چه نيازي به ضدعفوني كردن گوشواره طلا است؟

 به طور طبيعي اولين سد دفاعي بدن در مقابل باكتري ها، ويروس ها و موارد مهاجم اينچنين، پوست است. اما زماني كه پوست دچار آسيب ميشود مهاجمان ميتوانند به داخل بدن نفوذ كرده و بيماري ايجاد كنند. به طور مشابه زماني كه گوش خود را سوراخ ميكنيد، تا به آن گشواره آويزان كنيد، احتمال نفوذ باكتري و تشكيل عفوت در گوش وجود دارد. درنتيجه بايد حتما تا زماني كه زخم گوش بسته ميشود اقدام به ضدعفوني گوشواره ها كرد. ساير دليل قانع كننده براي توجيه دليل تميز كردن گوشواره ها عبارتند از:

 

براي جلوگيري از تيره شدن طلا: طلا معمولا به مرور زمان كدر ميشود اما اگر هر روز آن را تميز كنيم ديگر كدر نخواهد شد.

براي افزايش دوام و ماندگاري: مواد آرايشي، چربي و ها و .. ميتواند به مرور زمان درخشندگي و كيفيت طلا را كاهش دهند بنابراين براي اينكه گوشاره ها هميشه برق بزنند بايد آن ها را ضدعفوني و تميز كرد.

براي بهبود و حفظ سلامتي: ضدعفوني كردن گوشواره طلا به حفظ سلامتي خودتان كمك ميكند.

براي كسب اطلاعات بيشتر ئر مورد خريد طلا و نگهداري آن مي توانيد به سايت طلا فروشي آنلاين كيش طلا مرجعه كنيد

فواید طلا، چند مزیت و فایده بینظیر طلا که حتما باید بدانید

 

 کاهش تب و دمای بدن

بسیاری از افراد با لرز، گرگرفتگی و سایر مشکلات بدن که ناشی از تغییرات دمای بدن است، مواجه هستند. طلا یک راه حل محبوب برای مقابله با چنین مشکلاتی است زیرا به طور طبیعی دمای بدن را تنظیم می کند.

کمک به التیام درد

انسان ها بعد از آنکه طلا را کشف کردند از آن برای مصارف مختلف بهره بردند. هنوز مدت زمان زیادی از کشف این فلز خارق العاده نگذشته بود که انسان متوجه خواص شفادهنده و ارزش آن شد. از همین رو ارزش طلا در پیش چشمان بشر دو چندان شد

افزایش بهزیستی کلی و شور نشاط در روانی (از بزرگترین فواید طلا)

اگر همیشه احساس بیحالی و افسردگی میکنید، جواهرات طلا می توانند حس و حال شما را بهتر کنند زیرا طلا دارای تاثیرات مثبتی است که می تواند بر مشکلات روحی و روانی درون بدن یا ذهن شما غلبه کند. این تاثیرات یا انرژی مثبت، ارتعاشات گرم و تسکین دهنده ای را در داخل بدن به جریان میاندازد که رگ های خونی شما را شل کرده و توزیع اکسیژن به سلول ها را تقویت کرده یا افزایش میدهد. این به نوبه خود، سطح انرژی شما را بالا می برد و بدن شما بهتر به خواسته هایتان واکنش نشان می دهد.

بهبود و درمان علائم آرتریت و آرتروز

افرادی که آرتروز دارند درد زیادی متحمل می شوند که استفاده درست و طبیعی از انگشتان دست و پاها را برای آنها غیرممکن می کند. آویختن و استفاده از طلای ۲۴ عیار (توجه کنید که طلای ایران طلای 18 عیار است)  یا قرار گرفتن آن در معرض پوست ناحیه دچار آرتروز، خاصیت تسکین دهنده ای دارد و علائم نامطلوب مرتبط با آرتروز را کاهش می دهد. در این خصوص محققان مطالعاتی انجام داده اند که نتایج مثبتی برای بیماران آرتروزی داشته است.

افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن

همه دوست دارند همیشه سالم بمانند ، اما این واقعا کار آسانی نیست. پاتوژن ها و عوامل بیماری زا همیشه در اطراف شما وجود دارد و همواره میتوانند سلامتیتان را به خطر بی اندازند. اما به لطف فواید طلا و جواهرات، شما میتوانید همواره از محافظت اضافی در برابر عفونت ها و موارد بیماری زا برخوردار باشید. جواهرات و طلاها ایمنی بدن را تقویت می کند به همین دلیل است که اغلب خانم ها در بیشتر طول عمرشان طلا استفاده میکنند. این خانم ها معمولا سلامتی بالایی دارند و کمتر به بیماری ها مبتلا میشوند.

فواید طلا در طب سنتی و سوزنی

طب سوزنی یکی از قدیمی ترین روشهای پزشکی است. متخصصان طب سوزنی برای کاهش درد و آزاد کردن جریان انرژی در بدن از سوزن هایی استفاده میکنند که نوکشان از طلا ساخته شده است. سایر شفابخش های جایگزین در سراسر جهان نیز از کریستال های رنگی طلایی استفاده می کنند زیرا دارای خواص درمانی هستند و میتوانند درد و رنج را تسکین ببخشند.

میخواهید از فواید طلا بهره مند شوید؟

حالا که با فواید طلا آشنا شده اید و میدانید که علاوه بر ذخیره سرمایه چه خواص خارق العاده ای برای طلا تعریف شده است، چرا شما هم طلا نخرید؟ میتوانید برای خرید طلا  سری به طلا فروشی آنلاین  کیش طلا بزنید و در میان تعداد زیاد قطعات طلا مثل ست و نیم ست طلا، انگشتر، النگو، دستبند و … به دلخواه خود و با قیمت مناسب خریداری کنید. کیش طلا مفتخر است که طلای کم اجرت و یا با حداقل اجرت به مشتریان خود عرضه میکند

راهنمای خرید سرویس طلا

 در این مقاله با تعدادی از زیباترین مدل های سرویسهای طلا آشنا خواهید شد سپس به شما توصیه ها و نکاتی که باید حین خرید طلا به آن ها توجه کنید را ارائه خواهیم کرد.

جدیدترین مدل سرویس طلای عروس ۲۰۲۰

سرویس طلا چند قطعه یا تکه طلا دارد؟

معمول است که یک سرویس کامل شامل حداقل ۵  قلم طلا باشد. گردنبند به همراه دو عدد گوشواره طلا ، یک عدد دستبند و در برخی از ست ها هم احتمالا انگشتر پیدا میشود.

نکاتی که باید حین خرید سرویس طلای عروس به آن ها توجه کنید

عیار سرویس طلا

نه تنها حین خرید سرویس طلا بلکه برای خرید هر نوع قطعه طلایی حتما باید به عیار آن توجه کنید. ما معمولا به طلای ۲۴ عیار به عنوان یک طلای تقریبا خالص نگاه میکنیم و هر چه درصد طلای بکار رفته در یک قطع جواهر کمتر باشد عیار آن نیز کمتر میشود. هرچه عیار بالاتر باشد سرویس طلا خالص تر، و قیمت آن نیز بیشتر میشود. و هرچه عیار پایینتر باشد هزینه هم به طبع کاهش خواهد یافت.

سرویس طلای زرد یا سفید، کدام برای ما بهتر است؟

هر دو رنگ در بازار ایران طرفداران زیادی دارند اما اگر توجه کرده باشید چند سالی است که خریداران مخصوصا زوج های جوان تمایل بیشتری به خرید سرویس طلای سفید دارند. این طلا همان رنگ زرد را دارد اما بر اثر برخی واکنش ها تغییر رنگ میدهد و به رنگ سفیدی که در طلافروشی ها میبینید در آمده است.

میخواهید سرویس طلای نگین دار بخرید یا بدون سنگ؟

سنگ های بکار رفته در قطعات طلا اگرچه اندازه طلا با ارزش نیستند، اما قیمت بسیار بالایی دارند زیرا هم باکیفیتند و هم زیبا. سنگ ها ارزش سرویس را به شدت بالا میبرد. زیرا برای اتصال آن ها سخت تلاش شده و روی زیباییشان کار شده است. به خاطر قیمت بالا اگر توان بالایی ندارید میتوانید نمونه های بدون سنگ را بخرید. اما اگر میتوانید هزینه کنید چه بهتر که سرویس هایی با سنگ های قیمتی خریداری کنیم.

ایرانی یا خارجی، حین خرید سرویس طلا کدام را بخریم؟

قطعات مختلف طلا را هم در داخل ایران میسازند و هم به صورت واردات از کشورهایی دیگری در بازار به فروش میرسانند.

از فروشندگان قابل اطمینان خرید کنید

اگر نه خودتان در خرید سرویس طلا تجربه دارید و نه آشنایی که بتواند به شما کمک کند، تنها یک راه حل باقی میماند. خرید از طلافروشی هایی معتبر! طلافروشی های معتبر معمولا زیر نظر و مورد تایید اتحادیه طلا و جواهر هستند. بنابراین فعالیتشان از چشم اتحادیه پنهان نمیماند.

هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع طلا می توانید به سایت طلافروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید.

خريد انگشتر، چگونه بهترين انگشتر طلا را خريداري كنيم؟

 قصد خريد طلا آن هم از نوع انگشتر داريد ادامهاين مقاله را به دقت بخوانيد

اول به عيار انگشتر توجه كنيد

مي‌خواهيد انگشتر طلا شما چند عيار باشد؟ عيار پايه اي ترين مفهوم در طلاسازي است. انگشترها ميتوانند كاملا از طلاي خالص ساخته شده باشند، كه در اين حالت به آن ها طلاي ۲۴ عيار گفته ميشود. و يا ميتوانند به جز طلا، از تعدادي فلز ديگر مثل نيكل و مس و .. نيز ساخته شوند. كه در اين صورت عيار آن ها كمتر از ۲۴ خواهد بود. ما عيارهاي مختلفي داريم ولي شناخته شده ترين ها ۱۰، ۱۴، ۱۸، ۲۲ و ۲۴ هستند.

ما كلا ۲۴ واحد عيار داريم. هرچه عيار انگشتر طلا بيشتر باشد به اين معني است كه درصد طلاي بكار رفته در آن بيشتر است. براي اطلاع از خريد قيمت طلا  به سايت كيش طلا مراجعه كنيد.

دوام و ماندگاري انگشتر

بر اساس يك قاعده كلي هرچه عيار طلا بيشتر باشد يعني انگشتر از طلاي خالص ساخته شده و طلاي خالص نيز نسبتا فلز نرمي است كه به درد كارهاي روزمره نميخورد. زيرا ممكن است خراش بخورد يا آسيب ببيند.

 

برعكس انگشترهاي كم عيار (به عنوان مثال، ۱۰k يا ۱۴k)  از آنجايي كه از تركيب چند فلز مختلف ساخته ميشوند معمولا مستحكم تر هستند و به راحتي به درد كارهاي روزمره شما ميخورند بدون اينكه آسيبي به آن ها وارد شود. نگهداري و مراقبت از اين انگشتر ها آسانتر است و كمتر نياز به جلا دادن پيدا ميكنند.

آيا انگشتر طلا حاوي نيكل است؟

نيكل فلزي است كه معمولاً به آلياژهاي طلا اضافه مي شود. اضافه شدن نيكل به طلاهاي با عيار پايين امري طبيعي است اما مشكل اينجاست كه پوست برخي از افراد به نيكل حساسيت دارد. درنتيجه اگر شما هم به اين فلز حسايت داريد بهتر است كه انگشتر با عيار بالا بخريد. زيرا با اينكار خود را از بروز بثورات پوستي و ساير واكنش هاي ديگر نجات خواهيد داد.

طلاي توپر دوست داريد يا آبكاري شده با طلا؟

همه حلقه و انگشترهاي طلا كاملاً از طلا ساخته نشده اند بعضي از آنها فقط با يك لايه از جنس طلا پوشيده شده اند و در زير اين پوشش طلايي فلزات ديگري قرار دارند. يعني انگشتر از جنس فلز ديگري است ولي با يك لايه طلايي آبكاري شده است.

سايز انگشت خود را در نظر بگيريد

سايز انگشتر بسيار مهم است. ابتدا مشخص كنيد كه انگشتر را براي كدام يك از انگشتان خود ميخواهيد بخريد. سايز انگشتري كه ميخواهيد بخريد بايد دقيقا هم اندازه انگشت مدنظرتان باشد نه خيلي تنگ و نه خيلي گشاد.

آموزش رنگ کردن کلاه گیس طبیعی در خانه

 بر خلاف الیاف مصنوعی که در کلاه گیس های مصنوعی بکار میروند، کلاه گیس طبیعی با موی انسان را بدون اینکه آسیب بببیند یا ظاهرش به راحتی آب خوردن به هر رنگی در آورد. البته میتوان موهای مصنوعی را نیز رنگ کرد

مرحله به مرحله با نحوه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

رنگ کلاه گیس طبیعی مد نظر خود را آماده کنید

ما هیچ محصول خاصی تحت عنوان رنگ کلاه گیس طبیعی نداریم. اگر هم جایی چنین چیزی دیدید بدانید که آن رنگ همان رنگی است که خودتان برای رنگ کردن موهای طبیعی خودتان بکار میبرید. زیرا کلاه گیس طبیعی زنانه یا حتی مردانه شما هم از موهای طبیعی و انسانی ساخته شده است.

در اولین قدم تصمیم بگیرید که میخواهید موهای کلاه گیس زنانه، کلاه گیس شیمی درمانی  یا کلاه گیس مردانه را چه رنگی میخواهید بزنید. سپس به داروخانه، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و خلاصه هر جایی که بشود رنگ موی طبیعی خرید مراجعه کنید.

شامپوی بنفش بخرید

احتمالا میدانید که استفاده از تونر یا شامپوی بنفش یا ضد زردی مو، مهمترین مرحله در تمام فرآیند رنگ کردن موی کلاه گیس طبیعی و موهای انسانی است.

دستکش بپوشید و رنگ را میکس کنید

قبل از هر چیزی به یک نکته مهم اشاره کنیم. اگر قبل از رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی آن را با شامپو و نرم کننده مخصوص شستشو دهیم، میتوان بهتر آن را رنگ کرد.

از دستکش های یکبار مصرف برای محافظت از پوست خود در مقابل تحریک و تمیز نگه داشتن دست ها در طی فرایند رنگ کردن کلاه گیس طبیعی استفاده کنید. رنگ مو را با تونر مخلوط کنید و لطفاً دستورالعمل مربوط به سازنده رنگ مو را دنبال کنید. به جای قاشق فلزی نیز از یک قاشق پلاستیکی استفاده کنید تا رنگ به خوبی مخلوط شود.

کلاه گیس طبیعی را در رنگ مو فرو کنید

موها را درون کاسه رنگ کلاه گیس طبیعی غوطه ور کنید. از دست خود استفاده کنید تا رنگ را به آرامی روی کلاه گیس بمالید. مخلوط رنگ را در تمام بخش ها اعمال کنید

کلاه گیس را بشویید

شستن موها علاوه بر اینکه در خصوص موهای واقعی خودتان لازم است بلکه در خصوص رنگ کردن کلاه گیس طبیعی نیز ضروری است. دقت کنید که برای شستشوی رشته موهای کلاه گیس از شامپوی رنگ مو انسانی استفاده کنید تا مطمئن شوید کیفیت تار موها همچنان حفظ شده و طول عمرشان کاهش نیابد. برای پاک کردن باقی مانده رنگ روی موها نیز کلاه را با آب سرد یا ولرم بشویید.

هرچه کیفیت کلاه گیس بیشتر باشد بهتر رنگ میگیرد

 

کلاه گیس هایی که از بهترین موهای انسانی و از بهترین نژاد موها ساخته میشون معمولا رنگ پذیری بهتری دارند. وقتی چنین موهایی داشته باشید هیچگاه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی برایتان محدودیت ایجاد نخواهد کرد. اگر میخواهید صاحب یک کلاه گیس خوب، طبیعی و در عین حال قیمت مناسب شوید میتوانید برای خرید کلاه گیس با ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب بهترین نمونه و متناسب با ویژگی های ظاهریتان کمک کنیم.

راهنمای خرید گوشواره طلا

 

 در این مقاله چند نکته اساسی درباره خرید گوشواره طلا را برای شما به اشتراک میگذاریم، و به شما خواهیم گفت مناسب ترین مدل ها بر اساس فرم صورت چه گوشواره ای است.

در هنگام خرید گوشواره طلا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر به فکر خرید یک مدل خوب، زیبا و در عین حال طلای ارزان هستید میتوانید به فروشگاه ما سر بزنید تا با تعدادی از نمونه محصولات ما آشنا شده و اگر تمایل داشتید یک مدل از آن ها را خریداری کنید. در حین خرید هم میتوانید به چند نکته و توصیه زیر توجه کنید:

وزن، سایز، اندازه و حجم

در انتخاب سایز اندازه و وزن گوشواره طلا خیلی دقت کنید. هرچند که گوشوارهای بزرگ شکیل هستند و بسیار زیبا به نظر میرسند، اما معمولا هر کسی سایز بزرگ نمیپسندد و ما هم گوشواره سنگین را به هر کسی توصیه نمیکنیم.

عیار طلا

طلای ۲۴ عیار خالص ترین طلا است و جواهراتی که عیارشان ۲۴ است فقط از طلا ساخته شده اند. اما عیارهای پایین تر علاه بر طلا، فلزات دیگری هم بکار رفته اند. برخی از این فلزات مثل نیکل ممکن است برای برخی خانم ها  حساسیت ایجاد کنند. یعنی ذاتا ممکن است خانمی نسبت به نیکل حساس باشد. اگر شما اینگونه هستید عیارهای پایین گوشواره مانند ۱۰ و ۱۴ را نخرید و در عوض طلای  ۱۸عیار ، ۲۲ یا ۲۴ عیار بخرید.

فرم صورت

گوشواره ها را معمولا بر اساس فرم صورت میخرند زیرا عقیده بر این است که صورت همه ایده آل نیست و هدف استفاده از گوشواره ها هم کمک به ایده آل نشان دادن فرم صورت است. در ادامه به شما کمک میکنیم تا بر اساس فرم صورت اقدام به خرید گوشواره طلا کنید

خرید گوشواره طلا برای صورت های بیضی یا تخم مرغی شکل

کسانی که صورت بیضی شکل دارند، معمولا صورتشان کشیده است. این افراد باید گوشواره ای بگیرند که کشیدگی صورتشان را کاهش دهد.

خرید گوشواره طلا برای صورت های گرد و دایره ای

این صورت ها جذابیت خاصی دارند اما اگر در انتخاب گوشواره برای آن ها دقت نکنند ممکن است هارمونی صورتشان بر هم بخورد. باید مدلی انتخاب کنند که از گردی صورتشان کاشته شده و کمی کشیده به نظر برسد.

خرید گوشواره طلا برای صورت های مستطیلی یا مربعی

صورت های نرمال یا ایده آل معمولا ترکیبی از فررم های گرد و کشیده هستند. و هدف از استفاده از جواهراتی مثل گوشواره طلا معمولا نرمال و ایده  آل کردن صورت یا نزدیک کردن به یک فرم ایده آل است. صورت های مستطیلی را نیز باید به این شکل متمایل کرد. گوشواره ها یکی از راه حل های ایده آل نشان دادن صورت های مستطیلی هستند.

یرای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید طلا می توانید به سایت طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید.

آموزش حالت دادن و نگهداری از کلاه گیس

 کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند.

با استفاده از یک شانه مناسب و متناسب با نوع الیاف آن ، الیاف را از نوک شانه کرده و به تدریج به سمت ریشه های آن بروید و در صورت نیاز برای شانه کردن آن ، از محصولی به منظور برطرف کردن گره های آن استفاده کنید .

برخی کلاه گیس ها دارای الیاف طبیعی فر هستند و برخی دیگر دارای فرهای مصنوعی هستند که هنگام شستشو، باز می شوند . برای فر کردن مجدد الیاف کلاه گیس زنانه از دستگاه های مخصوص فر کردن مو استفاده کنید و به یاد داشته باشید که نباید از درجه حرارت بالا برا فر کردن موها استفاده کنید .

در صورتی که تمایلی به استفاده از کلاه گیس ندارید ، آن را بر روی پایه مخصوص خود قرار دهید و آن را از هرگونه گرد و غبار دور نگه دارید .

اگر هر روز از کلاه گیس خود استفاده می کنید ، هر 2 الی 4 هفته یک بار آن را شستشو دهید و اگر به ندرت از آن استفاده می کنید، شستشوی آن به صورت ماهانه کافی است .

اگر همیشه از کلاه گیس استفاده می کنید ، از مراقبت از موهای خود غافل نشوید . تمیز نگه داشتن موها و پوست سر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش اساسی در تمیز ماندن طولانی مدت کلاه گیس خواهد داشت. اگر دارای موهای خشک هستید ، آن را مرطوب نگه دارید که این کار بر روی کلاه گیس تاثیری نمی گذارد اما موهای شما را سالم نگه خواهد داشت .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری آن میتوانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.

اجرت طلا چیست و چگونه طلای کم اجرت بخریم؟

چندین سال است که استفاده کننده گان و خریداران حین خرید طلا، باید حدود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند. این مالیات میتواند هزینه ها را برای خریداران بالا ببرد. برای همین مردم به فکر این افتادند که هر طور شده هزینه های خرید طلا را کاهش دهند. در نهایت اغلب مردم به این نتیجه رسیدند که طلای کم اجرت بخرند تا هزینه اضافی که برای مالیات میپردازند را جبران کنند.

همین موضوع باعث شده که طی سالیان گذشته ما شاهد پا گرفتن مفهومی به نام طلای کم اجرت و یا حتی طلای بدون اجرت باشیم که این روزها بسیار به آن اهمیت داده میشود.

اجرت طلا چیست؟

زمانی که مشتری با مراجعه به یک طلا فروشی یک قطعه طلا مثل، انگشتر طلا ، گوشواه، النگو، دستبند و … میخرد، علاوه بر پرداخت هزینه بر اساس وزنش، مبلغی اضافی بابت سهم تولید کننده یا سازنده پرداخت میکند. این مبلغ در اصطلاح به اجرت طلا مشهور است و به ازای تعداد گرم آن قطعه طلا باید پرداخت شود.

اجرت طلا به چه چیزی بستگی دارد؟

زمانی که یک عمده فروش (طلا فروش) محصولات را از سازنده میگرد، توافقی بین آن ها به وجود می آید که در آن، بر اساس برخی فاکتورها، اجرت طلا یا دستمزد سازنده را مشخص میکنند. که در واقع خریدار باید آن را پرداخت کند. فاکتورهای مهم تاثیر گذار  عبارتند از:

 

-          رابطه وزن قطعه ساخته شده با اجرت طلا

 

-          فناوری که برای ساخت قطع طلا بکار میرود

 

-          تاثیر ظریف کاری و حجم کاری که روی طلا صورت میگیرد

 

-          نقش برند تولید کننده

 

از کجا طلای کم اجرت بخرم؟

اگر میخواهید هزینه های مناسبی برای خرید بپردازید و میتوانید قطعات طلای خود را از طلافروشی آنلاین  کیش طلا خریداری کنید. کیش طلا افتخار دارد که برای عزیزانی که قصد خرید طلای کم اجرت دارند، انواع قطعات با قیمت مناسب ساخته و به فروش میرساند.

 

پاسخ به برخی از سوالات رایج بیماران ، درمورد استفاده از کلاهگیس در شیمی درمانی است.

 بیمارانی که در پروسه درمان سرطان هستند اصولا نیاز به شیمی درمانی دارند.

ریزش موها در طی شیمی درمانی امری رایج و طبیعی است.

این ریزش مو گاهی در بیماران احساس ناراحتی و تضعیف روحیه ایجاد می کند.

ریزش مو ،گاها بیماران را منزوی و گوشه گیر می کند.

تمایل خود را برای شرکت در فعالیت های اجتماعی و مهمانی ها و جشن ها از دست می دهند.

از این رو بسیاری از بیماران یا نزدیکان انها برای جلوگیری از این مشکل و حفظ روحیه بیمار اقدام به خرید کلاه گیس می کنند.

استفاده از کلاهگیس شیمی درمانی :

کلاهگیس هایی که مخصوص بیماران شیمی درمانی ساخته می شوند این اعتماد را به شخص و اطرافیانش میدهد که سلامت شخص را به مخاطره نمی اندازد.

اخیرا بیشتر کلاه گیس وارداتی که در فروشگاه ها عرضه می شوند، بدلیل عدم رعایت برخی استانداردهای حرفه ای از این دسته خارج اند.

استفاده از مواد پلاستیکی و چسب برای تهیه و ساخت این کلاهگیس ها ،سلامت بیماران را به مخاطره می اندازد.

در مقابل کلاهگیس های ساخته شده از مواد طبیعی و موی انسان اصولا گزینه مناسب و بدون ریسک برای این بیماران است.

بیماران می توانند بدون دغدغه و تردید در طی دوران شیمی درمانی از کلاه گیس زنانه یا مردانه با موی طبیعی استفاده کنند و پس از پایان دوره درمان، شاهد رشد دوباره موهای خود باشند.

از این رو بسیاری از بیماران از طرف خانواده و اطرافیان خود تشویق به استفاده از کلاهگیس در طی دوران درمان خود می شوند.

حضور در جمع خانواده و دوستان به سپری شدن این دوران و بهبود سریع تر کمک زیادی می کند.

 

در مقابل گوشه گیری و انزوا نه تنها کمکی به بیمار نمی کند بلکه روحیه و اعتماد به نفس او را پایین می اورد.

چگونه طلا و جواهرات خود را بفروشیم؟

 به نظر فروختن طلا کار اشتباهی است چرا که خرید طلا، جدای زیبایی کاری مناسب برای سرمایه گذاری می باشد، اما اگر قصد فروش آنرا دارید به شما کمک می کنیم تا راحت تر اقدام به این کار کنید.

اولین الویت شما فروختن طلا و جواهر به مغازه های معتبر طلا و جواهر فروشی است. بهترین گزینه از بین آنها همان مغازه ای است که از آن طلا و جواهر خود را خریداری نموده اید.

این نوع مغازه ها کمتر بر روی خرید طلا و جواهر شما سرمایه گذاری می کنند چراکه راه اصلی کسب درآمدشان از راه دیگری است.

در میان طلا فروشان، مغازه هایی هستند که طلای قسطی می فروشند ، اصولا صاحبان این نوع مغازه ها کمترین مقدار پول را بابت کالاهایی که برای آنها قابل فروش باشد می پردازند بنابراین برای شما به صرفه تر است که از مراجعه به این نوع مغازه ها پرهیز کنید.

برای فروش طلا و جواهر نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که  از فروش طلا و جواهر خود به اشخاصی که توانایی تشخیص کیفیت طلا و جواهر شما را ندارند، بپرهیزید. این اشخاص توانایی زیادی در دست بردن به کیفیت طلا و جواهر شما را دارند.

نکته قابل توجه برای فروش طلا و جواهر این است که پیش از فروش طلا سعی کنید در مغازه های مختلف طلا فروشی گشت بزنید و قیمتهای پیشنهادی را بررسی کنید. معمولا مغازه های مختلف قیمتهای مختلفی را ارائه می دهند که بستگی به میزان درک آنها از ارزش واقعی قطعات طلای شما دارد. برخی ممکن است چیز خاصی را در جواهرات شما کشف کنند و در نتیجه قیمت بالاتری را پیشنهاد بدهند.

برای فروش طلا و جواهر خود حتما به فاکتوری که از آن دارید مراجعه کنید و از وزن طلای 18 عیار خود و همچنین وزن سنگ جواهرات خود  مطلع شوید.

حتما به این نکته توجه کنید که قیمت طلا را بدانید تا با توجه به قیمت زنده طلا بتوانید، طلا و جواهر خود را به قیمت بالاتری بفروشید.

شما باید بدانید که طلا و جواهری که از شما خریداری میشوند ذوب می شود پس این انتظار که از  قیمت طلا شما اجرتی کسر نشود، انتظار اشتباهی است،  بنابراین انتظار نداشته باشید طلا و جواهر شما به خاطر اینکه یک حلقه ازدواج یا غیره است با قیمت خیلی بالاتری خریداری بشود، شما باید بدانید که در صورت فروش طلا و جواهر، اجرت و همچنین درصد و مالیات از کار شما کسر خواهد شد پس بهتر است که سریع اقدام به فروش طلا و جواهر خود نکنید

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت طلا فروشی انلاین کیش طلا مراجعه کنید. 

صفحه قبل 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->