمونه ای است که کارخانه تولیدکننده خودرو برای هر مدل معرفی می‌کند. این نمونه‌ها معمولا از مشخصات فنی تایید شده بهتری برخوردار هستند. برخی خودروها مانند هیوندایی آزرا یا تویوتا کمری که به جای تسمه تایم زنجیر تایم دارند تا ۱۵۰ هزار کیلومتر نیازی به تعویض زنجیر تایم خود ندارند.

3 – روغن، فیلتر روغن و فیلتر هوا در هر ۵۰۰۰ کیلومتر تعویض شودبهتر است. تعویض فیلتر هوا نیز بستگی به شرایط آب و هوایی دارد. برای مثال در شهرهایی که گرد و غبار در آنها بیشتر است، باید فیلتر هوای خودرو زودتر از دیگر شهرها که شرایطی عادی دارند تعویض شود. زمان پیشنهادی کارشناسان برای تعویض فیلتر هوا بین ۵ تا ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد است. کارشناسان توصیه می‌کنند هرگز خودتان اقدام به تمیز کردن فیلتر هوا نکنید، زیرا ذرات موجود در آن سرطان‌زا است، این کار را به افرادی بسپارید که در این کار خبره هستند و از ماسک‌ها و دستکش‌های ویژه استفاده می‌کنند.

4 – از هل دادن خودروهای انژکتوری جهت روشن کردن خودداری کنید.

5 – ماهی یک بار کولر خودرو را به مدت چند دقیقه برای جلوگیری از مخلوط شدن گاز کولر با روغن مخصوص آن روشن کنید، این کار از فاسد شدن گاز و روغن هم جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید :

6 – هنگام روشن بودن خودرو از باز کردن کابل باتری خودداری کنید، زیرا وقتی خودرو روشن است یک سری مدارهای الکتریکی در حال کار هستند. وقتی که چند قطعه الکتریکی همزمان با هم در حال کار کردن هستند، قطع ناگهانی برق باعث ایجاد نوسان در برق خودرو و در نتیجه آسیب دیدن قطعات الکتریکی می‌شود.

7 – با روشن شدن چراغ استاپ، خودرو را متوقف کنید با نمایندگی تماس بگیرید. چراغ استاپ، چراغی برای اعلام خطر است و روشن شدن آن به این معنا است که خودرو بیش از حد داغ شده، ترموستات آن به درستی عمل نمی‌کند، سطح روغن آن پایین آمده و…. هنگام روشن شدن چراغ استاپ در خودرو نمانید و از آن پیاده شوید.

8 – با روشن شدن چراغ چک، خودرو را خاموش کنید و بست باتری را چند ثانیه جدا نموده و سپس اتصال دهید. اگر چراغ خاموش نشد، به نمایندگی مراجعه کنید. چراغ چک در مواقعی روشن می‌شود که سنسورهای خودرو دچار مشکل شوند؛ بنابراین اگر هر کدام از سنسورها که در خودرو به کار رفته اند، مانند سنسور انژکتور، ABS و یا هر کدام از مدارهای خودرو، دچار مشکل شوند، گزارش آن به ECU می‌رود و این چراغ روشن می‌شود. در این شرایط با مراجعه به تعمیرگاه و با استفاده از دستگاه دیاگ می‌توانید به مشکل خودرو پی ببرید.

9 – در اول صبح بعد از روشن کردن خودرو نیازی به گرم کردن آن در حالت توقف نیست و در کمتر از یک یا دو دقیقه خودرو را حرکت دهید و مسافت یک کیلومتر را با دنده ۱ و ۲ برانید.

رفرنس : فروشگاه لوازم یدکی خودرو استارپارتس

 

مدل های جدید طلا و جواهرات ویژه پاییز

 ترندهایی که هر سال و هر ماه شاهد آن هستیم در حال به روز شدن هستند و برای کسانی که عاشق مد و فشن و به خصوص طلا و جواهر هستند، ترندهای هر فصل خصوصا ترند طلا و جواهر برای پاییز می‌تواند الهام بخش خرید طلا برای آنها باشد.

ترند طلا و جواهر برای پاییز

چند ترند طلا و جواهر برای پاییز وجود دارد اما در بیشتر مواقع، سبک‌هایی که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند مانند گوشواره‌های حلقه‌ای، گردنبندهای جذاب، طلا و جواهر کارتیه و مرواریدهایی که همگی تا به امروز رو بورس بودند، دوباره در پاییز و زمستان 2020-2021 ترند هستند و می‌توانید از آنها استفاده کنید و یا بخرید.

طلا و جواهر با مروارید

مرواریدها به یکی از محبوب‌ترین ترندهای سال 2020 تبدیل شده است. برای اولین بار شاهد به وجود آمدن این ترند در بهار سال گذشته بودیم و در تمام طلا و جواهرات این نگین زیبا و درخشان را دیدیم و این ترند تا به امروز نیز جزء محبوب‌ترین‌ها است و در پاییز هم می‌توانید سراغ آن بروید.

از مزایای مروارید این است که می‌توان آن را در تمام دسته‌های طلا و جواهر استفاده کرد و محصولی زیبا و چشم نواز درست کرد و آن را برای ترند طلا و جواهر برای پاییز آماده کرد. مروارید مدرن و شیک بودن را به هر شخصی می‌دهد و می‌توان با اطمینان گفت که با هر سبک و سلیقه‌ای جور است و می‌توان از آن هم در پاییز، هم در تابستان و هم در دیگر فصول استفاده کرد و لذت برد. همچنین انتخاب خوبی برای زمان خرید پایه جواهر است و می‌توان از آن برای تزیین پایه جواهر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان خرید طلا

طلاهای آویزدار جذاب

بسیاری از این مدل طلا و جواهر نمادهایی از شانس، عشق و معنویت دارند که از قدیم تا به امروز توانسته‌اند محبوبیت خود را حفظ کنند. این نوع طلا و جواهر که بیشتر در قالب دستبند طلا و گردنبند طلا مشاهده می‌شوند، به تازگی در فشن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحان به ساخت این نوع طلا و جواهر روی آوردند و امروزه شاهد محبوبیت بسیار این نوع، خصوصا گردنبندهای این مدل هستیم.

گوشواره‌های حلقه‌ای و دایره‌ای شکل

گوشواره طلا مدل حلقه‌ای نیز مانند مدل‌های کارتیه در مد و فشن می‌آیند و می‌روند، ولی همیشه استفاده از آنها میان طلا دوستان محبوب بوده است؛ اما این بار و در ترند طلا و جواهر برای پاییز این نوع گوشواره‌ها بسیار دیده می‌شود. با وجود ابتکار عمل در ساخت گوشواره‌های حلقه‌ای طی چند سال گذشته، اما با این حال طراحان و طلاسازان بسیاری دست به خلاقیت در ساخت این نوع گوشواره زدند و آنها را به مدل‌هایی جذاب و خیره کننده تبدیل کردند.

رفرنس : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا

 

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->