برای تمیز کردن گردنبند طلا چه باید کرد؟

 راهنمای تمیز کردن گردنبند طلا را باید جدی بگیریم. چه کسی زرق و برق طلا را دوست ندارد؟ همان طور که عاشق طلا و جواهرات هستیم، درخشش آنها هم برای ما اهمیت دارد. در واقع یکی از عوامل شیفتگی ما نسبت به زیورآلات طلا، درخشندگی آنها است که در تصمیم ما برای انتخاب و خرید طلا  نیز تأثیر مستقیم می‌گذارد. در این مقاله با فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا همراه باشید تا با ترفند های تمیز کردن گردنبند طلا آشنا شوید.

تمیز کردن گردنبند باعث می‌شود که همیشه درخشش فوق العاده و جذابیت خود را حفظ کند. کثیفی بیش از حد و گرد و غبار روی گردنبند، آن را مستعد شکسته شدن خواهد کرد. اگر روی گردنبند شما یک سنگ قیمتی یا نیمه قیمتی جا خوش کرده و احساس می‌کنید که از زیبایی آن سنگ کاسته شده و جلوه‌ی خود را از دست داده، بدون شک زیر یا روی سنگ خاک و چربی جمع شده است. پس از این که گردنبند خود را تمیز کردید، این سنگ ها نیز درخشان‌تر به نظر خواهند آمد.

بسته به جنس گردنبند، دستورالمل ویژه‌ای لازم است. علاوه بر این به طلا و جواهرات خود مانند لباس فکر کنید؛ هیچ دو قطعه‌ی طلا کاملا یکسان نیستند و هر کدام از جواهرات با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های تمیز کردن منحصر به فرد همراه هستند.

اگر گردنبند شما ساده است و هیچ سنگی روی آن نیست، به آسانی می‌توانید آن را در خانه تمیز کنید. تنها کافی است که در یک کاسه آب گرم چند قطره مایع ظرفشویی ملایم بریزید و با انگشتان خود گردنبند را مالش دهید.

چنانچه گردنبند شما بیش از اندازه کثیف است، می‌توانید به مدت پانزده الی بیست دقیقه آن را در آب بخیسانید.

اگر زنجیر گردنبند ضخیم بود، می‌توانید از یک مسواک یا  برس نرم استفاده کنید. مراقب باشید که برس کاملا نرم باشد تا گردنبند شما خراشیده نشود.

سپس زنجیر را به طور کامل با آب سرد بشویید که مایع باقی مانده از زنجیر جدا شود.

در نهایت گردنبند را با پارچه‌ای نرم خشک کنید. برای این کار از حوله‌ای که دارای چسبندگی زیاد است، استفاده نکنید؛ چون ذرات و پرزهای حوله داخل زنجیر می‌شود. بهترین گزینه، دستمال یا حوله میکروفایبر است. این روش باعث صیقل دادن و درخشش جواهرات خواهد شد.

 

تکنولوژی داخل کابین ماشین هیوندایی جنسیس

 تکنولوژی های به کار رفته روی فرمان ماشین کاربردی و خوب هستند و روی فرمان را هم خیلی شلوغ نکرده اند. تعویض آهنگ، تنظیم رادیو و تنظیم و انتخاب فولدر MP3 و دکمه بالا و پایین آوردن صدا، همگی روی فرمان تعبیه شده اند. فرمان مستحکمی که حس خوبی به دستان شما می بخشد.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای جنسیس و کوپه

نمایشگر مونوکروم LCD به کار رفته در بالای دکمه های مربوط به سیستم صوتی این ماشین، در جای خوبی تعبیه شده و راننده می تواند به راحتی به صفحه نمایشگر نگاه بیاندازد. سیستم راهنما در این مدل تعبیه نشده است ولی این سیستم در Genesis  سدان موجود است. یک جک USB و iPod روی تمامی Genesis های کوپه نصب شده است.

ولی رابط گرافیکی برای یافتن و Play کردن آهنگ ها خیلی خوب طراحی نشده است. ضمنا در صورتی که در انتخاب آهنگ مورد نظر کمی تاخیر کنید، LCD سریعا به مسیر اولیه باز می گردد و باید مجددا مسیر یافتن آهنگ را طی کنید.

برای سیستم صوتی این ماشین 10 اسپیکر تعبیه شده است. Door tweeter،  Subwoofer و کانال مرکزی مربوط به سیستم صوتی این ماشین، صدای بی نظیری را تولید می کند که تمام صدا ها و زیر صدا هایی که در آهنگ ها نشنیده اید را با این سیستم صوتی کاملا می شنوید.

سیستم Bluetooth  ماشین هم استاندارد بوده و کاملا خوب عمل می کند و ما برای اتصال iphone  به سیستم بلوتوث ماشین، هیچ مشکلی نداشتیم.

قطعات هیوندای جنسیس را از کجا بخریم؟ شما می توانید برای خرید قطعات هیوندای جنسیس و هم چنین تمامی قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید. و تنها با چند کلیک محصول مورد نطر خود را خریداری نمایید.

طلای سفید چگونه ساخته می‌شود؟

 شاید برایتان جالب باشد بدانید که طلای سفید در واقع از طلای زرد رنگ و ترکیب دیگر فلزات ساخته می‌شود. البته با اینکه فلزات مختلفی به طلای زرد اضافه می‌شود تا رنگ آن سفید شود، اما آلیاژ نهایی همچنان سایه‌ای از طلای زرد را در خود دارد و سفید و یکدست نمی‌شود.

به همین خاطر است که طلاهای سفید را با یک لایه رودیوم می‌پوشانند تا کاملا سفید شود.

با اینکه رودیوم سبب خوشرنگ شدن طلای سفید می‌شود اما از آنجا که فقط یک لایه باریک از آن روی مصنوعات طلا کشیده می‌شود، به مرور زمان ساییده شده و از بین می‌رود. به همین خاطر مشتری باید پس از چندین ماه یا پس از چند سال دوباره طلای خود را نزد متخصص ببرد تا پوشش رودیوم آن را دوباره تمدید کند.

ضمنا باید یادآور شویم که درست است که دوست دارید طلا درخشان بماند اما با فواصل زمانی کم طلای سفید را پولیش نکنید زیرا این کار باعث از بین رفتن روکش طلا می‌شود.

فرق طلای سفید و پلاتین چیست؟

پلاتین یکی از بادوام‌ترین فلزات برای ساخت زیورآلات ‌قیمتی بشمار می‌رود. این فلز خیلی دیر خراش بر می‌دارد، برخلاف طلا در طول زمان دچار خوردگی و فرسایش نمی‌شود و به ندرت می‌شکند. برای این ویژگی‌ها، قیمت بالایی هم دارد.

طلای سفید نیز دوام و پایداری خوبی دارد. اما استحکام آن به عیار طلا( طلای 24 عیار یا طلای 18 عیار )  بستگی دارد – هر چه عیارش پایین‌تر باشد به این خاطر که طلای کمتری در خود دارد – دوام بیشتری خواهد داشت.

قصد خرید طلا دارید ؟

اگر قصد خرید طلای سفید ، زرد  یا رزگلد دارید می توانید به فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا مراجعه کنید و ضمن انتخاب بهترین محصول از این فروشگاه از قیمت طلا در آن روز نیز اطلاع پیدا کنید.

معرفی کلی هیوندای جنسیس کوپه

 هیوندا از برندهای محبوب و پرکار در ایران است و اگر هزینه لازم برای خرید ماشینهای این برند را داشته باشید، حتما آن را در لیست خرید خود قرار خواهید داد. چرا که از نظر کیفیت و گارانتی بین سایر برندها، حرفی برای گفتن دارد. از مدل های محبوب و جدید این برند می توان Genesis را نام برد. مدل کوپه Genesis بیشتر مورد پسند جوان تر هاست و با ظاهر نه چندان خشن خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه (به درخواست یکی از کاربران) به بررسی این مدل می پردازیم

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای جنسیس و کوپه

یمت ماشین هیوندا جنسیس 2010 Full Option با موتور 3.8 لیتری و هزینه حمل تا مقصد معادل 30,750$ دلار است(البته باید بدانید که هزینه ماشین در ایران حدود 2 تا 3 برابر قیمت تمام شده ای است که ما با واحد پول دلار در سایت ذکر می کنیم). در صورتی که تمایل دارید کابل iPod نیز داشته باشید، باید 30$ دلار اضافه پرداخت کنید.

ما به این ماشین نمرات خوبی از نظر عملکرد می دهیم. کنترل ماشین بسیار خوب است و شما مطمئن هستید که به کنترل ماشین تسلط کافی دارید. موتور درحالیکه قدرت خوبی دارد، از نظر اقتصادی نیز خوب عمل کرده و در سرعت های پایین مصرف را تا میزان ممکن کاهش می دهد. در داخل ماشین، سیستم اتصال به iPod و سیستم صوتی بسیار عالی عمل می کنند. سیستم بلوتوث هم خوب است ولی Navigation یا مسیریاب یا راهنمای خوبی برای ماشین تعبیه نشده است. طراحی داخلی ماشین، به اندازه طراحی خارجی ماشین جذاب نیست. قیمت ماشین در مقایسه با کارایی آن مناسب است.

نکات مثبت:

خوش دست و کنترل خوب ، موتور خوب، قیمت مناسب و ظاهر خوب، سیستم صوتی عالی

نکات منفی:

هنوز navigation  یا راه نمای خوبی برای این مدل تعبیه نشده است، کار کردن با رابط گرافیکی iPod کمی گیج کننده است

قطعات هیوندای جنسیس کوپه را از کجا تهییه کنیم؟ شما می توانید برای خرید قطعات هیوندای جنسیس کوپه و هم چنین تمامی قطعات خودرو های هیوندای و کیا به فروشگاه مجازی لوزام یدکی خودرو استار پارتس مراجعه کنید.

آشنایی با چند اویز شیک برای گردنبند طلا

 آویز گردنبند

آویز گردنبند طلا یک روش سرگرم‌کننده، جذاب و البته بسیار راحت برای تغییر سبک ظاهری شما به شمار می‌رود. در این مطلب ، می‌خواهیم شما را با اطلاعات ضروری در مورد آویزهای گردنی و علت استفاده از آنها آشنا کنیم.

آویز قطره اشک

اگر به دنبال یک آویز گردنبند ساده هستید که درخشش سنگ داخل آن را به نمایش بگذارید، آویزهای اشک انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

آویزهای قطره‌ای یا اشکی، همان طور که از نامشان آن پیداست، قالبی شبیه به اشک دارند که یک سنگ برجسته در مرکز آن به نمایش گذاشته شده است. سنگ داخل آویز روح و زیبایی کامل تمام قطعه آویز را متجلی می‌شود و این سنگ در واقع به منزله نقطه کانونی، چشم بسیاری از حاضران در جمع را به سمت خود جلب می‌کند.

آویز خمسه

اگر در کشورهای خاورمیانه مثل ایران زندگی می‌کنید یا مدام به دیگر کشورهای این منطقه سفر می‌کنید، متوجه خواهید شد که بخش قابل توجهی از آویزها در زیورآلات و جواهرات به شکل خمسه هستند. از آویز خمسه یا “دست خدا” به عنوان نماد خوشبختی و سلامتی برای کسانی که آن را می‌پوشند استفاده می‌شود.

مهم نیست که چه مارک یا سبکی از آویز خمسه را خریداری می‌کنید، همه آویزهای خمسه ظاهری شبیه به هم دارند. تفاوت انواع آویزهای خمسه تنها در موادی است که آویز با آن ساخته شده و سنگی که در بالای آنها برجسته شده است.

آویز صلیب

صلیب یکی از محبوب‌ترین سبک‌های آویز گردنبند در جهان محسوب می‌شود و شما قطعا با خرید یک آویز صلیب جدید برای مجموعه خود در اشتباه نمی‌افتید. در حقیقت، بسیاری بر این باورند که مجموعه جواهرات و زیورآلات شما، تا زمانی که حداقل یک صلیب در آن ندرخشد، مجموعه کاملی نخواهد بود.

با این حال، گزینه‌ها برای آویز صلیب در اینجا متوقف نمی‌شوند. مسیرهای مختلف زیادی وجود دارد که می‌توانید برای یافتن آویز صلیب مناسب در پیش بگیرید. شما می‌توانید صلیبی بخرید که وسط آن شیشه رومی باشد یا یک صلیب نگین‌دار با کریستال‌های درخشان  روی آن یا حتی صلیبی که ترکیبی از طلا و نقره باشد.

قصد خرید طلا دارید ؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا 18 عیار و هم چنین خرید طلا کم اجرت به سایت فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا مراجعه کنید.

هیوندای یا کیا ؟

 کارایی کدام خودرو بهتر است؟ از لحاظ عملکرد چطور؟

با کمی تحقیق و مطالعه میتوان متوجه شد که کیا اسینگر نماینده تمام و کمال برند ماشین سازی کیا از لحاظ کارایی است. این ماشین از لحاظ فنی امتیازات بالایی دریافت کرده که نشان از کارایی بینظیر آن دارد. با این حال اگر نیم نگاهی به کیفیت و عملکرد خودروهای هیوندای بیندازید. متوجه می‌شوید که هم از لحاظ کارایی هم از لحاظ عملکرد، هیوندای یک سرو گردن از کیا بالاتر قرار دارد.

برای مطالعه بیشتر :

راهنمای خرید اویل پمپ هیوندای و کیا

کدام خودرو در طراحی داخلی گوی سبقت را ربوده؟

این بخش یکی از چالش برانگیز ترین قسمت مقایشه خواهد بود. راننده ها دیدگاه ها و علایق خاص خود را دارند و به طور کلی نمیتوان گفت که کدام برند در زمینه طراحی داخلی از دیگری سرتر است. با این وجود صاحبان نظر در خصوص طراحی خودرو، برند کیا را بسیار سرتر از طرف مقابل میدانند.

نمونه هایی از شیک ترین و بهترین طراحی های داخلی خودرو در کیا اپتیما هیبریدی و علی‌الخصوص در ماشین کیا سول مدل سال 2019 دیده میشود. هر کدام از این ماشین ها توانسه اند نمره قابل قبول 8.7 را از صاحب نظران دریافت کنند.

بررسی از لحاظ قیمت

ماشین های پایه در هر دو نوع برند هم کشور، تقریبا در مقایسه با رقبای خارجی آن ها بسیار مناسب تر است. از لحاظ قیمت، بیشتر ماشین های هر دوم برند در یک سطح است. با توجه به اینکه عمده تمرکز هر دو برند پاسخگویی به بازارهای پر مخاطب آسیایی است، از لحاظ قیمت میتوان خودروهای آن ها را در یک محدوده قابل قبول و مشتری پسند در نظرگرفت.

کدام خودروها امنیت سرنشینان خود را بیشتر تامین میکنند؟

مهمترین ملاک انتخاب هر خودرویی در واقع تامین امنیت سرنشینان است. خودروهای کیا در این زمینه بسیار موفق تر از هیوندای عمل کرده اند. در تمامی تست های امنیت سرنشین این خودررو کیا است از بیشتر رقبای خود سرتر است

در مجموع کدام بهترند؟

فکر نمیکنم نیازی به این قسمت باشد چون بیشتر مسابقه را کیا از هیوندای برد. با این وجود باید بگوییم که در نهایت سلیقه شخصی افراد باز هم یکی از ملاک های انتخاب خواهد بود. هرچند که حرف نهایی درباره مقایسه ها را آمار و ارقام می‌زنند. تمام نمره هایی که به خودروها و ماشین ها داده شده کیفیت و ویژگی های برندهای مختلف را تعیین میکند.

قطعات هیوندای و کیا را از کجا بخریم؟

شما می توانید برای خرید تمامی قطعات هیوندای و کیا به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

گردنبند مناسب لباس عروس

 وقتی به دنبال خرید لباس و تدارکات عروسی هستید بهتر است خرید گردنبند مناسب لباس عروس را هم مدنظر داشته باشید. همانطور که می‌دانید جواهرات به کامل شدن استایل شما کمک زیادی می‌کنند. این مساله در مورد لباس عروسی هم مصداق دارد و می‌توانند باعث زیباتر دیده شدن تیپ نهایی شما بشود.

بهترین گردنبند برای روز عروسی گردنبندی  است که لباس شما را کامل کند و متناسب با شخصیت خاص شما باشد. در اینجا به نکاتی برای تهیه گردنبند مناسب لباس عروسی اشاره کرده‌ایم. با گالری پرسته همراه باشید.

انتخاب فلز مناسب برای گردنبند لباس عروسی

برای خرید جواهرات عروسی، اولین قدم، انتخاب نوع فلز است. برای اینکه همه‌ی جواهرات شما در کنار هم ترکیب شیک و فریبنده‌ای ایجاد کند بهتر است که همه جواهرات از فلزهای واحد انتخاب شوند؛ یا این فلزات با هم هارمونی داشته باشند.

تکمیل سبک لباس خود

وقتی در تکاپو خرید عروسی هستید سعی کنید به استایل کلی خود توجه کنید. مثلا به سراغ گردنبندهایی بروید که با نوع لباس و یقه آن همخوانی داشته باشد. در انتخاب لباس و جواهرات یادتان باشد که شما می‌خواهید آن دو یکدیگر را کامل کنند و شما را خوش استایل کنند، نه اینکه به فکر سلیقه دیگران باشید.

توجه به انواع یقه‌ها برای انتخاب گردنبند مناسب لباس عروس

همانطور که همه ما می‌دانیم شکل یقه لباس عروس در انتخاب مدل گردنبند نقش بسزایی دارد. در واقع مدل یقه لباس است که نوع و اندازه گردنبند را تعیین میکند.

همچنین علاوه بر اطراف یقه بهتر است که به مدل قسمت جلوی سینه لباس عروس هم دقت کنید. چون اگر این قسمت از لباس منجوق و طرح زیادی داشته باشد برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد، یک گردنبند ساده را انتخاب کنید. اما اگر لباس شما بسیار ساده و کلاسیک است با انتخاب گردنبندهای بزرگتر و زرق و برقدار به آن روح و جلوه ببخشید. در اینجا به چند مدل یقه و گردنبند متناسب با آن اشاره کرده‌ایم:

هماهنگی جواهرات با یکدیگر

هنگامی که قصد دارید چندین اکسسوری را با هم بپوشید دقت کنید که ترکیب آنها با هم و همچنین لباس شما سازگاری دارند. درواقع باید سبک، مدل سنگها، رنگ و فلزات جواهرات با یکدیگر یکسان باشند. این حرف به این معنی نیست که تمام آنها کاملا شبیه به یکدیگر باشند، بلکه یک نقطه مشترک آنها را با همدیگر پیوند دهد تا شیک به نظر برسند

قصد خرید طلا دارید ؟

شما می توانید رای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا  کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

امکانات رفاهی و فضای داخلی هیوندایی سوناتا

 تعبیه تجهیزات و امکانات رفاهی استاندارد

امکانات رفاهی در ماشین های مدرن و جدید، باعث شده که شمار زیادی از خریداران رو به آن ها بیاورند. بیشتر خودروهایی که مبدا آن ها کره است، بخاطر وجود امکانات و تجهیزات رفاهی مشهور هستند. با توجه به اینکه هیوندای سوناتا 2018 در تیپ ها و مدل های متلفی به بازارهای جهانی عرضه میشود، امکانات متنوعی در هر تیپ آن تعبیه شده است.

نسخه SE سوناتا به عنوان نسخه پایه این خودرو در نظر گرفته میشود. که نسبت به تیپ های دیگر نسبتا ارزانتر است. در ساده ترین تیپ سوناتا، تجهیزات و ابزارهایی مثل پخش کننده اپل و سیستم اندرویداتو وجود دارند. این سیستم ها به راحتی باعث اتصال گوشی های هوشمند با هر دو سیستم عامل IOS و اندروید میشود.

نصب یک نمایشگر کوچک با قابلیت دریافت تاچ و لمس نیز، از آپشن های نسبتا مهیچ و دیدنی در این نسخه است. برخی دیگر از تجهیزات هیوندای سوناتا 2018 عبارتند از:

  • ورود به ماشین بدون کلید و سوئیچ
  • نصب یک سیستم صوتی نسبتا قوی شامل 6 عدد بلندگو با کیفیت بالا
  • قابلیت تاشوندگی صندلی های عقب
  • سیستم ناوبری و هوشمند ماهواره ای

برای مطالعه بیشتر : واتر پمپ اوانته

فضای داخلی راحت و جادار

این شرکت مشهور علاوه بر اینکه برای ظاهر ماشین سنگ تمام گذاشته، سعی کرده داخل آن را به بهترین شکل ممکن برای سرنشینان طراحی کند. متریال مورد استفاده برای بخش داخلی این خودرو یک نوع پلاستیک بسیار نرم و البته با کیفیت بالا است.

تعداد کلیدها و دکمه ها، شاید کمی شما را در نگاه اول گیج کند. اما هر کدام از این کلیدها حاوی یک آپشن رفاهی خاص است. راننده و سرنشیان از لحاظ سرگرم شدن دغدغه ای نخواهند داشت، زیرا برای سرگرمی آن ها برخی آپشن جالب طراحی شده است.

قطعات هیوندایی سوناتا را از کجا بخری؟

شما میتوانید برای خرید تمامی قطعات هیوندای سوناتا و هم چنین خرید تمام قطعات هیوندای و کیا به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

آیا طلای ارزان ارزش خریدن دارد ؟

 طلای ارزان نخرید

طلای ارزانبه هیچ عنوان ارزش خرید و سرمایه‌گذاری ندارد. چرا؟ در زیر 4 دلیل برایتان نوشته‌ایم که ثابت می‌کند یا نباید طلا بخرید یا جنس خوب و با کیفیت بخرید.

طلا ارزان ممکن است تقلبی (فیک) باشد

طلا و جواهراتی که با قیمت‌های غیرواقعی و خیلی ارزان عرضه می‌شوند احتمالا فیک هستند. حالا اگر خود طلا هم جنسش واقعی باشد، ممکن است جواهری که به عنوان سنگ اصل به شما فروخته می‌شود، فیک و مصنوعی باشد. حتما می‌دانید که تشخیص سنگ‌های قیمتی اصل از بدل آنها خیلی هم آسان نیست و به تخصص نیاز دارد. همین باعث می‌شود تا برخی فروشنده‌های نامعتبر و جعلی به اسم جواهر اصل آن را با قیمت پایین به شما بفروشند و خیلی دیر متوجه شوید که سرتان کلاه رفته است.

طلای ارزان خیلی سریع و راحت می‌شکند

به طلایی که خیلی ارزان است و قیمت وسوسه‌انگیزی دارد باید شک کنید. زیورآلات این‌چنینی یا خالص نیستند و روکش طلا دارند یا اگر واقعا از جنس طلا باشند، احتمالا خیلی نازک و شکننده‌اند. سنگ‌های قیمتی کار شده روی جواهرات ارزان‌قیمت هم همیشه از نوع اتمی و غیر اصل است.

طلا وقتی عیار پایینی دارد، قیمت آن هم کم است. اما اگر مثلا یک قطعه طلای ۱۸ عیار را با قیمت طلای ۱۰ یا ۱۴ عیار به شما می‌فروشند پیشنهاد ما این است که آن را نخرید. مگر اینکه فروشگاه عرضه‌کننده واقعا معتبر و شناخته شده باشد.

طلای ارزان می‌توانید آلرژی‌زا باشد

از دیگر مشکلاتی که خرید طلای ارزان دارد، حساسیت‌زا بودن آنهاست. ممکن است پس از استفاده از این طلا و جواهرات دچار خارش، قرمزی یا دانه زدن پوست بشوید. اینها نشانه‌ی حساسیت هستند. دلیلش هم وجود فلز نیکل در این‌گونه طلاهاست.

طلا و جواهر ارزان به مرور زمان درخشندگی و جلای خود را از دست می‌دهند

جواهرت ارزان شاید در روزهای اول جذاب و درخشان به نظر برسند، اما با گذشت مدت زمان کوتاهی کدر می‌شوند و جلای خود را از دست می‌دهند.  شما حتی نمی‌توانید آنها را پولیش کنید زیرا حتی اگر این کار را بکنید هم باز درخشش این طلاها برنمی‌گردد.

معرفی کلی خودروی سانتافه

 ماشین سانتافه که در انگلیسی به Hyundai Santa Fe شهرت دارد یکی از محصولات خوب هیوندای است. ایده اولیه این خودرو در اصل برای همتراز شدن هیوندای با خودروهایی مانند مزدا Tribute، فورد Escape و پونتیاک Aztek بود. هیوندای برای رقابت با این خودروها در سطح جهانی یک نمونه موفق تحت عنوان سانتافه را سال 2001 راهی بازار جهانی کرد. نام این خودرو از نام یکی از شهرهای نیومکزیکو به نام سانتافه انتخاب شده است. این خودرو از محبوب ترین ماشین های خانواده در آمریکا و جهان است.

تاکنون 4 نسل از این خودرو به بازارهای خودرو راه یافته است که نسل دوم آن تازه از سال 2007 وارد ایران شد. در حال حاظر جدیدترین مدل این ماشین 2020 است. برای کسب اطلاعات درباره لوازم یدکی هیوندای سانتافه 2020 ادامه مقاله را بخوانید.

 معرفی جدیدترین مدل خودرو + لوازم یدکی هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه جدید جزء بهترین خودروهای شاسی بلند در جهان است. مدل 2020 این ماشین دارای فضای داخلی راحت ، ویژگی های فنی فراوان ، صرفه جویی در سوخت مناسب و همچنین سواری متعادل است. در بخش های بعدی با ویژگی های این خودرو و در خصخصویات خاص لوازم یدکی هیوندای سانتافه آشنا میشوید.

مشخصات کلی خودرو

تعداد صندلی         5

میزان مصرف سوخت         20-22 داخل شهر و 26-29 جاده

اسب بخار            235-185

مزایا

  • رانندگی راحت
  • مصرف سوخت پایین
  • متریال داخلی با کیفیت
  • ویژگی های فنی زیاد با کاربری آسان

معایب سانتافه 2020

  • موتور پایه زیر دست
  • رقیبها نسبتا بهتر عمل کرده اند
  • فضای کمتری نسبت به رقبا دارد

ویژگی های جدید لوازم یدکی هیوندای سانتافه 2020

  • استاندارد سازی آلارم ها
  • در دسترس بودن نمایشگر نقاط کوذ
  • مدل های SEL Plus ، Ultimate و XL متوقف شده اند
  • کشویی صندلی های ردیف دوم برداشته شد

اکنون ویژگی های استاندارد کمتری دارند

لوازم یدکی هیوندای سانتافه را از کجا خریداری کنم؟

اگر خودرو شما سانتافه است (مدل 2007 تا 2020) به خصوص اگر مدل آن پایینتر است حتما نیازمند قطعات و لوازم یدکی ‌اش خواهید بود. اگر مایلید تا لوازم یدکی هیوندای استوک را خریداری کنید روی فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو  استارپارتس حساب ویژه باز کنید

صفحه قبل 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->