چگونه طلای دست دوم خود را بفروشیم؟

 طلا و جواهر از کادوهای زیبا و متداول‌ است، اما مانند دیگر انواع کادو، لزوماً چیزی نیست که بخواهید تا ابد برای خود نگه دارید. هم‌چنین ممکن است به کمی پول اضافه نیاز داشته باشید و کندوکاو کردن در جعبه‌ی جواهرات‌تان نقطه‌ی خوبی برای شروع باشد و به این فکر خواهید کرد که سراغ فروش طلای دست دوم خود بروید. اما آیا بهتر است به سراغ یک خریدار طلا بروید یا سمسار؟‌ از کجا می‌دانید که قیمت خوبی نصیبتان شده یا سرتان کلاه رفته‌است؟‌ در این مقاله  از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا روش پی بردن به بهترین قیمت را به ازای اجناس پرزرق‌وبرق خود و همچنین نحوه فروش طلای دست دوم را پیدا کنید.

نحوه فروش طلای دست دوم

مدیریت انتظارات‌

قبل از اینکه برای به دست آوردن این پول بیش از حد ذوق کنید، خیلی مهم است که انتظاراتتان را در واقعیت به حداقل برسانید. شاید یک گردن‌بند الماس دارید که یادگاری خانوادگی‌ و برای خاله‌بزرگ عجیب و غریب‌تان، صدیقه خانم، است؛ ولی از نظر کسی که دارید جواهر را به او می‌فروشید و کسی که قصد خرید طلا ی دست دوم را دارد، یک گردن‌بند خشک و خالی باشد البته می‌توانید با چند روش تشخیص تقلبی و اصل بودن الماس را انجام دهید. خیلی کم پیش می‌آید که جنس دست‌دومی نزدیک قیمت خریدش به فروش برسد.‌  

طلا و جواهر خود را ارزش گذاری کنید

برای تعیین ارزش حدودی طلا و جواهرتان، باید بدون تعصب به آن نگاه کنید. به طور مثال به شما توصیه می‌کنیم که به کالای‌تان مثل یک خودروی کارکرده نگاه کنید:

وقتی به سراغ قیمت‌گذاری ماشین کارکرده می‌روید، برای شروع باید اسم ماشین، مدل، سال تولید و کیلومترش را بدانید. همین قضیه در مورد طلا و جواهر نیز هم صدق می‌کند – باید وزن، رنگ، شفافیت و برش سنگ آن را بدانید تا ارزشش را تعیین کنید.

با جستجوی کالاهای مشابه در فروشگاه‌های آنلاین و یا با مشاهده‌ی قیمت طلای دست‌دوم اشخاص دیگر با ویژگی‌های مشابه، ارزش حدودی کالا دست‌تان می‌آید. به آنچه می‌بینید تخفیف هم اضافه کنید، زیرا خریدار شما به دنبال کسب سود است.

بیتر بخوانید : دانشنامه طلا

به طلا و جواهر فروشان بفروشید

در همان حین که طلا و جواهر خود را برای ارزیابی به جواهرفروش‌ها می‌دهید، خوب است پیشنهاداتی را که به شما می‌دهند را مدنظر داشته باشید. طلافروش‌های قدیمی و معتبر بازار بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌دهند، چرا که به چشم یک مشتری احتمالی [در آینده] به شما نگاه می‌کنند و دوست ندارند تا اعتبار خود را خدشه‌دار کنند. خرید طلای دست دوم برای هر کسی ممکن است پیش بیاید، بنابراین می‌توانید طلا و جواهر خود را به بهترین قیمت به طلافروشان بفرشید و هم شما سود کنید و هم طلافروش کار خود را انجام دهد.

 

آیا خرید جواهر به صرفه است و سرمایه گذاری خوبی است؟

طلا وسیله‌ای است که در طول زمان ارزش خود را حفظ می‌کند. حتی در بعضی مواقع، ارزش آن افزایش می‌یابد و می‌توانید بعد از چند سال از خرید آن سود نیز بکنید. اگر می‌خواهید بعداً پول نقد را داشته باشید و در حال حاضر امکان نگه داشتن آن را ندارید، می‌توانید روی طلا و جواهرات قیمت بالاتر سرمایه گذاری کنید.

بر اساس اعلام بانک مرکزی جهان،  خرید طلا در دسته بندی A سرمایه گذاری‌ها قرار می‌گیرد. این بدان معنی است که آنها آن را به عنوان یک سرمایه گذاری خوب به شدت توصیه می‌کنند، زیرا ارزش آن با گذشت زمان یا با تورم کاهش نمی‌یابد.

مردم منطقه شرقی جهان مانند ما ایرانیان، هندی‌ها و چینی‌ها علاقه و ارادت خاصی به جواهرات و انواع طلا دارند. این بخش از جهان مدت‌هاست که به سرمایه گذاری در جواهر و طلا اعتقاد دارند و این فلز گرانبها را می‌خرند تا روزی در آینده از سود آن استفاده کنند.

فقط باید مراقب باشید که در فصولی که قیمت جواهر و طلا بسیار بالا است و حالت حبابی دارد، سراغ خرید نروید. این زمان، همان زمانی که صفوف و هجوم مردم برای خرید بسیار زیاد می‌شود و به همین خاطر، قیمت در آن زمان قیمت واقعی نخواهد بود و حباب است.

خرید اینترنتی طلابه این صورت تنها تفاوتی که با خرید طلای دست دوم دارد این است، که از نظر کیفیت و ظاهر آن تمیزتر و زیباتر است. برای کسانی که قصد استفاده از طلا و جواهر را ندارند، خرید طلای دست دوم و طلا کم اجرت می‌تواند گزینه خوبی باشد و به راحتی به جواب سوال آیا طلای دست دوم بخریم می‌رسند. وقتی صحبت از فروش جواهر می‌شود، شما متوجه کمی تفاوت قیمت با آن قیمتی که خریدید می‌شوید. به این نکته حتما توجه کنید که جواهر و طلای گران قیمت به معنای ارزشمند بودن آن نیست.

جوانب مثبت و منفی سرمایه گذاری در جواهر

جوانب مثبت

این فلز در جهان ارزش دارد و می‌توانید به جای پول نقد در مواقع سخت از آن استفاده کنید.

این یک سرمایه گذاری است که می‌توانید آن را استفاده کنید و همچنین با سود آن را بفروشید.

جواهرات از طلا درست شدند که فلز آن ماندگار است و زنگ نمی‌خورد.

همیشه مد است.

جوانب منفی

این فلز گرانبها مشکل در مورد نگهداری دارد. برای نگه داشتن آنها باید وسیله‌ی مناسب داشت و یا آن را در صندوق‌های امانات گذاشت که خب هزینه‌بر هستند.

جواهر و طلا مانند دیگر سرمایه گذاری‌ها مانند طلا درآمد ماهانه برای شخص به همراه ندارد. جواهر فقط وسیله‌ای ارزشمند است که از فروش آن می‌توانید سود کنید.

وجود سنگ و نگین در جواهر باعث کاهش قیمت آن هنگام فروش می‌شود و مانند طلای خام سود ندارد.

اگر طلا را دست اول بخرید باید هزینه اجرت ساخت بدهید که خب این برای شما به صرفه نخواهد بود.


 

 

معرفی لوازم یدکی کیا موتورز فروشگاه استارپارتس

  لوازم یدکی کیا موتورز

فروشگاه استارپارتس عرضه کننده ی تمامی لوازم یدکی کیا موتورز می باشد و تمامی محصولات و لوازم یدکی کیا موتورز را روانه  بازار می گرداند .

محصولات فروشگاه استارپارتس عبارتند  از لوازم یدکی موتوری ، بدنه و جانبی فابریک و اصلی شرکتی کیا ( اوپتیما – سراتو- اسپورتیج – اوپیروس – سورنتو- کادنزا و …) می باشد .

این محصولات به صورت اورجینال کارخانه ای و ضمانت شرکتی به شما ارائه داده خواهد شد .

شما میتوانید با استفاده از صفحه ی ارتباط با پارتس نمایندگی فروش قطعات کیا و هیوندای ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را از سراسر ایران سفارش بدهید .

کیا موتورز شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از هیوندای موتور گروپ، محسوب می‌شود و در سال ۲۰۱۳ با تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد.یکیا موتورز هم‌اکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر می‌باشند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می‌شود. شرکت هیوندای موتور با در اختیار داشتن ۳۳٫۹۹٪ درصد از سهام کیا موتورز، کیا موتورز دارای سه سایت تولیدی در کره جنوبی و یک کارخانه در کشور اسلواکی، دو کارخانه در چین و یک شاخه آمریکایی به نام «کیا موتورز آمریکا» می‌باشد، که در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۶ به عنوان اولین کارخانه مونتاژ محصولات کیا در وست پوینت ایالت جورجیا با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار افتتاح گردید.نام «کیا» برخاسته ﺍز نامی چینی-کرهﺍی ﺍست که شامل کلمه «کی» (برﺁمدن) و «ﺁ» (به معنای ﺁسیا) ﺍست. بهﺍختصار نام ﺍین شرکت معنای «برﺁمده ﺍز ﺁسیا» رﺍ ﺍلقا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نکاتی درباره خرید سرویس طلا عروس

 انتخاب غلط و نادرست سرویس طلا عروس مانند انتخاب حلقه عروسی، می‌تواند مراسم عروسی و بهترین شب زندگی عروس را خراب کند! حتی اگر سراغ پر زرق و برق‌ترین طلا و جواهر بروید و آنها را بخرید، اما سرویس طلای شما با لباس و نوع آرایش شما همخوانی نداشته باشد، می‌تواند طلایی عادی به نظر برسد. به همین دلیل است که شما باید هنگام خرید به نکاتی درباره سرویس طلا عروس دقت کنید و به موارد بسیاری توجه کنید.

1. از ترندهای روز باخبر شوید

قبل از اینکه برای خرید سرویس طلا عروس خود را آماده کنید، از آخرین ترند طلا و جواهر باخبر شوید، یا بدانید که کدام سرویس طلا با کدام رنگ برای لباس عروس شما مناسب است. اگر سرویس طلا با لباس عروس همخوانی نداشته باشد، ظاهر خوبی نخواهد داشت و به همین خاطر حتما باید تناسب این دو را هنگام خرید سرویس طلا عروس در نظر گرفت.

2. سرویس طلای عروس سفید بخریم یا زرد؟

اینکه کدام رنگ را برای سرویس طلا عروس قرار است انتخاب کنید، کاملا به اولویت شما و سلیقه‌ای که دارید ربط دارد. طلای سفید از نظر دوام نسبت به طلای زرد حاشیه امن کمتری دارد، اما تقریباً از همه لحاظ این دو فلز بسیار شبیه به هم هستند و تفاوت اصلی و بارز در رنگ است. مهم‌ترین وجه مشترک این دو این است که هر دوی آنها از مد نمی‌آفتند و همیشه برای شما ماندگار خواهند بود. فقط هنگام خرید سرویس طلا برای عروس، به این نکته دقت کنید که کدام رنگ طلا با رنگ پوست شما همخوانی دارد و سراغ آن بروید.

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید طلای کودک

3. قبل از همه چیز جواهرات و سرویس طلاهای خانوادگی خود را بررسی کنید

بیشتر مادران و مادربزرگ‌های ما تعداد زیادی جواهرات عتیقه دارند که می‌توانید به خوبی از آنها به عنوان سرویس طلا عروس خود استفاده کنید و آنها را از گنجه جواهرات خارج کنید. شاید خیلی از شما به انداختن سرویس طلاهای قدیمی علاقه‌ای نداشته باشید، بنابراین این ایده برای شما به خوبی کار نمی‌کند. روی صحبت ما با کسانی است که علاقه بسیاری به طلا و جواهر عتیقه و قدیمی دارند و دوست دارند یکی از آنها را برای خودشان داشته باشند

4. در مورد بودجه تصمیم بگیرید و بیشتر از آن خرج نکنید

اگر قصد ندارید که تمام پول و بودجه عروسی خود را خرج خرید طلا عروس کنید، هوشیار عمل کنید و برای همین بودجه تعیین کنید. به این ترتیب، نه تنها هزینه‌های اضافی و غیر ضروری را کاهش می‌دهید بلکه می‌توانید به جای خرج بیش از حد برای سرویس طلا، لباس عروسی شیک و مجللی بخرید.

5- سرمایه گذاری یا داشتن طلای لوکس؛ انگیزه شما از خرید سرویس طلا عروس چیست؟

اگر می‌خواهید طلا و جواهرات عروسی خود را برای سرمایه گذاری آینده بخرید و قصد دارید آن را برای آینده حفظ کنید، طلا خالص بیش از هر چیز دیگری می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با این حال، اگر خرید سرویس طلا عروس برای شما حکم سرمایه گذاری ندارد و فقط به دنبال این هستید که طلایی لوکس بخرید، لازم نیست سراغ طلای خالص بروید و هر چیزی که عطش شما را خاموش می‌کند را، انتخاب و خریداری کنید.

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا https://www.kishtala.com/shop/

معرفی برند خودروسازی هیوندای

 شرکت هیوندای موتور ، یک شرکت خودرو سازی کره ای میباشد که سال 1967 توسط بنیان گذار گروه شرکت هیوندای شخصی به نام چانگ جو یانگ تاسیس شد.

هیوندای کورتینا اولین مدلی بود که در سال 1968 به بازار خودرو معرفی شد.

شرکت هیوندای بعنوان بزرگترین خودروساز جهان در سال 2008 شناخته شد که دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قطعات کیا

برترین مدل های خودروی هیوندای

خودروی هیوندای مدل های متنوعی دارد که از تولیدات آن میتوان به هیوندای النترا ، سوناتا ، آزرا ، هیوندای سانتافه  و جنسیس کوپه اشاره کرد ، ضمن اینکه این سه مدل جزو پرفروش ترین محصولات بوده است.

دانستنی های شرکت هیوندای

بزرگترین کارخانه تولید خودرو در سراسر جهان متعلق به شرکت هیوندای در شهر اولسان قرارگرفته است. تولید این کارخانه سالیانه به 1،6 میلیون خودرو میرسد.

در گذشته مشتری قبل از تحویل تنها میتوانست امکانات جانبی خودرو را بررسی کند ، اما امروزه این قابلیت در اختیار افراد قرار میگیرد تا نوع موتور و گیربکس را نیز انتخاب کند. که شرکت هیوندای از جمله شرکت هایی است که این آپشن را شامل میشود.

همچنین این شرکت توانست از موسسه های مختلف مثل JD POWER و IIHS جوایزی را دریافت کند.

لوازم یدکی خودروهای هیوندای

از آنجایی که خودروهای شرکت هیوندا طرفداران زیادی در ایران داشت ، باعث شد تا بسیاری از این خودروها وارد بازار ایران شود. هر کدام از قطعات این خودروها عمر مشخصی دارد که در صورت عدم تعویض قطعات هیوندا ممکن است به بخش های دیگر نیز آسیب برساند.

در نظر داشته باشید لازمه ی بهترین انتخاب ، شناخت بالا از کیفیت و عملکرد محصول موردنظر است که شما باید علاوه بر قیمت به این موضوع هم اهمیت دهید.

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از خریداری یک قطعه ، کمی بعد مجبور به تعویض آن شدید.

در بعضی از قطعات هیوندای اگر شما انتخابی درست داشته باشید ، زمان تعویض قطعات نیز به حداکثر میرسد.

قیمت لوازم یدکی هیوندای

ممکن است شما قطعات را در فروشگاه های مختلف با قیمتی متفاوت یافت کنید. اما همانطور که میدانید تولیدکننده و توزیع کننده ی قطعات تاثیر بالایی بر قیمت انتخاب لوازم یدکی دارند. شما می توانید با مراجعه به استارپارتس نمایندگی فروش قطعات هیوندای و کیا تمام این قطعات را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

طلای دست دوم و کم اجرت بخریم یا نخریم؟

 ممکن است برای بسیاری از مردم، خرید طلای دست دوم با طلای نو فرقی نداشته باشد و آنها این فلز را می‌خرند تا سرمایه‌ای برای آینده داشته باشند. اما همان‌گونه که در تیتر مشخص شده است، طلای دست دوم دیگر اجرت ساخت طلا ندارد و این تفاوت بزرگ بین طلای نو و دست دوم می‌تواند خیلی روی قیمت آن اثر بگذارد. بنابراین این سوال که آیا طلای دست دوم بخریم یا نه و به ذهن رسیدن آن، چیزی است که ممکن است برای همه پیش بیاید و به دنبال جواب آن باشند.

طلا فلزی برای سرمایه گذاری

از قدیم الایام به یاد داریم که مردم و خصوصا خانم‌ها علاقه زیادی به خرید طلا و جواهرات داشتند و آن را هم به عنوان وسیله‌ای زینتی و هم به عنوان سرمایه‌ای برای روز مبادا می‌دانستند. زمان قدیم که قیمت طلا به اندازه امروز سیر صعودی نداشت، مردم با هر اندوخته‌ای از درآمدشان سراغ خرید طلا می‌رفتند و در آن زمان خیلی به انتخاب بین خرید طلای دست دوم و طلای نو فکر نمی‌کردند.

آیا خرید طلای دست دوم ایده خوبی است؟

بزرگترین مشکل طلای دست دوم این است، که خب قبل از شما توسط شخصی دیگر استفاده شده است. این بدان معناست که ظاهر آن کم و بیش کهنه شده است، بنابراین باید در نظر داشته باشید که بندها، گیره‌ها، زنجیرها، رینگ انگشتر و غیره شکل ظاهری خوبی ندارند و در ظاهر زرق و برق طلای نو را ندارند.

قبل از خرید طلا هدف خود را مشخص کنید

حالا که با خرید طلای دست دوم کنار آمدید و مشکلی با کهنه بودن آن ندارید، زمان آن رسیده است که هدف خود را از خرید این نوع طلای مشخص کنید. هدف از خرید طلای دست دوم و کم اجرت فرد به فرد فرق می‌کند و هر فرد بسته به نوع نیاز خود، این مدل طلا را انتخاب می‌کند.

قبل از خرید طلا حتما مشخص کنید که می‌خواهید طلا را به عنوان وسلیه‌ای زینتی بخرید، یا می‌خواهید این فلز گرانبها را برای آینده و روز مبادا داشته باشید و به چشم سرمایه به آن نگاه می‌کنید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که طلا را وسیله‌ای زینتی می‌‌دانند و هدف اصلی آنها از خرید طلا، ظاهر زیبا و پر زرق و برق آن است، به هیچ عنوان سراغ خرید طلای دست دوم نروید.

اما اگر در دسته افرادی قرار می‌گیرید که به طلا به عنوان پول و سرمایه نگاه می‌کنند و ظاهر آن خیلی برایشان مهم نیست، شک نکنید که می‌توانید سرمایه خوبی با خرید طلای کم اجرت به دست آورید.

آیا طلای دست دوم بخریم

ممکن است برای شما پیش بیاید که از خرید وسایل دست دوم دل چرکین باشید و علاقه‌ای به این کار نداشته باشید. ممکن است ترجیح بدهید که از خرید طلای پر زرق و برق لذت ببرید، تا اینکه سراغ طلایی بروید که قبلا توسط فردی دیگر استفاده شده است.

باید عنوان کنیم که، درست است طلای دست دوم هیچ وقت جای طلای نو را در درخشش نمی گیرد، اما می‌تواند پول بیشتری در جیب شما باقی بگذارد و در آینده نیز برای فروختن آن بیشتر سود کنید.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

استارپارت مرکز پخش قطعات کیا و هیوندای

 فروشگاه استار پارت فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه واردات و پخش قطعات کیا و هیوندای آغاز نموده و با در اختیار قرار دادن اطلاعات فنی مورد نیاز مشتریان عزیز و تلاش برای ایجاد پایگاهی امن و همگام با علم روز دنیا جهت رفع مشکلات مشتریان محترم، آنها را با بهترین کیقیت و قیمت همراهی میکند.

تضمین بهترین قیمت

با تشکر از حسن اعتماد و خرید شما، فروشگاه استار پارت ضمانت نامه زیر را برای آسودگی خاطر هرچه بیشتر مشتریان از سطح قیمت ها ارائه می نماید. بدینوسیله فروشگاه استار پارت تضمین می نماید که، تمامی محصولات این فروشگاه با پایین ترین قیمت نسبت به سایر شرکت ها و فروشگاه های سراسر کشور عرضه می شوند و اگر شرکت یا فروشگاهی برای یک کالا با مشخصات فنی، برند یکسان ، قیمت روز کالا ، شرایط مشابه، قیمتی پایین تر از فروشگاه استار پارت ارائه نمود، مشتری می تواند درخواست استفاده از تضمین بهترین قیمت را ارائه نماید, در اینصورت فروشگاه استار پارت برای قدردانی و در پاسخ به اعتماد مشتری، اختلاف قیمت آن کالا را به طور کامل به مشتری پرداخت خواهد نمود. همچنین برای راحتی مشتریان در این ضمانت نامه، سعی شده است این فرآیند کاملا ساده و سریع بوده و از نامه نگاری و فرآیندهای اداری، پرهیز گردد. باتشکر از اعتماد شما.

بیشتر بخوانید:

تضمین اصالت کالا

عرضه قطعات خودرو تقلبی در بسته‌بندی‌های مشابه اصلی، از مشکلات امروز بازار خودرو به شمار می‌رود که علاوه بر تحمیل هزینه‌های بیهوده برای خرید قطعه و تعمیرات، به مالکان خودرو، خسارت به خودرو را نیز در پی دارد. قطعات یدکی غیراصل و تقلبی، مشکلی است که از دیرباز در بازار خودرو کشور وجود داشته و در ماه‌های اخیر نیز این معضل تشدید شده است، به همین علت فروشگاه استار پارت جهت تامین و تضمین اصالت قطعات به مشتریان عزیز این ضمانت را میدهد که تمامی قطعات اصلی تقدیم مشتری گردد.

ارائه مشاوره تخصصی

فروشگاه استار پارت با کادری فنی و حرفه ای ، مشتریان عزیز را قبل از خرید قطعه مشاوره رایگان میدهند تا خریدی مطمئن داشته باشند.

ارسال سریع و آسان

فروشگاه استار پارت در زمینه ی ارسال قطعات افرادی را انتخاب نموده برای ارسال سریع و اطمینان سلامت اجناس به محل مشتریان عزیز.

اگر قصد خرید قطعات خودرو کیا و هیوندای خود از فروشگاه استارپارتس به صورت اینترنتی دارید به این صفحه مراجعه کنید.

چه سرویس طلایی برای دخترمان بخریم؟

 خرید سرویس طلا و خرید طلا و هر نوع طلا و جواهری برای دختران از نوزادی تا نوجوانی، کاری نیست که تازگی داشته باشد و به تازگی انجام آن در میان مردم جا افتاده باشد. در واقع اگر به یاد داشته باشید، به شکل سنتی کودکان و خردسالان و حتی نوزادان تازه متولد شده از طلا و جواهر استفاده می‌کردند و حتی هنگام تولد اطرافیان برای آنها هدیه طلا می‌خریدند. متداول‌ترین نوع طلا و جواهر در نوزادان، دستبند و گردنبند هستند اما در نوجوانان دیده می‌شود که خانواده‌ها علاوه بر دستبند و گردنبند، سراغ خرید مدل سرویس طلا دخترانه و نیم ست طلا نیز می‌روند.

بیشتر بدانید:

آیا خرید سرویس طلا برای دختران ایده‌ی خوبی است؟

در این روزگار خرید این‌گونه فلزات گران‌بها علاوه بر اینکه می‌توانند به دختران زیبایی و زرق و برق بدهند، می‌توانند سرمایه‌ای برای آینده آنها نیز باشند. انواع مدل سرویس طلا دخترانه می‌توانند با دقت و اطمینان از قیمت خریداری شوند و البته باید به اینکه دقت کرد که فرزند شما به این فلز حساسیت و آلرژی نداشته باشد.

گذشته از آلرژی که ممکن است روی تعدادی از دختران نشان داده شود، باید مراقب سن دختر خود نیز باشید و در سن پایین سراغ خرید و انداختن سرویس طلا و گردنبند آن باشید تا مشکلات دزدی و خفگی برای فرزند شما پیش نیاید. به همین خاطر به طلا غیر از جنبه زیبایی و سرمایه گذاری، باید از این جنبه‌ها نیز نگاه کرد و موارد مختلفی را هنگام خرید سرویس طلا دخترانه بررسی کرد.

با این اوصاف، بهتر است از خرید گردنبند و سرویس طلا دخترانه برای فرزند کوچک خود خودداری کنید چرا که هم امکان خفگی وجود دارد و هم ممکن است آن را در دهان خود بگذارد. خرید طلا برای کودکان نیاز به بررسی‌های زیادی دارد، اما در مورد خرید سرویس طلا برای دختران نوجوان خود دست بازتری دارید و می‌توانید مدل‌هایی ظریف و بسیاری زیبا برای دختر خود بخرید و او را در موقعیت‌های مختلف خوشحال کنید. البته باید اشاره کنیم که دختر نوزاد شما روزی بزرگ خواهد شد، بنابراین خرید زودهنگام انواع مدل سرویس طلا دخترانه می‌تواند آینده نگری شما را نشان دهد.

خرید آنلاین سرویس طلا دخترانه

وب‌سایت کیش طلا در بخش سرویس طلای خود، سرویس‌های بسیاری با ظرافت و طراحی دخترانه دارد که تمامی آنها برای هدیه به دختران این سرزمین بسیار عالی و ایده آل هستند. با مراجعه به وب‌سایت کیش طلا می‌توانید به صورت آنلاین آنها را سفارش دهید و مزایای خرید اینترنتی طلا بهره ببرید از دردسرهای خرید حضوری خلاص شوید.

لوازم یدکی هیوندای

 هیوندای موتور شرکت خودروسازی کره ای و چند ملیتی می باشد که در سال ١٩٦٧ در کره جنوبی تاسیس شده است و در حال حاضر به عنوان چهارمین خودرو ساز بزرگ جهان می باشد.

دفتر مرکزی هیوندای موتور در شهر سئول قرار دارد و بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان متعلق به شرکت هیوندای موتور و در شهر اولسان قرار دارد.

فروشگاه استار پارت فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه واردات و پخش قطعات خودروهای هیوندای و کیا آغاز نموده و با در اختیار قرار دادن اطلاعات فنی مورد نیاز مشتریان عزیز و تلاش برای ایجاد پایگاهی امن و همگام با علم روز دنیا جهت رفع مشکلات مشتریان محترم، آنها را با بهترین کیقیت و قیمت همراهی میکند.

اولین سری از محصولات هیوندای موتور در سال ٢٠٠٦ توسط شرکت آسان موتور وارد بازار کشور شد و پس از آن نیز واردات لوازم یدکی هیوندای به ایران توسط شرکت آسان موتور و بازرگانان بخش خصوصی صورت گرفت.

اسنارپارتس نیز واردات لوازم یدکی هیوندای را از کره جنوبی آغاز کرده است و تا به امروز سعی در ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

بیشتر بدانید:

تمامی قطعات یدکی هیوندای موجود در یدک شاپ اصلی می باشند و شامل برندهای جنیون پارت و موبیس هستند که جز برند های اصلی لوازم یدکی هیوندای هستند.

واردات لوازم یدکی مدل هیوندای تراجت به علت عدم استقبال مصرف کنندگان توسط یدک شاپ دیگر انجام نمی شود.
همچنین قابل ذکر هست کلیه لوازم یدکی هیوندای موجود در یدک شاپ دارای ضمانت اصالت کالا می باشد و اصلی بودن کالا در فاکتور قید می شود.

برای مشاهده بخش لوازم یدکی کیا روی لینک زیر کلیک کنید :
فروش قطعات کیا

 

سرویس طلای عروس سفید بخریم یا زرد؟

 طلای زرد و طلای سفید چیست؟

این دو رنگ طلا، هر دو از طلای خالص ساخته شده و در روند ساخت با آلیاژها مخلوط می‌شوند. چیزی به نام طلای سفید طبیعی وجود ندارد و طلایی که به صورت طبیعی استخراج می‌شود، رنگ طلایی دارد. طلا یک فلز گران‌بها است که بسیار نرم است، بنابراین هنگام ساخت جواهر و طلاهای زینتی باید با آلیاژها مخلوط شود تا به بتواند دوام و محکمی طلای ساخته شده را داشته باشد.

·        طلای زرد با مس، نقره، روی، نیکل و یا پالادیوم مخلوط می‌شود. از بین این آلیاژها، میزان مس برای حفظ رنگ طلایی بالاترین میزان را در این ترکیب دارد.

·        طلای سفید با آلیاژهای به رنگ نقره‌ای مانند پالادیوم و نیکل ترکیب می‌شود تا رنگ آن را کمتر کند و از میزان زردی آن کاسته شود. سپس با رودیم آبکاری می‌شود تا به آن طلا سفیدی که همه دیدیم، تبدیل شود.

بیشتر بخوانید : طلای ارزان

نقاط مثبت و منفی سرویس طلای سفید

طلا سفید رنگی است که معمولا در کل جهان همه آن را دوست دارند و بیشتر استفاده می‌شو، که دلیل اصلی آن نیز ست شدن راحت آن با لباس عروس و همچنین رنگ بیشتر پوست‌های صورت است. بنابراین اگر قصد دارید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و مطلقا برای عروسی ریسک نکنید، این رنگ سرویس طلا می‌تواند انتخاب مطمئنی باشد.

·        طلا سفید در سرویس طلا و هر نوع طلایی، معمولا ظاهری بسیار شیک‌تر از پلاتین دارد، اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه‌تر از پلاتین است. این دو از نظر ظاهری تقریبا ظاهری یکسان دارند، اما تنها تفاوت آنها همان میزان قیمت آنهاست

·        طلای سفید از طلای زرد دوام بیشتری دارد. این بخاطر این است که آلیاژهایی که با طلای سفید مخلوط می‌شوند، فلز بادوام‌تری نسبت به طلای زرد تولید می‌کند. طلای سفید به راحتی خراش برنمی‌دارد و فرو نمی‌رود.

·        طلای سفید نیاز به نگهداری بیشتری دارد. با گذشت زمان، روکش ردیم روی طلای سفید فرسوده می‌شود و کم کم رنگ زرد طلای زیرین آن نمایان می‌شود. بنابراین هر چند سال یکبار باید آن را دوباره در رودیم غوطه ور کنید. اما خبر خوب این است که با این کار سرویس طلای خود را نو می‌کنید و ظاهر آن را جلا می‌بخشید.

بیشتر بخوانید: طلای رزگلد

نقاط مثبت و منفی سرویس طلای زرد

سرویس طلای زرد کلاسیک و بدون تاریخ انقضا است. این رنگ سرویس طلا، به عنوان اولین سرویس‌ طلاهای عروسی استفاده می‌شد و برای همه ما حالت سنتی دارند.

·        سرویس طلای زرد برای عروس‌هایی که به دنبال سبک وینتج هستند، گزینه بسیار عالی است. طلای زرد ظاهر گرمی دارد و با لباس‌های عروس وینتج بسیار جذاب به نظر می‌رسند. این نوع رنگ سرویس طلا سال‌ها پیش به عنوان ترند استفاده می‌شد، اما امروزه افراد خاصی به دنبال این رنگ سرویس طلا هستند.

·        نگهداری سرویس طلای زرد آسان است و لازم نیست هر چند سال یک بار آن را در هر چیزی غوطه‌ور کنید. فقط به طور مرتب از سرویس طلای خود مراقبت کنید تا درخشش آن را حفظ کنید

·        تغییر اندازه گردنبند طلا ، انگشتر طلا و دستبند سرویس طلای زرد بسیار آسان‌تر و ساده انجام می‌شود. شاید ندانید، اما سایز انگشتان شما در طی سال‌ها تغییر می‌کند. تغییر اندازه طلای زرد برای جواهرسازان راحت‌تر است، زیرا نرم‌تر است و نیازی به آبکاری رودیم ندارند. همچنین، اگر به طور اتفاقی سرویس طلای شما آسیب ببیند، ترمیم طلای زرد راحت‌تر است.

اگر در بازار امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا اگر شما هم قصد خرید طلا به صورت اینترنتی دارید اینجا کلیک کنید.

صفحه قبل 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 صفحه بعد
<-blogads->