ارتودنسی های 6 ماهه به سرعت نتیجه بخش هستند؛ زیرا طوری طراحی شده اند که فقط تعداد معینی از دندان ها را انتخاب می کنند. آنها فقط روی همترازی دندان های خاص متمرکز هستند. این نوع ارتودنسی ها به طور معمول از تیتانیوم نیکل ساخته می شوند که فشار پایدارتری را ارائه می دهد.

هدف ارتودنسی 6 ماهه

دندان ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند؛ زیرا ما می توانیم سطح اعتماد به نفس ما را تحت تأثیر توانایی لبخند پهن و روشن با دندان های مستقیم قرار دهیم. در روش ارتودنسی 6 ماهه، از یک تکنیک ساده و موثر استفاده می شود که به طور متوسط ​​فقط شش ماه طول می کشد تا یک لبخند روشن و مستقیم داشته باشید؛ بدون اینکه مشکلی اساسی داشته باشید یا از آن خارج شوید.

ارتودنسی 6 ماهه مناسب کدام دندان ها است؟

درمان با ارتودنسی 6 ماهه با بریس بر اصلاح زیبایی دندان های جلویی شما تمرکز دارد. استفاده از این روش درمانی برای افرادی که نیاز به هم ترازی با نیش دارند، ایده آل نیست. اما این روش درمان با بریس با تمرکز بر لبخند، بسیار سریعتر از ارتودنسی معمولی است که ناهنجاری های دندان های گزش و پشت را برطرف می کند. ارتودنسی کوتاه مدت با بریس های شفاف ممکن است از چهار تا نه ماه طول بکشد؛ اما به طور متوسط ​​حدودا شش ماه است.

مزیت ارتودنسی 6 ماهه دندان

بریس های 6 ماهه، بریس های کوتاه مدتی هستند که می توانند مسائل خاص را به سرعت و با کمترین ناراحتی برطرف کنند. فشار این مهاربندهای کوتاه مدت، بسیار ملایم تر از بریس های سنتی ثابت است. از آنجا که بریس های 6 ماهه فقط روی دندان های خاصی تمرکز می کنند، ریشه ها و لثه ها بسیار راحت ترند. همچنین از آنجا که تمیز کردن آنها بسیار آسان است، خطر عفونت و حفره نیز به حداقل می رسد.

آیا هر کسی می تواند از بریس های 6 ماهه استفاده کند؟

متأسفانه ، بریس های 6 ماهه برای همه مناسب نیستند. آنها در اصلاح مسائل با دندان های 6 تا 8 جلویی در بالا و پایین دهان و همچنین مشکلات کوچک موثر هستند. کسانی که بیش از حد مشکلات شلوغی دارند، برای بریس های 6 ماهه مناسب نخواهند بود. اگر می خواهید دندان های خود را به سرعت و به طور موثر صاف کنید، باید یک مشاوره با دندانپزشک خود رزرو کنید. تیم دندانپزشکی لبخند شما را به طور کامل بررسی می کند و اگر درمان شش ماهه لبخند برای شما مناسب باشد به شما اطلاع می دهد.

منبع: https://www.orthodoctor.ir/