هیوندای ونیو 2020 خودرویی اعجاب انگیز

 هیوندای از کراس اور کوچک ونیو 2020 در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد که احتمالاً قیمتی حدود ۱۸ هزار دلار خواهد داشت.

هیوندای ونیو 2020 به عنوان کوچک ترین کراس اور ساخت هیوندای برای بازار ایالات متحده درنمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک رونمایی شد.

هیوندای ونیو 2020 طی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ در بازار ایالات متحده آمریکا فروخته می شود اما هنوز جزئیات زیادی از قیمت آن در دسترس نیست.

ابعاد هیوندای ونیو 2020

هیوندای ونیو 2020 ۱۳ سانتی متر طول کمتر، ۳/۰۵ سانتی متر عرض کمتر، ۸/۱۳ سانتی متر فاصله محوری کمتر و ۱/۵۲ سانتی متر ارتفاع بلندتری نسبت به هیوندای کنا دارد. در داخل نیز کاهش اندازه ادامه پیدا می کند و حجم کل فضای داخل کابین حدود ۷۶ لیتر نسبت به کنا کمتر است.

هیوندای ونیو 2020 برای بازار ایالات متحده از پیشرانه ۱.۶ لیتری با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا CVT بهره می برد. خودروساز کره جنوبی هنوز مشخصات فنی بیشتری از این سیستم محرکه ارائه نمی دهد، اما تخمین زده می شود که مصرف سوخت آن ۷.۱۲ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر باشد.

به رغم اندازه کوچکتر، ونیو ظاهر خشن تری نسبت به کنا دارد. خریداران می توانند رنگ های سفید سرامیکی، سیاه نوار، نقره ای استلر، خاکستری کهکشانی، قرمز مخملی، آبی سیر، سبز و کتانی را انتخاب کنند. کراس اور هیوندای ونیو همچنین با طرح رنگ دوتایی از جمله سایه های متضاد برای سقف، آینه ها و تزئینات داخلی در دسترس است.

بیشتر بدانیم :

هیوندای النترا

امکانات فوق پیشرفته هیوندای ونیو 2020

در داخل کابین، هیوندای ونیو 2020 دارای صفحه نمایش ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی و نمایشگر ۳.۵ اینچی برای داشبورد دیجیتال است.

اگر خریداران رنگ بیرونی کتانی (Denim) را سفارش دهند، در این صورت داخل کابین با ترکیبی از کتان و پارچه چرم نما ساخته می شود. از جمله فناوری های ایمنی هیوندای ونیو می توان به هشدار برخورد از جلو(سیستم جلوگیری از تصادف ) ، نگه داری در خط حرکت(کمک کننده حفظ لاین مسیر دارد )، هشدار نقطه کور دید راننده، هشیاری راننده و هشدار دنده عقب اشاره کرد.

از کجا قطعات هیوندای را خریداری کنیم ؟

اگر صاحب یکی از خودرو های کمپانی هیوندای هستید حتما در بازر امروز برای خرید قطعات هیوندای دچار مشکل شده اید ،  فروشگاه اینترنتی لوازم یک خودرو استارپارتس تمامی این مشکلات را حل کرده و این امکان را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

راهنمای ست کردن جواهرات رزگلد ؛ رنگی به لطافت عشق

 این مقاله از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا را بخوانید تا شما برای ست کردن طلای رزگلد راهنمایی کنیم.

یکی از زیباترین رنگ‌های طلا، رزگلد است. صورتی ملایم و شیکی که می‌توان آن را با هر تیپ لباسی و هر رنگی ست کرد. این رنگ از طلا همچنین با پوست‌های مختلف از روشن تا تیره تناسب کامل دارد و جلوه آن ملایم‌تر از طلای زرد یا طلای سفید است.

به طور کلی برای شیک‌تر به نظر رسیدن خوب است گاهی از طلای رزگلد استفاده کنید. این رنگ طلا از ترکیب طلای خالص و فلز مس به دست می‌آید. هر چه مقدار مس موجود در جواهر بیشتر باشد، قرمزی رزگلد بیشتر خواهد بود و برعکس.

خرید طلا رزگلد در صنعت طلا و جواهرسازی باعث درخشش بیشتر محصول می‌شود. این رنگ بسیار زنانه و لطیف است و هارمونی زیادی با تیپ‌های مختلف دارد.

۱- رزگلد برای پوست‌های روشن و رنگ‌پریده گزینه بسیار مناسبی است زیرا قرمزی موجود در آن، گرمای زیبایی در صورت فرد ایجاد می‌کند.

۲- باید بدانید که قرمزی ملایم موجود در طلا و جواهرات رزگلد با لباس‌های به رنگ پوست بدن انسان، بژ و خاکستری مایل به قهوه‌ای بیشترین تناسب را دارد. یعنی برای داشتن یک استایل بسیار شیک و پرجلوه توصیه می‌کنیم سراغ لباس‌هایی به رنگ‌های کرم و بژ بروید.

۳- در مناسب‌های رسمی و قرارهای کاری و تجاری توصیه ما این است لباس‌های کلاسیک و رسمی به رنگ‌های خاکستری، زغالی یا سفید بپوشید و آنها را با طلای رزگلد ست کنید. این ترکیب کاملا شیک و باکلاس است.

۴- طلای رزگلد همچنین با طلای زرد نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد. به جای استفاده از زیورآلاتی به رنگ سفید و طلایی، این بار از ترکیب رزگلد و طلایی استفاده کنید و ببینید که چقدر زیباست. مثلا یک گردنبند بلند طلایی و یک چوکر به رنگ رزگلد استفاده کنید.

۵- طلای رزگلد با رنگ‌های مرجانی و فیروزه‌ای نیز بسیار شیک و شاد به نظر خواهد رسید. شاید بدانید که رنگ سال ۲۰۱۹ مرجانی است و بهترین فرصت برای ست کردن زیورآلات رزگلد با لباس‌هایی به این رنگ، همین امسال است.

۶- تیپ خود را فقط به زیورآلات و جواهرات رزگلد محدود نکنید. بهتر است کیف دستی یا کفش خود را از این رنگ ترکیبی زیبا انتخاب کنید تا حسابی خاص و متفاوت به نظر برسید.

 

معرفی کلی هیوندا آوانته

 همانطور که می دانید شرکت هیوندا گاهی ماشین هایی تولید می کند که بسیار با دوام و برای مدت ها آن ماشین در ذهن ها مانده و حتی مدت ها بعد از اتمام تولید آن از آن استفاده می شود .یکی از این خودرو ها ، خودروی هیوندا آوانته ساخت کشور کره در سال 1991 که هنوز هم تعدادی از آن ها در خیابان ها دیده می شود .

آوانته نام یکی از روزنامه هایی است که منتسب به حذب کمونیست کشور پرتغال است!

همچنین در زبان کشور پرتغال کلمه آوانته به معنای جلو است؛شاید هم آوانته برگرفته از کلمه آوانت گارد است که به معنای پیشرو و موجد است.

اما در ابتدای ورود به ایران زیاد از این ماشین استقبال نشد از دلایل آن می توان به استفاده از قیمت نادرست نسبت به بدنه و امکانات اشاره کرد . در ادامه به مشخصات این ماشین می پردازیم .

تغییرات نسخه جدید هیوندا آوانته

درباره نسخه جدید این ماشین باید گفت شما نسخه جدیدی با نام آوانته دیگر نخواهید دید چرا که این خودروی نسل سومی برای نسل چهارم پنجم وحتی نسل ششم ( هنوز به ایران وارد نشده ) اسم خود را به هیوندای النترا تغییر داد و النترا در حال حاضر به دستاورد های خوبی رسیده .

مشخصات فنی

بهترین و برترین ویژگی هیوندا آوانته پیشرانه یا همان موتور آن است . این یعنی هنگام فشردن پدال گاز شما را نا امید نخواهد کرد. قدرت این خودرو از موتوری با حجم 2 لیتر چهار سیلندر می تواند قدرتی معادل 140 اسب بخار تولید کرده و نیروی گشتاوری معادل 182 نیوتن متر تولید کرده و در دو نسخه دستی و اتومات عرضه شد .

نتیجه گیری

در کل هیوندا آوانته در سال های عرضه فروش و محبوبیت متوسط رو به پایینی داشت ، چون حریف های مثل رنو مگان و … حریف های ضعیفی نبوده ضعیف نخواهند شد . برای بحث قیمت می توان گفت شما دیگر نمی توانید یک آوانته نو داشتهباشید.

از کجا قطعات هیوندای را خریداری کنیم ؟

اگر صاحب یکی از خودروهای کمپانی هیوندای هستید حتما به قطعات و لوازم یدکی هیوندای نیاز پیدا می کنید شما می توانید تمام قطعات هیوندای را به صورت اورجینال و در سریع ترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استار پارتس خریداری کنید.

خرید هدیه طلا برای خانمها

در صورتی که بودجه­ی کافی در اختیار داشته باشید، یکی از بهترین هدایا برای بانوان طلا است. طلا از آن هدایایی ست که حتما خانمها را هیجان زده می­کند و تا مدتها در ذهنشان می­درخشد.

شما با خرید طلا نشان می­دهید که خسیس نیستید و ارزش بسیار زیادی برای شخص مورد نظرتان قایل هستید و حفظ این رابطه برای شما اهمیت زیادی دارد. البته این به معنای مادی­ گرایی نیست؛ بلکه عمق علاقه­ی شما به بانو و حفظ این رابطه را نشان می­دهد.

برای خرید طلا، سلیقه و پسند طرف مقابل را حتما در نظر داشته باشید؛ اینکه چه زیورآلاتی را بیشتر استفاده می­کند: دستبند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا، گوشواره طلا …؟ طلای زرد را بیشتر می­پسندد یا طلای سفید؟ مدلهای ساده را دوست دارد یا پر زرق و برق و نگیندار و سنگدار؟

همیشه هم لازم نیست که این هدیه­ ی شما سنگین و گران قیمت باشد؛ گاهی هدیه دادن یک زنجیر طلای ظریف – اگرچه قیمت زیادی ندارد – برای فرد مقابل شما ارزش زیادی خواهد داشت.

اگر زمان زیادی برای خرید هدیه نداشتید و نمی خواستید با عجله و در دقیقه­ی نود، هدیه ­ی خود را خریداری کنید، می­توانید در گالری پرسته با یک جست و جوی ساده به هدیه­ ی مناسب و مورد نظر خودتان دست یابید.

تزئین کادو را سرسری نگیرید

فراموش نکنید که خانم ها به جزئیات و حوصله­ ای که شما در انتخاب و تزئین کادو به خرج می­دهید، توجه زیادی دارند؛ پس هر هدیه ای که می­گیرید، سعی کنید به خوبی آن را تزئین کنید. شما می­توانید با انواع گل یا شکلات و حتی یک یادداشت عاشقانه بر ارزش هدیه خود بیفزایید.

بیشتر بدانیم:

طلای ارزان

ایمجین خودروی فناورانه کیا موتورز

 مدل جدید کیا برای رقابت با بنز و تسلا

شرکت خودروسازی کیاموتورز می‌خواهد ماشین الکتریکی جدیدش (ایمجین) را هم‌زمان با رقابت با محصولات لوکس و گران‌قیمت، نگاه مردم به این مارک را تغییر دهد.

ابر قدرت کیا در راه است

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از بی بی سی ماشین جدید کیاموتورز سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود و براساس کانسپتی به نام ایمجین ساخته می‌شود که سال گذشته نمایش داده شد.

عصرایران– کیا موتورز طی نمایشگاه خودروی ژنو 2019 از محصولی جذاب با نام ایمجینن رونمایی کرد که به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی طراحی جذاب و متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار داد.قرار است این خودروساز کره‌ای همچنین آماده است تا یک مدل EV را که با هیوندا اشتراک دارد را به نمایش بگذارد.

کیا در نظر دارد محصولی بسیار باکیفیت را برای رقابت با تسلا، مرسدس و ب ام و وارد بازار کند که برچسب قیمت ارزانتری را همراه خود داشته باشد.

همچنین در طراحی جدید خود ظاهری متفاوت را خلق کند که در نگاه اول با هیچ یک از بخش‌های خودرویی سازگاری ندارد.

بیشتر بدانیم :

طراحی فوق حرفه ای

طراحی متفاوت ایمجین بویژه گرافیک چراغ های اصلی در قسمت جلو و عقب خودرو یکی از مهمترین تفاوت های آن با محصولات مشابه است.

مهندسان کیا همچنین ستون میانی ایمجین را حذف کرده اند و بار آن را بر دوش توسعه ستون آخر در طراحی فست بک نهاده اند.

خودکشی با ایمجین

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ درب ها نیز در حالت خودکشی باز می شوند تا هرچه بیشتر بر تفاوت های طراحی ایمجین تاکید شود.

قدرت فوق العاده ایمجین

خودروی فناورانه کیا موتورز دارای برد حرکتی 500 کیلومتر خواهد بود و از سیستم باتری جدید 800 ولتی استفاده خواهد کرد که طی 20 دقیقه ظرفیت آن با یک شارژر 350 کیلوواتی دیی سی از 20 به 80 درصد می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو های کمپانی های کیا و هیوندای و هم چنین خرید تمامی لوازم یدکی و قطعات کیا و هیوندای می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

چه چیزهایی در تعیین زمان خرید طلا موثر هستند؟

 یکی از قابل اطمینان ترین بازارهای سرمایه گذاری بازارهای طلا هستند. از آنجا که طلا ماندگاری بالایی دارد و امکان ضرر دیدن در آن بسیار کم است، از این رو بسیاری از افراد به جای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی مانند ارز و بورس در بازار طلا سرمایه گذاری می کنند. حتی برخی سرمایه گذاران برای کسب سود در بازه های زمانی کوتاه دست به خرید طلا می زنند.

به طور کلی قیمت طلا در بازاهای جهانی بر اساس دو عامل موثر عرضه و همچنین فاکتورهای موثر بر اقتصاد کلان کشور مشخص می شود. خوب است بدانید که رابطه معکوسی بین قیمت طلا با عرضه آن وجود دارد یعنی هر چه عرضه بیشتر باشد قیمت آن کمتر می شود و هرچه عرضه کمتر باشد قیمت به صورت چشمگیری افزایش میابد. در مورد فاکتورهای اقتصاد کلان نیز باید به ارزش دلار آمریکا رجوع کرد. رابطه این دو نیز معکوس است. اقتصاد کلان شامل شاخص های بین المللی اقتصاد، تورم، نرخ بهره بانکی، بهای انرژی است.

تا زمانی که تورم بیشتر شود قیمت طلا هم بیشتر می شود

 از طرفی نرخ تورم و قیمت طلا بسیار با هم مرتبط و همسو هستند. این دو با هم رابطه کاملا مستقمی دارند یعنی با افزایش هر کدام دیگری نیز سر به فلک می کشد. برای مثال چون در کشور ما نرخ تورم بالا رفته است قیمت طلا نیز افزایش میابد. یعنی تا زمانی که در کشور ما تورم بالا باشد قیمت طلا نیز بیشتر و بیشتر می شود.

نکات پایانی درباره بهترین زمان خرید طلا

کسانی که سرمایه گذاری می کنند بیشتر به دنبال حفظ ارزش سرمایه و همچنین به دست آوردن سود هستند. پس اگر می خواهید واقعا سودی کسب کرده باشید و سرمایه شما بدون تغییرات منفی حتی افزایش پیدا کند، به جای سرمایه گذاری در بخش هایی که به هیچ عنوان بازار آن ها ثبات ندارد در بخش هایی سرمایه گذاری کنید که ارزش سرمایه شما نه تنها کم نمی شود بلکه ممکن است افزایش یابد. به نظر می رسد که بازار طلا میتواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری پر سود شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش طلا می توانید به بلاگ سایت گالری طلا و جواهر کیش طلا مراجعه کنید.

هیوندای AX در سال 2021 رونمایی خواهد شد

 هیوندای اهداف بسیار جاه‌طلبانه و استثنایی برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین خودروساز اروپا تا سال 2021 دارد.

هیوندای تلاش دارد تا سال 2021 به پرفروش‌ترین خودروساز قاره اروپا تبدیل شود.

مدیر هیوندای می گوید:

با کمک جدیدترین پلتفرم دیجیتال، ما بیش از 100 خودرو را تنها در چند هفته فروختیم. ما می‌خواهیم تا روال را برای مردم آسان کنیم و به همین دلیل است که هیوندای رتبه اول رضایت مشتری در اروپا را دارد.

رونمایی از خودرو بی نظیر هیوندای AX

هیوندای همچون تاتا موتورز روی یک میکرو شاسی بلند شبیه به سوزوکی ایگنیس کار می کند.

گزارش ها در کره جنوبی حاکی از آن است که این مدل که با نام هیوندای AX شناخته می شود در Auto Expo 2020 هند رونمایی خواهد شد.

عرضه نسل جدید خودروهای هیوندای

هیوندای امسال مشغول به روز رسانی مدل های موجود خود خواهد بود.

این خودروساز نسل بعدی i20، نسل بعدی Creta، فیس لیفت ورنا و هیوندای توسان را عرضه خواهد کرد.

بنابراین ممکن است این خودروساز هیوندای AX را تنها به صورت یک کانسپت در این نمایشگاه رونمایی کند و مدل تولیدی آن در سال 2021 معرفی شود.

دلیل این ادعا آن است که هیوندای به طور مستقیم مدل های جدید را معرفی نمی کند بلکه در ابتدا آن ها را به صورت کانسپت معرفی می کند.

هدف نهایی کمپانی هیوندای

هیوندای AX محصولی مهم نه تنها برای بازار هند بلکه برای کره جنوبی خواهد بود.

این خودرو در کره جنوبی جایگزینی غیر مستقیم بوده و در کارخانه ای جدید در گوانگجو ساخته خواهد شد.

هدف تولید نهایی سالانه برای هیوندای AX در کره جنوبی 70 هزار دستگاه اعلام شده است.

از کجا قطعات هیوندای AX را خریداری کنیم؟

اگر صاحب یکی از خودرو های هیوندای هستید حتما به لوازم یدکی هیوندای نیاز پیدا می کنید ، شما می توانید برای خرید تمامی قطعات هیوندای و کیا به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید و در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

آموزش روش صحیح تمیز کردن گردنبند طلا و سایر جواهرات مشابه

 تمیز نکردن گردنبند طلا و سایر جواهرات باعث کاهش درخشش آن ها میشود

به این نکته توجه کنید که جواهرات طلا خود به خود لکه دار نمی شوند ولی کدر شدن طلا بر اثر برخی عوامل امکان پذیر است. اگر هر روز و یا برای یک مدت طولانی از انگشتر طلا، حلقه طلا، النگو طلا و …. استفاده کنید حتما خوب می دانید که بعد از مدتی احتمال کدر شدن آن ها وجود دارد کما اینکه برای این منظور چندین بار جواهر خود را برای جلا دادن به تعمیراتی برده اید. برای آشنایی با مراحل تمیز کردن گردنبند طلا در این مقاله با گالری طلا و جواهر کیش طلا همراه باشید.

در اغلب اوقات و مخصوصا در خانم ها، استفاده مداوم از مواد آرایشی شیمیایی، انوع ادکلن ها و یا مرطوب کننده های پوست با سایر کرم ها موجب کدر شدن طلا و جواهرات دیگر می شود. همچنین شستشوی ظروف با مواد و محلول های پاک کننده در کدر شدن طلا موثر است.

مراحل تمیز کردن گردنبند طلا

در صورتی که گردنبند شما هیچ سنگ قیمتی ندارد و یا چندان روی آن کار نشده است برای تمیز کردن آن مشکل زیادی نخواهید داشت و به راحتی میتوانید گردنبند را داخل یک ظرف پر از آب سرد ریخته و چند قطره مایع ظرفشویی داخل ظرف بریزید سپس به آرامی و با دستان خود گردنبند را تمیز کنید.

اگر گردنبند شما خیلی کثیف است

برخی از افراد چندان در تمیز نگه داشتن جواهراتشان کوشا نیستند. احتمالا شما اینطور نیستید اما برای گروه اول حتما لازم است که گردنبند دست کم ۱۵ دقیقه در آب خیسانده شود سپس آن را شست.

اگر زنجیر گردنبندتان ضخیم است

اگر گردنبند طلا ظریف دارید تنها کافیست که گردنبد را به آرامی خیسانده و مالش دهید. اما اگر ضخیم بود باید از برش کوچکی مانند مسواک نرم استفاده شود. اما دقت کنید که برس کاملا نرم باشد تا باعث خراشیده شدن آن نشود.

آب کشیدن گردنبند طلا

این مرحله را از قلم نیندازید. قبل از خشک کردن گردنبند حتما آن را زیر آب سرد قرار دهید تا کاملا از کف و مواد پاک کننده عاری شود. اگر زنجیر یا گردنبند شما فرورفتگی و برآمدگی زیادی دارد حتما به مدت یک دقیقه با آب سرد گردنبند را با آب سرد بشووید.

خشک کردن گردنبند

این مرحله مهم است و بهتر است که بعد از شستشوی کامل و ملایم گردنبند طلا آن را سریع با یک دستمال یا حوله نزم ولطیف خشک کنید. دقت کنید که پارچه باید حتما خشک باشد. حوله ها یا دستمال هایی که پرز دارند یا چسپندگی ایجاد میکنند میتوانند باعث سایش گردنبد شود بنابراین از آن ها استفاده نکنید. استفاده از پارچه ها یا حوله های میکروفایبر میتواند در این خصوص موثر باشد. استفاده از میکروفایبر باعث درخشان تر شدن جواهرات شما میشود.

بیشتر بدانیم : راهنمای خرید طلا کم اجرت

توسان 2021 و هر آنچه در موردش باید بدانید

 هیوندا توسان 2021

دو ماشین مدل SUV که توسط شرکت هیوندا تولید شده که استقبال زیادی نیز در کشور ما داشته یکی هیوندای سانتافه و دیگری هیوندا توسان می باشد که امروز به بررسی مدل جدید هیوندای توسان یعنی توسان 2021 می پردازیم .

تغییرات در توسان 2021

همانطور که می دانید بعد از چند وقت نام توسان از این ماشین گرفته شده و نام جدید ix35 روی آن گذاشته شده .

-در نسخه جدید این ماشین تا به حال تغییر سایزی اعلام نشده ولی در جلو پنجره و همینطور در عقب ماشین تغییراتی اعمال شده .

-طرح چراغ ها کمی تغییر کرده که جلوه زیبا و مدرن تری به آن بخشیده .

در بخش جلو پنجره هم تغییرات کوچکی رویت می شود که جلوه توسان 2021 را کمی تغییر داده و شاید کمی زیباتر شده است.

-در عقب ماشین هم باز تغییراتی اعمال شده که آنچنان چشم گیر نیست ولی ظاهر را مدرن کرده .

-در بخش کابین تغییراتی اعمال شده و امکاناتی اضافه شده که در بخش آپشن ها به آن می پردازیم .

مشخصات فنی

شایعه هایی مبنی بر عرضه شدن توسان 2021 با موتوری 1.6 لیتری توربو دیزل و همینطور یک 1.6 لیتری بنزینی توربو که هر دو با قدرتی معادل 180 اسب بخار عرضه می شود .

شاید هم مدل های 2 و 2.5 لیتری قدیمی نیز در توسان 2021 به کار برود .

در حال حاضر نوشته دقیقی از مشخصات فنی توسان 2021 وجود ندارد

آپشن های توسان 2021

تا به حال در بیشتر سایت های خارجی و البته سایت خود هیوندا موتورز به بیشترین چیزی که اشاره شده آپشن های توسان 2021 بوده است .

-در کنسول اصلی ( کنسول جلو ) یک نمایشگر با کیفیت که با احتمال بالا از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند و همینطور روی آن جی پی اس و دیگر اپلیکیشن های مورد نیاز یک سفر یا رانندگی خوب را دارا است.

-در بخش جلوی دنده همانطور که می دانید یک کنسول کوچک وجود دارد که هیوندا آن را مجهز به یک شارژر وایرلس ( wireless ) کرده که به شما امکان شارژ سریع تلفن همراه خود را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات و لوازم یدکی هیوندای می توانید به بلاگ سایت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

بهترین دستبند و مدل طلا برای نوزاد پسر و دختر چیست؟

 این روزها دیگر  فرقی نمیکند که نوزاد تازه متولد شده پسر باشد یا دختر زیرا طراحان سعی میکنند بدون در نظر گرفتن جنسیت مدل های مختلف جواهرات کودک را طراحی کنند. بنابراین اگر سردرگم هستید که برای نوزاد دوست یا عزیزتان چه نوع کادویی بخرید زیاد نگران نباشید. بهترین هدیه وکادو برای نوزاد پسر یا دختر هم به نظر میرسد طلا است زیرا ارزش آن بالا است و بعدها میتوان آن  را عوض کرد یا فروخت و چیزی با آن گرفت که مورد نیاز کودک باشد.

اما هدیه های دیگر خیلی زود کارایی خودشان را از دست میدهند و قابل استفاده نخواهند. از بین انواع جواهرات طلا مانند انگشتر طلا، گوشواره طلا، ست و نیم ست طلا، النگو، پابند و … نیز برای کودکان بهترین گزینه طلا میتواند دستبند طلا باشد. بنابراین چنانچه به فکر خرید طلا کودک هستید حتما نیم نگاهی به خرید دستبند بچگانه داشته باشید.

چند نکته برای خرید دسبتند و مدل طلا برای نوزاد پسر و دختر

  • چند قاعده کلی در خصوص خرید طلای کودک وجود دارد که برخی از مهمترین آن ها عبارتند از:
  • سعی کنید طلای با عیار بالا نخرید 
  • طلای سنگین نخرید زیرا ممکن است کودک آن را از دستش در بیاورد
  • طلایی پر زرق و برق نخرید زیرا ممکن است نظر سارقان را به کودک خودتان جلب کنید
  • اگر ست و نیم ست طلا میخرید باید حتما همه حواستان به کودک باشد زیرا ممکن است یکی از تکه های ست یا نیم ست گم شود.
  • طلای تیز و برنده نخرید زیرا ممکن است در بدن کودکتان فرو رود
  • طلای خیلی ریز نخرید زیرا ممکن است کودک آن را ببلعد
  • شب ها طلا را در بیاورید به عبارتی همیشه نباید طلا را به بدن کودک آویخت
  • طلای خیلی تنگ و کوتاه یا خیلی دراز و بلند نخرید. برای مثال گردنبند طلا خیلی بلند به دست و پای کودک میپیچد و خیلی کوتاه نیز ممکن است باعث خفگی او شود.

از کجا دسبتند طلا بخرم؟

اگر میخواهید برای قدم نورسیده خود و یا برای یکی از بچه های فامیلتان دستبند طلا بخرید میتوانید سری به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا بزنید و از میان انبوهی از محصولات و جواهرات طلای ما بازدید کنید. ما علاوه بر دستبند های طلا که در دسته بندی طلای کودک است، تعداد زیادی محصول در ارتباط با کودکان داریم که از قیمت مناسبی برخوردار هستند. تمام اطلاعات تماس ما و همچنین مجوزهای رسمی فروش اینترنتی ما را میتوانید از صفحه اصلی سایت مشاهده کنید و اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس  بگیرید.

صفحه قبل 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->