مراحل ساخت طلا و جواهر در كارخانه زر

 يك زرگر و طلاساز ماهر بايد بتواند وزن طلا و جواهر را مطابق خواست مشتري خود در آورد تا با توجه به اينكه قيمت طلا هر روز روند صعودي دارد، نياز مشتري با قيمت زنده طلا همخواني داشته باشد و مشتري طلا و جواهر بتواند طبق سليقه و خواست مشتري كار جواهر خود را به بازار طلا ارائه نمايد

 مرحله اول: ايده پردازي طلا 

مهمترين و اساسي ترين بخش كار از همين نقطه شروع مي شود يعني از اگر كارگاه ، كارخانه ، زرگري و ... در اين زمينه فعاليت ميكند ، بايد سلايق افراد و اقشار مختلف مردم براي خريد طلا را در نظر داشته باشد ، كه اين مستلزم اين است از شرايط فرهنگي ، تاريخي ، اقتصادي و حتي سياسي يه منطقه استان و حتي كشور اطلاع نسبي ي دقيقي داشته باشد

-مرحله دوم: طراحي و پياده سازي

زماني كه ايده شكل گرفت حالا ديگر وقت پياده سازيست ، يعني طراح بايد همان ايدا را با توجه به نوع ريخته كاري و اشكالات سيستمي اي كه ممكن است براي طرح ساخته شده از طلا و جواهر است را در نظر بگيرد تا زمان پياده سازي در مرحله ي بعد به اشكال جدي اي روبرو نشود بايد تا حد زيادي نسبت به طلا و جواهر سازي و مخراجكاري شناخت داشته باشد تا طرح پياده سازي شده اولا وزن مطلوبي داشته باشد

 مرحله سوم: قالب سازي سه بعدي

بعد از طراحي نوبت به قالب سازي ميرسد در اين جا از دستگاه هاي پرينتر 3 بعدي استفاده ميشود  ، هر چه اين دستگاه رزين مطلوبي داشته باشد براي ريخته كاري كار آسان تر و با كيفيت تر ميشود پس حتما بايد ااز دستگاه هاي بهره گرفت تا موم و رزين با كيفتي براي ريخته گري توليد كنند .

 مرحله چهارم: ريخته گري

يكي ديگر از بخشهاي مهم ريخته گري است ، البته كار زياد سختي نسبت به مراحل قبلي نيست ولي نقش فوق العاده تعيين كننده اي دارد چون در مراحل قبلي هر چه براي كيفيت مدل زحمت كشيده ايد اينجا بايد جواب بگيريد

مرحله پنجم: پرداخت و سوهان كاري

تازه كار طلا و جواهر ساز از اين مرحله شروع ميشود چون كارهاي سيستم قبلي را طراح ، قالب ساز و ريخته گر انجام داده است ، طلا ساز بايد از تجربه ي كافي و هنر بالايي در كار برخوردار باشد و اين موضوع را خوب درك كند كه فلزي كه در دستان اوست طلا هست ، پس بايد ظرافت و دقت كافي را به كار گيريد

 مرحله ششم: مخراجكاري

در اين مرحله، حساسيت و ظرافت كاري بايد فوق العاده مورد توجه قرار گيرد. هرچه در مراحل قبلي كار انجام شد در اين قسمت كيفيت طراحي ، قالب سازي مشخص خواهد شد به اين صورت كه سنگ هاي بايد صحيح و مرتب در جاي خود قرار بگيرند تا تلاشهاي افرار قبلي كارخانه به نتيجه برسد

مرحله هشتم: آبكاري

شايد بتوان گفت مدل زماني كه از 7 خان رستم ساخت بيرون ميآيد به دست آبكار ميرسد ، البته كه بايد از حس قوي و هوش مناسبي برخوردار باشد چون آب و رنگ مدل يكي از مهمترين فاكتورهاي اصلي ميباشد . آبكار ها معولا تمامي رنگ هاي طلا را دارند كه مهمترين آن طلاي زرد ليمويي ، طلاي سفيد ، طلاي رزگلد هستند .

براي آشنايي با دانشنامه طلا و همچنين خريد طلا كم اجرت و يا طلاي ارزان مي توانيد به سايت طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد و تنها با چند كليك محصول مورد نظر خود را انتخاب كنيد

گوشواره چيست؟

 گوشواره يكي از اقسام زيباي طلا و جواهر مي باشد كه از طريق اتصال به لاله گوش، باعث زيبايي مي شود و در ميان خانمها از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار مي باشد.

در فرهنگ غرب، اين پوشش ابتدا در ميان زنان افريقايي متداول شده و همچنين در دهه هاي اخيرگوشواره طلا از محبوبيت بالايي در ميان مردان آمريكاي شمالي، اروپا و آسيا برخوردار شده است.

گوشواره جز زيورآلاتي مي باشد كه از جنس طلا، پلاتين، نقره كه همراه با جواهر و سنگ، دانه گرانبها، فلزات، پلاستيك، دانه هاي چوبي، مهره ها و ... مي تواند، ساخته مي شود.

شواهد اوليه حاكي از اين است كه پوشش توسط مردان در ايران باستان در تخت جمشيد مورد استفاده قرار مي گرفته است.

تصاوير كنده كاري شده از سربازان شاهنشاهي فارسي در ميان ويرانه هاي تخت جمشيد، آنهارا با گوشواره نمايش داده شده است.

امروزه گوشواره يكي از محبوبترين زيورآلات زنانه به حساب مي آيد كه با زرق و برق هاي زيادي همراه است و به نوعي به يك جزء اصلي از وسايل اشخاص در آمده است.

گوشواره معمولاً به طور جفتي استفاده مي شود و براي پيراستن ظاهر آن بر روي آن از سنگ هاي قيمتي و جواهر استفاده مي شود.

يك جفت گوشواره زيبا، مي تواند از مناسب ترين هدايا براي سورپرايز كردن ديگران مي باشد.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد و نگهداري طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرت و يا طلاي ارزان به سايت  طلا فروشي اينترنتي كيش طلا مرجعه كرده و تنها با چند كليك هر گونه قطعه طلا(سرويس طلا ، زنجير طلا، انگشتر طلا و...) را خريداري كنيد.

چگونه از گوشواره خود مراقبت كنيم؟

 براي حفظ و نگهداري گوشواره طلا و بدل در بهترين حالت ممكن بايد آنها را طوري نگهداري كنيد كه از سايندگي آنها با يكديگر جلوگيري شود.

نحوه تميز كردن، شستن و نگهداري يك گوشواره بسته به نوع فلز و نوع سنگ آن تفاوت دارد.

از آنجايي كه مدل ها و سبك هاي مختلفي از گوشواره وجود دارد، ما فقط مي توانيم برخي دستورالعمل هاي خاص و معمولي را براي راهنمايي در اختيار شما قرار دهيم.

1) سعي كنيد در مواقعي كه احتمال خراش افتادگي، كثيف شدن، خم شدن و يا آسيب رسيدن به گوشواره است، گوشواره را از گوش خود خارج كنيد.

به عنوان مثال قبل از دوش گرفتن، حمام كردن و يا ورزش به خصوص شنا، گوشواره را از گوش خود بيرون آوريد.

2) براي اينكه از ايمن بودن گوشواره، اطمينان بيشتري داشته باشيد، بهتر است آن را درون جعبه جواهرات و يا كيسه چرمي يا پارچه اي نگه داريد

3) براي رفتن به مهماني ها و زماني كه مي خوايد از جواهرات گران قيمت استفاده نماييد، بهتر است ابتدا از مواد آرايشي، عطر، اسپري مو و لوسيون خود استفاده كنيد و سپس گوشواره را آويزان نماييد.

4) هنگامي كه ورزش هايي انجام مي دهيد كه نياز به كلاه و يا محافظ گوش دارند، بهتر است براي جلوگيري از آسيب خوردن به گوشواره، آنها را از گوش خود خارج نماييد.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد حفظ و نگهداري طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرت و يا طلاي ارزان به سايت طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه و تنها با چند كليك محصول مورد نظر خود اعم از سرويس طلا، زنجير طلا ، انگشتر طلا و....را خريداري كنيد

 

انواع پايه انگشتر - مخراج كاري نگين

 پايه چنگه اي وي (V) شكل (V-prong): 

چنگه هايي كه از بالا به صورت (V) شكل، انحنا داشته باشند را مدل چنگه اي وي شكل مي گويند.

اين نوع پايه معمولاً براي الماس هايي با گوشه هاي زاويه دار مثل گوشه هاي برش مربع شكل پرنسي يا نوك الماس گلابي شكل استفاده مي شود.

اين نوع چنگه حفاظتي مضاعف را به زاويه هايي كه ظريف و شكننده هستند و يا در معرض آسيب ديدگي قرار داند را مي دهد.

نوع ديگر  مدل پايه چنگه اي ، اشتراكي (common prong) است. در اين مدل سنگ ها را طوري كنار هم قرار مي دهند كه چنگه هاي اضافي در آن استفاده نمي شوند.

- پايه چنگه اي (prong):

اين نوع پايه بيشتر براي مدل هاي انگشتر طلا تك نگين سوليتر (solitare)، استفاده مي شود و توجه بيننده را بيشتر به نگين معطوف مي كند تا به فلزي كه آن را احاطه كرده است.

وظيفه اصلي پايه، نگهداري نگين به صورتي امن است، ضمن اينكه اجازه دهد تا نور به راحتي وارد الماس شده و بيشترين درخشش را داشته باشد.

هرچه ميزان فلز به كار رفته در پايه بيشتر باشد، نگين محفوظ تر است و هرچه كمتر باشد، امكان درخشش الماس بيشتر مي شود.

- پايه ديواره دار يا حفره اي (Bezel )

در اين مدل، يك ديواره از فلز گرانبها دورتادور الماس را احاطه مي كند.

نوع ديگر آن به صورت قوسي، فقط قسمتي از الماس را در بر مي گيرد كه به اين مدل نيمه ديواره مي گويند كه شاهري مدرن به آن مي دهد.

اين نوع پايه براي مدل هايي با برش فانتزي استفاده مي شود، مانند مدل گلابي شكل كه يك قوس از فلز گرانبها به دور گوشه پهن گلابي و چنگه وي شكل ، قسمت باريك آن را در بر مي گيرد.

- پايه مهره اي (Bead)

وقتي كه الماس ها طوري قرار گرفته اند كه از هم كمي فاصله داشته باشند، اصطلاحاً پايه مهره اي (Bead)، ناميده مي شوند.

در اين مدل، نگين ها بزرگتر و برجسته تر هستند.

طراح جواهر با ايجاد تنوع در اندازه سنگها و اندازه پايه مي تواند مدل هاي زيبا و خلاقانه اي را ايجاد نمايد.

پايه تراز (Flush)

در اين نوع پايه سطح نگين با سطح پايه هم تراز بوده و فقط سطح خارجي و كمي هم از قسمت بالايي نگين ديده مي شود. اين مدل كاملاً بر خلاف اصل ارتباط الماس با نور است، ولي كاملاً در حال رواج پيدا كردن است و براي كساني مناسب است كه ايده درخشش نوري مانند ستاره در آسمان را مي پسندند.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد طلا كم اجرت و يا طلاي ارزان به سايت طلا فروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد.

 

انواع مدل هاي گوشواره را بشناسيم

 گوشواره، زيور آلاتي است كه اغلب توسط زنان و در كشورهاي خارجي بعضاً براي مردها استفاده مي شود. علي رغم مدل ها و سبك هاي مختلفي كه براي گوشواره طلا و بدل وجود دارد.مدل هاي معروفي كه براي گوشواره مورد استفاده قرار مي گيرد، در زير به برخي از آنها اشاره مي كنيم.

- گوشواره هاي آويزان: 

گوشواره هاي آويزان، گوشواره هايي را شامل مي شود كه از نرمه گوش آويزان مي شود. اين گوشواره از آنجايي كه از گوش آويزان بوده، بسيار چشم نواز و فريبنده مي باشد.بر روي اين نوع گوشواره قرار گرفتن سنگ و جواهرات باعث درخشش و زيبايي منحصر ره فرد آن مي شود.

- گوشواره ميخي:

گوشواره ميخي، نوعي گوشواره مي باشد كه پين در پشت نرمه گوش قفل مي گردد. اين نوع گوشواره، يكي از محبوبترين نوع گوشواره در ميان نسل جوان مي باشد. اين نوع گوشواره معمولاً كوچك مي باشد و مستقيماً بر روي نرمه گوش قرار مي گيرد.اين گوشواره توسط يك پين، درون گوش رفته و محكم مي گردد. بر روي اين نوع گوشواره اصولاً از جواهرات استفاده مي شود كه محبوبترين آنها الماس، برليان و مرواريد مي باشد كه بسته به اندازه نگين زيبايي آن افزون تر مي شود

- گوشواره هاي كليپسي:

گوشواره هاي كليپسي، ترجيحاً به عنوان زيوري در مد به كار مي رود. استفاده از اين نوع گوشواره ها احتياجي به سوراخ كردن گوش ندارد.اين گوشواره ها زيبايي هاي خود را دارد اما توصيه ما به شما عزيزان اين است كه براي جواهرات گوشواره اي گران قيمت از اين نوع گوشواره استفاده نكنيد

- گوشواره هاي چنبري (حلقه اي) :

اين نوع گوشواره به نوعي است كه درون سوراخ گوش قرار مي گيرد و به دور نرمه گوش چنبر (حلقه) مي شود.در اين نوع گوشواره معمولاً از طلا استفاده مي شود و براي زيبايي بيشتر آن از الماس و سنگ هاي قيمتي بر روي آن مي توان استفاده كرد.درهنگام خريد اين نوع گوشواره بايد به تيزي نوك گوشواره دقت كنيد زيرا موقع نصب آن به نرمه گوش آسيب نرسد.

5) گوشواره پيچي:

اين نوع گوشواره كه مخلوطي از گوشواره ميخي و آويزان مي باشد، يكي از زيباترين سبك هاي گوشواره مي باشد. اين نوع گوشواره، يكي از امن ترين مدل هاي گوشواره مي باشد كه به لاله گوش پيچ و محكم مي شود

شما مي توانيد براي خريد طلا  به سايت طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد . طلاي ارزان و كم اجرت بخريد.

متد و روش قفل شدن زنجير طلا

 ما به عنوان كساني كه سروكارمان با انواع طلاجات و جواهرات است توصيه ميكنيم كه حتما به اين موضوع توجه كنيد. اغلب كساني كه به قصد خريد زنجير طلاي مردانه يا زنانه به ما مراجعه ميكنند هيچ توجهي به نحوه قفل شدن زنجير ندارند. و اغلب بدون اينكه بپرسند آيا قفل اين زنجير مطمئن و محكم است يا خير، محصول را ميخرند و استفاده ميكنند. اما حقيقتش را بخواهيد اين موضوع مهم است. چرا؟

چوت بيشتر زنجيرها در حالت پيشفرض و معمولي داراي يك قفل حلقه اي ساده هستند. اين قفل ها هم ساده هستند و هم ارزان. و البته خيلي مقاوم نيستند. براي همين ممكن است زود پاره شوند و حتي باعث گم شدن زنجيرتان شوند. چاره كار چيست؟

ما توصيه ميكنيم كه به جاي قفل هاي حلقه اي ساده مرسوم، زنجيرهايي بخريد كه داراي قفل به اصطلاح لابستري هستند. اين قفل ها بسيار محكمند و خيلي خيلي مكانيزم خوبي براي قفل نگاه داشتن زنجير دارند. احتمال پاره شدن اين قفل ها بسيار كم است.

سطح زنجير طلا را بررسي كنيد 

فرقي نميكند كه قصد خريد دستبند طلا  مردانه داشته  باشيد يا زنانه، در هر صورت يكي از مهمترين مراحل خريد بايد بررسي سطح زنجير و ويژگي هاي ظاهري آن باشد. لابد ميپرسيد چرا؟

زنجيرها در طرح ها و ساختارهاي مختلفي ساخته ميشوند. سازنده يا توليد كننده ممكن است برخي زنجيرها را بر اساس طرحي ساخته باشد كه حين سايش با لباس يا بدن گير كند و به آن ها آسيب بزند. بنابراين اگر ميخواهيد اغلب اوقات زنجير طلاي زنانه يا مردانه خود را استفاده كنيد احتمالا اصلا دلتان نميخواهد كه به پيراهن و يا پوست شما آسيبي برسد. (البته منظور از آسيب تنها حالت قرزمز شدن پوست است)

شما بايد زنجيرهايي بخريد كه اصطلاحا نرم هستند و هرچقدر هم استفاده شوند باز هم به چيزي آسيب نميزنند. براي اين منظور لازم است كه حين خريد زنجير طلا حتما سطح زنجير را لمس كنيد و حتي  اگر فروشنده به شما اجازه داد آن را به سطح لباس خود بكشيد تا ببينيد آيا گير  ميكند يا خير. اگر  سطح صاف و زيبايي داشت و به پوستتان يا پيراهن و لباستان آسيبي نزد ميتوانيد آن را بخريد.

از كجا زنجير طلاي زنانه يا مردانه بخرم؟

كيش طلا يكي از مراكز توليد و عرضه انواع محصولات طلا و جواهر در ايران  است كه اقدام به فروش محصولات خود از طريق طلا فروشي آنلاين ميكند. تمام محصولات ما كم اجرت هستند در نتيجه طلا ارزان مي خريد. اگر ميخواهيد يك خريد خوب داشته باشيد و يا از ميان تعداد زيادي محصول متنوع به سليقه خود هر قطعه طلايي بخريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد و يا براي خريد طلا فروشگاه ما سر بزنيد تا به دلخواه خودتان خريد كنيد.

راهنماي خريد زنجير طلا مردانه يا زنانه

 اگر در حال خواندن اين مقاله  هستيد احتمالا به دنبال خريد زنجير طلاي مردانه يا زنانه هستنيد. فرقي نميكند براي خودتان ميخواهيد بخريد يا براي هديه دادن. در هر صورت نكاتي وجود دارد كه بايد حين خريد به آن ها توجه كنيد. در اين مقاله كيش طلا با ذكر چند توصيه و نكته ساده به شما كمك ميكند كه خريد بهتري داشته باشيد.

مراقب باشيد توخالي و طلاكاري را به جاي زنجير طلا توپر به شما نفروشند 

هنگام خريد زنجير طلا مردانه يا زنانه زنجير را در دست بگيريد. اگر با وجود حجم بالا وزن كمي داشت يعني طلاي آن  توخالي است. و اگر با وجود وزن بالا قيمت پاييني داشت حتما طلاكاري شده است.

قصد خريد طلاي چند عيار داريد؟

اگر قصد خريد زنجير طلاي مردانه يا زنانه داريد و ميخواهيد هر روزه آن را استفاده كنيد بهتر است زنجير طلاي ۱۸ عيار به بالا نخريد. (۲۰ و ۲۲). براي اين منظور طلاي ۱۸ عيار يا عيارهاي پايين مناسب تر است.  اما اگر  فقط ميخواهيد هرازچندكاهي استفاده كنيد ميتوانيد حتي طلاي ۲۴ عيار هم بخريد

نازك و ظريف يا ضخيم و مستحكم؟ قصد خريد كدام را داريد؟

همواره حين خريد زنجير طلاي زنانه يا حتي مردانه به يك نكته مهم توجه كنيد. اينكه ميخواهيد زنجير يا گردنبند را هرازچندگاهي استفاده كنيد يا اينكه هميشه ميخواهيد استفاده كنيد؟

اگر قصد و هدفتان از خريد زنجير طلاي مردانه يا زنانه تنها استفاده موقتي و در برخي مراسمات است ميتوانيد زنجيرهاي ظريف و نازك بخريد و اگر ميخواهيد هميشه از آن استفاده كنيد بهترين كار اين است كه يك زنجير طلاي ضخيم بخريد كه بتواند تاب و توان استفاده طولاني مدت را داشته باشد.

در همين خصوص برخي زنجيرها مقاوت بالايي دارند و در بازار طرفدارارن زيادي دارد. برخي از انواع زنجيرها عبارتند از:

  • فيگارو
  • لنگر
  • طنابي
  • تسمه اي
  • جعبه اي
  • گندمي

متد و روش قفل شدن زنجير طلا بسيار بسيار مهم است

ما به عنوان كساني كه سروكارمان با انواع طلاجات و جواهرات است توصيه ميكنيم كه حتما به اين موضوع توجه كنيد. اغلب كساني كه به قصد خريد زنجير طلاي مردانه يا زنانه به ما مراجعه ميكنند هيچ توجهي به نحوه قفل شدن زنجير ندارند. و اغلب بدون اينكه بپرسند آيا قفل اين زنجير مطمئن و محكم است يا خير، محصول را ميخرند و استفاده ميكنند. اما حقيقتش را بخواهيد اين موضوع مهم است. چرا؟

از كجا زنجير طلاي زنانه يا مردانه بخرم؟

كيش طلا يكي از مراكز توليد و عرضه انواع محصولات طلا و جواهر در ايران است كه اقدام به فروش محصولات خود از طريق طلا فروشي آنلاين ميكند. تمام محصولات ما كم اجرت هستند در نتيجه شما مي توانيد طلاي ارزان بخريد. اگر ميخواهيد يك خريد طلا خوب داشته باشيد و يا از ميان تعداد زيادي محصول متنوع به سليقه خود هر قطعه طلايي بخريد ميتوانيد با ما تماس بگيريد و يا به فروشگاه ما سر بزنيد تا به دلخواه خودتان خريد كنيد.

راهنماي خريد دستبند طلا زنانه بر اساس موقعيت مورد استفاده

 كيش طلا به دليل اهميت انتخاب و خريد دستبند طلا زنانه جديد قصد دارد تا در اين مقاله به طور ويژه به مخاطبان و كاربران خود تنها با چند نكته كمك كند تا براي موقعيت هاي مختلف يك دستبند خوب و برازنده انتخاب و خريداري كنند.

اگر ميخواهيد تنها در مهماني ها از دستبند استفاده كنيد 

بيشتر خانم ها اجتماعي هستند و عاشق حضور در دور همي ها و مهماني ها. براي يك خانم خوش سليقه فرقي نميكند كه در خانه خود باشد يا در يك مهماني، در هر صورت ميخواهد همواره خوش سليقه باشد و بدرخشد. اما از آنجا كه مهماني ها هميشگي نيستند خانم ها ترجيح ميدهند هنگام حضور در هر مهماني بهترين خود را نشان دهند. يكي از مواردي كه خانم ها در مراسمات استفاده ميكنند دستبند طلا است زيرا در مهماني ها بسيار به چشم مي آيند

اگر قرار عاشقانه پيش رو داريد 

خانم ها در هر موقعيتي كه بخواهند كم كاري كنند اين يك موقعيت خاص و ويژه را حتما سنگ تمام ميگذارند. از آنجايي كه قرارهاي عاشقانه قرار است كه به خاطرات زيباي شما مبدل شود هرچه بهتر لباس بپوشيد و جواهرات خود را با آن ها ست كنيد خاطرات بهتري در ذهن شما، همسر و يا شريك زندگيتان نقش خواهد بست. اگر قصد خريد دستبند طلا زنانه جديد براي قرار هاي عاشقانه داريد به چند نكته ساده زير توجه كنيد:

تا ميتوانيد دستبند شيك و مدرن انتخاب كنيد. اگر از طلاي خالص استفاده كنيد بهتر است هرچند كه تركب طلا و چرم نيز عالي است و بسيار تاثير گذار. طوري دستبند را انتخاب كنيد كه خصوصيات و استايل ظاهري شما را درخشان تر و برجسته تر نشان دهد.

برعكس توصيه هاي ذكر شده براي خريد دستبند طلا جهت استفاده روزانه يا محل كار كه گفتيم بهتر است در ساده ترين حالت ممكن باشند، در اين مورد تا ميتوانيد دستبند را مجلل و زيبا انتخاب كنيد. اگر سنگ و يا ريزه كاري هاي زيادي داشت كه نور علي نور است. خريد دستبندي كه سنگ قيمتي و درخشان دارد شما را در پيش چشمان همسر و عشقتان زيباتر نشان ميدهد.

مناسبت هاي فوق العاده خاص و ويژه

معمولا مناسبت هاي خاص هميشگي نيستند و شايد سالي يك و نهايتا دوبار فرصت پيش بيايد تا در اين مراسمات و مناسبت ها شركت كنيد. از آنجا كه اين مراسمات كم پيش مي آيد بنابراين بايد سنگ تمام بگذاريد و در بهترين حالت ممكن خود باشيد. ا

از كجا دستبند طلا زنانه جديد بخرم؟

كيش طلا مفتخر است كه در فروشگاه اينترنتي خود انوع  و اقسام محصولات و قطعات طلا (سرويس طلا، گردنبند طلا، انشگتر طلا و...) را با كمترين اجرت طلا ممكن(طلاي ارزان) و با تنوع زيادي به فروش برساند. يكي از محصولات ويژه ما دستبند طلا است. چنانچه مايل هستيد ميتوانيد براي خريد طلا  به فروشگاه ما مراجعه كنيد و در ميان تعداد زيادي از محصولات به دلخواه خود يكي را انتخاب كرده و تنها با يك كليك اقدام به خريد آن كنيد تا در اولين فرصت ممكن دستبند مورد علاقه شما را به درب منزلتان ارسال خواهيم كرد

دستبند طلا مناسب براي استفاده روزانه

 خانم ها به دليل اينكه به ظاهر و استايل خود اهميت زيادي ميدهند دوست دارند كه برخي از جواهرات و طلاهاي خود را به جهت استفاده روزانه خريداري كنند. يكي از مهمترين طلاجاتي كه خانم ها معمولا به صورت روزانه استفاده ميكنند دستبند طلا است.

دستبندها مخصوصا براي خانم هايي شاغل از اهميت زيادي برخوردار است. زيرا خانم هاي خوش سليقه وخوش استايل تمايل دارند كه در كنار ظاهر آراسته و مرتب محل كار خود، از دستبند طلا نيز استفاده كنند. اگر شما هم جزء اين خانم هاي خوش پوش و خوش استايل هستيد و قصد خريد دستبند طلا زنانه جديد داريد حتما به توصيه هاي زير توجه كنيد:

تا آنجا كه برايتان مقدور است دستبندي بسيار ساده اما مدرن و شيك انتخاب كنيد. توصيه طلا فروشي آنلاين كيش طلا اين است كه دستبد خود را به صورت تك بند انتخاب كنيد. لزومي ندارد براي استفاده روزانه دستبندي انتخاب كنيد كه سنگ هاي قيميتي و گرانبهايي داشته باشد.

اگر ميخواهيد در جلسات كاري علاوه بر ظاهر امروزي و شيك خودتان، دستبند طلايتان را ببينند، ميتوانيد از دو عدد دستبند طلا زنانه جديد و شيك كه هم ساده و هم ظريف باشند استفاده كنيد.

و اگر احيانا ظاهري غير رسمي داريد دو مورد بالا را كنار بگذاريد و در عوض يك مچ بند طلا زنانه اسپرت خريداري كنيد كه تنها بخش هايي از آن از طلا تشكيل شده. اين مچ بندها هم اسپرت و امروزي هستند و هم استايل زيبايي شما را برجسته تر و زيباتر نشان ميدهند.

پيش از خريد دستبند طلا زنانه جديد، حتما به ماهيت كار خودتان هم فكر كنيد. براي مثال اگر خانم خوش سليقه اي هستيد و سروكارتان با تايپ و كامپيوتر است ما توصيه ميكنيم كه دستبندي خريداري كنيد كه به كيبورد كامپيوتر گير نكند. اگر خانم پرستاري هستيد كه اغلب اوقات در بخش بيمارستان مشغول فعاليت هستيد بايد دستبند ساده اي بخريد كه كمتر به آن عفونت و باكتري و .. بچسپد يعني دستبند خطي يكدست و ساده. و همينطور براي بقيه مشاغل هم …. 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد طلا ( النگو طلا ، انگشتر طلا ، سرويس طلا و....) مي توانيد به سايت طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد.

چگونه براي خودمان و كسي كه دوستش داريم يك پابند طلاي شيك و مدرن بخريم؟

 به دليل اينكه پابندها جزء طلاهاي سبك دسته بندي ميشوند و ظرافت خاصي دارند حين كادو و هديه دادن يك گزينه بسيار عالي محسوب ميشوند. براي همين شايد از چند سال پيش روند خريد پابندها به عنوان هديه افزايش يافته است. اگر قصد خريد پابند طلا شيك و مدرن به عنوان هديه را داريد ميتوانيد ادامه مقاله را بخوانيد تا انتخاب و خريد بهتري داشته باشيد.

مدل و استايل، مهمترين نكته در حين خريد پابند طلا شيك زنانه 

پابندها مدل ها و استايل هاي بسيار متنوع و گوناگوني دارد بنابراين انتخاب بر اساس مدل ها ميتواند كمي دشوار باشد و سخت بتوان در نگاه اول پابند مورد علاقه و البته متناسب با مچ پا و استايل خود را خريداري كرد.  اولين نكته اي كه بايد حين خريد به آن توجه كنيد اين است كه شما ميخواهيد پابند را با چه نوع كفشي ست كنيد؟ اغلب چه نوع كفشي ميپوشيد؟ كتاني، رسمي، پاشنه بلند يا صندل؟ بيشتر كدام را ترجيح ميدهيد. شما بايد ابتدا بر اساس مدل كفشهايتان انتخاب كنيد.

اگر معمولا كفشها كتاني ميپوشيد بهتر است كه پابند شما به  اين صورت باشد: بهتر است كه آويز يا منگوله نداشته باشد و اگر بتوانيد پابندي بافت دار انتخاب كنيد بهتر است. تركيب بافت و طلا ميتواند فوق العاده باشد.

اگر ميخواهيد براي لباس و كفش مهماني يا لباس شب پابند بخريد: خريد شما به اين صورت باشد كه از فلزات درخشاني مثل طلا استفاده كنيد تا زيبايي و خيره كنندگي شما را افزايش دهند. خريد پابند طلا براي مهماني هاي رسمي بسيار توصيه شده است.

و در نهايت اگر ميخواهيد براي كسي به عنوان كادو پابند طلا بدهيد حتما به مدل كفش ها و لباس هايي كه بيشتر اوقات ميپوشد توجه كنيد تا بر اساس آن انتخاب و خريد طلا بهتري داشته باشيد.

از كجا پابند طلا شيك و مدرن بخرم؟

شركت كيش طلا براي آسايش حال مراجعان و مشتريان خود اقدام به فروش محصولاتش( سرويس طلا، انگشتر طلا ، گردنبند طلا و....)  از طريق فروشگاه اينترنتي كرده  است كه در آن انواع مصنوعات و جواهرات طلايي را به فروش ميرساند. ما افتخار اين را داريم كه نسبت به رقبا و ساير مراكز عرضه طلا، محصولات باكيفيت و با كمترين اجرت ممكن را به فروش برسانيم. چنانچه قصد خريد پابند طلا و يا هر كدام از محصولات طلا و جواهر را داريد ميتوانيد از طريق وبسايت ما به راحتي يك كليك ساده اينكار را انجام دهيد. براي مشاهده مجوزهاي رسمي طلا فروشي آنلاين كيش طلا ميتوانيد به صفحه اول مراجعه كنيد. و براي تماس با ما ميتوانيد به اين صفحه مراجعه كنيد.

صفحه قبل 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->