مزایا و معایب کلاه گیس بلند

 کلاه گیس بلند

از محبوبترین و پرفروش ترین کلا گیس ها قطعا انواع بلند هستند. زیرا به خوبی میتوانند ظاهری زیبا و شیک را به خریدار بدهند.

مزایای کلاه گیس بلند

هر مدل مویی که دوست دارید را پیاده کنید

با موهای بلند تقریبا میشود هر کاری انجام داد و هر سبکی و استایلی را عملی کرد. البته به یاد داشته باشید که این امر تنها در خصوص کلاه گیس طبیعی صادق است و انواع مصنوعی را نمیتوان استایل داد مگر به چند حالت بسیار ابتدایی و ساده. شما میتوانید کلاه گیس طبیعی زنانه را به راحتی پیچ و تاب بدهید اتو مو بکشید و خلاصه هر نوع که دوست داشتید آرایش کنید.

جذاب و دلبرتر میشوید

نتایج تحقیقات و ارزیابی های مختلف نشان میدهد کسانی که موهای بلندی دارند زیباتر و دلرباتر هستند. اگر دوست دارید این ویژگی در شما پررنگ تر شود ما پیشنهاد میکنیم که حتما اقدام به خرید کلاه گیس طبیعی بلند بکنید.

احساس زنانه شما را حفظ میکند

خانم هایی که ریزش مو دارند، اغلب احساس می کنند بخشی از زنانگی خود را به همراه موهایشان از دست داده اند. موهای بلند جزئی از صفات زنانگی است و زمانی که موها بریزند یا کوتاه باشند معمولا خانم ها سخت بتوانند با این موضوع کنار بیایند. اگر دچار ریزش مو می شوید، یک کلاه گیس زنانه بلند می تواند به شما کمک کند احساس دوباره احساس زنانگی گم دشه خود را بازیابید.

معایب کلاه گیس بلند

باعث میشوند شما بیشتر عرق کنید

یکی دیگر از معایب کلاه گیس متاسفانه افزایش احتمال عرق کردن است. مخصوصا اگر در مناطق گرمسیر یا در فصول گرم سال باشیم. اگر شما کسی هستید که خیلی عرق میکنید پیشنهاد میکنیم که کلاه گیس کوتاه بخرید تا عرق کردنتان کمتر شود.

نیاز به توجه زیادی دارند

موهای بلند در کنار تمام فواید و مزایایی که دارند متاسفانه همیشه مثل بچه آدم یک گوشه و یکجا بند نمیشوند. شما مدام باید آن ها را از جلو صورت خود کنار بزند، زیر روسری آن ها را جابجا کنید، ممکن است باحث خارش گردن یا پشت کمر شما شوند که در این موقعیت ها هم باعث ناراحتی شما میشوند و هم باید موقعیت آن ها را تغییر دهید.

مثل موهای خودتان میریزند

فرقی نمی کند موهای طبیعی داشته باشید یا کلاه گیس طبیعی با موهای انسانی، موهای بلند همیشه امکان ریختنشان بیشتر از موهای کوتاه است. احتمالا هر بار که آن ها را برمیدارید چندتایی روی شانه و ها و لباستان باشد که باید آن ها را دور بیاندازید

آموزش چسباندن کلاه گیس

 ابتدا تور اضافی کلاگیس را قیچی کنید.

روش اول:تمام موهای کلاه گیس را به سمت عقب جمع کنید و با دقت تور با فاصله میلی متری ببرید.

روش دوم: تور را با فاصله کمتر از یک سانتیمتری قیچی کنید و یا در هنگام استفاده از کلاه گیس مقدار کمی کرم پودربه لبه های تور بزنید که روی صورت محو شود.

اگر موهای بلند یا حجیم دارید و می خواهید از یک کلاه گیس زنانه طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید ، می توانید ازیک کلاه توری مخصوص برای جمع کردن مو استفاده کنید.

در صورتی که برای چسباندن کلاه گیس از چسب دوطرفه استفاده میکنید

ابتدا پوست پیشانی خود را با آب و صابون بشویید، سپس پوست را با مقداری الکل تمیز کنید و بعد یک طرف از لایه محافظ چسب را جدا کرده و سپس چسب را روی پوست خود بچسبانید

در مرحله بعد کلاگیس را روی سر قرار داده و لبه هایش را کمی به سمت عقب تا کرده و لایه محافظ دوم چسب را نیز جدا کنید،سپس لبه کلاگیس را روی چسب قرار داده و به کمک سشوار به چسب گرما بدهید تا نرم تر شود، بعد با انگشتان دست روی تور فشار دهید تا چسبانده شود.

بعد از استفاده. برای در آوردن کلا گیس از سر،قسمت توری را که با چسب به پیشانی چسبانده اید را به آرامی و احتیاط بکشید تا کنده شود،سپس برای از بین بردن آثار چسب میتوانید از ريموور مخصوص استفاده کنید

روش شانه کردن:

 

همیشه قبل و بعد از استفاده از کلاه گیس زنانه ویا مردانه موها را طبقه طبقه از پایین تا بالا به صورت پلکانی شانه کنید دقت کنید که تمام قسمتها بخصوص کف کلا گیس شانه شود تا از گره خوردن موها در کف هیرپیس جلوگیری شود.

نکتاتی درباره نحوه نگهداری از کلاه گیس(بخش دوم)

 با کلاه‌گیس خود نخوابید

گرچه ممکن است خوابیدن با کلاه‌گیس، به خصوص بعد از یک روز طولانی و خسته کننده، بسیار وسوسه انگیز باشد، اما به عنوان یک توصیه ساده شما هیچگاه چنین اشتباهی را مرتکب نشوید. خوابیدن با کلاه‌گیس باعث به هم تنیده شدن موها، الیاف و بخش های مختلف آن به هم میشود. و وقتی بیدار میشوید ممکن است به طور کلی استایل و ساختار کلاه خراب شده باشد.

 

2با کلاه‎‌گیس خود دوش نگیرید

به عنوان کارشناس خدمت شما عرض میکنیم که جهت نگهداری از کلاه گیس تا انجا که برایتان مقدور است موهای کلاه گیس را نزدیک آب نبرید. برای مثال هیچوقت کلاه-گیس را به حمام، استخر یا مکان های مشابه نبرید. حتی اگر در منطقه ای زندگی میکنید که همیشه خدا بارانی است یا رطوبت هوا زیاد است فکری به حال خود کنید تا کلاه‌گیستان خراب نشود.

3 موهای کُلاه‌گیس را خودتان کوتاه نکنید

با اینکه نگهداری از موهای طبیعی و کلاه‌گیس با هم بسیار متفاوت است اما کار نگهداری و کوتاه کردن هر دو مورد را باید تنها به دست آرایشگران یا کسانی که تخصص اینکار را دارند بسپارید. هیچوقت حتی اگر کلاه گیس طبیعی زنانه دارید خودتان اقدام به برش یا کوتاه کردن موهایش نکنید. مگر اینکه حرفه ای باشید. این امر به خصوص به خاطر تنوع در جنس و استایل کلاه‌گیس بسیار مهمتر است.

 

اگر اینکاره نیستید کُلاگیس خود را به یک آرایشگاه یا سالن زیبایی ببرید که همزمان با آرایش موی طبیعی انسان میتواند کارهای مراقبت، نگهداری و کوتاه کردن کلاه گیس ها را نیز انجام دهد. سعی کنید یک آرایشگاه خوب در اطرافتان برای اینکار پیدا کنید وگرنه از خیر کوتاه کردن مو بگذرید.

 

4 مراقبت از موهای خود را فراموش نکنید

گذاشتن وقت و صرف هزینه جهت مراقبت و نگهداری از کلاه گیس زنانه یا مردانه کار مفید و درستی است اما این موضوع نباید باعث شود که کمتر به موهای خود رسیدگی کنید. فراموش نکنید که حتی اگر با ریزش مو شدید مواجه هستید یا موهای نازک و شکننده ای دارید باز هم ارزش نگهداری دارند و باید مراقب آن ها باشید. اگر موهایتان میریزد سعی کنید همزمان به دنبال دارو و درمان مناسبی برای قطع یا کاهش ریزش مو هم باشید.

نکاتی درباره نحوه نگهداری از کلاه گیس(بخش اول)

 همه کلاه گیس ها دقیقا از لحظه خرید کلاه گیس تا آخرین ثانیه هایی که مورد استفاده قرار میگیرند نیازمند مراقبت صحیح و اصولی هستند. هر چند که نحوه نگهداری از کلاه گیس ها متفاوت است اما به طور کلی ما در این مقاله به بررسی نکات اساسی در مراقبت از کلاه گیس خواهیم پرداخت.

۱نحوه نگهداری از کلاه گیس طبیعی با مصنوعی متفاوت است

ما کُلاه‌گیس‌های مختلفی داریم که هر کدام از آن ها نیازمند مراقبت خاص خودشان هستند. بنابراین فکر نکنید که نحوه نگهداری همه انواع کلاه-گیس ها یکسان و مشابه هم است. برای مثال نحوه نگهداری از کلاه گیس طبیعی تا حدودی شبیه به موهای طبیعی خودمان است ولی انواع مصنوعی مراقبت های متفاوتی نیاز دارند. شما باید نکات مراقبت از هر کدام را زمان خریداری از فروشنده بپرسید و یا از منابع آگاه جویا شوید.

۲اسپری های موی طبیعی را برای کُلاه-گیس استفاده نکنید

به طور قطع شما نباید هیچگاه از اسپری ها و مواد آرایشی که برای موهای طبیعی خود استفاده میکند جهت آرایش کلاه‌گیس استفاده کنید. استفاده از این محصولات باعث لکه دار شدن، چرب و به هم تنیده شدن موهای کُلاه-گیس میشود. که در نتیجه قابلیت فرم پذیری خود را از دست خواهد داد.

اگر به هر صورت مجبور هستید که برای کُلاه‌گیس خود از اسپری استفاده کنید حتما برچسپ اسپری را بخوانید. این اسپری باید علاوه بر موهای طبیعی برای موهای کلاه گیس نیز بیخطر و مجاز باشد. البته حتی در این صورت هم باید به صورت محدود از اسپری مو استفاه کنید. شما میتوانید جهت گرفتن مشاوره درباره نحوه نگهداری صحیح هر نوع کلاه گیس زنانه یا مردانه و محصولات مراقبت از آن ها با سالن های زیبایی یا فروشندگان کلاه گیس تماس بگیرید

۳کُلاه‌گیس را از حرارت و گرمای زیاد دور نگه دارید

گرما به طور بالقوه یکی از مهمترین عناصر مضر و خطرناک برای طول عمر و ماندگاری کلاه گیس است. اگر کلاگیس مصنوعی دارید باید هوشیارتر باشید و اصلا نگذارید در معرض حرارت قرار بگیرد. برای مثال حرارت اتو مو برای این کُلاه‌گیس ها خطرناک است. اگر هم کلاه گیس طبیعی دارید باید کمتر آن را در معرض حرارت قرار دهید (هرچند که مقاومت دارند اما نه در دراز مدت)

مقایسه کلاه گیس طبیعی با کلاه‌گیس مصنوعی

 کلاه‌گیس‌ها در انواع سبک‌ها، مارک ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه میشوند. بنابراین کسی که قصد خرید کلاه گیس را دارد قطعا گزینه های مختلفی دارد و میتواند مطابق سلیقه خودش هر نوع کلاه‌گیسی که خواست بخرد.

کلاه گیس طبیعی (ساخته شده از موی طبیعی انسان) :

کُلاه‌گیس‌های طبیعی در واقع همان موی انسان هستند که نرمی، لطافت، فرم، درخشش و الگوی موهای طبیعی خودتان را دارند.

· مزایای کلاه گیس طبیعی

· با حرارت اتو و سایر دستگاه های حرارتی آرایش ، مشکلی ندارند و سازگارند.

· موها در کلاه‌گیس‌ طبیعی زنانه یا مردانه بافت های مختلفی دارد و شما میتوانید متناسب با بافت موی خود یک نمونه از آن ها را تهیه کنید.

· ماندگاری بالایی دارند و میتوانند بیشتر از چندسال به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.

· ظاهری طبیعی وغیرقابل تشخیص دارند.

معایب گلاه گیس طبیعی

· هزینه مراقبت و نگهداری بالایی دارند

· هزینه: قیمت کلاه گیس طبیعی از مصنوعی متفاوت و گرانتر است زیرا از موهای واقعی ساخته میشوند.

· واکنش به هوا: درست مانند موهای طبیعی، کلاه‌گیس انسانی نسبت به آب و هوا واکنش نشان می دهد.

· آسیب پذیر بودن: اگر به کرات از اتو مو و روش های دیگر آرایش مو استفاده کنید موها آسیب می‌بینند.

کلاه گیس مصنوعی

از قدیم الایام کلاه گیس های مصنوعی به عنوانی نوعی زینت و آرایش بین مردان و زنان رواج داشته اند اما امروزه شاهده ساخته شدن انواع کلاه گیس مصنوعی هستیم که زیبا و موردپسند هستند.

استفاده از این کلاه گیس ها به نظر نمیرسد که هیچگاه از مد بیافتد. زیرا آنچنان تنوعی دارند که همواره نظرها را به خود جلب میکنند.

مزایای کلاه گیس مصنوعی

· مراقبت و نگهداری از آن آسان است.

· ضد آب است : در کل یکی از مهمترین مزایای استفاده از این نوع کُلاه‌گیس‌ها در مقایسه با کلاه گیس طبیعی، توانایی آن‌ها در حفظ سبک و فرم موها بدون توجه به شرایط مختلف آب و هوایی است.

· تنوع رنگ بسیار بالایی دارند.

· هزینه کمی دارند: قیمت کلاه گیس مصنوعی نسبتا ارزان تر است و در کل اگر قصد خرید کلاه گیس ارزان را دارید بهتر است مصنوعی و ساده بخرید.

· نیاز به نگهداری کمی دارند و معمولاً بعد از هر ۶-۸ به سر کردن نیاز به شستشو دارند.

معایب کلاه گیس مصنوعی

· درخشندگی بیش از حد: کلاه‌گیس‌های‌مصنوعی درخشش غیر طبیعی و بیش از حدی دارند.

· دوام و طول عمر کمی دارند: کُلاه‌گیس‌های مصنوعی به اندازه کلاه گیس طبیعی ماندگار نیستند و پس از چند ماه استفاده خراب میشوند.

· عدم تحمل حرارت: برای فرم دادن این کلاه گیس‌ها نمیتوان از ابزار حرارتی مثل اتو مو و سایر وسیله های حرارتی آرایشی استفاده کرد.

· عدم امکان رنگ پذیری: این کلاه گیس ها یا رنگ نمیشوند و یا نحوه رنگ پذیری بسیار بدی دارند و سخت رنگ میشوند.

· حساسیت زا : کلاه گیس های مصنوعی به علت استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت انها برای کسانیکه در اثر بیماری به خصوص شیمی درمانی موهای خود را از دست داده اند قابل استفاده نیستند.

چگونه از موهای طبیعی خود زیر کلاه گیس محافظت کنیم؟۲

 آیا می‌دانستید زمانی که کُلاگیس دارید باید بیشتر از هر وقت دیگری از موها و پوست سر خود محافظت کنید؟ از همه مهم‌تر آیا نحوه مراقبت از آن ها را بلد هستید و میدانید چگونه هم از کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی و هم پوست و موی خود محافظت کنید؟

نکته برای حفاظت از موهای طبیعی زیر انواع ویگ ها در زیر ارایه شده است.

1.بین کلاه گیس و موهای خودتان پوشش کلاه مانندی قرار دهید

اگر کلاه گیس برای یک مدت طولانی روی سر شما قرار بگیرد احتمالا موهای خودتان آسیب خواهند دید. اما به عنوان یک ترفند حفاظتی به منظور حمایت و حفاظت از موهای طبیعی خود حتما از چنین کلاهی استفاده کنید. این کلاه ها ارزان و بسیار سبک هستند و مانع از آسیب دیدگی موهایتان میشوند.

2 وقتی موهایتان خیس است هیچ وقت کلاه گیس نگذارید

همیشه قبل از اینکه چیزی روی سرتان بگذارید (حتی کلاه معمولی) حتما موهایتان را کاملا خشک کنید. این موضوع در خصوص کلاه گیس ها باید بیشتر رعایت شود. زیرا موهای مرطوب در زیر هر پوششی بهترین محیط برای رشد باکتری ها و میکروب ها است. به مرور زمان اگر چنین کاری را تکرار کنید نه تنها موها آسیب میبینند بلکه شوره سر شما نیز به شدت بیشتر میشود.

3موهایتان را زیاد نبافید

بافتن موها یک راه خوب برای پنهان کردن یا نظم دادن به موها در زیر کلاه گیس ها است. اما اگر اینکار را مکررا انجام دهید باعث شکننده شدن موهای طبیعی خود خواهید شد. اینکار میتواند حتی باعث تضعیف مو و ریزش آن شود. حتما موهای خود را شانه کنی و در نرم ترین حالت ممکن با دقت زیر کلاه قرار دهید. سعی کنید کلاه های تنگ نپوشید و حین بستن بندها نیز دقت کنید که آن ها را محکم نبندید.

4 همیشه موهایتان را نرم نگاه دارید

بعد از اینکه مدتی از کلاه گیس استفاده کردید ممکن است که موهایتان خشک شود. این موضوع زمانی که استفاده میکنید بیشتر رخ میدهد. در نتیجه قیمت خرید کلاه گیس تاثیر زیادی رو کیفیت آن دارد.

5به موهای خود استراحت دهید

اگر برای یک مدت طولانی موهای طبیعی تان زیر حتی یک کلاه گیس طبیعی زنانه یا مردانه است، بهتر است که چند روز کلاه نگذارید و به موهای خود اجازه دهید که هوا بخورند و کاملا استراحت کنند. این را به خاطر داشته باشید که موهایتان و از همه مهمتر پوست سر شما باید به صورت طبیعی درمعرض آفتاب و نور طبیعی خورشید قرار بگیرند. زیرا سلول ها میتوانند با نور خورشید جان تازه بگیرند و از آسیب حفظ شوند.

چگونه از موهای طبیعی خود زیر کلاه گیس محافظت کنیم؟

 اگر کسی هستید که همواره از کُلاه‌گیس استفاده می‌کنید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم. مطالب موجود در این مقاله به شما کمک میکند در حالی که از کلاه های مختلف و ویگ ها استفاده می‌کنید بتوانید از ساختارهای طبیعی پوست و موی خود بیشتر محافظت کنید.

چند نکته برای حفاظت از موهای طبیعی زیر انواع ویگ ها

۱سعی کنید پوست سر خود را ماساژ دهید

کلاه گیس میتواند به پوست سر فشار وارد کند و جریان خونرسانی به آن را موقتا کاهش دهد. بنابراین هرازچندگاهی کلاه‌گیس خود را بردارید و به آرامی موهای طبیعی و پوست سر خود را ماساژ دهید

۲حتما قبل از خواب کلاه گیس خود را بردارید

ما خوابیدن با کلاه گیس را به هیچ کس توصیه نمیکنیم. پوست سر شما و موهای طبیعیتان همواره باید هنگام خواب در آرامترین وضعیت خود باشند و بتوانند به راحتی با اکسیژن در تماس باشند. اگر حین خوابیدن کُلاه‌گیس بگذارید موهای شما ضعیف میشوند و احتمال ریزش مو در شما بیشتر میشود. ما حتی برای عزیزانی که کلاه گیس شیمی درمانی میگذارند توصیه میکنیم مدتی قبل از خواب کلاهگیسشان را در بیاورند

3چند سانتی متر از بالای موهای خود را کوتاه کنید!

اگر کسی هستید که اغلب اوقات کلاه گیس زنانه یا مردانه به سر دارید احتمالا از خودتان بپرسید که چه لزومی به کوتاه کردن موهایم است؟ در پاسخ باید گفت حتی با وجود گیسوان دیگری روی سرتان باز هم باید به موهای خود برسید و آن ها را پیرایش و کوتاه کنید. کوتاه کردن مو میتواند به رشد مو و تقویت آن ها کمک کند.

4به شستشوی موهای طبیعی خود اهمیت دهید

مهمترین نکته در خصوص موهای طبیعی، تمیز نگه داشتن آن ها است. این موضوع زمانی که شما از کلاه‌گیس استفاه میکنید بسیار بسیار مهمتر است. حتی اگر موهای کوتاهی دارید دست کم هفته ای دو بار موهای خود را با شامپوهای با کیفیت بشویید. البته اگر پوست سر شما زیاد عرق میکند و یا موهایتان چرب هستند باید بیشتر از این ها موهای خود را بشویید.

ارتباط کلاه گیس با کاشت موی طبیعی

 یکی از راه های پوشانیدن ظاهری طاسی سر در افرادی که مقدار زیادی از موهای خود را از دست داده استفاده از کلاه گیس است هر چند که از دید افراد معمولی جامعه، کلاه گیس برای مردان شایسته نبوده و اغلب این افراد مورد تمسخر دیگران قرار می گیرند و همین مطلب موجب ایجاد یک ترس و اضطراب دائمی و سرافکندگی فرد می گردد. در مقابل خانم ها بسیار راحت تر از کلاه گیس استفاده کرده و فرهنگ جامعه استفاده از کلاه گیس زنانه را می پسندد و عیبی نمی گیرد.

در سال های اخیر تکنولوژی ساخت و تهیه کلاه گیس بسیار پیشرفت کرده است و در اکثریت موارد کسی متوجه استفاده فرد از آن نمی شود.

کلاه گیس های مدرن از جنس آکریلیک بوده و بسیار سبک هستند و بی نهایت طبیعی بنظر می رسند ولی مشکل آنها این است که فرد کمی احساس گرما در سرش می کند . شما می توانید این کلاه گیس ها را بشویید ولی مواظب باشید که از سشوار استفاده نکنید زیرا حرارت می تواند باعث فرفری شدن موها شده یا حتی آنها را ذوب کند. استفاده از این کلاه گیس ها در زیر باران اشکالی ندارد.

برخی افراد ترجیح می دهند که از کلاه گیس دارای موهای طبیعی ( Real Hair Wig ) استفاده نمایند.در این موارد قیمت کلاه گیس نسبت به نوع قبلی خیلی گرانتر بوده ولی حسن کلاه گیس با موهای طبیعی این است که می توان آن را هر ۴ – ۳ سال عوض کرد. این کلاه گیس ها را نمی توان شست و لذا در باران نمی توان از آنها استفاده کرد و بطور کلی استفاده از آنها در مقایسه با نوع آکریلیک مشکلات بیشتری دارد.

ارتباط کلاه گیس با کاشت موی طبیعی

 

گاهی فرد برای پوشانیدن ظاهری یک طاسی نه چندان شدید و وسیع در سرش متوسل به کلاه گیس شده و مدتی از آن استفاده می کند بدین معنی که شخص با کلاه گیس خود را به جامعه معرفی کرده و بدین ترتیب در انظار ظاهر می شود. پس از مدتی وی از کلاه گیس و مشکلات آن خسته شده و تصمیم به انجام کاشت مو می گیرد. این فرد با کسی که از کلاه گیس استفاده نکرده و با طاسی سرش در انظار ظاهر شده است، تفاوت های بسیاری داشته و یکسری مشکلات بر سر راه کاشت موی وی وجود دارد. اکثر این مشکلات به جنبه های روانشناسی و احساسی فرد برمی گردد. با توجه به اینکه برای انجام کاشت مو اکثراً لازم است که موها تراشیده شوند و از طرفی معمولاً کلاه گیس به موهای قبلی فرد متصل شده است، لذا مشخص است که پس از کاشت مو دیگر نمی توان از کلاه گیس استفاده شده و این مطلب موجب بروز مشکلاتی برای فرد از نظر برخورد اجتماعی وی گردد.

از سوی دیگر تراکم موهای کلاه گیس بسیار بیشتر از تراکمی است که با یک یا دو جلسه کاشت موی طبیعی ایجاد شده هر چند که این تراکم بالا به قیمت ظاهر غیرعادی و مصنوعی کلاه گیس بدست می آید. تراکم کمتر کاشت مو گاهی موجب پشیمانی فرد از انجام کاشت مو شده و سخنان نیش دار اطرافیان هم به آن دامن می زند.

نکاتی که هنگام خرید کلاه گیس باید در نظر داشته باشید

 هنگام خرید کلاه گیس باید نکاتی را در نظر داشته باشید، اینکه کدام مدل به صورتتان بیشتر می‌آید، کدام رنگ زیباترتان می‌کند و غیره. این شما و این راهنمای خرید کلاه گیس زنانه.

موی مصنوعی می‌خواهید یا طبیعی؟

انتخاب بین کلاه گیس زنانه با موی طبیعی یا کلاه‌گیس مصنوعی کار سختی نیست؛ اگر از نکات مهم مربوط به خریدشان با‌خبر باشید:

شکل دادن به کلاه گیس زنانه طبیعی آسان‌تر از مصنوعی است. می‌توانید مو‌ها را دم‌اسبی ببندید، فر کنید یا موج‌دار درستشان کنید.

موی مصنوعی به‌خصوص برای نگه‌داشتن حجم مو‌های کوتاه مناسب است. کافی است کلاه‌گیس را چند بار تکان دهید تا حجم پیدا کند.

سبک زندگی‌تان را مشخص کنید

سبک زندگی‌تان شلوغ و پرتحرک است یا آرام و کم‌تحرک؟ کلاه‌گیسی می‌خواهید که بتوانید سریع روی سرتان بگذارید و نیاز به رسیدگی نداشته باشد یا دوست دارید برای مدل دادن به آن وقت بگذارید؟ تعیین سبک زندگی در انتخاب کلا گیس زنانه تأثیر زیادی دارد.

انتخاب بر اساس فرم صورت

انتخاب کلاه گیس زنانه بر اساس فرم صورت درست به‌اندازه مدل موی خودتان اهمیت دارد. گاهی مدلی به شما می‌آید و مدل دیگری جذابتان نمی‌کند.

انتخاب بر اساس رنگ پوست

ممکن است با ورود به فروشگاه دلتان بخواهد رنگ مویی را انتخاب کنید که خیلی از رنگ مو‌های خودتان یا رنگی که معمولاً استفاده می‌کنید، دور باشد. این اشتباه را انجام ندهید و به رنگی که امتحانش را پس داده بچسبید. ضمن اینکه می‌توانید بر اساس تناژ رنگ پوستتان سراغ انتخاب کلاه‌گیس زنانه بروید. رنگ پوست معمولاً به دو دسته گرم و سرد تقسیم می‌شود. یک راه ساده برای اینکه تشخیص دهید رنگ پوستتان سرد است یا گرم این است که ببینید زیورآلات طلایی‌رنگ بیشتر به شما می‌آیند یا نقره‌ای؟

اندازه‌گیری دور سر

قبل از خرید کلاه گیس زنانه باید دور سرتان را اندازه بگیرید، این اندازه‌گیری به‌خصوص برای خرید آنلاین به کارتان می‌آید

بپوشید تا مطمئن شوید

 

آن‌قدر که خرید حضوری کلاه گیس زنانه کارکرد دارد، خرید آنلاین مناسب نیست، چون باید کلاه‌گیس را روی سرتان بگذارید و از راحتی آن مطمئن شوید. منظور از راحتی این است که کاسه کلاه‌گیس جمجمه را در بربگیرد؛ اما باعث اذیت شدن آن نشود.

هنگام خرید اینترنتی کلاه گیس نکات مهم توجه کنید

 اگر قصد خرید کلاه گیس بخصوص کلاه گیس طبیعی از طریق اینترنت را دارید پیش از خرید حتما و حتما این مقاله را بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید.

۰. اندازه دور سر خودتان را بگیرید

مهم ترین و اولین نکته در انتخاب و خرید اینترنتی کلاه‌گیسها این است که سایز دور سرتان را بگیرید تا بتوانید متناسب با آن و با اطمینان از راه دور خرید کنید.

۱. رنگ کلاه گیس را از قبل انتخاب کنید

رنگ کردن موهای طبیعی خودمان واقعا حوصله سر بر و زمانبر است. اما خوشبختانه میتوان کلاه گیس زنانه و مردانه را در هر رنگی خریداری و استفاده کرد. برای اینکه حین خرید آن ها به مشکل بر نخورید و در انتخاب رنگ ها گیج نشوید حتما از قبل رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

۲. کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی؟ مشخص کنید کدام را بیشتر دوست دارید؟

خیلی ساده است، از نظر جنس، شما کلا دو انتخاب بیشتر ندارید. یا کلاه گیس طبیعی میخرید و یا مصنوعی! هر دو را با هم مقایسه کنید و ببینید که در آخر کدامیک را بیشتر میپسندید چون هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند.

۳همه چیز را سبک سنگین کنید

برای خرید هر محصول اینترنتی مخصوصا کلاه گیس طبیعی اصلا عجله نکنید. هیمشه و در هر موقعیتی همه چیز را بررسی کنید. محصولات مختلف و شرکت های گوناگون را با هم مقایسه کنید چون واقعا ضرر نمیکنید! از خود سایت فروشنده شروع کنید:

  • احتمالا جایی برای بازتاب نظرات مشتریان در سایت وجود دارد که درباره محصولات آن سایت نظر داده اند.
  • اگر خوش شانس باشید ممکن است سایت فروشنده پشتیبانی آنلاین داشته باشد یا حتی شماره تماس گذاشته باشد. میتوانید به راحتی با آن ها تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی دریافت کنید.
  • و در نهایت از نظرات کسانی که قبلا کلاه گیس طبیعی خریده اند استفاده کنید. مثلا اگر قوم و خویش شما دوره درمان سرطان را پشت سر میگذارد حتما از کلاه گیس شیمی درمانی استفاده میکند

4سیاست های پرداخت، نحوه دریافت و نحوه پس فرستادن کالا را از سایت جویا شوید!

 

شما قرار است از راه دور کلاه گیس بخرید بنابراین نمیتوانید همزمانی که در سایت مشغول نگاه کردن محصولات هستید آن ها را امتحان یا به سر کنید. حتما از فروشنده سایت بپرسید که آیا میتوانید یک نمونه را امتحان کنید؟ یا امکان تعویض آن در صورتی که سایز و اندازه متناسب نبود وجود دارد یا خیر. اگر چنین امکانی وجود دارد، ببینید که باید چگونه محصول را پس بفرستید.بنابراین از او بخواهید آدرس یک سایت فروشنده معتبر را به شما بدهد یا معرفی کند

صفحه قبل 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->