طراحی داخلی خودرو هیوندای i20 چگونه است؟

 یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی هیوندای که به تازگی وارد ایران شده است؛ هیوندای i20 است. واسطه واردات این ماشین به داخل ایران شرکت آسان موتور بود. مدت کوتاهی پس از واردات این خودرو به ایران، هیوندای تصمیم گرفت که آی 20 را در خاک ایرا مونتاژ کند. این تصمیم کافی بود تا برای مونتاژ آی بیست در کشور ایران، تغییراتی نیز در طراحی و کیفیت ماشین اعمال شود.

در خصوص طراحی داخلی این ماشین مطمئن باشید که هیچ کم و کاستی وجود ندارد. منحصربفرد بودن طراحی فضای داخل کابین و به کار بردن با کیفیت ترین متریال در آن، از مهمترین نکات در هیوندای I20 است. با نشستن در داخل این ماشین حس رانندگی در ماشین های با مدل های بالاتر و لوکس به شما دست میدهد.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای

ترکیب دو رنگ بسیار چشم نواز در عناصر داخل کابین، باعث شده حس راحتی به سرنشینان ذست بدهد. اتفاقا بدون دستکاری و با همین دو رنگ، آی بیست وارد ایران شد.

تمام کلیدها و امکانات رفاهی داخل کابین در دم دست ترین جاهای ممکن جای داده شده اند. راننده بدون اینکه کنترل خود بر ماشین را از دست دهد، به راحتی به آپشن ها و تمام کلیدها دسترسی دارد. در مدل های جدیدتر i20 خوشبختانه یک مایتور کاربردی 7 اینچی مجهز به USB و AUX تعبیه شده که از زبان پارسی نیز پشتیبانی میکند.

نسبت به تیپ های پایه، مدل های جدیدتر I20 مقدار کمی عریض تر هستند و سرنشینان فضای بیشتری برای استراحت و تحرک دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم یدکی هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

نکاتی که پیش از خرید آنلاین طلا باید به آن ها توجه کرد؟

 خرید آنلاین طلا

خرید طلابه صورت آنلاین  یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های پس‌انداز پول و افزایش سرمایه است. شما وقتی پول خود را به طلا تبدیل کنید، هرگز نگران کاهش ارزش سرمایه خود در گذر زمان نخواهید بود.

برای اینکه خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید و کسی نتواند سر شما کلاه بگذارد لازم است با اصولی آشنا باشید. ما در ادامه این مطلب تمامی موارد و مسائلی که باید برای خرید آنلاین طلا مدنظر داشته باشید را توضیح داده‌ایم.

۱- حتما عیار طلایی که می‌خواهید بخرید را کنترل کنید

 بالاترین عیار طلا ۲۴ است. اما برای ساخت و تولید مصنوعات و جواهرات طلا نمی‌توان از عیار ۲۴ استفاده کرد. چرا؟ زیرا طلای خالص بسیار نرم است و قابلیت چکش‌خواری ندارد. یعنی نمی‌توان با آن هیچ مصنوع طلایی ساخت و عرضه کرد. به همین خاطر، طلا را با فلزات دیگر آلیاژ می‌کنند. فلزاتی همچون مس، نقره و ….  این کار باعث ایجاد تنوع رنگی در طلا نیز می‌شود. مثلا طلای رزگلد از ترکیب مس و طلای زرد شکل گرفته. یا مثلا می‌توان با اضافه کردن پالادیم یا نیکل، طلای سفید تولید کرد.

در کشور ما تقریبا همه زیورآلات طلا از طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند. طلای ۱۸ عیار یعنی ۱۸ بخش از ۲۴ بخش یک قطعه طلا از این فلز گرانبها تهیه شده است و ۶ بخش دیگر آن از فلزات دیگر ساخته شده است. پیش از این هم گفتیم که افزودن فلزات دیگر به طلای خالص برای افزایش استحکام و پایداری طلاست. زیرا خودش به تنهایی بسیار نرم است.

پس قانون اصلی برای خرید آنلاین طلا این است که: هر چه طلا عیار بالاتری داشته باشد، یعنی خلوص بیشتری دارد. در نتیجه قیمت و ارزشش بیشتر خواهد بود.

2- حتما به این نکته توجه کنید که آیا به طلا حساسیت دارید یا خیر!

پیش از مراجعه به یک طلا فروشی اینترنتی حتما بررسی کنید و ببینید آیا به زیورآلات ساخته شده از طلا حساسیت می‌دهید یا خیر. مصنوعات طلا از ترکیب انواع فلزات بعلاوه‌ی طلا ساخته می‌شوند. یعنی ممکن است شما به هر کدام از این فلزها حساسیت داشته باشید و این مساله برایتان مشکل ایجاد کند.

3- پیش از خرید آنلاین طلا کیفیت آن را بررسی کنید

هر فلز زردی طلا نیست. برخی از مصنوعات طلا  در واقع یک فلز دیگر هستند که با روکش طلا پوشانده شده‌اند. فلزی که فقط با آب‌طلا پوشانده شده قیمت و ارزش چندانی ندارد.

روکش طلا به مرور زمان از بین می‌رود و فلز زیر آن نمایان می‌شود. بنابراین اگر چنین طلایی بخرید مجبورید بعد از مدتی دوباره آن را روکش کنید و برای این کار هم باید دوباره هزینه بدهید.

بررسی ویژگی‌های ظاهری ماشین هیوندای i20

 یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی هیوندای که به تازگی وارد ایران شده است؛ هیوندای i20 است. واسطه واردات این ماشین به داخل ایران شرکت آسان موتور بود. مدت کوتاهی پس از واردات این خودرو به ایران، هیوندای تصمیم گرفت که آی 20 را در خاک ایرا مونتاژ کند. این تصمیم کافی بود تا برای مونتاژ آی بیست در کشور ایران، تغییراتی نیز در طراحی و کیفیت ماشین اعمال شود.

برای مطالعه بیشتر : راهنما خرید لنت ترمز هیوندای

یکی از اهداف کلی طراحی و تولید این ماشین و نمونه های مشابه آن، جلب توجه جوانان و کسانی است که طراحی های مدرن را می‌پسندند. از لحاظ ظاهری و طراحی، این خودرو تا کنون شاهد تغییرات ریز و درشت زیادی بوده است.

اگر به بخش جلویی خودرو نگاه کنید متوجه حضور سبک کلاسیک جلو پنجره  خواهید شد. هیوندای اصرار دارد که یک حالت 6 ضلعی به آن بدهد تا شباهتی با مدل های همیشگی خودروهای خود داشته باشد.

یکی از دلایلی که آی بیست بزرگتر از چیزی که هست جلوه میکند، وجود خطوط حجیم و برآمده بر روی بدنه کاپوت است. یکی از دلایل قیمت نسبتا مناسب آن نیز استفاده از مدل جالب چراغ های اصلی و همچنین موقعیت چراغ های مه شکن است.

اگر به طرفین هیوندای I20 نگاه کنید، نمای جالبی خواهید دید. چراغ راهنمای تعبیه شده در آینه ها، زیبایی نمای جانبی را بیشتر میکنند. همچنین هر کدام از دستگیره ها با یک روکش از کروم پوشانده شده اند که در نوع خود جالب توجه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

کاربرد و فلسفه انگشتر نامزدی چیست؟

انگشتر یا حلقه نامزدی طلا، نوعی حلقه است که نشان دهنده این است شخصی که آن را استفاده میکند وارد رابطه ای شده است تا بتواند ازدواج کند. این حلقه مخصوصا در جوامع غربی بسیار رایج است.

حلقه به عنوان هدیه نامزدی در هنگام پیشنهاد ازدواج یا مستقیماً پس از پذیرش پیشنهاد ازدواج توسط شریک زندگی به همسر آینده ارائه داده می شود. این یک توافق رسمی برای ازدواج در آینده نزدیک است. در کشورهای غربی، حلقه های نامزدی بیشتر توسط زنان استفاده میشود و می توانند با الماس یا سایر سنگهای قیمتی باشند.

در بعضی از فرهنگ ها ، زن و مرد حلقه های متناسب و ستی با هم استفاده میکنند که بسیار ساده هستند با این حال برخی دیگر ممکن است همان حلقه تا پایان عمر مورد استفاده قرار بگیرد. در کشورهای آنگلوساکسون ، انگشتر معمولاً با انگشت انگشتر دست چپ پوشیده می شود ، اما آداب و رسوم در سایر نقاط جهان به طور قابل توجهی متفاوت است.

بعد از دوره نامزدی با انگشتر طلا چه کنیم؟

معمولا رسم چنین است که در مراسم عروسی انگشتر نامزدی برداشته شده و حلقه ازدواج در انگشت دست چپ قرار داده میشود. برخی از عروس خانم ها از حلقه و انگشتر نامزدی به عنوان پشت حلقه نیز استفاده میکنند که این ایده بهتری است. با این حال معمولا طول عمر حلقه نامزدی مربوط به دوران نامزدی است.

جنس و استایل حلقه طلا چیست؟

حلقه های نامزدی، مانند هر نوع جواهرات دیگری، در سبک های مختلفی طراحی و ساخته میشوند. جنس این حلقه ها معمولا از طلا  (طلای زرد، طلای سفید و طلای رزگلد) و پلاتین ساخته میشوند اما انواع فلزات دیگر مانند تیتانیوم، نقره و فولاد ضد زنگ نیز برای حلقه های نامزدی استفاده می شود.

آیا انگشتر و حلقه نامزدی تنها برای عروس است؟

حتی در کشورهای غربی نیز معمولا بیشتر خانم ها هستند که حلقه نامزدی دست میکنند. مردان نیز میتوانند چنین کاری کنند کما اینکه طی چند سال گذشته نیز مردان حلقه  نامزدی به دست میکنند. با این حال هیچ اجباری نیست که مردان انگشتر طلا داشته باشند.

قصد خرید طلا داری؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیم محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

امکانات رفاهی و فضای راحت و فراخ کابین ماشین کیا سورنتو

 به طور کلی شرکت های کره ای مخصوصا کیا تمایل دارند که خودروهایشان علاوه بر دارا بودن یک ظاهر خوب، از امکانات رفاهی بیشتر برخوردار شوند. برای همین در داخل خودروهای شرکت‌کیا امکانات قابل قبولی تعبیه شده است. که رفاه سرنشینان را تامین میکند.

همانطور که میدانید سورنتو در چند مدل طراحی شده است. و در تمامی تیپ ها و مدل های خود، امکانات اولیه ای مثل سیستم اپل کار (appleCar) و اندرویداتو (androidAuto) را تعبیه کرده است. شما به کمک این سیستم ها میتوانید گوشی های آیفون و اندرویدی خود را به ماشین متصل کنید.  علاوه بر این یک مانیتور کوچک و 7 اینچی که البته کیفیت بالایی دارد، و قابلیت دریافت لمس را نیز دارد، یک آپشن بصری و مدیریتی خوب در این ماشین است. این ماشین همچنین دارای یک سیستم بی نظیر هشدار دهنده نقاط کور است، که به راننده کمک زیادی میکند.

برای مطالعه بیشتر :راهنمای تعویض شمع هیوندای جنسیس و کوپه

کیا سورنتو یک ماشین شاسی بلند فوق العاده است که فضای داخلی خوبی دارد. یک خودرو خانوادگی بزرگ و جادار، که به راحتی فضای مناسب چرخش و استراحت را به سرنشینان میدهد. سرنشین و مخصوصا راننده به هیچ عنوان حس نمیکنند که در یک فضای بسته قرار دارند. برعکس اینگونه حس میشود که در یک مکان امن و با کیفیت قرار دارید.

7 نفر به راحتی درون کابین کیا سورنتو جای میگیرند. فضای جلوی ماشین یک فضای ایده آل برای راننده  است. چرا که حدود 112 سانت فضای آزاد در اختیار سرنشین و راننده وجود دارد و امکان چرخش و حرکت آن ها نیز وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات کیا و هیوندای می توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی  خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

هر آنچه باید در مورد مدل‌ های گردنبند طلا بدانید

 گردنبند یکی از محبوب‌ترین زیورآلاتی است که خانم‌ها توجه ویژه‌ای به آن دارند. در طلا فروشی اینترنتی کیش طلا  انواع گوناگونی از این گردنبندهای طلا را می‌توانید پیدا کنید که برای سلیقه‌های مختلف طراحی و عرضه شده‌اند.

گردنبند طلا زنجیری

یکی از جدیدترین مدل‌ های گردنبند،گردنبندهای زنجیرطلا است. گردنبندهای زنجیری در مدل‌های گوناگون و فلزات مختلفی همچون پلاتین، نقره استرلینگ و طلاهای رنگی ساخته و عرضه می‌شوند. این مصنوعات طرح‌های متنوعی برای زنان و مردان دارند. برای آشنایی با نمونه‌های مختلف آنها از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه همراهمان باشید.

زنجیر بافت حصیری (Basketweave)

همان‌طور که از نام این زنجیر مشخص است، طرحی شبیه بافت حصیری دارد که در سبدها استفاده می‌شود.

زنجیر ونیزی / زنجیر باکس  (Box chains / Venetian Chain)

دانه‌های مربعی کوچک در یکدیگر قفل می‌شوند و شکلی شبیه جعبه می‌سازند. نمونه‌های باریک و ظریف زنجیرهای ونیزی بسیار مرسوم و رایج هستند و اغلب به همراه آویز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این زنجیرها بسیار نرم و زیبا هستند.

علاوه بر اینها، مقاومت و استحکام بسیار بالایی هم دارند و از این‌رو، بین دوستداران طلا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

زنجیر مهره‌ای (Bead chains)

توپی‌های کوچک به‌وسیله سیم‌های ظریفی به یکدیگر متصل می‌شوند شکلی شبیه تسبیح را تشکیل می‌دهند. به این مدل، زنجیر توپی هم می‌گویند که ممکن است فاصله بین توپ‌ها نمایان باشد یا همه مهره‌ها به هم چسبیده باشند.

زنجیر تسمه‌ای (Curb Chain)

این زنجیر شبیه نمونه حلقه‌ای است با این تفاوت که سطح حلقه‌ها کاملا تخت و صاف است.

زنجیر امگا (Omega Chain)

این زنجیر به بقیه نمونه‌های یاد شده در بالا متفاوت است. در ساخت آن هیچ حلقه یا مهره‌ای به هم وصل نشده است. زنجیر امگا از فلز نرم و صاف تشکیل شده است. بخش داخلی این زنجیر را سیم‌های به هم تنیده شده یا شبکه‌ای فلزی تشکیل داده‌اند.

همین بخش داخلی به انعطاف‌پذیری زنجیر کمک شایانی می‌کند و به همین خاطر است که امگا یک زنجیر بسیار مستحکم بشمار می‌رود.

البته ممکن است این زنجیر به جای گرد بودن، تخت هم باشد. در این حالت سطح نرم و صاف دارد که نور را خیلی خوب بازتاب می‌دهد. به همین دلیل درخشندگی بسیار زیادی دارد و برای مهمانی‌های شب مناسب است.

زنجیر طنابی (Rope Chain)

این زنجیر از حلقه‌های بیضی‌شکل تشکیل شده است و به‌گونه‌ای در هم تنیده‌اند که مارپیچی به‌نظر می‌رسد و در نهایت شبیه یک طناب است.

زنجیر طنابی بسیار قدیمی است و استحکام و دوام زیادی دارد و به همین خاطر، همچنان مورد توجه مردم قرار دارد. برخی از نمونه‌های این زنجیر، برش الماسی دارند که درخشش و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آنها می‌بخشد.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

طراحی بی نظیر و فوق العاده بدنه ماشین کیا سورنتو

 ظاهر این خودرو در کل جالب است. طراحان در طراحی این ماشین نهایت دقت را به خرج داده اند. یکی از بی‌نظیرترین نماهایی که در ظاهر این ماشین می‌بینید، استفاده از روکش کرومی است که تقریبا در همه بخش های بدنه به کار رفته است.

تنها با این تکنیک هوشمندانه، کیا سورنتو تا حد زیادی دلربا شده و نظر منتقدان را نیز با خود همراه ساخته است. استفاده از روکش کرومی به شکلی هنرمندانه در بخش جلو پنجره  و قسمت رینگ ها، نمای کلی ماشین را چند برابر زیبا کرده است.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

بخش جلو پنجره در این ماشین به خوبی طراحی و تولید شده است. از نمای جلو ظاهری شبیه به پوزه ببر دارد (چیزی که خود کیا به ما میگوید). فضای جلو پنجره نسبتا بزرگ است. چیزی که در بخش جلویی نظر ما را به خود جلب میکند، وجود چراغ مه شکن از جنس LED است که در بخش پایین سپر قرار دارد. از آنجایی که جلو پنجره نسبتا بزرگ است، ورود و خروج هوا به داخل ماشین نیز بیشتر می‌شود. و تهویه تقریبا بی عیب و نقص صورت می‌گیرد.

تعدادی از منتقدان کیا سورنتو عقیده دارند که نمای پشتی ماشین از یک ماشین دیگر گرفته شده و نوآورانه نیست. در هر صورت از هر چیزی که الگو برداری شده ظاهر خوبی دارد و قابل ستایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپاتس مراجعه کنید.

راهنمای خرید گردنبند

 راهنمای خرید گردنبند به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید! شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته‌اید برای یکی از عزیزان خود به عنوان هدیه گردنبندی خریداری کنید. با توجه به اینکه گردنبندها اولین چیزی هستند که در میان جواهرات شخص خودنمایی می‌کنند، شکل، جنس و تناسب آنها با لباس ها و اندام فرد باید در نظر گرفته شود تا بیشترین تأثیر و هماهنگی را با استایل شخصی او به ارمغان بیاورد.

انتخاب گردنبند بر اساس قد فرد

برای افرادی با قد کمتر از ۱۶۵ سانتی‌متر، بهترین گزینه زنجیرهای ۴۰ تا ۶۰ سانتی‌متری است.

توجه داشته باشید که زنجیرطلا  بلند برای کسانی که قدی بیشتر از ۱۷۵ سانتی‌متر دارند، مناسب نیست.

قد متوسط ۱۶۵ تا ۱۷۵ سانتی‌متر بیشترین آزادی و تنوع برای انتخاب گردنبند را به شما خواهد داد.

انتخاب گردنبند بر اساس سایز گردن

اگر می‌خواهید گردنبند چوکر تهیه کنید، توجه داشته باشید که طول زنجیر آن ۵ سانتی‌متر بیشتر از اندازه‌ی دور گردن باشد.

زنجیرهای کوتاه برای کسانی مناسب است که گردن باریک و بلندی دارند.

برای گردن‌های سایز متوسط، می‌توان آزادانه انواع گردنبند را انتخاب کرد.

انتخاب گردنبند بر اساس استایل شخصی

قبل از انتخاب و خرید گردنبند، علاوه بر موارد ذکر شده بهتر است به استایل شخصی فرد هم توجه داشته باشید. زنجیرهای کوتاه و ظریف با آویزهای ساده، بیشتر مورد پسند کسانی است که استایل مدرن دارند و کسانی که روحیه و ظاهر شلوغ و پر زرق و برق دارند، بیشنتر به سمت گردنبندهای بلند با آویزهای بزرگتر تمایل پیدا می‌کنند.

انتخاب گردنبند بر اساس فرم و شکل صورت

علاوه بر سایز گردن و قد شخص، توجه به فرم و شکل صورت نیز اهمیت زیادی دارد تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین انتخاب برای صورت‌های گرد، چوکرهای بلند است؛ علاوه بر این آویزهای بلند موجب می‌شوند که شکل و فرم چهره‌ی فرد به حالت V دربیاید و از گردی آن کاسته شود.

صورت‌های کشیده بهتر است از زنجیرهای ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متری استفاده کنند تا تناسب بیشتری در چهره‌ی آنها دیده شود.

برای صورت‌های قلبی چوکرهای کوتاه و گردنبندهای کوتاه بهترین انتخاب محسوب می‌شوند.

به یاد داشته باشید که زنجیرهای بلند چانه‌ی شخص را باریک‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

به طور کلی صورت‌های بیضی، گرد و قلبی شکل با آویزها تناسب بیشتری دارند و هارمونی جذاب‌تری را به جلوه خواهند گذاشت

قصد خرید طلا طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا  کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید

نسخه فیس لیفت و جمع و جور نسل سوم هیوندای توسان

 رونمایی این خودرو به سال 2004 بازمیگردد و تا به امروز 3 نسل موفق از این ماشین وارد بازارهای جهانی شده است. نسل نخست این ماشین از لحظه رونمایی تا سال 2009 ادامه داشت. نسل دوم نیز یک سال بعد یعنی سال 2010 تا 2015 تولید شد. و نسل سوم که به نسبت نسل های دیگر در مجموع موردپسندتر بود از سال 2015 تاکنون در دست تولید و عرضه است.

برای مطالعه بیشتر :راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

سال 2018 برای نسل سوم این ماشین سال خوبی بود. در این سال نسخه جدیدی از هیوندای‌توسان به بازار عرضه شد. یک ماشین بسیار جمع و جور ب ظاهری زیبا و مشتری پسند. برخی از آپشن ها و ویژگی های نسخ فیس لیفت شامل موارد زیر میشود:

بخش پیشین پنجره آن تغییر پیدا کرده

چراغ های قسمت جلو تقریبا تغییر کرده و جدید هستند

اگر دقت کنید میبینید که درب عقب نیز دچار تغییراتی شده است.

طراحلی داخلی ماشین آپدیت شده و ارتقاء پیدا کرده است

دیگر شاهد تعبیه گیربکس دستی درماشین نیستیم

گیربکس هیوندای در عوض تبدیل به یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته شده است.

موتور 1.6 لیتری توربوشارز مورد استفاده قرار نگرفته.

به جای موتور بالا یک موتور 2.4 لیتری با امکانات و مزایای بیشتر تعبیه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم یدکی هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استار پارتس مراجعه کنید.

جدیدترین مدل گردنبند طلا زنانه

انتخاب بهترین گردنبند برای خانم ها کار چندان ساده ای نیست و باید به نکات مختلفی توجه کرد. برای مثال نوع لباس، جنس و طول مو، ویژگی های صورت، ویژگی های گردن و بالای سینه و تناژ پوست مهمترین فاکتورهایی هستند که باید حین خرید گردنبند طلا زنانه به آن ها توجه کرد. خانم ها معمولا از جواهرات ظریف و نازک بیشتر خوششان می آید. خانم ها اگر لباس های ساده و شیکی میپوشند میتوانند حتی گردنبند طلا زنانه بلند و ضخیم استفاده کنند. اما اگر لباس شما مجلل و آنچنانی است تنها استفاده از یک گردنبند طلا زنانه ساده کافیست و زیبایی و شیک پوشی شما را نشان خواهد داد.

ویژگی های مدل گردنبند طلا مردانه

کم پیش می آید که مردانه بخواهند گردنبند استفاده کنند. با این حال برای کسانی که تمایل دارند از گردنبند طلا مردانه استفاده کنند و این سبک استفاده از جواهرات را دوست دارند بهتر است از زنجیرهای ساده و ضخیمی برای اینکار استفاده کنند. اگر لباس شما رسمی و به صورت کت و شلوار است استفاده از یک گردنبند نازک و ساده با طول کم میتواند مناسب شما باشد اما اگر لباس راحتی دارید و گردن و  فضای پشت سینه شما در معرض دید است میتوانید گردنبند های طلا ضخیم نیز استفاده کنید.

برای بچه ها چه گردبندی بخریم؟

برای نوزدان بهتر است که اصلا از گردنبند استفاده نکنید. زیرا گردنبند ممکن است به دور گردن نوزاد پیچیده و باعث خفگی او شود. در عوض میتوانید برای نوزادان سایر محصولات طلای کودک مانند گوشواره، النگو یا دستبند طلا بخرید. چنانچه فرزند شما سن بالاتری دارد و دیگر نوزاد نیست با احتیاط میتوانید زنجیرها و مدل گردنبند طلا بچگانه با ظرافت و ضخامت کم را خریداری کنید. دقت کنید که گردنبند کودک نباید تیز باشد و یا به لباس او گیر کند. بهتر است صاف و نازک باشد.

مهمترین نکته در خرید گردنبند طلا مردانه و زنانه چیست؟

قبل از هرچیزی شما باید به اندازه گردنبند طلا دقت کنید. لازم است که حتما بدانید برای چه کسی قصد خرید دارید و چه سایزی برای آن شخص مناسب است. اینکار مخصوصا برای خرید گردنبندها  و زنجیرهای کوتاه بسیار مهم است. اگر میخواهید زنجیر چوکر بخرید بهتر است که سایز زنجیر را ۵ سانتی متر بیشتر از اندازه دور گردن خود یا کسی که قصد خرید برایش دارید انتخاب کنید.

کسانی که گردن بلند و باریکی دارند بهتر است که زنجیر طلا کوتاه بخرند و کسانی که گردنشان کوتاه و یا سایز زیادی دارد بهتر است زنجیری با سایز ۵۰ تا ۶۰  سانت انتخاب کنند تا گردنشان کمی بلندتر از آنچه هست نشان  داده شود.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت می توانید به طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

صفحه قبل 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->