طلای هندی به چه طلاهایی گفته می شود؟

 در تمام دنیا شهرت زنان هندی به استفاده مداوم و همیشگی ازطلا و جواهرات شناخته شده است. در واقع طلا و جواهرات مختلف به‌عنوان بخشی از لباس سنتی هندی‌ها محسوب می‌شود و جزئی از انتخاب آنها محسوب نمی‌شود. پوشیدن یک دست‌ساری هندی در مراسم رسمی باید به همراه مجموعه مفصلی از انواع زیورآلات شیک و زیبا هندی صورت گیرد.

ویژگی‌های طلای هندی چیست؟

هندی‌ها از جمله رکورد‌داران استفاده از طلا در جهان به شمار می‌آیند. میزان این علاقه هر ساله در حال افزایش است. این مسئله سبب شده است که بیشترین اختصاص مصرف فلز طلا در دنیا به هند برسد. با این حال طلا هندی در تمام دنیا بسیار طرفدار دارد و میان آنها محبوب است.

از آن جایی که زیبایی‌ها و طراحی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد طلا هندی مرسوم است، این سبک طلا مشتریان ویژه خود را یافته است. وجود سنگ‌های ریز و رنگی به‌مقدار فراوان به‌صورت کار شده در کنار طلای زرد هندی از ویژگی‌های بارز طلا هندی به شمار می‌آید.

طلا هندی ویژگی‌های زیادی دارد که از این ویژگی‌های ظاهری طلا هندی رنگ زرد، براقیت آن و بزرگ بودن ابعاد زیورآلات هندی نیز مرسوم‌ترین این ویژگی‌ها است. در واقع سبک طلای هندی با این ویژگی‌ها قابل تشخیص است.

در واقع این طرح یک ویژگی برای طلا هندی شناخته می‌شود و در تمام مدل‌های آن کاملا قابل مشاهده است. نکته جالب توجه این است که طلا هندی شامل عیار پایین تری نسبت به سایر طلاها و طلای ایرانی است. ساخت طلا هندی معمولا با عیار ۱۴ و حتی پایین‌تر صورت می‌گیرد.

در مورد قیمت طلا هندی باید بگوییم که بسته به مناطق و شهرهای مختلف هند دارای قیمت‌های متفاوتی است. در مناطق فقیرنشین برای خرید طلا هندی نسبت به سایر مناطق کمتر هزینه می‌کنند. دلیل این امر این است که این قشر درآمد کمتری دارند و سعی دارند که طلای هندی ارزان تری تهیه کنند.

بیشتر بخوانید :

طلای ارزان

قیمت طلای هندی به چه عواملی بستگی دارد؟

قدرت خرید مردم است که تعیین‌کننده قیمت طلا هندی به حساب می‌آید. همان‌گونه که پیش تر ذکر شد، قیمت طلا هندی در بخش های مختلف هند با یک دیگر تفاوت دارد و به وضعیت اقتصادی مردم هر منطقه وابسته است.

به‌عنوان مثال در قسمت‌های اعیان نشین، طلا هندی با قیمت بالاتری به افراد فروخته می‌شود. نوع و سبک زیورآلات هندی نیز در قیمت این نوع طلاها موثر خواهد بود. نمونه‌های مینا‌کاری دارای قیمتی مناسب است و گزینه‌ای مقرون‌ه‌صرفه برای خرید شناخته می‌شود.

انواع طلا هندی در نمونه‌های دیگری که سنگ‌های قیمتی در ساخت آن به کار رفته شده باشد، قیمت بیشتری را دارا خواهد بود. به‌طور کل طلا هندی به دلیل‌های گوناگونی مانند وزن سبک تر و عیار پایین‌تر، قیمت پایین‌تری دارد. ساخت طلا هندی معمولا با عیار ۱۸ و ۱۴ انجام می‌شود و همین امر باعث شده است که شاهد کاهش قیمت طلا هندی به صورت چشمگیری باشیم.

چه تفاوت‌هایی میان طلای ایرانی و طلای هندی وجود دارد؟

تفاوت طلای هندی در معیارها و پارامترهای زیادی با طلای ایرانی دیده می‌شود. طلای ایرانی معمولا ظریف‌تر، ساده‌تر، زیباتر است و دارای اجرت ساخت بالاتری نسبت به طلا هندی خواهد بود. برای اینکه طلا و زیورآلات ایرانی ساخته شود، معمولا طلای ۱۸ عیار به‌کار می‌رود چنانچه طلا هندی عیار ۱۴ و پایین‌تر را دارا خواهد بود.

منبع : کیش طلا

طلای سبک چه طلایی است؟

 به‌طور معمول، طلای کم وزن به طلا و جواهراتی گفته می‌شود که بر خلاف طراحی و ساختاری با اشکال کامل، اما با حجمی خالی از طلا تهیه می‌شود. به بیان دیگر در تمام حجم یک قطعه زیورآلات ساخته شده از طلا، از فلز طلا استفاده نشده است و در طراحی آن از فضاهای خالی یا ترکیبی از فلزات و سنگ‌های تزئینی استفاده شده است.

در این روش، یک قطعه از زیورآلات طلا بدون آن‌که آسیبی به طراحی و شکل آن وارد شود ساخته می‌شود اما وزن آن به اندازه قابل توجهی کاهش می‌یابد. در ادامه با طلا فروشی انلاین کیش طلا همراه باشید تا با این نوع از طلا بیشتر اشنا شوید.

روش‌های تولید طلای سبک

به‌طور کلی باید گفت که چهار روش اصلی زیر برای تولید انواع زیورآلات طلا و جواهر در دنیا وجود دارد:

  • ساخت طلا به روش ریخته‌گری
  • ساخت طلا به روش پرس کاری
  • ساخت طلا به روش الکتروفرمینگ
  • ساخت طلا به روش ساخت دستی یا همان روش سنتی

اما لازم به ذکر است که برای تولید انواع طلای سبک تنها از دو روش ساخت طلا به روش پرس کاری و ساخت طلا به روش الکتروفرمینگ استفاده می‌شود. بنابراین ما در این بخش از مقاله سعی داریم که به معرفی و بررسی این دو روش خاص بپردازیم.

بیشتر بخوانید :

ساخت طلا به روش پرس کاری

در حال حاضر باید گفت که درصد بیش‌تری از طلا و جواهرات ساخته شده از طلای کم وزن در صنعت طلاسازی با روش پرس کاری ساخته می‌شوند؛ در واقع به جرات می‌توان گفت که ساخت طلا و جواهرات به روش پرس کاری ارزان‌ترین را برای تولید زیورآلات این فلز گران‌قیمت می‌باشد. در این روش زیورآلات طلا معمولاً به‌صورت عمده و سری تولید می‌شوند.

ساخت طلا به روش الکتروفرمینگ

امروزه ساخت طلا به روش الکتروفرمینگ نسبت به روش ساخت طلا به روش پرس کاری، موفق‌تر بوده و دائماً در حال توسعه و پیشرفت می‌باشد. در حال حاضر در تولید تولید طلا و جواهرات سبک وزن و ظریف و مجسمه‌های تزیینی ظریف و سبک از روش الکتروفرمینگ استفاده می‌شود. تنوع کار و ساخت انواع زیورآلات به این روش بسیار بالا بوده و می‌توان طرح

بسیاری را برای ساخت انواع مدل‌ها و طرح‌ها مانند انواع گوشواره، آویز، گل یا سنجاق سینه زنجیر، النگو، دستبند و…، با استفاده از این روش ساخت. همچنین ساخت زیورآلات مخصوص کودکان که بدن و لباس‌های آن‌ها تحمل جواهرات سنگین وزن را ندارد نیز می‌توانند از طلای سبک و به روش الکتروفرمینگ ساخته شوند.

علاوه بر آن می‌توان با ترکیب طلای سبک، با مواد و فلزات مدرن و کاربردی دیگر مانند تیتانیوم، پلاتین و…، علاوه بر بهینه سازی تولیدات، کاهش استفاده از منابع گران‌بها و مهم و البته کمیاب مانند فلز طلا می‌توان از آن در حوزه‌های مختلف دیگری مانند الکترونیک، پزشکی، مخابرات و…، استفاده نمود.

در واقع باید گفت که اهمیت روش الکتروفرمینگ در ساخت طلا و جواهرات سبک وزن، در این است که با این روش می‌توان انواع متنوعی از طرح‌های پیچیده و نامتعارف را با تمام جزئیات آن ساخت. ساخت و تولید طلا و جواهرات با طراحی ۳ بعدی نیز از مزایای استفاده از روش الکتروفرمینگ است.

بنابراین ساخت طلای کم وزن به روش الکتروفرمینگ با وجود هزینه بسیار بالای اقتصادی آن نسبت به ساخت طلای سبک به روش پرس کاری، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت که روش الکتروفرمینگ تقریباً جدیدترین تکنولوژی برای تولید طلا و جواهرات سبک وزن در جهان به‌شمار می‌آید

منبع : https://www.kishtala.com/

 

چند فاکتور مهم در رابطه با هیوندای النترا

 هیوندای النترا که در سال 1990 راه اندازی شده است، قلب نسل کامل رانندگان را به خود اختصاص داده است، که به شدت به دلیل توانایی آن برای سازگاری با تقاضاهای مصرف کننده برای وسایل نقلیه پیشرفته ای است که جدیدترین نوآوری های سبک و قابلیت را دارند. واضح است که Elantra هرگز به زودی نخواهد رفت. در واقع، هیوندای Elantra 2017 در کوتاه مدت در خیابان ها قرار خواهد گرفت، که رسما در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در ماه نوامبر 2015 به نمایش گذاشته شده است. آخرین نسخه این خودرو سالم محبوب با تعدادی از ویژگی های عالی همراه است که در این مقاله از نمایندگی فروش قطعات کیا و هیوندا به ان خواهیم پرداخت.

این گوشی آندروید گوگل دارد – امروزه ما به طور فزاینده ای به گوشی های هوشمند، دستگاه های GPS و سایر دستگاه های خود بستگی داریم تا ما را در جایی که باید در حال حرکت در جاده ها باشد، به ما بگویند. قابلیت های ناوبری شما به تازگی یک گام بزرگ به جلو برداشت، همانطور که Elantra جدید در حال حاضر با Android Auto عرضه می شود. این قابلیت باعث افزایش ظرفیت ناوبری و نقشه برداری توسط ادغام دستگاه های شخصی خود با Elantra می شود.

این ویژگی های ایمنی گسترش یافته است – Elantra ایمن تر از همیشه با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی 360 درجه است که جدید به مدل 2017 می باشد. اینها شامل کمک نگهداری خط، هشدارهای برخورد پیش روی، تشخیص نقطه کور، هشدار تغییر مسیر و ترمز اتوماتیک هنگامی که عابر پیاده تشخیص داده می شود.

این دارای یک اتاق راحت است – 110.2 فوت مکعب، دقیقا. این به شما و مسافران شما اجازه می دهد فضای زیادی برای کشیدن و استراحت داشته باشید. اگر به فضای اضافی برای حمل و نقل مواد خود نیاز دارید، صندلی های عقب را می توان به منظور جمع آوری بار اضافی.

این یک پورت اضافی USB دارد – همانطور که احتمالا می دانید در حال حاضر، پورت های USB به راحتی قابل حمل هستند، زیرا آنها به شما اجازه می دهد تا دستگاه های قابل حمل خود را به برق وصل کنید و شارژ کنید. Elantra با یک پورت USB استاندارد آمد. با این حال، مدل 2017، شما دو را دریافت می کنید.

این گوشی دارای یک لپ تاپ هوشمند است – هر کس تجربه کرده است که برای کلید های خود دست و پا گیر باشد، در حالی که تلاش می کند بر روی محصولاتی که آنها فقط خریداری کرده اند نگه داشته شوند. Smart Trunk Elantra این را غیر ضروری می سازد. FOB کلید خود را به طور خودکار باز خواهد کرد تنه، زمانی که شما در کنار آن برای چند ثانیه ایستاده.

این شاسی بهبود یافته – با فولاد با کیفیت بالا، شاسی Elantra دوام بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

این SoyFoam Seat Cushions – این مواد مبتنی بر روغن سویا هر دو برای محیط زیست و راحت برای سوار شدن استفاده می شود.

چراغهای خمش را روشن می کند – این به سادگی نشان می دهد که چراغ های Elantra شما طراحی شده اند تا با چرخ فرمان خود را برای افزایش دید خود طراحی کنید. شما همچنین می توانید چراغ های LED در روز را دریافت کنید.

دارای سه حالت رانندگی – برای عملکرد مطلوب، حالت ورزشی را روشن کنید؛ برای راندمان سوخت، حالت اکو را امتحان کنید. برای سازش بین این گزینه ها، به سادگی آن را در حالت عادی قرار دهید.

این موتورسیکلت دارای قدرت پیشرانه ای است – با موتور 14 سیلندر آتیکینسون با چهار سیلندر 2.0 لیتری 147 اسب بخار، Elantra عملکرد فوق العاده ای را که انتظار می رود از این مدل به ارمغان می آورد، و سپس بعضی از آن ها به ارمغان می آورد.

به دنبال Elantra 2017 یا یکی دیگر از خودروهای با کیفیت بالا هستید؟ سپس به سمت نمایندگی ما می آیند – ما خوشحال هستیم که موجودی فعلی ما را نشان می دهد

بیشتر بخوانید :

سفارش طلای ارزان چگونه است؟

 سفارش طلای کم‌وزن به‌صورت حضوری

سفارش طلای ارزان به‌صورت حضوری و با مراجعه به فروشگاه‌های طلافروشی، روشی قابل اعتماد است. با این وجود توجه ‌به برخی نکات، باعث رسیدن به نتیجه‌ای بهتر می‌شود.

سفارش طلای ارزان از فروشگاه‌های معتبر

ارزان بودن قیمت طلای سبک، درصد فروش جواهرات تقلبی و بی‌کیفیت را بالا برده‌است. بنابراین برای سفارش طلای سبک، باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده رفت. با این ‌وجود باید توجه کرد که سفارش طلای کم‌وزن به‌این فروشگاه‌ها، مستلزم پرداخت هزینه بیشتری نسبت ‌به سایر جواهرفروشی‌ها است.

سفارش طلای کم‌وزن با قیمت پایین‌تر

معمولاً سفارش طلای سبک به فروشگاه‌های شناخته‌شده و معتبر، پرداخت هزینه بیشتری را در‌بر دارد. به‌همین دلیل برخی از افراد به‌ سراغ جواهرفروشی‌های کوچک می‌روند. در این حالت، بررسی گواهی‌نامه فروشنده طلا، به خریدی مطمئن کمک می‌کند. فروشنده‌ها معمولاً گواهی‌نامه خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مقایسه قیمت‌ها

معمولاً راحت‌ترین روش برای سفارش طلای کم‌وزن، سفارش آن به اولین فروشگاه قابل اعتماد است. با این ‌وجود، مقایسه و بررسی قیمت جواهرفروشی‌های مختلف، به خرید طلا ارزان‌تر کمک می‌کند جست‌و‌جو بین فروشگاه‌های معتبر برای یافتن پایین‌ترین قیمت طلای سبک، معمولاً نتیجه‌بخش است.

سنگ‌های قیمتی به‌کار رفته در طلای ارزان

پس از سفارش طلای سبک، باید نتیجه آن به ‌دقت بررسی شود. یکی از موارد مهم برای بررسی، نوع و نحوه قرار‌گیری سنگ‌های قیمتی روی طلای ارزان است.

اگر این سنگ‌ها محکم سر جای خود قرار نگرفته باشند؛ احتمال افتادن و گم‌شدن آن‌ها زیاد است. همچنین اگر مشتری استفاده از سنگی مانند الماس را در سفارش خود ذکر کرده‌ باشد؛ باید قبل از خرید، حتماً نوع سنگ زینتی جواهر را بررسی کند.

سفارش آنلاین طلای کم‌وزن

سفارش طلای سبک به‌صورت آنلاین چالش‌های بیشتری نسبت ‌به سفارش حضوری آن دارد. خرید اینترنتی طلای سبک، نیاز‌به صبر بیشتری دارد. بررسی چند نکته در روند سفارش آنلاین جواهرات الزامی است.

تحقیق و بررسی فروشنده طلای ارزان

قبل از انتخاب و سفارش طلای کم‌وزن، بررسی نظرات کاربران در مورد فروشنده آن الزامی است. در برخی از وبسایت‌ها این امکان برای کاربران فراهم‌شده تا از فروش طلای تقلبی یا گران‌قیمت جلوگیری شود. بنابراین بررسی نظرات برای سنجیدن انصاف و اخلاق فروشنده در احساس امنیت هنگام سفارش طلای سبک بسیار موثر است.


 

 

کیا اپتیما با نسخه سفارشی واپسین نفس های خود را می کشد

 در این مقاله با استارپارتس نمایندگی فروش قطعات کیا و هیوندای همرا باشید تا با اخرین از نسخه از کیا اپتیما آشنا شوید.

نسل فعلی کیا اپتیما رو به اتمام است و نسل جدید با طراحی جدید وتکنولوژی‌های به‌روز در راه است؛ ولی کیا باید تا آن زمان با اپتیمای کنونی سرکند. کمک به فروش هرچه بیشتر نسل کنونی اپتیما، باعث شده کیا نسخه‌ای سفارشی بهای پایه 27115 دلاری را شروع کند

حدس میزنیم دوس داشته باشید با دیگر خودرو های کیا نیز آشنا شوید ...!

 

کیا نسخه‌ای سفارشی 1500 دلار گران‌تر از تریم S و 800 دلار ارزان‌تر از تریم EX پریمیوم است. کیا اپتیما فعلی در واقع جایگاه تریم EX را که تولیدش متوقف شده اشغال خواهد کرد. کیا اپتیما ارزان‌تر از رقبا می باشد و بنابراین از این نظر محصولات تویوتا، هوندا و نیسان گران‌تر به نظر خواهد رسید پوشش آینه‌های جانبی، سقف و دیگر عناصر مشکی‌رنگ از ویژگی های کیا نسخه‌ای سفارشی می باشد. رینگ‌های 18 اینچی مشکی نیز همین طرح را برجسته می کند. رنگ نقره‌ای نیز تنها تریم موجود بوده است

کابین این خودرو واقعاً قابل تحسین است. صندلی‌های جلوی چرمی و گرم شونده، فرمان چرمی وگرم شونده و استارت دکمه‌ای بخشی از قابلیت های اپتیمای سفارشی است. سانروف پانورامیک نیز دیگر مورد برجسته کیا اپتیما است. رقبا با داشتن چنین قابلیت ها و ویژگی هایی، 4 هزار دلار گران‌تر می باشند

کیا اپتیما همچنان از پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 185 اسب بخار استفاده می‌کند. اگرچه کیا اپتیما از تجهیزات زیادی دارا است. کراس اوورها بسیار محبوب هستند و همین امر خودروسازان را مجبور کرده از این کلاس صرف نظر کنند. نسل جدید کیا اپتیما به احتمال زیاد با نام جهانی K5 عرضه گردد، و بهبود وضعیت این کلاس را کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : قطعات کیا

5 دلیل خوب برای خرید طلا

 از گذشته تا به امروز اکثریت مردم دنیا به دلایل مختلف به نگه‌داری و خرید طلا می‌پرداختند. طلا در اقتصاد جهان ارزش ویژه‌ای دارد و همین امر موجب تداوم خرید و فروش طلا می‌گردد. طلا فروشی اینترنتی کیش طلا  در اینجا به 5 دلیل خوب در رابطه با طلا و خرید آن می‌پردازد.

تاریخچه ارزش طلا

طلا بر خلاف ارز کاغذی، جزء دارایی‌هایی بوده که در تمامی اعصار مورد احترام همه قوم‌ها قرار گرفته است. انسان‌ها طلا را به عنوان راهی برای انتقال و حفظ ثروت از نسلی به نسل دیگر می‌دانند.

در روزگاران قدیم مردم به ویژگی‌های منحصر به فرد این فلز گرانبها اهمیت می‌دادند. علاوه بر طلا سایر عناصر در خانواده این فلز از ارزش والایی برخوردار می‌باشد. انعطاف‌پذیری بالای طلا موجب شد در طول تاریخ زیورآلات زیبایی همچون انگشتر و دستبند طلا، گوشواره، زنجیر و … تولید شود.

افزایش تورم

طلا در طول تاریخ یک محافظ عالی در برابر تورم بوده، زیرا وقتی قیمت‌ها افزایش می‌یابند، قیمت طلا به شکل چشمگیری افزایش می‌یابد. طی ۵۰ سال گذشته سرمایه‌گذاران شاهد افزایش قیمت طلا و سقوط بورس در سال‌هایی با تورم بالا بوده‌اند.

عرضه و تقاضا

در سال‌های گذشته، افزایش ثروت در اقتصادهای نوظهور تاثیر به‌سزایی در افزایش قیمت طلا داشت. در بسیاری از این کشورها طلا با فرهنگ درهم آمیخته است. هند یکی از بزرگ‌ترین کشورهای مصرف‌کننده طلا به شمار می‌رود.

ضعف ارز

اگرچه دلار آمریکا یکی از مهم‌ترین ارزهای جهان محسوب می‌شود، اما هنگامی که ارزش دلار را در مقایسه با سایر ارزها در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ مشاهده می‌کنید، متوجه کاهش چشمگیری آن می‌شوید.

خط اصلی سرمایه

طلا بخش مهمی از سرمایه افراد به شمار می‌رود، نوسان قیمت طلا مانند ارزش، سهام و اوراق قرضه نیست. قیمت طلا در کوتاه مدت می‌تواند بی‌ثبات باشد، اما همیشه ارزش خود را در بلندمدت حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید : بهترین زمان خرید طلا

شرکت های تولید کننده قطعات و لوازم یدکی هیوندای

 شرکت های تولید کننده قطعات و لوازم یدکی هیوندای ;کیفیت لوازم یدکی هیوندای بسیار خوب است. قطعات تولیدی این شرکت نسبت به استاندارد های جهانی نمره قابل قبولی برخوردار است. شرکت های که قطعات و لوازم یدکی هیوندای را تولید میکنند. می توان به برند های معروف CTR,HVCC,ONNERI,GOVIS اشاره کرد.

که هرکدام به صورت تخصصی بخشی از لوازم یدکی ماشین های هیوندای را تولید میکنند. برخی از این این لوازم یدکی به سفارش خود کمپانی هیوندا می باشد.و در بسته کمپانی هیوندای که به نام جینیون پارت شناخته می شود. بسته بندی و وارد بازار میشود. برای مثال شرکت HVCC تولید رادیاتورهای تمامی شرکت های کره ای را برعهده دارد. سفارش های کمپانی ها را در بسته بندی خود شرکت عرضه می کند و بقیه را با نام تجاری خود وارد بازار میکند.

تمامی شرکت های تولید لوازم یدکی که برای شرکت هیوندای استاندارد کشور کره را دارا هستند. و تمامی قطعات و لوازم یدکی تولید شده استاندارهای لازم این شرکت برخوردار هستند.علت پایین تر بودن قیمت لوازم یدکی تولید شده ی کره ای در بسته بندی خود ان شرکت نسبت به لوازم تولید شده در بسته بندی هیوندای پایین تر بودن تعرفه ی گمرکی می باشد.

بیشتر بخوانید :

چرا که از نظر کیفیت در حد نسبتا یکسانی میباشند.

تاجر های ایرانی هم به دلیل قیمت مناسب تر این لوازم یدکی هیوندای در بسته بندی های کره ای بیشتر تمایل به واردات این کالا ها دارند. و در ایران شرکت های کره ای که قطعات و لوازم یدکی هیوندای را تولید میکنند. بین مصرف کنندگان که ماشین های هیوندای را سوار میشوند جای خود را پیدا کرده. مصرف کنندگان زیادی تقاضای این قطعات و لوازم یدکی را مینمایند.

منبع : فروشگاه لوازم یدکی خودرو استارپارتس

آبکاری طلا یا روکش طلا چیست و از آن چه میدانید؟

 آبکاری طلا، روشی برای زینت‌بخشیدن به جواهرات است. آشنایی با نحوه انجام آبکاری طلا، مضرات و مزایای آن، به انجام خریدی آگاهانه کمک می‌کند. در پروسه آبکاری طلا، روکشی نازک از طلا روی سطح انواع فلزات قرار می‌گیرد. در مناطقی که رطوبت هوا زیاد است؛ بدلیجات به‌سرعت دچار پوسیدگی می‌شوند. روکش طلا باعث افزایش دوام این جواهرات می‌شود.

آبکاری طلا

در پروسه آبکاری، جواهری که از فلز یا آلیاژ خاصی ساخته شده است؛ توسط طلا پوشانده می‌شود. به‌عنوان مثال: انگشتری از جنس نقره، با روکش طلا زینت می‌شود. ضخامت لایه طلا برای جواهرات گوناگون، میزان متفاوتی دارد.

در روند آبکاری ، طلا و جواهرات را در ظرفی حاوی آلیاژ طلا قرار می‌دهند. سپس به جسم، جریان الکترونیکی وارد می‌شود. این جریان باعث رسوب لایه‌ای نازک از طلا روی جواهرات بدلی می‌شود.

خرید طلای آبکاری شده

مضرات آبکاری‌، خرید جواهرات بدلی را کمی مشکل کرده‌است. این مسئله باعث شده بسیاری از افراد از خرید طلا و جواهرات آبکاری شده خودداری کنند. با‌این وجود، اطلاع از مضرات و مزایای آبکاری طلا، به انجام خریدی رضایت‌مندانه کمک می‌کند.

طلای آبکاری شده، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که قصد استفاده روزانه از جواهرات خود را ندارند. برای مثال: اگر فردی نیاز‌به یک انگشتر خاص برای مراسم‌های ویژه دارد؛ جواهرات آبکاری شده گزینه‌ای مناسب و ارزان هستند.

بیشتر بخوانید :

مزایای آبکاری طلا

خرید طلای آبکاری شده، مزایای گوناگونی دارد. هزینه پایین در کنار تنوع بسیار بالای این جواهرات، از ویژگی‌های مهم و مثبت آبکاری است. در ادامه، برخی دیگر از مزایای روکش طلا عنوان می‌شود.

ظاهر روکش طلا

یکی از مزایای آبکاری طلا، تبدیل فلزات بی‌ارزش به جواهراتی با ظاهر زیبا است. برای مثال: یک انگشتر ساخته‌شده از نیکل با آبکاری طلای ۱۸ عیار، در مراسم‌های گوناگون قابل استفاده است. با‌این وجود، همواره این سوال مطرح است که ظاهر طلای آبکاری شده چقدر به طلای واقعی شباهت دارد؟ این مسئله به عیار روکش طلا وابسته است. هر چقدر آبکاری ، خالص‌تر باشد؛ رنگ آن طلایی‌تر است.

طرح‌های متنوع

ساخت جواهراتی که آبکاری طلا دارند؛ بسیار آسان است. هنگام ساخت این جواهرات، طرح‌های بسیار متنوعی قابل اجرا است. تغییر مداوم ترند طلا و جواهرات بر کسی پوشیده نیست. دنبال کردن این ترند‌ها، برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد.

جواهراتی که روکش طلا دارند؛ به‌دلیل تنوع بسیار بالا، انتخاب مناسبی برای ست کردن با لباس و مطابق‌با ترند روز هستند. امکان استفاده از این جواهرات در مراسم‌های گوناگون، یکی از مزایای آبکاری است.

هزینه پایین

طلای اصل، بسیار گران‌قیمت است. بسیاری از افراد قادر به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای خرید جواهرات نیستند. در روش آبکاری ، فلز پایه ارزان است و روکش طلای آن بسیار نازک است. به‌همین دلیل، محصول نهایی با قیمتی پایین به فروش می‌رسد. میزان نازک بودن این روکش به‌حدی است که حتی اگر آبکاری طلای ۲۴ عیار روی فلزات انجام گیرد؛ قیمت محصول نهایی بسیار کم است.

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا https://www.kishtala.com/shop/

خودروهای بدون راننده

 خودروهای بدون راننده و ماشین‌های پرنده می‌توانند بزرگترین نوآوری قرن حاضر در صنعت خودروسازی باشند. واقع‌بینانه که نگاه کنیم، شاید عمر ما به نشستن در ماشین بدون راننده قد ندهد. اما شناختن فناوری که نسل‌های بعدی از آن بهره خواهند برد، خالی از لطف نخواهد بود. پس در ادامه این مقاله با استار پارتس نمایندگی فروش قطعات هیوندا و کیا همراه ما باشید.

خودروی بدون راننده چیست؟

شاید در ابتدا فریب اسم بدون راننده را بخورید و فکر کنید تنها به ماشینی اطلاق می شود که کسی پشت فرمان آن نباشد. درحالیکه واقعیت این نیست. یک تعریف نه چندان کامل از خودرو های بدون راننده این است که یک ماشین بتواند بدون هر گونه دخالت انسانی مسیر را طی کند، از موانع دوری کند و خودش را پارک کند. ماشین‌های خودران (و اساسا مفهوم رانندگی رباتیک) سطوح خودرانی متفاوتی دارد.

فناوری‌های کوچکی مثل پارک خودکار، کروز کنترل و حرکت خودکار بین خطوط شاید یک ماشین را از راننده بی‌نیاز نکنند، اما سطوحی از خودرانی هستند.

ماشین خودران قطعا بخشی از آینده زندگی شهری است. اکنون فقط مساله زمان مطرح است که با آزمایشات و نوآوری‌های متعدد غول‌های فناوری هر روز کوتاه‌تر می‌شود. در حال حاضر برخی از شرکت‌های بزرگ از جمله گوگل، اپل، تسلا و اوبر روی طراحی و ساخت خودروهای بدون راننده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

خودروهای خودران و اینترنت اشیا

خودروهای بدون راننده بخشی از پروژه بزرگ‌تر اینترنت اشیا هستند. جایی همه چیز برای تعامل، کارایی و کنترل بهتر به اینترنت وصل می‌شود. خودروهای بدون راننده در همین راستا طراحی شده‌اند. این ماشین‌ها نه تنها با یگدیگر بلکه با سیستم‌هایی مثل GPS و خدمات اورژانس ارتباط دارند.

این اتصال به اینترنت کارایی سیستم خودران ماشین را تکمیل می‌کند. علاوه بر این امکان کنترل ترافیک را هم برای مسئولین شهری فراهم می‌کند. پس می‌توان گفت اتصال به اینترنت درست به اندازه خود سیستم مهم است. سرعت اینترنت هم یکی دیگر از عوامل مهم است. یک لحظه تاخیر در انتقال دادهها می‌تواند به قیمت جان راننده یا عابران پیاده تمام بشود. به همین خاطر برای راه‌اندازی خودروهای بدون راننده به نسل بعدی اینترنت یعنی ۵G نیاز داریم که سرعتش ۲۰ برابر LTE است.

چگونگی ارتباط با محیط بیرون

ارتباطات ماشین‌های خودران به سه دسته تقسیم می‌شوند. هر کدام از آنها هم کارکردها و مزایای متفاوتی دارند اما در کنار هم ایده ماشین بدون راننده را محقق می‌کنند.

منبع : https://www.star.parts/

حلقه های فلاور (flower ring)، بهترین هدیه طلا برای زنان

 امروزه، یکی از پر طرفدارترین نوع حلقه ی طلا ازدواج، حلقه طلا فلاور (flower ring) ، می باشد. اما چرا این نوع حلقه های طلا، یکی از پر طرفدارترین نوع حلقه ها می باشد. ادامه این مقاله با فروشگاه انلاین طلا و جواهر کیش طلا همراه ما باشید تا با این نوع از حلقه ها بیشتر آشنا شوید.

امروزه، یکی از پر طرفدارترین نوع حلقه های طلای ازدواج، حلقه طلا فلاور (flower ring) ، می باشد. اما چرا این نوع حلقه های طلا، یکی از پر طرفدارترین نوع حلقه ها می باشد.خوب می توان گفت که برای هر شخصی ازدواج، مهمترین مرحله زندگی وی می باشد.

ازدواج به عنوان آغاز فصل جدیدی از زندگی است که این آغاز همراه با اتحاد و همدلی همرا است. پس بهتر است شروع این فصل را با دادن هدایایی چون گل جشن بگیریم دسته ی گل به عنوان یک هدیه ، بسیار هدیه خوبی بوده و تنها اشکالی که دارد نا ماندگاری آن می باشد. به همین دلیل برای هدیه دادن ایده آل نمی باشد. هرچند با این حقیقت آشنا هستیم اما هنوز افراد بسیاری هستند که هزینه ی زیادی را برای خریدن این گلهایی که حتی برای مدت طولانی ماندگاری ندارند ، می پردازند.

بیشتر بخوانید : بهترین زمان خرید طلا

بسیاری از همسران خوش سلیقه از آنجایی که به فکر یک هدیه ی مناسب برای همسر خود می باشند، به این نتیجه می رسند که بهتر است از حلقه های فلاور (flower ring)  برای اثبات همدلی خود استفاده نمایند. از آنجایی که خانم ها به گل و جواهرات همانند آن ، علاقه ی بسیاری دارند بدون شک بسیار خوشحال می شوند.

از طرف دیگر خرید حلقه نامزدی، یکی از مهمترین خریدهای ازدواج می باشد و ارزش هر جواهری به نوع سنگ آن می باشد.گران ترین سنگ و همچنین مرسوم ترین نوع سنگ در بین جواهرات، الماس می باشد که هر چه اندازه آن بزرگتر باشد، قیمت آن گران تر می باشد.

از طرف دیگر حلقه فلاور (flower ring)  برای این بسیار مورد علاقه قرار می گیرد که وقتی این الماس ها در کنار هم قرار می گیرند تلالو چشمگیری داشته و از بالا چون یک نگین بزرگ جلوه می کند و می توان گفت این حلقه یکی از مقرون به صرفه ترین حلقه های ازدواج با جلوه بسیار زیاد می باشد.

منبع : https://www.kishtala.com/

صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->