چه سرویس طلایی برای دخترمان بخریم؟

 خرید سرویس طلا و خرید طلا و هر نوع طلا و جواهری برای دختران از نوزادی تا نوجوانی، کاری نیست که تازگی داشته باشد و به تازگی انجام آن در میان مردم جا افتاده باشد. در واقع اگر به یاد داشته باشید، به شکل سنتی کودکان و خردسالان و حتی نوزادان تازه متولد شده از طلا و جواهر استفاده می‌کردند و حتی هنگام تولد اطرافیان برای آنها هدیه طلا می‌خریدند. متداول‌ترین نوع طلا و جواهر در نوزادان، دستبند و گردنبند هستند اما در نوجوانان دیده می‌شود که خانواده‌ها علاوه بر دستبند و گردنبند، سراغ خرید مدل سرویس طلا دخترانه و نیم ست طلا نیز می‌روند.

بیشتر بدانید:

آیا خرید سرویس طلا برای دختران ایده‌ی خوبی است؟

در این روزگار خرید این‌گونه فلزات گران‌بها علاوه بر اینکه می‌توانند به دختران زیبایی و زرق و برق بدهند، می‌توانند سرمایه‌ای برای آینده آنها نیز باشند. انواع مدل سرویس طلا دخترانه می‌توانند با دقت و اطمینان از قیمت خریداری شوند و البته باید به اینکه دقت کرد که فرزند شما به این فلز حساسیت و آلرژی نداشته باشد.

گذشته از آلرژی که ممکن است روی تعدادی از دختران نشان داده شود، باید مراقب سن دختر خود نیز باشید و در سن پایین سراغ خرید و انداختن سرویس طلا و گردنبند آن باشید تا مشکلات دزدی و خفگی برای فرزند شما پیش نیاید. به همین خاطر به طلا غیر از جنبه زیبایی و سرمایه گذاری، باید از این جنبه‌ها نیز نگاه کرد و موارد مختلفی را هنگام خرید سرویس طلا دخترانه بررسی کرد.

با این اوصاف، بهتر است از خرید گردنبند و سرویس طلا دخترانه برای فرزند کوچک خود خودداری کنید چرا که هم امکان خفگی وجود دارد و هم ممکن است آن را در دهان خود بگذارد. خرید طلا برای کودکان نیاز به بررسی‌های زیادی دارد، اما در مورد خرید سرویس طلا برای دختران نوجوان خود دست بازتری دارید و می‌توانید مدل‌هایی ظریف و بسیاری زیبا برای دختر خود بخرید و او را در موقعیت‌های مختلف خوشحال کنید. البته باید اشاره کنیم که دختر نوزاد شما روزی بزرگ خواهد شد، بنابراین خرید زودهنگام انواع مدل سرویس طلا دخترانه می‌تواند آینده نگری شما را نشان دهد.

خرید آنلاین سرویس طلا دخترانه

وب‌سایت کیش طلا در بخش سرویس طلای خود، سرویس‌های بسیاری با ظرافت و طراحی دخترانه دارد که تمامی آنها برای هدیه به دختران این سرزمین بسیار عالی و ایده آل هستند. با مراجعه به وب‌سایت کیش طلا می‌توانید به صورت آنلاین آنها را سفارش دهید و مزایای خرید اینترنتی طلا بهره ببرید از دردسرهای خرید حضوری خلاص شوید.

لوازم یدکی هیوندای

 هیوندای موتور شرکت خودروسازی کره ای و چند ملیتی می باشد که در سال ١٩٦٧ در کره جنوبی تاسیس شده است و در حال حاضر به عنوان چهارمین خودرو ساز بزرگ جهان می باشد.

دفتر مرکزی هیوندای موتور در شهر سئول قرار دارد و بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان متعلق به شرکت هیوندای موتور و در شهر اولسان قرار دارد.

فروشگاه استار پارت فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه واردات و پخش قطعات خودروهای هیوندای و کیا آغاز نموده و با در اختیار قرار دادن اطلاعات فنی مورد نیاز مشتریان عزیز و تلاش برای ایجاد پایگاهی امن و همگام با علم روز دنیا جهت رفع مشکلات مشتریان محترم، آنها را با بهترین کیقیت و قیمت همراهی میکند.

اولین سری از محصولات هیوندای موتور در سال ٢٠٠٦ توسط شرکت آسان موتور وارد بازار کشور شد و پس از آن نیز واردات لوازم یدکی هیوندای به ایران توسط شرکت آسان موتور و بازرگانان بخش خصوصی صورت گرفت.

اسنارپارتس نیز واردات لوازم یدکی هیوندای را از کره جنوبی آغاز کرده است و تا به امروز سعی در ارایه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

بیشتر بدانید:

تمامی قطعات یدکی هیوندای موجود در یدک شاپ اصلی می باشند و شامل برندهای جنیون پارت و موبیس هستند که جز برند های اصلی لوازم یدکی هیوندای هستند.

واردات لوازم یدکی مدل هیوندای تراجت به علت عدم استقبال مصرف کنندگان توسط یدک شاپ دیگر انجام نمی شود.
همچنین قابل ذکر هست کلیه لوازم یدکی هیوندای موجود در یدک شاپ دارای ضمانت اصالت کالا می باشد و اصلی بودن کالا در فاکتور قید می شود.

برای مشاهده بخش لوازم یدکی کیا روی لینک زیر کلیک کنید :
فروش قطعات کیا

 

سرویس طلای عروس سفید بخریم یا زرد؟

 طلای زرد و طلای سفید چیست؟

این دو رنگ طلا، هر دو از طلای خالص ساخته شده و در روند ساخت با آلیاژها مخلوط می‌شوند. چیزی به نام طلای سفید طبیعی وجود ندارد و طلایی که به صورت طبیعی استخراج می‌شود، رنگ طلایی دارد. طلا یک فلز گران‌بها است که بسیار نرم است، بنابراین هنگام ساخت جواهر و طلاهای زینتی باید با آلیاژها مخلوط شود تا به بتواند دوام و محکمی طلای ساخته شده را داشته باشد.

·        طلای زرد با مس، نقره، روی، نیکل و یا پالادیوم مخلوط می‌شود. از بین این آلیاژها، میزان مس برای حفظ رنگ طلایی بالاترین میزان را در این ترکیب دارد.

·        طلای سفید با آلیاژهای به رنگ نقره‌ای مانند پالادیوم و نیکل ترکیب می‌شود تا رنگ آن را کمتر کند و از میزان زردی آن کاسته شود. سپس با رودیم آبکاری می‌شود تا به آن طلا سفیدی که همه دیدیم، تبدیل شود.

بیشتر بخوانید : طلای ارزان

نقاط مثبت و منفی سرویس طلای سفید

طلا سفید رنگی است که معمولا در کل جهان همه آن را دوست دارند و بیشتر استفاده می‌شو، که دلیل اصلی آن نیز ست شدن راحت آن با لباس عروس و همچنین رنگ بیشتر پوست‌های صورت است. بنابراین اگر قصد دارید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید و مطلقا برای عروسی ریسک نکنید، این رنگ سرویس طلا می‌تواند انتخاب مطمئنی باشد.

·        طلا سفید در سرویس طلا و هر نوع طلایی، معمولا ظاهری بسیار شیک‌تر از پلاتین دارد، اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه‌تر از پلاتین است. این دو از نظر ظاهری تقریبا ظاهری یکسان دارند، اما تنها تفاوت آنها همان میزان قیمت آنهاست

·        طلای سفید از طلای زرد دوام بیشتری دارد. این بخاطر این است که آلیاژهایی که با طلای سفید مخلوط می‌شوند، فلز بادوام‌تری نسبت به طلای زرد تولید می‌کند. طلای سفید به راحتی خراش برنمی‌دارد و فرو نمی‌رود.

·        طلای سفید نیاز به نگهداری بیشتری دارد. با گذشت زمان، روکش ردیم روی طلای سفید فرسوده می‌شود و کم کم رنگ زرد طلای زیرین آن نمایان می‌شود. بنابراین هر چند سال یکبار باید آن را دوباره در رودیم غوطه ور کنید. اما خبر خوب این است که با این کار سرویس طلای خود را نو می‌کنید و ظاهر آن را جلا می‌بخشید.

بیشتر بخوانید: طلای رزگلد

نقاط مثبت و منفی سرویس طلای زرد

سرویس طلای زرد کلاسیک و بدون تاریخ انقضا است. این رنگ سرویس طلا، به عنوان اولین سرویس‌ طلاهای عروسی استفاده می‌شد و برای همه ما حالت سنتی دارند.

·        سرویس طلای زرد برای عروس‌هایی که به دنبال سبک وینتج هستند، گزینه بسیار عالی است. طلای زرد ظاهر گرمی دارد و با لباس‌های عروس وینتج بسیار جذاب به نظر می‌رسند. این نوع رنگ سرویس طلا سال‌ها پیش به عنوان ترند استفاده می‌شد، اما امروزه افراد خاصی به دنبال این رنگ سرویس طلا هستند.

·        نگهداری سرویس طلای زرد آسان است و لازم نیست هر چند سال یک بار آن را در هر چیزی غوطه‌ور کنید. فقط به طور مرتب از سرویس طلای خود مراقبت کنید تا درخشش آن را حفظ کنید

·        تغییر اندازه گردنبند طلا ، انگشتر طلا و دستبند سرویس طلای زرد بسیار آسان‌تر و ساده انجام می‌شود. شاید ندانید، اما سایز انگشتان شما در طی سال‌ها تغییر می‌کند. تغییر اندازه طلای زرد برای جواهرسازان راحت‌تر است، زیرا نرم‌تر است و نیازی به آبکاری رودیم ندارند. همچنین، اگر به طور اتفاقی سرویس طلای شما آسیب ببیند، ترمیم طلای زرد راحت‌تر است.

اگر در بازار امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا اگر شما هم قصد خرید طلا به صورت اینترنتی دارید اینجا کلیک کنید.

راه‌های بهبود عملکرد بخاری خودرو

 با توجه به فراسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا ، ممکن است عملکرد بخاری خودرو شما نیز گاها دچار مشکل شود ، در این مقاله با استارپارتس نمایندگی فروش قطعات هیوندا و کیا همراه باشید تا راهکار برای بهبود عملکرد خودرو به شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید روغن گیربکس هیوندای

برای بهبود عملکرد بخاری خودرو، رعایت نکات زیر ضروری است:

• از سلامت ترموستات خودرو مطمئن شوید.

• درجه‌ حرارت را به‌درستی تنظیم کنید.

• میزان آب موتور موجود در خودرو را قبل از آغاز به حرکت چک کنید.

• از بازبودن مسیر گردش آب و سلامت فن یا دمنده اطمینان داشته باشید.

• برای گرم‌شدن خودرو زیاد منتظر نمانید و اجازه دهید خودرو و باد بخاری در حین حرکت گرم شوند.

• اگر تعداد افراد حاضر در خودرو زیاد است، هم‌زمان با استفاده از بخاری، شیشه را کمی پایین دهید تا هوای تازه در گردش باشد.

• دکمه‌ AC فقط مربوط به فصول گرم و استفاده از کولر نیست. استفاده از AC منجر به تهویه‌ هوای ورودی به خودرو می‌شود.

• بهتر است شب قبل پیش از خاموش‌کردن خودرو، هوای واردشده توسط فن به داخل اتاق را ببندید و درجه‌ تنظیم حرارت را روی قسمت آبی بگذارید. به‌این‌ترتیب، تا حدی مانع هدررفتن دمای موتور می‌شوید و این امر کمک می‌کند که روز بعد، بخاری ماشین زودتر گرم شود.

• شاید در نگاه اول این مشکل چندان جدی به‌نظر نرسد؛ اما در نظر بگیرید که با عدم کارشناسی صحیح خودرو، پس از خرید متحمل هزینه‌های اضافی خواهید شد.

• بخاری خودرو یک سیستم محسوب می‌شود. از همین رو اگر یکی از قطعات بخاری خودرو به‌مشکل بخورد می‌تواند سایر قطعات بخاری را هم تحت تاثیر قرارد دهد.

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا بازار خرید ها اینترنتی بسیار داغ است ، در این میان اگر شما برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو خود هم تصمیم به خرید اینترنتی گرفتید به این صفحه مراجعه کنید.

انگشتر دست دوم بخریم یا نخریم؟

 وقتی نوبت به انتخاب و خرید انگشتر طلا با قیمت مناسب می‌رسد، مطمئنا مواردی که پشت ویترین مغازه‌ها می‌بینید تنها انتخاب شما نیستند و موارد بیشتر دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد. در حالی که انگشترهای درخشان با نگین‌های بسیار زیبا در ویترین طلا فروشی اینترنتی و طلافروشی‌ها می‌توانند انتخاب خیره کننده‌ای برای شما باشند، با این حال مزایای بسیاری در خرید انگشتر طلا دست دوم وجود دارد که هنگام خرید به آنها دست پیدا می‌کنید.

انگشتر دست دوم بخریم؟

برای پاسخ به سوال انگشتر دست دوم بخریم ابتدا باید همه جوانب را بررسی کنید. خرید طلا چه نو باشد و چه خرید طلای دست دوم باید حتما با فکر و اندیشه صحیح انجام شود، چرا که این نوع خرید هزینه‌ی زیادی برای هر فرد دارد و حتما باید درباره مزیت‌های و معایب هر خرید از قبل تحقیق کنید.

بیایید ابتدا در مورد موارد مهم در انتخاب و خرید انگشتر طلا کم اجرت یا همان دست دوم بیشتر بدانیم و بعد بدانیم که چرا خرید این قطعه طلا به صورت دست دوم، می‌تواند برای ما به صرفه باشد.

1. ارزش پول

با لیبل دست دوم، زود از خرید منصرف نشوید. لیبل دست دوم در انگشترهای طلا به معنای کیفیت یا ارزش پایین نیست. در بسیاری از موارد، عکس این قضیه صادق است. اگر به دنبال انگشترهای طلای بسیار زیبا و حتی مدل‌های قدیمی هستید، انگشترهای دست دوم می‌توانند در ازای پولی که پرداخت می‌کنید میزان ارزش بیشتری به شما ارائه دهند. حتی هنگام خرید و انتخاب حلقه ازدواج نیز می‌توانید حلقه‌های دست دوم را در نظر بگیرید، چرا که آنها به شما این امکان را می‌دهند که انگشترهای نگین‌دار با کیفیت بالا را با قیمت کمتری خریداری کنید.

( اگر قصد خرید حلقه طلا دارید و در انتخاب دچار مشکل شده اید اینجا کلیک کنید. )

2. تنوع بیشتر در انتخاب

خواه به دنبال انگشتری با مدل خاص باشید و یا به دنبال یک مدل بسیار ساده، یکی دیگر از مزایای خرید انگشتر دست دوم این است که انتخاب‌های بسیاری برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را از خرید مدل دلخواهتان مطمئن می‌کند.

3. اثرات زیست محیطی

عامل مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، این واقعیت است که انگشترهای طلا دست دوم از نظر اخلاقی یک پیام دارند و آن هم عدم وجود تأثیر منفی بر محیط زیست است. استخراج الماس، طلا و سایر فلزات گران‌بها نه تنها بر محیط زیست بلکه در برخی موارد بر حقوق انسان‌ها در مناطقی که استخراج می‌شوند، تأثیر مخربی دارد. با انتخاب انگشتر طلا دست دوم می‌توانید از بروز این امر جلوگیری کنید.

4. محصولات قدیمی یا عتیقه همیشه ترند هستند

اگرچه خرید مدل‌های روز همیشه برای همه جذاب‌تر است و با خرید آنها حس می‌کنند که با ترند روز طلا و جواهر همگام شدند، اما از حس و حال انگشترهای قدیمی و عتیقه غافل نشوید. فرض کنید انگشتری که می‌خرید 40 تا 50 سال قدمت دارد، چه حسی از آن به شما دست می‌دهد و از خرید آن چقدر خوشحال خواهید شد؟

5. سرمایه گذاری بسیار خوب برای آینده

یکی از عواملی که برای خریداران بسیار مهم است، قیمت طلای دست دوم است که نسبت به طلای نو یک تفاوتی دارد و آن هم کم شدن هزینه اجرت ساخت است. اگر قصد سرمایه گذاری در طلا را داشته باشید، می‌توانید روی خرید انگشتر دست دوم حساب کنید و مطمئن باشید که نسبت به طلای نو هزینه کمتری پرداخت می‌کنید و در نتیجه در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید.

اگر قصد خرید طلا به صورت اینترنتی دارید اینجا کلیک کنید

نحوه کارکرد و عیب‌یابی بخاری خودرو

 هرساله با رسیدن به فصل زمستان، خرابی یا عدم کارکرد صحیح بخاری خودرو یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که می‌تواند مالکین خودروها را به زحمت بیندازد. بخاری خودرو ممکن است به کل باد سرد بدهد، در مواردی به خوبی گرم نکند و گاهی هم حتی اصلا روشن نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه کارکرد و عیوب بخاری خودرو در ادامه این مقاله با استارپارتس نمایندگی فروش قطعات هیوندای و کیا همراه باشید

چرا بخاری خودرو باد گرم نمی‌دهد؟

در صورتیکه مشاهده کردید، بخاری خودرو به‌درستی کار نمی‌کند، سریعاً به آن رسیدگی کنید. جدا از سرد ماندن خودرو، فقدان سیستم گرمایش و بخارکردن شیشه‌ها، خرابی سیستم گرمایش و بخاری می‌تواند از مشکل بزرگتری خبر بدهد.

عیب‌های رایج بخاری خودرو

تنظیمات درجه حرارت درون کابین خودرو

تنظیم‌نبودن درجه‌ حرارت درون کابین خودرو، یکی از ساده‌ترین دلایلی است که باعث خرابی بخاری ماشین می‌شود. منظور از درجه حرارت درون کابین، همان درجه‌ای است که باید به ‌صورت دستی آن را از رنگ آبی به رنگ قرمز تغییر دهید. البته در برخی خودروهای جدید، این تنظیم درجه به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

تاثیر عملکرد ترموستات بر بخاری خودرو

از دیگر دلایل خرابی بخاری خودرو، درست‌کارنکردن ترموستات است. ترموستات وظیفه‌ تغییر مسیر آب موتور و خنک نگه‌داشتن آن را بر عهده دارد. وقتی دمای آب موتور بیش‌ازحد زیاد شود، ترموستات که قطعه‌ای مکانیکی است، باز می‌شود و آب را به گردش درمی‌آورد تا دمای آن را کنترل کند.

هوا گرفتن یا کاهش سطح مایع خنک کننده موتور

دلیل دیگری که ممکن است وجود داشته باشد، کم‌بودن سطح مایع گردشی در موتور است. اگر میزان آب موتور از حد مشخصی کم‌تر باشد، مقدار آبی که وارد رادیاتور می‌شود، به ‌قدری نیست که بتواند آن‌ را پر کند و باعث افزایش دمایش شود. این مسئله باعث میشود شبکه گرمایی بخاری نیز نتواند به درستی تبادل حرارتی داشته باشد و گرمای آب را به داخل کابین منتقل کند.

خرابی واترپمپ

در مواقعی مشاهده شده که بحاری خودرو هنگام حرکت و زمانی که دور موتور خودرو بالا است، به راحتی گرمای مورد نیاز را تامین می‌کند، اما با توقف خودرو و پایین آمدن دور مورتو، از شدت گرما کاسته شده و بخاری باد نسبتا سرد می‌دهد، این مشکل می‌تواند به دلیل ضعف در عملکرد واتر پمپ خودرو باشد که با کاهش دور موتور، به دلیل رسوب گرفتکی و یا خورده شدن پره‌ها، نمیتواند دبی لازم برای گردش مایع خنک کننده در سیستم را فراهم کند.

جهت کیب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید واتر پمپ آوانته اینجا کلیک کنید.

خرابی فن

هم‌چنین مشکل می‌تواند از خرابی فن یا دمنده‌ هوا به داخل کابین باشد. امکان دارد همه‌چیز به‌درستی کار کند اما قدرت هوای ورودی از طریق دریچه‌ها به اتاق کم باشد. در این حالت رادیاتور بخوبی گرم می‌شود، آب داغ موتور نیز وارد سیستم می‌شود، ولی در نهایت به دلیل عدم کارکرد فن، تهویه خودرو هیچ بادی تولید نمی‌کند. علت این اتفاق می‌تواند سوختن یکی از فیوزها و یا خراب شدن موتور فن بخاری باشد که باید توسط برقکار برای رفع این خرابی اقدام کنیم.

 

راهنمای خرید طلا و جواهر و بایدها و نبایدهای خرید طلا(بخش اول)

 نیاز به گفتن ندارد که یکی از هوشمندانه‌ترین سرمایه گذاری‌ها، خرید طلا و جواهر است و در اختیار داشتن راهنمای خرید طلا و جواهر این سرمایه گذاری را هوشمندانه‌تر می‌کند. طلا چیزی بیشتر از وسیله‌ای برای نشان دادن تجملات و کلاس است و نشان دهنده ثبات مالی در افراد است. در یک جمله می‌توانیم بگوییم که طلا، پول است. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما با باید و نباید ها در خرید طلا آشنا سازیم.

عیار طلای خود را بدانید

در هر آلیاژ طلا، 24 واحد وجود دارد که به آن "قیراط یا عیار" می‌گویند. هنگامی که شما طلای 24 عیار می‌خرید، این بدان معناست که شما طلای 100٪ خالص خریدید، که به اندازه مثقال مثقال آن پول نقد در جیب خود خواهید داشت.

به تناسب، اگر طلای 24 عیار 100٪ خالص باشد، طلای 10 عیار 41.7٪ آن طلای خالص است. بنابراین، قاعده کلی در مورد ارزش و خالص بودن طلا به این صورت است که: هرچه طلا خالص‌تر باشد، ارزش آن نیز بیشتر است.

هدف: در کجا استفاده می‌شود؟

طلای خالص بسیار نرم است و به راحتی آسیب می‌بیند. اگر قصد دارید هر روز آن را استفاده کنید، پس باید سراغ طلاهایی با عیار پایین بروید که شکننده نباشند. بهترین میزان عیار برای خرید طلا و جواهر حدود 10، 12 و 14 است. طلای عیار پایین ترکیبی از طلا 24 عیار و دیگر فلزات است که استحکام بیشتری دارد.

برای خرید انگشتر طلا و دستبندهایی که در معرض ساییدگی و ضربه قرار دارند، بهتر است سراغ طلای 10 و 12 عیار بروید.

همچنین هنگام خرید گردنبند طلا و گوشواره‌هایی که از ضربه و آسیب در امان نیستند نیز، طلای 18 عیار را مد نظر داشته باشید.

سازگاری: از خودتان بپرسید که "آیا این آلیاژ و طلایی برای من" خوب است یا خیر؟"

جدا از هدف هنگام خرید طلا و جواهر، مواردی دیگری نیز وجود دارد که از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند. این موارد همه جزئی از راهنمای خرید طلا و جواهر هستند.

جواهرات و طلا ممکن است حاوی فلزات دیگری نیز باشند. یکی از رایج‌ترین فلزات مخلوط شده در طلا، آلیاژ نیکل است. این آلیاژ، جواهرات و طلا را محکم‌تر می‌کند اما برای افرادی که حساسیت به نیکل دارند می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

اگر به نیکل حساسیت دارید، بهتر است سراغ طلا و جواهری بروید که میزان طلای آن نسبت به دیگر فلزات بیشتر باشد. طلای 18 عیار را به شما که به نیکل حساسیت دارید، توصیه می‌کنیم.

چرا سایر فلزات با طلا مخلوط می‌شوند؟

مطمئنا یکی از موارد مهمی که هنگام خرید طلا و خرید طلای دست دوم باید بدانید، آلیاژهایی که با طلا مخلوط می‌شوند. از آنجا که طلای خالص نرم است و خیلی نمی‌توان از آن به صورت روزمره استفاده کرد، آن را با فلزات دیگر مخلوط می‌کنند تا دوام آن بیشتر شود.

افزودن فلزات دیگر به این طلای خالص، همچنین به متالوژیست‌ها امکان تغییر رنگ طلا را می‌دهد. برای ساخت طلای سفید به آن پالادیوم یا نیکل افزوده می‌شود. با افزودن مس، رنگ طلا رزگلد می‌شود، در حالی که نقره به طلا رنگی با ته مایه سبز می‌دهد.( برای آشنایی بیشتر با طلای رزگلد به این صفحه مراجعه کنید.)

منبع

 

دسته موتور در خودرو

 دسته موتور مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ ترین تکیه‌گاه درون یک خودرو است. دسـته موتور‌ها در بالا و پایین و یا دو طرف یک موتور قرار می‌گیرند و چون پیشرانه را به شاسی ارتباط می‌دهند، از لرزش و تکان خوردن آن نیز جلوگیری می‌کنند.

یک خودرو  همان‌طور که از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است، از تکیه‌گاه‌های گوناگونی نیز بایستی برخوردار باشد. اتومبیل در واقع یک پازل از بخش‌های مختلف ثابت و متحرک است و هر کدام از این بخش‌ها، ‌روی دیگری سوار است. به همین خاطر باید تکیه‌گاه‌هایی در خودرو وجود داشته باشد که هم وزن آنها را تحمل کند و هم لرزش آنها را بگیرد.

در ادامه ایم مقاله با استار پارتس نمایندگی فروش لوازم یدکی کیا و هیوندای همراه باشید تا با انواع دسته موتور آشنا شوید.

انواع دسته موتور

دسـته موتورهای مکانیکی یا پلاستیکی

ساختار ساده‌ای دارند و البته ارزان‌تر نیز هستند و از یک قطعه لاستیکی ساده با قابلیت ارتجاعی تشکیل شده‌اند که بر اساس همین خاصیت، ضربات و تکانهای موتور و گیربکس را جذب می‌کنند.

دسـته موتور هیدرولیکی

شامل یک پایه فلزی فنری، یک قطعه پلاستیکی با خاصیت ارتجاعی و یک سیال هیدرولیک روغنی هستند. در این مدل، عمل دفع و جذب ضربه توسط همین سیال روغنی و دو لایه فنری که در هم قلاب شده‌اند، صورت می‌گیرد.

بیشتر بدانید: راهنمای تشخیص اصالت قطعات خودرو

دسـته موتور فنری

در این نوع دسته موتور، لایه پلاستیکی به کار رفته بین قسمت فلزی دسته موتور و موتور از جنس پلی‌ یوراتان است که نسبت به پلاستیک، طول عمر و دوام  بیشتری داشته و در برابر ارتعاشات نیز مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهد.

در نتیجه در خودروهایی با دسته موتور فلزی، به علت عدم انتقال ارتعاشات شدید به کابین خودرو، شاهد سواری نرم‌تری هستیم. این نوع دسـته موتور، بیشتر در خودروهایی که موتورهای بزرگ دارند، استفاده می شود.

دسـته موتور صلب یا فلزی

این نوع دسـته موتور، مختص خودرو های سبک و کوچک است و به علت نحوه اتصال آنها به شاسی، به این نام شناخته می‌شوند. دسـته موتور صلب، توسط اتصالات صلبی، پیچ یا جوش به شاسی متصل می‌شود.

نکته منفی این نوع دسـته موتور و نحوه اتصال آن، عدم جذب ارتعاشات موتور در دورهای بالا است که قطعاً سبب آسیب به موتور خودرو می‌شود.

دسـته موتور الکترونیکی

یکی از جدیدترین انواع دسته موتورهای روز دنیا، دسته موتورهای الکترونیکی هستند. عمل جذب ارتعاشات موتور توسط این دسته موتورها، با استفاده از یک کنترلر صورت میگیرد که با توجه به میزان ارتعاشات و دور موتور، ضربات وارده را دفع میکند. پیشرفتهترین نوع این دسته موتورها، عمل دفع ضربات را با تولید ارتعاشاتی در جهات مخالف ارتعاشات وارد شده به موتور انجام میدهد.

این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا بازار خرید اینترنتی داغ است ، بازار فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو نیز از این موضوع مستثنا نیست . اگر شما هم قصد خرید لوازم یدکی خودرو کیا و هیوندای خود به صورت اینترنتی دارید اینجا کلیک کنید.

خرید اینترنتی طلا چه مزایایی دارد؟

 امروزه شاهد این هستیم که دنیا خیلی سریع در مسیر دیجیتال و پیشرفته شدن قدم بر می‌دارد و روز به روز روش‌های سنتی جای خود را به روش‌های نوین می‌دهند. با توجه به این موضوع، خرید آنلاین در حال تبدیل شدن به یک روال عادی و روزمره برای بیشتر مردم جهان شده است و مزایای خرید طلا به صورت اینترنتی برای طلا دوستان، بسیار زیاد است.

مزایای خرید آنلاین طلا

با این توصیفاتی که کردیم، دیگر نمی‌توانید مزایای خرید آنلاین طلا را انکار کنید. اوضاع در دنیای خرید آنلاین طلا کاملا با دنیا خرید حضوری فرق دارد. کسی که به دنبال خرید طلا و جواهر به صورت آنلاین است، می‌تواند بدون استرس و نگرانی از نحوه رفت و آمد و هزینه‌های آن، سراغ وب‌سایت‌ها برود و بنا به بودجه و سلیقه خود یک محصول را برای خرید خود انتخاب کند. مطمئنا تمام وب‌سایت‌های فروش آنلاین طلا، به روز ترین مدل‌های طلا و جواهر را در وب‌سایت خود قرار می‌دهند و این همان موضوعی است که هنگام خرید حضوری طلا ممکن است از دست بدهید و به تمام مدل‌ها دسترسی نداشته باشید. به عنوان راهنمای خرید طلا و جواهر می‌دانید که، خرید طلا یکی از بزرگ‌ترین سرمایه گذاری هر شخص است و این سرمایه گذاری نیاز به فکر و اندیشه دارد. در خرید حضوری زمان برای فکر کردن کم است و این درست نقطه مقابل خرید آنلاین است.

خرید آنلاین طلا به صورت 24 ساعت در روز  در 7 روز هفته

برای خرید آنلاین طلا و جواهر می‌توانیم چندین مزیت مهم را بیان کنیم. یکی از بهترین مزایای خرید آنلاین طلا این است که شما می‌توانید هر زمان که می‌خواهید خرید طلا را انجام دهید - 24 ساعت شبانه روز، 7 روز در هفته.

دسترسی داشتن به طیف وسیعی از طلا و جواهر

علاوه بر این مزیت که در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به صورت آنلاین طلا بخرید، تجارت الکترونیکی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا استرس پیدا نکردن محصول مورد نظر خود را فراموش کنید. بله، درست است می‌توانید با خرید آنلاین طلا ار اینترنت، با طیف وسیعی از محصولات مواجه شوید و تمام آنها را مشاهده و مقایسه کنید و در نهایت محصول دلخواه خود را خریداری کنید. در واقع، پیدا کردن محصولات منحصر به فرد در وب سایت‌های خاص که مشتریان بسیار دارند، بسیار آسان است

ضمانت بازگشت و مادام العمر روی محصولات در خرید آنلاین

شاید بارها و بارها شنیده باشید که طلا و جواهر دوست و عشق خانم‌ها و دخترها است. سنگ های قیمتی، نگین‌ها همیشه بر روی جواهرات خودنمایی می‌کنند و این خودنمایی را هر خانمی دوست دارد. جواهراتی که الماس و سنگ های قیمتی دارند، هرگز ارزش خود را از دست نمی‌دهند و می‌توانند یک سرمایه گذاری عالی باشند. ارزش الماس لزوماً بخاطر سبک انگشتر طلا یا گوشواره طلا  یا سرویس طلای عروس نیست، بلکه برش و تراشکاری و همچنین شفافیت باعث بالا رفتن ارزش و قیمت آن می‌شود. همچنین می‌توان گفت که این سنگ قیمتی هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و همیشه مد است.

اگر پس مطالعه این مقاله و آشنایی با مزایای خرید طلا اینترنتی تصمیم به خرید اینترنتی طلا گزفتین اینجا کلیک کنید.

بوش طبق در خودرو چه کاربردی دارد ؟

 ما تصمیم داریم به نقش بوش طبق در سیستم ترمز و سیستم تعلیق خودرو بپردازیم. اما بهتر است در ابتدا کمی با سیستم تعلیق خودرو آشنا شویم.پس در ادامه این مقاله با استار پارتس نمایندگی فروش قطعات کیا و هیوندای همراه باشید.

آشنایی با سیستم تعلیق خودرو

سیستم تعلیق یا همان سیستم فنربندی خودرو شامل قطعات و مواردی همچون چرخ‌های خودرو، کمک فنرها و فنرها و ستون‌های نگهدارنده اتومبیل می‌باشد.

وظیفه این سیستم به طور کلی این است که ارتباط بین خودرو و جاده را به طور مناسب و بهینه حفظ و کنترل نماید.

بوش طبق و سیبک در سیستم تعلیق خودرو

بوش طبق و سیبک در سیستم تعلیق خودرو نیاز است تا از اتصالات بسیار محکم و مقاوم استفاده شود، زیرا این سیستم به طور مستقیم با ضربات وارده از جانب مسیر حرکت سر و کار دارد.

گاهی در یک سیستم تعلیق نیاز است که یک اتصال، علاوه بر استحکام کافی امکان حرکت چرخشی را نیز داشته باشد. برای این منظور از اتصالی بنام سیبک (گوی و کاسه) استفاده می‌شود

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید ترموستات کیا

بوش چیست؟

در قسمت‌های مختلفی از خودرو نام بوش را خواهید شنید. بوشها در جاهای مختلف خودرو وظایف مختلفی را برعهده دارند و انواع مختلفی نیز هستند.

برای مثال نوعی بوش در سیلندر استفاده میشود که با بوش موجود در سیستم تعلیق خودرو که به نام بوش طبق نیز شناخته می‌شود، هم از لحاظ کارکردی هم از لحاظ ظاهر فنی متفاوت می‌باشد. و یا بوش اکسل خودرو که در قسمت عقبی خودرو وظیفه‌ای مشابه بوش طبق دارد.

بوش طبق

بوش در سیستم تعلیق خودرو که با نام بوش طبق نیز شناخته می‌شود قطعه‌ای است مانند سیبک که برای اتصال قطعات مختلف این سیستم استفاده خواهد شد ولی تفاوت عمده بین سیبک و بوش در اینجاست که سیبک در جهت‌های مختلف قادر به حرکت بوده ولی بوش فقط می‌تواند در یک جهت حرکت کند.

هدف اصلی از استفاده از بوش‌ها به عنوان نویزگیر برای حذف سر و صدا در حین حرکت و حذف لرزش‌ها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو به جهت خاصیت لاستیکی این قطعه می‌باشد. یکی از عوامل نشان دهنده‌ی خرابی بوش‌ها ایجاد سر و صدا و لرزش است که نشان می‌دهد بوش طبق به درستی وظیفه خود را انجام نمی‌دهد.

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا بازار خرید فروش های اینترنتی به شدت رونق گرفته ، اگر شما برای خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو خود به فکر خرید اینترنتی می شباسید اینجا کلیک کنید.

صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->