جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه

انتخاب بهترین گردنبند برای خانم ها کار چندان ساده ای نیست و باید به نکات مختلفی توجه کرد. برای مثال نوع لباس، جنس و طول مو، ویژگی های صورت، ویژگی های گردن و بالای سینه و تناژ پوست مهمترین فاکتورهایی هستند که باید حین خرید گردنبند طلا زنانه به آن ها توجه کرد. خانم ها معمولا از جواهرات ظریف و نازک بیشتر خوششان می آید. خانم ها اگر لباس های ساده و شیکی میپوشند میتوانند حتی گردنبند طلا زنانه بلند و ضخیم استفاده کنند. اما اگر لباس شما مجلل و آنچنانی است تنها استفاده از یک گردنبند طلا زنانه ساده کافیست و زیبایی و شیک پوشی شما را نشان خواهد داد.

ویژگی های مدل گردنبند طلا مردانه

کم پیش می آید که مردانه بخواهند گردنبند استفاده کنند. با این حال برای کسانی که تمایل دارند از گردنبند طلا مردانه استفاده کنند و این سبک استفاده از جواهرات را دوست دارند بهتر است از زنجیرهای ساده و ضخیمی برای اینکار استفاده کنند. اگر لباس شما رسمی و به صورت کت و شلوار است استفاده از یک گردنبند نازک و ساده با طول کم میتواند مناسب شما باشد اما اگر لباس راحتی دارید و گردن و  فضای پشت سینه شما در معرض دید است میتوانید گردنبند های طلا ضخیم نیز استفاده کنید.

برای بچه ها چه گردبندی بخریم؟

برای نوزدان بهتر است که اصلا از گردنبند استفاده نکنید. زیرا گردنبند ممکن است به دور گردن نوزاد پیچیده و باعث خفگی او شود. در عوض میتوانید برای نوزادان سایر محصولات طلای کودک مانند گوشواره، النگو یا دستبند طلا بخرید. چنانچه فرزند شما سن بالاتری دارد و دیگر نوزاد نیست با احتیاط میتوانید زنجیرها و مدل گردنبند طلا بچگانه با ظرافت و ضخامت کم را خریداری کنید. دقت کنید که گردنبند کودک نباید تیز باشد و یا به لباس او گیر کند. بهتر است صاف و نازک باشد.

مهمترین نکته در خرید گردنبند طلا مردانه و زنانه چیست؟

قبل از هرچیزی شما باید به اندازه گردنبند طلا دقت کنید. لازم است که حتما بدانید برای چه کسی قصد خرید دارید و چه سایزی برای آن شخص مناسب است. اینکار مخصوصا برای خرید گردنبندها  و زنجیرهای کوتاه بسیار مهم است. اگر میخواهید زنجیر چوکر بخرید بهتر است که سایز زنجیر را ۵ سانتی متر بیشتر از اندازه دور گردن خود یا کسی که قصد خرید برایش دارید انتخاب کنید.

کسانی که گردن بلند و باریکی دارند بهتر است که زنجیر طلا کوتاه بخرند و کسانی که گردنشان کوتاه و یا سایز زیادی دارد بهتر است زنجیری با سایز ۵۰ تا ۶۰  سانت انتخاب کنند تا گردنشان کمی بلندتر از آنچه هست نشان  داده شود.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت می توانید به طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تریم ها و مدل های نسل سوم هیوندای توسان

 این روزها اکثر مردم با برند هیوندای آشنایی دارند و دست کم تمام مدل های این خودرو که وارد ایران شده است را شناسایی می‌کنند. یکی از مدل های مشهور و محبوب این برند خودرو هیوندای توسان است. نام زیبای این ماشین در اصل از نام یک شهر نسبتا متوسط در یکی از ایالت های آمریکا است.از توسان در سال 2004 برای نخستین بار رونمایی شد.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای جنسیس و کوپه

اگر به وبسایت هیوندای سر بزنید متوجه خواهید شد که این شرکت برای کشور آمریکا چندین مدل از توسان نسل سوم را تولید کرده است. هر کدام از این تریم ها ویژگی ها و تجهیزات خاص به خود را دارند، اما در مجموع تفاوت چندانی بین آن ها وجود ندارد.

تریم های این نسل شامل موارد زیر می‌شوند:

Tucson SE: تریم اس ای به عنوان مدل پایه توسان در نظر گرفته میشود.

:Tucson Night توسان نایت یکی از تریم های مجهز و بسیار شیک این نسل به شمار میرود.

:Tucson ECO: همانطور که از نام آن برمی‌آید. هیوندای این مدل را به عنوان خودروی دوستدار طبیعت با حداقل آلایندگی تولید کرده است.

:Tucson SPORT از جمله تریم های مجبوب و مورد پسند جوانان، توسان اسپرت است.

:Tucson SE Plus  از مدل های نسبتا جدید نسل سوم این خودرو است که طرفداران زیادی نیز دارد. از سال 2017 به بازار را پیدا کرده است.

:Tucson Limited بهترین تریم توسان نسل سوم نسخه لیمیتد این خورو است و یکی از بهترین خودروهای برند هیوندای است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات کیا و هیوندا می توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استار پارتس مراجعه کنید.

طلا دست‌ساز یا ماشینی

 شما با انتخاب هر قطعه طلا در واقع گوشه‌ای از شخصیت و سلیقه خود را به‌نمایش می‌گذارید. هدف از طراحی و ساخت زیورآلات و طلا نیز همین است. یعنی در مدل‌های گوناگون برای اشخاص، سلایق و فرهنگ‌های مختلف طراحی و عرضه می‌شود تا هر فرد بنا به سلیقه شخصی، طلایی که بیشتر با روحیه‌اش و طرزفکرش تناسب دارد را انتخاب و خریداری کند.

مشتری حق انتخاب از میان طلای دست‌ساز یا نمونه‌های قالب‌گیری شده با دستگاه را دارد. به‌همین خاطر خوب است که از مزیت‌ها و معایب هر کدام از این روش‌ها آگاه باشید، تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

 تولید انبوه

طلاهای ماشینی که در تعداد زیاد و با دستگاه تولید می‌شوند برای کسانی که بدنبال طرح خاصی هستند چندان مناسب نیست. این اشخاص باید به سراغ طلای دست‌ساز بروند. زیرا این طلاها را می‌توان دقیقا مطابق بر سلیقه شخصی آن‌ها تولید کرد.

هدیه دادن طلا: خاص بودن در مقابل برند بودن

برای هدیه دادن، طلایی که با دست ساخته شده باشد، گزینه مناسب‌تری است زیرا علاوه بر اینکه قیمت مناسب‌تری دارد، طراحی آن نیز خاص‌تر است. یعنی فردی که هدیه را دریافت می‌کند این اطمینان را دارد که طلای او شبیه زیورآلات اطرافیانش نیست و این احساس خوشایندی به او می‌دهد.

از طرفی، برخی از مردم معتقدند که خرید طلا از یک برند معروف بسیار ارزشمندتر است. بنابراین، این به طرز فکر شما و فردی که قرار است برایش هدیه خریداری کنید بستگی دارد که خاص بودن را دوست دارد یا خرید از برندهای شناخته‌شده‌ی جهانی.

مزایای خرید طلا ساخته شده با دستگاه

یکی از بارزترین مزایای طلای ماشینی نسبت به طلای دست‌ساز این است که ساخت محکم‌تر و قابل اعتمادتری دارند. به این خاطر که این جواهرات قرار است در فروشگاه‌های مختلف عرضه شوند، بنابراین لازم است که استانداردهای ویژه‌ای در ساختشان رعایت شود. همه جواهرات ماشینی باید بر اساس اصول واحدی ساخته شوند.

اما طلای دست‌ساز این اجبار را ندارد. بنابراین، ممکن است تکه‌ای از طلا بشکند، یا گم شود و حتی در طول زمان بافت و قفل‌های آن از کار بیفتند.

مزایای طلای دست‌ساز

طلای دست‌ساز عموما توسط افرادی ساخته می‌شود که از انجام این کار لذت می‌برند. شما با خرید محصول از هنرمندانی که به ساخت طلای دست‌ساز مشغول هستند، در واقع به حمایت روحی و اقتصادی آن‌ها برای ادامه کارهای هنری‌شان می‌پردازید.

البته در ساخت ماشینی طلا هم این وظیفه طراحان طلا و جواهرات است که قطعات موردنظر کارخانه را بسازد. اما بدون شک با کسی که خودش مواد و طرح و طریقه‌ی ساخت طلا را انتخاب می‌کند، تفاوت عمده‌ای دارد. به همین دلیل، نتیجه کار نیز عمومی‌تر است.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایی.

معرفی نسل سوم و حال حاظر خودروی هیوندای توسان

 برند هیوندای اولین بار در فوریه سال 2015 میلادی و به طور دقیق در روز هفدهم این ماه از نسل جدید توسان رونمایی کرد. البته این یک رونمایی رسمی نبود. و تاریخ دقیق رونمایی رسمی هیوندای توسان در نیمه دوم سال 2015 صورت گرفت.

بیشتر بدانیم: راهنمای تعویض شمع هیوندای جنسیس و کوپه

در همان رونمایی غیر رسمی که در سال 2015 در ژنو صورت گرفت، هیوندای از 2 مدل جدید و بسیار شیک خودرو توسان خود رونمایی کرد. این دو مدل عبارتند از:

توسان هیبرید الکتریکی

و هیبرید پلاگین دیزل پاور بودند.

در خصوص مدل هیبریدی V48 شرکت هیوندای از یک موتور 2 لیتری و دیزلی استفاده کرده است. این موتور حدود 134 اسب بخار توان خالص دارد. گیربکس آن 6 سرعته است که با ماکزیمم توان خروجی 14 اسب بخار ترکیب شده است. در نهایت قادر به تولید ماکزیمم توان خروجی یعنی 148 اسب بخار و نهایت گشتاور 413 نیوتون بر متر است.

نسبت به نسل قبل، سیستم قدرت توسان نسل دوم نزدیک 10% بهبود پیدا کرده است. به همین خاطر میزان تولید و انتشار دی اکسید کربن آن 109 گرم در کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

استفاده ازنام هیبرید پلاگین برای توسان اشاره به پلتفرم کاملا مدرن و امروزی هیوندای دارد. در این مدل، یک موتور 1.7 لیتری از نوع دیزلی و گیربکس 7 سرعته  و 2 کلاجه تعیبیه شده است. توان خروجی این مدل از توسان، ماکزیمم تا 113 اسب بخار قدرت دارد. هرچند که توان آن، به این مقدار محدود نمی‌شود، و با ترکیب توان خروجی 67 اسب بخار یک موتور الکتریکی، مجموع توان به 180 اسب بخار نیز می‌رسد. ماگزیمم گشتاور در این خودرو چیزی نزدیک به 474 نیوتون بر متر است. با این تفاسیر میزان انتشار دی اکسید کربن در این خودرو تا 48 گرم در هر کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد.

برای کسب اطلعات بشتر در مورد قطعات هیواندای و کیا می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپاتس مراجعه کنید.

راهنمای خرید طلا به عنوان هدیه برای اشخاص مختلف

 

اگر گزینه موردنظرتان برای هدیه دادن خرید طلا است تا پایان این مقاله همرا ما باشید.

ر نخستین قدم پیش از خرید طلا به عنوان هدیه باید موارد زیر را در ذهن خود لحاظ کنید:

به زن یا مرد بودن فردی که قرار است برایش هدیه بخرید، توجه کنید.

مناسبت هدیه‌ی موردنظرتان را در نظر داشته باشید: به‌طور مثال، آیا قرار است برای تولد فرد طلا بخرید یا برای سالگرد ازدواجتان؟ زیورآلاتی که برای هر کدام از این مناسبت‌ها انتخاب می‌کنید با هم متفاوت خواهد بود.

سن مخاطب را در نظر بگیرید: کادویی که برای یک خانم مسن خریداری می‌کنید، بدون شک با هدیه‌ای که برای دختربچه‌های کم‌سن می‌خرید متفاوت است.

سلیقه فرد را حتما در انتخاب خود لحاظ کنید: توجه داشته باشید که هدیه باید به سلیقه فرد مقابل خریداری شود، نه صرفا سلیقه شخصی شما، زیرا آن فرد قرار است از کادوی شما استفاده کند. پس اگر باب میلش نباشد، هم هدیه شما بی‌ارزش می‌شود و هم ممکن است، برای آن شخص کادوی جذابی به‌نظر نرسد. حتی اگر هزینه‌ی زیادی هم متقبل شده باشید.

محدوده قیمت را برای خود مشخص کنید: این مساله می‌تواند به نزدیک یا دور بودن نسبت فرد به شما مربوط باشد؛ و اینکه چه مبلغی برای او می‌خواهید هزینه کنید. به‌طور مثال، برای همسر یا عشق خود بسیار بیشتر از یک دوست معمولی خرج خواهید کرد. بنابراین، تعیین محدوده قیمت کمک می‌کند تا گزینه مناسبی را برگزینید.

قیمت روزِ طلا را بررسی کنید: این فاکتور در جمع‌بندی بودجه و هزینه نهایی شما نقش اساسی دارد. پس حتما پیش از خرید، قیمت طلا را در همان روز مورد بررسی قرار دهید.

خرید طلا به‌عنوان هدیه تولد

سنگ ماه تولد

شاید بهترین گزینه برای خرید زیورآلات طلا به عنوان کادوی تولد، مدل‌هایی باشد که سنگ ماه تولد در خود دارند. به این صورت به شخص موردنظر نشان می‌دهید که چقدر برای شما ارزش دارد و سعی کرده‌اید یک هدیه کاملا شخصی‌سازی شده برای او خریداری کنید

دستبند چارم

دستبندهای چارم بیشتر برای دختران نوجوان و جوان مناسب هستند. شما با توجه به سلیقه، علاقه‌مندی‌ها و طرز فکر کسی که قرار است هدیه برایش خریداری کنید، بهتر است آویزهای متنوعی برای این دستبند سفارش دهید. یا مثلا می‌توانید خود دستبند را طلایی انتخاب کرده و آویزهای آن را از فلزات دیگر برگزینید.

زیورآلات طلا برای آقایان

برای خرید هدیه از جنس طلا برای آقایان بهتر است از میان طرح‌های مردانه همچون اشکال مستطیلی، مربعی یا نعل اسبی انتخاب خود را انجام دهید.

قصد خرید طلا داری؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلای ارزان به سایت طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

نسل دوم توسان از چه تجهیزات و آپشن هایی برخودار است

 این روزا اکثر مردم با برند هیوندای آشنایی دارند و دست کم تمام مدل های این خودرو که وارد ایران شده است را شناسایی می‌کنند. یکی از مدل های مشهور و محبوب این برند خودرو هیوندای توسان است. نام زیبای این ماشین در اصل از نام یک شهر نسبتا متوسط در یکی از ایالت های آمریکا است. از توسان در سال 2004 برای نخستین بار رونمایی شد. ما در این مقاله به بررسی نسل های این ماشین زیبا و پر کاربرد خواهیم پرداخت.

خودروهای برند هیوندای تا قبل از سال 2010 هرچند که بسیار پرطرفدار بودند، اما به شهرت و کیفیت الان نبودند. در سال 2010 و با شروع تغییراتی در مدل های پیشین و طراحی ماشین های جدید، هیوندای عزم خود را برای رقابت با سایر غول های ماشین دنیا جزم کرد. در همین سال این برند محبوب نسل دوم خودرو هیوندای توسان را رونمایی کرد که تغییراتی نیز در آن اعمال کرده بود.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

آپشن های زیادی در این نسل نسبت به نسل اول وجود ندارد. و تغییرات زیادی در آن صورت نگرفته است. با این وجود تعدادی از تجهیزات کلیدی نسل دو این خودرو شامل موارد زیر میشود:

کنترل پویا و داینامیک ماشین: این آپش در کنترل مسیرهای لغزنده به راننده کمک میکند. بنابراین تا حد زیادی به ایمنی راننده و سرنشینان در مسیرهای ناهموار و لغزاننده کمک میکند.

سیستم کنترل کننده ترمز در مسیرهای سراشیبی و سیستم کنترل هیل استارت برای مدیریت بهتر سیستم ترمز: مورد اول به راننده کمک میکند که در سراشیبی ها برای کنترل ماشین، بدون اینکه از ترمز اصلی کمک بگیرد، سرعت حرکت آن را کاهش دهد.

سیستم تولید علایم توقف اضطراری: با کمک این سیستم، در هنگام مواجهه با شرایط اضطراری و توقف ناگهانی، چراغ ها و علایم هشدار دهنده برای رانندگان دیگر روشن میشوند.

استفاده از سان‌روف پانورامیک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استار پارتس مراجعه کنید.

طلای میناکاری شده

 استفاده از طلای لعاب‌دار و میناکاری‌شده برای مواقعی مناسب است که قصد دارید تیپ خاصی بزنید و نیازمند اکسسوری‌های خاص هم هستید.

چرا باید طلای میناکاری‌شده بخریم؟

در دنیای مد و فشن، طلای میناکاری‌شده از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیلش هم این است که رنگ و طرح‌های ویژه‌ای به طلاهای معمولی می‌بخشد.

جواهرات میناکاری‌شده در انواعِ رنگ‌ها، طرح‌ها و شکل‌ها در اختیار مشتری‌ها قرار دارند تا هر فردی بنا به سلیقه شخصی خود، هرآنچه می‌خواهد را انتخاب و خریداری کند. این طلاها عموما قیمت مناسبی هم دارند، در نتیجه برای معتادان به مد و فشن که عاشق تنوع هستند، گزینه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای بشمار خواهند رفت.

جواهرات میناکاری‌شده و استایل شخصی افراد

این جواهرات در همه مدل‌ها از انگشتر طلا و دستبند گرفته تا گوشواره و گردنبند  طلا استفاده می‌شوند. شما می‌توانید برای ایجاد یک تیپ خاص برای خود، از یک قطعه طلای میناکاری‌شده درشت استفاده کنید. یا برای ست کردن جواهرات خود با لباستان، از چندین قطعه کوچک‌تر بهره بگیرید.

هنگام خرید طلا  میناکاری‌شده باید به چه نکاتی توجه داشت؟

برخی از طلاهای میناکاری‌شده توسط آتش و حرارت‌دهی تهیه می‌شوند تا پودر شیشه مخصوص روی فلز جوش داده شود. این مدل‌ها، دوام و کیفیت بسیار بهتری نسبت به جواهراتی دارند که با رزین سرد درست می‌شوند.

به‌همین خاطر، فروشنده‌های طلای میناکاری‌شده در مورد روش ساخت آن‌ها به خریدار توضیح می‌دهند. نمونه‌هایی که با رزین سرد درست می‌شوند، با مواد بی‌کیفیت رنگ‌آمیزی می‌شوند و در نتیجه عمر کوتاهی خواهند داشت.

به‌طور کلی، هر چه طلای میناکاری‌شده بیشتر در کوره حرارت ببیند، میزان پایداری آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه ارزش بالاتری هم خواهد داشت. رنگ این محصولات در اثر زمان از بین نمی‌رود؛ برعکس نمونه‌ایی که با رزین تهیه می‌شوند!

قصد خرید طلا داری؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا ارزان به سایت طلا فروشی اینتذنتی کیش طلا مراجعه کنید. تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

معرفی نسل دوم هیوندایی توسان

 . نام این خودرو در بازارهای جهانی از توسان به هیوندای آی ایکس 35 تغییر پیدا کرده است. البته این قضیه در همه کشورها صادق نیست و برای مثال در کره، نام این خودرو تنها با نام هیوندای توسان ایکس شناخته شده است. تمامی مدل ها این خودرو، البته هنوز در کشور ایالات متحده با نام توسان شناخته می‌شود.

پس از تغییر نام، این خودرو  در سال 2009 در نمایشگاهی واقع در فرانکفورت آلمان، با نام آی ایکس 35 به همگان معرفی و رونمایی شد. برخی از قطعات هیوندای توسان تغییر پیدا کرد. و پس از گذشت حدود 36 ماه، هزینه ای نزدیک به 225 میلیون دلار برای شرکت هیوندای صرف شد.

برای مطالعه بیشتر: راهنما ی خرید لنت ترمز هیوندای

خلاصه ای از طراحی نسل دوم هیوندای توسان

طراحی نسل دوم توسان توسط یکی از بهترین طراحان برند هیوندای یعنی چا تو های صورت گرفت. او طرح اولیه نسل دوم را در سال 2007 و با کمک یکی از طراحان سابق خودوهای بی ام دبلیو در آلمان انجام داد. او طرح کلی نسل جدید توسان را با الهام از خودرو آی ایکس اونیک پیاده کرد.

هیوندای برای نسل دوم توسان از چه موتوری استفاده کرد؟

در این بخش به طور خلاصه به بررسی موتور نسل دوم این ماشین خواهیم پرداخت. این نسل با چند نوع موتور وارد بازارهای جهانی شده است. این موتورها شامل موارد زیر میشدند:

  • موتور دیزلی کاملا جدید با ظرفیت 2 لیتر
  • موتور بنزینی در دو ظرفیت 2 لیتری و 2.4 لیتری
  • موتور 7.11 لیتری دیزلی UII
  • موتور 1.6 لیتری گاما
  • و در نهایت موتور بنزینی GDI

دو نمونه آخر در لیست بالا البته تنها در اروپا عرضه میشود. یعنی ماشین های تولید شده در سایر نواحی جهان، از این دو نوع موتور استفاده نکرده اند. نکته قابل توجه دیگردر خصوص نسل دوم هیوندای توسان استفاده از یک گیربکس اتومات 6 حالته با طراحی جدید و مدرن بود.

خلاصه ای از ایمنی نسل دوم این ماشین

در مقایسه با نسل اول هیوندای توسان ، نسل دوم این خودرو نیز موفق ظاهر شده و در زمینه امنیت سرنشینان نمره های بالایی از سیستم های امتیازدهی دریافت کرده است.

نمره های آزمون امنیت و ایمنی از سوی یک موسسه و شرکت بیمه معتبر برای این نسل به قرار زیر است:

  • قدرت و استحکام سقف ماشین : خوب
  • حفظ امنیت سرنشینان در صورتی که خودرو از طرفین تصادف کند: خوب
  • افست همپوشانی متوسط جلو: خوب
  • افست همپوشانی کوچک جلو: ضعیف

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو های کمپانی های کیا و هیوندای می توانی به سایت فروشگاه مجازی قطعات خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

النگو چیست و چرا استفاده می‌شود؟

 به هرچیزی که در اطراف مچ دست قرار گرفته یا پیچده شود دستبند گفته میشود. النگوها نیز نوعی دستبند  هستند. در اصطلاح به هر دستبند حلقه ای یکدست و تقریبا سفت و سختی نیز النگو گفته میشود. النگوها ممکن است کاربردهای مختلفی داشته باشند اما مهتمترین کاربرد آن ها زینت و زیبایی بخشی به دست است.

دستبندها و النگو طلا وقتی به عنوان زیور آلات پوشیده می شوند، می توانند تنها جنبه زیبایی داشته باشند و در برخی موارد نشان دهند جایگاه اجتماعی اشخاص است. برای مثال در هندوستان مرسوم است کسانی که بیشتر النگو به دست میکنند سرمایه زیاد دارند و به اصطلاح پولدار هستند.

جنس النگوها از چیست؟

دستبندها و النگوها را می توان از فلز، چرم، پارچه، پلاستیک، مهره یا سایر مواد تولید کرد و دستبندهای جواهرات گاهی حاوی جواهرات، سنگ ها، چوب، پوسته ها، کریستال ها، فلز یا حلقه های پلاستیکی، مرواریدها و بسیاری مواد دیگر هستند. اما غلب النگوهایی که توسط خانم ها استفاده میشود از جنس طلا است به همین دلیل النگو طلا طرفداران زیادی نیز دارند.

سایر کاربردها و نمادهای استفاده از دسبتند

به جز النگو طلا ، سایر حلقه های یکدستی که مشابه النگو هستند برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار میگیرد. برای مثال ممکن است یک علامت باشد که نشان دهد شخص استفاده کننده از گروه یا مسلک خاصی پیروی میکند. حتی هنگام به دنیا آمدن نوزادان، دورِ دست و پای آن ها ممکن است یک نوار حلقه  ای پیچیده شود که مشخصات نوزاد روی آن نوار نوشته شده است.

النگو طلا را باید در کدام مچ دست استفاده کرد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برخی از مراجعان و مشتریان از ما میپرسند این است که معمولا باید در کدام دست النگو را استفاده کرد. ببینید این سوال کاملا شخصی است و قاعده و قانون خاصی ندارد. برای مثال استفاده از النگو طلا مانند ساعت نیست که حتما به دست چپ باید نصب شود. این امر کاملا شخصی است و بستگی به خودتان دارد با این حال قواعدی وجود دارد که باعث میشود حین استفاده همزمان از النگو یا سایر جواهرات میتوانید از آن ها طبعیت کنید.

برای مثال اگر از ساعت مچی استفاده میکنید بهتر  است النگو را در دست راست استفاده کنید و اگر تعداد النگوهایتان زیاد است در هر دو دست آن ها را بپوشید و نوعی تعادل در تعداد و وزن در هر دو دست ایجاد کنید.

آیا فقط زنان باید النگو استفاده کنند؟

این سوال کمی چالش برانگیز است. ما در ایران معمولا فقط مشتریان خانم داریم یعنی مردان تمایلی به استفاده از النگو ندارند. در کشورهای دیگر  هم به ندرت آقایان تمایل دارند که النگو طلا داشته باشند. مردان معمولا به جای استفاده از النگو دستبند طلا یا سایر جواهرات مانند انگشتر طلا، گردنبند طلا و … را سفارش میدهند.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا ارزان می توانید به  طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

بهترین راهنما برای خرید روغن گیربکس کیا اپتیما

 پروسه انتخاب روغن مناسب بر اساس نوع گیربکس ماشین میتواند کمی خسته کننده و دشوار باشد. هرچند که برای گیربکس های دستی میتوان به راحتی روغنی مناسب پیدا کرد، اما برای ماشین هایی با گیربکس اتوماتیک و خودکار اینکار چندان ساده نیست. به نظر میرسد بهترین کار برای انجام چنین کاری و خرید روغن مناسب، رجوع به کتابچه راهنمای خودرو باشد.

از آنجایی که گیربکس های خودکار مانند کیا اپتیما واقعا ساختارهای پیچیده ای دارند، اگر روغن مناسبی برای روانکاری آن ها انتخاب نکنید، به راحتی در درازمدت گیربکس صدمه می بیند. و حتی ممکن است جان شما را به خطر بی اندازد.

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که نوع گیربکس خود را مشخص کنید. همانطور که می دانید انواع مختلفی از گیربکس وجود دارد و هر خودرویی نیاز به یکی از آن ها دارد. هرچند که به طور کلی این وسایل به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم میشوند اما هر کدام انواع مختلفی دارند. (و برای هر کدام روغن مخصوصی باید خریداری شود.)

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای جنسیس و کوپه

اغلب روغنهایی که برای روانکاری گیربکسهای اتوماتیک تولید میشوند روی برچسپ اطلاعات محصول، عبارت ATF را درج شده که اول 3 کلمه (automatic transmission fluid) است. هر روغنی که روی برچسپش چنین چیزی نوشته شده باشد یعنی مخصوص ماشین هایی اتوماتیک است.

عبارات درج شده بر روی برچسپ روغنها تنها محدود به ATF نیست. و برخی از انواع این محصولات در کنار این عبارت خلاصه شده، عبارت CVT نیز دیده میشود. درج این عبارت خلاصه شده حاکی از آن است که روغن نامبرده برای ماشین هایی که گیربکس خودکار CVT دارند مناسب است و برای آن ها طراحی شده.

بنابراین در یک کلام، برای انتخاب گیربکس کیا اپتیما باید ابتدا مدل و نوع گیربکس آن را بدانید سپس بر اساس ویژگی هایش یک روغن مناسب و ایده آل خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قطعات کیا و هیوندای می توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استار پارتس مراجعه کنید.

صفحه قبل 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->