خرید اویل پمپ هیووندای و کیا

 چرا اویل پمپ خراب باید تعویض شود؟

با گذشت زمان پمپ روغن یا همان اویل پمپ می تواند خراب شود. مهم است که علائم مربوط به شروع خرابی این پمپ را بدانید زیرا در صورت پشت گوش انداختن این خرابی، موتور و در نهایت ماشین شما به شدت آسیب میبیند. آنچه واقعاً هنگام خراب شدن پمپ روغن مخصوصا اویل پمپ هیوندای و کیا اتفاق می افتد این است که اگر بلافاصله آن را تعویض نکنید، ممکن است آسیب شدید موتور رخ دهد.

برای مطالعه بیشتر: راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

4 نشانه برتر پمپ روغن بد

علائم بسیاری وجود دارد که باید به دنبال آن پمپ روغن را تعویض کرد. برخی از علائم شایع عبارتند از: سر و صدای سوپاپ ها، شنیده شدن صداهای عجیب و غریب از لیفترهایی هیدرولیک، کاهش فشار روغن، افزایش دمای موتور و سرو صدای مپم روغن.

معمولاً پمپ روغن تا زمانی که واقعاً شروع به خرابی نکند، سرویس نمی شوند. بعد از خراب شدن اویل پمپ، به سرعت به موتور شما آسیب وارد میشود. علائم خرابی اویل پمپ در ادامه توضیح داده شده است.

کاهش فشار روغن

فشار روغن توسط پمپ روغن یا اویل پمپ تنظیم می شود. هنگامی که پمپ روغن خراب شود، فشار روغن در داخل موتور شروع به کاهش می کند. معمولاً هنگام روشن شدن چراغ هشدار فشار روغن، اولین علامت کاهش فشار روی داشبورد شما خواهد بود.

افزایش دمای داخل موتور

وارد شدن روغن به موتور، به عنوان روان کننده عمل می کند و اجزای فلزی متحرک موتور را خنک می کند. هنگامی که موتور به اندازه کافی روغن دریافت نمی کند، این اجزای فلزی به هم سابیده شده و گرما تولید می کنند. چراغ هشدار دهنده افزایش دما در داشبورد شما برای نشان دادن این است که ممکن است روغن کافی در دسترس نیست.

سرو صدای مجموعه سوپاپ

در سیستم سوپاپ ماشین قطعات مهمی وجود دارد که موتور را قادر به ادامه کار می کند. گذشته از لیفترهای هیدرولیک، مجموعه سوپاپ شامل میله های فشار، مهرو موم ها و راهنمای سوپاپ نیز هست. کار این اجزا همه بستگی به گذر جریان روغن و روغن کاری آن ها دارد.

نویز و سروصدای پمپ روغن

پر سر و صدا بودن اویل پمپ یک علامت نادر است، زیرا پمپ های روغن فقط وقتی شروع به خرابی می کنند، سر و صدا ایجاد می کنند. احتمالاً وقتی این اتفاق بیفتد، صدای خاصی می شنوید، حتی وقتی ماشین روشن اما ساکن باشد. این نشان می دهد چرخ دنده های داخلی پمپ روغن فرسوده شده است، بنابراین شما نیاز به تعویض کل اویل پمپ دارید.

از کجا اویل پمپ هیوندای و کیا بخریم؟

نه تنها اویل پمپ یا همان روغن موتور هیوندای و کیا بلکه تمام قطعات کیا و هیوندای خودروهای این دو کمپانی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس خریداری کنید.

اصول طراحی گوشواره طلا ۲۰۲۰

 نه تنها برای امسال بلکه برای همه سال های گذشته و پیش رو صنعت طلا و جواهر برای طراحی محصولات جدید خودشان از اصول خاصی پیروی میکنند. طراحی گوشواره طلا از این قاعده مستثنی نیست. به طور کلی ۶ قاعده در طراحی انواع مدل گوشواره ۲۰۲۰ وجود دارد که عبارتند از:

تأکید – روی یک بخش از جواهر بسیار تاکید میشود. به عبارتی بخشی از جواهر را برجسته تر و قابل توجه تر میکنند. مثلا در ساخت گردنبند ممکن است بخشی از زنجیر را به رنگ قابل توجه تری در بیاورند.

حرکت و جابجایی – طراح جواهرات باید روی جرک جواهری که طراحی کرده کار کند. به عبارتی در موقعیت های مختلف باید مشخص شود که جواهر چگونه حرکت کرده یا جابحا میشود.

۴ مورد دیگر عبارتند از:

  • نسبت کیفیت به وزن
  • کنتراست
  • وحدت و یکپارچگی جواهر
  • هارمونی جواهر با ویژگی های استفاده کننده

بهترین مدل گوشواره طلا ۲۰۲۰ چیست؟

سابق بر این ما تنها چند مدل گوشواره داشتیم اما طی چند سال گذشته چند مدل دیگر وارد بازار طلا و جواهر شده اند. این روزها به نظر میرسد که طرح های خمیده بهترین مدل سال هستند. گوشواره های  با طرح های خمیده برعکس گوشواره های قدیمی از هیچ شکل خاصی تبعیت نیمکنند. (مانند دایره ای، اشکی، لوزی و ..)

بهترین مدل برای بچه ها

اگر قصد خرید گوشواره طلا برای فرزند دلبخند خودتان را دارید احتما میدانید که خرید گوشواره برای آن ها کمی متفاوت تر است و از اصول خاصی پیروی میکند. برای مثال شما نباید برای آن ها گوشواره های کشیده و بلند، تیز و یا خیلی بزرگ بگیرید. بچه ها بهتر است که گوشواره های گرد دایره ای که دو سر آن ها در هم قفل میشود استفاده کنید. هرچه دختر شما بزرگ تر میشود بهتر است که بر اساس سلیقه خودش و همچنین اصول دیگر خرید اقدام به خرید کنید.

قصد خرید طلا داری؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چینین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چن کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

علائمی که نشان میدهد موقع تعمیر یا خرید جعبه فیوز داخل اتاق رسیده است

 1. پریدن فیوز

یکی از اولین علائم خرابی جعبه فیوز پریدن مکرر فیوزها است. اگر جعبه فیوز هر نوع مشکلی در خصوص  مسائل مربوط به سیم کشی داشته باشد، ممکن است باعث شود که فیوزها به طور مکرر بپرند و بسوزند. وسیله نقلیه ممکن است بدون هیچ دلیل مشخص یک فیوز خاص را بپراند و ممکن است حتی چندین فیوز به همین شکل بپرند. در چنین شرایطی جعبه فیوز ممکن است جدا شده و کاملا حذف شود. پس از اینکار نوبت به تعویض و خرید یک جعبه فیوز میرسد.

 2. شل شدن فیوز

یکی دیگر از علائم جعبه فیوز داخل اتاق شل شدن یا افتادن فیوز یا فیوزها است. اگر هرکدام از فیوزها از بین بروند یا به شل شوند، این ممکن است نشانه آسیب برخی از پایانه های پانل باشد. یک ترمینال آسیب دیده با یک فیوز سست ممکن است باعث ایجاد مشکلات الکتریکی از جمله افت ناگهانی و یا متناوب برق در برخی لوازم جانبی خودرو یا چراغ  ها شود.

3. ترمینال ها یا فیوزهای سوخته

یکی دیگر از علائم جدی تر و مهمتر بروز مشکل در جعبه فیوز ، سوختن فیوزها یا پایانه ها است. اگر ترمینال ها یا فیوزها به هر دلیلی دمای زیادی داشته باشند، ممکن است گرم شوند و آتش بگیرند و یا حتی بسوزند. ممکن است ترمینال ها یا جعبه فیوز در این حالت ممکن است سوخته یا ذوب شوند. در چنین شرایطی نیاز به تعویض پنل و جعبه فیوز داخل اتاق ماشین دارید.

از کجا جعبه فیوز کیا و هیوندای بخرم؟

در حالی که بسیاری از جعبه های فیوز طراحی و ساخته شده دوام و طل عمر بالایی دارند اما گاهی اوقات می توانند مشکلات جدی ایجاد کنند و نیاز به سرویس داشته باشند. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از علائم فوق را نشان می دهد، یا گمان می کنید جعبه فیوز شما نیاز به تعویض دارد، وسیله نقلیه را به یک مکانیک خوب نشان دهید. اگر ماشین شما یکی از محصولات هیوندای و کیا است برای خرید جعبه فیوز داخل اتاق ماشین خود میتوانید با استارپارتس تماس بگیرید تا جعبه فیوز اصلی و اورجینال و مخصوص ماشین خودتان خریداری کنید.

قطعات کیا و لوزام یدکی هیوندای را از کجا بخرم؟

نه تنها جعبه فیوز، که همه قطعات کیا و یا هیوندای خود را میتوانید از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو  استارپارتس خریداری کنید. استارپارتس تمام قطعات را به صورت اصل، اورجینال و با ضمانت به خریداران خود ارائه میدهد

برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید لنت ترمز هیوندا

خرید آنلاین گوشواره طلا

 خرید آنلاین گوشواره طلا همانند خرید آن از مغازه است. تنها مساله‌ای که باید در خرید از طلا فروشی اینترنتی مدنظر داشته باشید، اعتبار و اصالت فروشگاهی است که از آن به صورت اینترنتی خرید می‌کنید.

برای این که انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید فقط کافیست پیش از خرید طلا  به چند گزینه توجه کنید. ما در ادامه این مطلب تمامی مواردی که برای خرید آنلاین گوشواره طلا باید مدنظر داشته باشید را مطرح کرده‌ایم

راهنمای انتخاب گوشواره طلا بر اساس فرم صورت

برای انتخاب گوشواره شما باید اول از همه به فرم صورت خود توجه کنید. به این صورت که گوشواره باید تکمیل‌کننده فرم صورت شما باشد. یعنی چه؟ یعنی مثلا اگر صورت گرد دارید، بهترین مدل گوشواره برای شما فرم مستطیلی است. چرا؟ زیرا گوشواره مستطیلی با اضلاعی که دارد می‌تواند گردی صورت شما را متعادل‌تر نشان دهد.

به عبارت دیگر، شما برای انتخاب بهترین گوشواره طلا برای صورت خود باید به دنبال طرحی باشید که متضاد مشخصات صورت شماست.

در زیر به اختصار فرم‌های مختلف صورت و گوشواره مناسب آن را برایتان نوشته‌ایم:

گوشواره طلا برای صورت بیضی: افرادی که صورت بیضی دارند می‌توانند هر مدل گوشواره که دوست دارند استفاده کنند. برای این افراد هیچ محدودیتی برای انتخاب مدل وجود ندارد. البته گوشواره‌های آویز که بیضی هستند بیشتر از بقیه مدل‌ها به صورتشان می‌آید. اما توجه داشته باشید که بهتر است آویزهای طلا خیلی بلند یا پهن نباشند.

گوشواره طلا برای صورت گرد: گوشواره‌های بلند و مستطیلی مناسب زنانی است که صورت‌های گرد دارند. مدل‌های آویز یا اشکی هم مدل‌های مناسبی برای این افراد بشمار می‌رود زیرا بلندی گوشواره باعث می‌شود تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید.

گوشواره طلا برای صورت قلبی: گوشواره‌های آویز که دارای خطوط و خمیدگی‌های متعددی هستند برای صورت‌های قلبی بهترین گزینه بشمار می‌روند. مثلا گوشواره‌هایی که بخش پایینی آنها عریض‌تر است برای پر کردن بخش خالی گونه‌ها به سمت چانه گزینه خوبی هستند.

گوشواره طلا برای صورت مربعی: گوشواره طلا که فرم دایره‌ای دارد از تیزی زوایای صورت مربعی می‌کاهد و باعث متعادل دیده شدن چهره می‌شود. شاید بتوان گفت بهترین مدل گوشواره برای این صورت‌ها، گوشواره‌های حلقه‌ای بسیار بزرگ است که تا چانه پایین می‌آیند.

گوشواره طلا برای صورت باریک و کشیده: گوشواره‌های حلقه‌ای، چلچراغی یا اشکی بلند گزینه‌های مناسبی برای این فرم صورت است. گردی گوشواره‌هایی که قد بلندی هم دارند کمک می‌کند تا درازی صورت کمتر دیده شود.

راهنمای انتخاب گوشواره طلا بر اساس رنگ موها

موهای بلوند و روشن: گوشواره طلای زرد بسیار بهتر از طلای سفید یا پلاتین برای موهای روشن است.

موهای تیره: گوشواره‌های طلای سفید یا پلاتین بیشتر به این رنگ مو می‌آید.

موهای قرمز: گوشواره طلای زرد و رزگلد برای مو قرمزها مناسب‌تر است.

 

تعویض و خرید جعبه فیوز داخل اتاق

 اگر سیم های لخت، فیوزهای شل شده یا سیمهای شکسته شده در جعبه فیوز داخل اتاق ماشین شما وجود دارد یا فیوزها سریعتر از حالت نرمال میسوزند یا میپرند، شاید لازم باشد جعبه فیوز داخل اتاق ماشین خود را تعویض کنید. این مقاله را بخوانید تا با علائم خرابی جعبه فیوزها آشنا شوید.

جعبه فیوز داخل اتاق چیست و محل قرارگیری آن کجاست؟

جعبه فیوز در واقعا جعبه ای است که فیوزها و رله های (کلیدهای الکتریکی سریع) یک سیستم الکتریکی را در خود جای داده است. در کاربردهای خودرو معمولاً یک جعبه فیوز اولیه (که شامل موتور ولتاژ بالا و فیوزها و رله ها است) به همراه جعبه فیوز ثانویه که حاوی فیوزها و رله ها به لوازم جانبی است وجود دارد. اکثر وسایل نقلیه همچنین دارای جعبه فیوز داخل اتاق یا صندوق خودرو هستند که معمولاً در سمت راننده تعبیه میشود. این جعبه وظیفه کنترل بخش های داخلی اتاق را دارد.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

جعبه فیوز داخل اتاق نیز زمانی باید تعویض گردد

در حالی که بیشتر پنل های فیوز طوری ساخته شده تا دوام زیادی داشته باشد، اما گاهی اوقات می توانند با مشکلاتی روبرو شده و در کارکرد وسیله نقلیه مشکلی ایجاد کنند. معمولاً یک جعبه فیوز مشکل دار چند علائم سده ایجاد می کند که می تواند در مورد مشکلات و مسائل احتمالی به راننده هشدار دهد. اگر شما نیز هر کدام از علائم زیر را در ماشین خود مشاهده یا احساس میکنید جهت بررسی دقیق به یک مکانیک خوب مراجعه کنید و در صورت لزوم خود را آماده تعویض و خرید جعبه فیوز داخل اتاق خودرو کنید.

قطعات کیا و لوزام یدکی هیوندای را از کجا بخرم؟

نه تنها جعبه فیوز، که همه لوزام یدکی کیا و یا هیوندای خود را میتوانید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو استارپارتس خریداری کنید. این فروشگاه تمام قطعات را به صورت اصل، اورجینال و با ضمانت به خریداران خود ارائه میدهد.

طلا و جواهرات و سنگهای قیمتی خود را چگونه در خانه تمیز کنیم؟

 تمیزی و پاکیزگی از نماد یک فرد پاکیزه می باشد ، چنانچه قصد تمیز کردن طلا و جواهرات خود را دارید می توانید از روشهای زیر استفاده نمایید. در این مقاله سعی کردیم چند نمونه معروف از سنگهای جواهر و قیمتی را به تفکیک مورد مطالعه قرار دهیم البته لازم به ذکر است که همیشه در نظر داشته باشید بهترین روش برای تمیزکاری و آبکاری طلا مراجعه به فروشگاه طلا و جواهری است که طلا و جواهر خود را خریداری کرده اید

- چگونه زمرد (emerald) را تمیز کنید:

1) در ابتدا سنگ زمرد خود را با تکه ای پارچه نرم، برای چند دقیقه تمیز نمایید تا تمام لکه و چربی های روی آن از بین برود.

2) یک کاسه را با صابون مایع و آب ولرم پر کنید.

3) با مسواکی نرم انگشتر طلا و جواهر خود را جرم زدایی کنید، تمام نقاط آنرا تمیز کنید. یادتان باشد تمام قسمت های سخت و نقاطی که نگین توسط چنگک نگه داشته شده را تمیز کنید.

4) با آب ولرم جواهر خود را بشوئئد.

5) حال در کاسه ای دیگر مقداری آب ریخته و جواهر را درون آن غوطه ور کنید تا مطمئن شوید صابون مایع کاملاً شسته شده است.

6) به آرامی جواهر را با یک حوله نرم و لطیف خشک کنید.

7) از جواهر فروشتان برای یک تمیزکاری تخصصی هرچند ماه یک بار کمک بخواهید.

- چگونه یاقوت قرمز (Ruby) را تمیز کنید:

1) درون یک کاسه کوچک، مخلوطی ازآب گرم و مقداری کمی (به اندازه یک سرنگ)، مایع ظرفشویی را بریزید.

2) جواهر یاقوت خود را در محلول قرار داده و بگذارید برای چند دقیقه در آن غوطه ور باشد.

3) بتدریج با استفاده از یک مشواک نرم لکه هایی را که روی جواهر است، پاک نمایید. از مالش دادن یاقوت، خودداری نمایید.

4) جواهر خود را کاملاً آب کشیده و سپس با تکه پارچه ای نرم، آن را خشک نمایید.

- چگونه زبرجد (peridot) را تمیز کنید:

1) درون یک کاسه کوچک، مخلوطی ازآب گرم و مقداری کمی (به اندازه یک سرنگ)، مایع ظرفشویی را بریزید.

2) جواهر (زبرجد) خود را به مدت یک تا دو دقیقه، درون کاسه قرار دهید تا کاملاً خیس بخورد.

3) در صورت لزوم، از یک برس نرم برای تمیز کردن جواهر خود استفاده نمایید.

4) در مرحله آخر، با آب طلا و جواهر خود را کاملاً بشویید و سپس آن را با پارچه ای نرم و لطیف، خشک نمایید.

قصد خرید طلا دارید ؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

بررسی از لحاظ فنی و ایمنی خودرو هیوندای i20

 از لحاظ فنی

بهترین و قویترین تیپ هیوندای آی 20 مجهز به پیشرانه نسبتا قوی با توان و قدرت 100 اسب بخار و گشتاوری برابر با 133 نیوتون بر متر دارد. صفر تا 100 این ماشین چیزی حدود 13 ثانیه طول میکشد. البته در بهترین شرایط و زمانی که بهترین نوع بنزین را به باک بزنید، میتوانید شاهد 100 شدن سرعت در عرض 13 ثانیه باشید. در فضاها و مسیرهای شهری، آی بیست سوختی برابر 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف میکند. مدل هایی که در ایران مونتاژ میشوند دارای جعبه دنده 4 حالته هستند.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

از لحاظ ایمنی

کسب نمره های بالا در آزمون های ایمنی تصادفات جاده ای، باعث شده که هیوندای i20 یکی از مقاوم ترین خودروها باشد. اما متاسفانه این خودرو سیستم هوشمند ترمز و یا هشدار نزدیک شدن به موانع را ندارد. جای تعجب است که در چنین مدل پیشرفته ای، این امکانات ساده تعبیه نشده است.

اما در هر صورت جدای از این نقطه ضعف، هیوندای آی 20 در مجموع تا 85 درصد امنیت و سلامتی سرنشینان بالغ خود را طی تصادفات تامین میکند. و این یک خبر خوب است. مانند همه ماشین های ایمن دیگر، این ماشین نیز 6 کیسه هوای با کیفیت و ایمن دارد، که 2 کیسه از 6 تای آن‌ها متعلق به سرنشینان عقب است. علاوه بر این ها آپشن های ایمنی زیر نیز در آی بیست تعبیه شده است:

  • ترمز با کیفیت ABS
  • کنترل وضعیت خودرو در ‌شیب تند
  • کنترل پایداری الکترونیک
  • سیستم کنترل و تنظیم باد لاستیک ها

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات کیا و هیوندای می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

راهنمای خرید حلقه نامزدی با الماس گلابی شکل

 مدل‌های مختلفی از حلقه نامزدی با الماس به شکل گلابی در بازار وجود دارد و انتخاب مناسب‌ترین گزینه از میان آنها کار چندان آسانی نیست.

الماس گلابی شکل چیست؟

الماس گلابی شکل ترکیبی از بیضی و مارکیز است. یعنی یک طرف آن بیضی‌شکل و سمت دیگر آن نوک تیز است. این شکل الماس که همانند قطره آب یا اشک به نظر می‌رسد، به اندازه نمونه‌های گرد کلاسیک رواج ندارد اما افراد زیادی آن را به خاطر شکل کشیده‌اش انتخاب می‌کنند.

انگشتر با الماس گلابی شکل برای چه فرم دستی مناسب است؟

این شکل از الماس برای هر دستی زیباست و به آن زینت می‌بخشد. اما کسانی که دوست دارند انگشت‌های دست خود را بلند و کشیده نشان دهند،انگشتر طلا با الماس گلابی شکل بهترین گزینه برای آنها بشمار می‌رود.

چگونه انگشتری مناسب برای الماس گلابی شکل انتخاب کنیم؟

همان طور که اشاره کردیک الماسی که شکل گلابی دارد، یک طرفش تیز  و کشیده است. بنابراین باید حلقه‌ای برای آن انتخاب کنید که امنیت این سنگ روی آن حفظ شود.

حلقه نامزدی چه تعداد سنگ باید داشته باشد؟

از دیگر نکاتی که هنگام خرید حلقه نامزدی با سنگ گلابی شکل باید مدنظر داشته باشید، تعداد الماس‌هاست.

اولین گزینه، حلقه با یک سنگ الماس است. در این حالت شما فقط برای یک سنگ هزینه می‌کنید و در عوض می‌دانید که کیفیت سنگ بسیار عالی است.

اما در صورت تمایل می‌توانید انگشتری با سنگ‌های کناری هم خریداری کنید. این حلقه‌ها از درخشش بیشتری برخوردار هستند.

اما هنگام خرید این تیپ انگشتر باید مطمئن شوید که کیفیت و رنگ الماس‌ها با هم یکی و برابر باشد. زیرا ممکن است بعضا رنگ الماس‌ها تیره‌تر یا روشن‌تر از همدیگر باشد.

بهترین فلز گرانبها برای پایه الماس به شکل گلابی چیست؟

هنگام انتخاب فلز گرانبها برای سوار کردن الماس گلابی شکل بر روی آن باید دو فاکتور زیر را مدنظر داشته باشید:

  • استحکام
  • رنگ

در مورد استحکام و دوام انگشتر باید بدانید که طلای زرد گزینه چندان مناسبی برای پایه الماس بودن نیست. طلای زرد به دلیل خالص بودن طلا نرم است و یک گزینه‌ی عمری و همیشگی بشمار نمی‌رود.

قصد خرید طلا دارید؟ شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

راهنمای خرید حلقه نامزدی با الماس گلابی شکل

 مدل‌های مختلفی از حلقه نامزدی با الماس به شکل گلابی در بازار وجود دارد و انتخاب مناسب‌ترین گزینه از میان آنها کار چندان آسانی نیست.

الماس گلابی شکل چیست؟

الماس گلابی شکل ترکیبی از بیضی و مارکیز است. یعنی یک طرف آن بیضی‌شکل و سمت دیگر آن نوک تیز است. این شکل الماس که همانند قطره آب یا اشک به نظر می‌رسد، به اندازه نمونه‌های گرد کلاسیک رواج ندارد اما افراد زیادی آن را به خاطر شکل کشیده‌اش انتخاب می‌کنند.

انگشتر با الماس گلابی شکل برای چه فرم دستی مناسب است؟

این شکل از الماس برای هر دستی زیباست و به آن زینت می‌بخشد. اما کسانی که دوست دارند انگشت‌های دست خود را بلند و کشیده نشان دهند،انگشتر طلا با الماس گلابی شکل بهترین گزینه برای آنها بشمار می‌رود.

چگونه انگشتری مناسب برای الماس گلابی شکل انتخاب کنیم؟

همان طور که اشاره کردیک الماسی که شکل گلابی دارد، یک طرفش تیز  و کشیده است. بنابراین باید حلقه‌ای برای آن انتخاب کنید که امنیت این سنگ روی آن حفظ شود.

حلقه نامزدی چه تعداد سنگ باید داشته باشد؟

از دیگر نکاتی که هنگام خرید حلقه نامزدی با سنگ گلابی شکل باید مدنظر داشته باشید، تعداد الماس‌هاست.

اولین گزینه، حلقه با یک سنگ الماس است. در این حالت شما فقط برای یک سنگ هزینه می‌کنید و در عوض می‌دانید که کیفیت سنگ بسیار عالی است.

اما در صورت تمایل می‌توانید انگشتری با سنگ‌های کناری هم خریداری کنید. این حلقه‌ها از درخشش بیشتری برخوردار هستند.

اما هنگام خرید این تیپ انگشتر باید مطمئن شوید که کیفیت و رنگ الماس‌ها با هم یکی و برابر باشد. زیرا ممکن است بعضا رنگ الماس‌ها تیره‌تر یا روشن‌تر از همدیگر باشد.

بهترین فلز گرانبها برای پایه الماس به شکل گلابی چیست؟

هنگام انتخاب فلز گرانبها برای سوار کردن الماس گلابی شکل بر روی آن باید دو فاکتور زیر را مدنظر داشته باشید:

  • استحکام
  • رنگ

در مورد استحکام و دوام انگشتر باید بدانید که طلای زرد گزینه چندان مناسبی برای پایه الماس بودن نیست. طلای زرد به دلیل خالص بودن طلا نرم است و یک گزینه‌ی عمری و همیشگی بشمار نمی‌رود.

قصد خرید طلا دارید؟ شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

طراحی داخلی خودرو هیوندای i20 چگونه است؟

 یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی هیوندای که به تازگی وارد ایران شده است؛ هیوندای i20 است. واسطه واردات این ماشین به داخل ایران شرکت آسان موتور بود. مدت کوتاهی پس از واردات این خودرو به ایران، هیوندای تصمیم گرفت که آی 20 را در خاک ایرا مونتاژ کند. این تصمیم کافی بود تا برای مونتاژ آی بیست در کشور ایران، تغییراتی نیز در طراحی و کیفیت ماشین اعمال شود.

در خصوص طراحی داخلی این ماشین مطمئن باشید که هیچ کم و کاستی وجود ندارد. منحصربفرد بودن طراحی فضای داخل کابین و به کار بردن با کیفیت ترین متریال در آن، از مهمترین نکات در هیوندای I20 است. با نشستن در داخل این ماشین حس رانندگی در ماشین های با مدل های بالاتر و لوکس به شما دست میدهد.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای

ترکیب دو رنگ بسیار چشم نواز در عناصر داخل کابین، باعث شده حس راحتی به سرنشینان ذست بدهد. اتفاقا بدون دستکاری و با همین دو رنگ، آی بیست وارد ایران شد.

تمام کلیدها و امکانات رفاهی داخل کابین در دم دست ترین جاهای ممکن جای داده شده اند. راننده بدون اینکه کنترل خود بر ماشین را از دست دهد، به راحتی به آپشن ها و تمام کلیدها دسترسی دارد. در مدل های جدیدتر i20 خوشبختانه یک مایتور کاربردی 7 اینچی مجهز به USB و AUX تعبیه شده که از زبان پارسی نیز پشتیبانی میکند.

نسبت به تیپ های پایه، مدل های جدیدتر I20 مقدار کمی عریض تر هستند و سرنشینان فضای بیشتری برای استراحت و تحرک دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم یدکی هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

صفحه قبل 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->