معنای ماه و هلال در جواهرات چیست ؟

 سمبل ماه و هلال در جواهرات و زیورآلات مفهوم باشکوهی دارد. طلا وقتی به هلال ماه در آسمان خیره می­‌شوید، چه حسی به شما دست می­دهد؟ احتمالا نفس عمیقی می­کشید و لبخندی از سر رضایت، روی لبان شما نقش می­‌بندد. فرقی نمی‌­کند که ماه در حالت بدر باشد یا هلال ماه پیش چشمان شما ظاهر شده باشد؛ چیزی که اهمیت دارد، آرامش و حس خوشایند شما نسبت به دیدن این زیبایی ست. آیا تا امروز به ریشه‌­های اسطوره‌­ای ماه توجه کرده­اید؟

از شما دعوت می­کنیم که در معرفی اجمالی این اسطوره­‌ها با گالری طلا و جواهر کیش طلا همراه باشید.

ماه در اساطیر فرهنگ‌های مختلف

ممکن است که ما با اسطوره ها آشنایی کامل نداشته باشیم، اما توجه به درون‌مایه های ناخودآگاه جمعی و تأثیر اسطوره ها در نحوه­‌ی نگرش به جهان خارج، در ناخودآگاه همه­‌ی ما حضور دارند و بر تمامی افکار و افعال ما تأثیر می­گذارند. معمولا به خاطر فهم هنر یک هنرمند دست به دامن این اسطوره ها می­شویم.

در ژاپن، ماه و خورشید به ترتیب مادینه و نرینه هستند و از آنجا که امپراطور، فرزند خورشید و خدا بود، ماه را نماد همسر امپراطور می­‌دانستند.

یونانیان پیش هلنی گاو را از آن جهت می­‌پرستیدند که شباهتی میان شاخ های او و هلال وجود داشت؛ به این ترتیب یو (IO) ماه الهه با شاخ کوچک نشان داده می­شد.

در یونان باستان، هلال نشانه­‌ی آرتمیس و سلنا بود و در قرون وسطی، او را به منزله‌­ی مریم مقدس می­‌دانستند که بر روی ماه ایستاده است. بعدها در فرهنگ مسیحیت، هلال نماد مریم عذرا بوده است.

در تمدن بودایی، ماه بدر و ماه نو زمان قدرتمندی نیروی معنوی است. تغییر ماه نیز مظهر تغییر در جهان پدیده ها است.

هلال ماه یعنی امتیاز برابر، شاه بانوی قمری آسمانی محسوب می­شود. هم مادر است و هم باکره. در هند هلال ماه یعنی نوزاد، جام اکسیر بی مرگی.

نماد ماه در فرهنگ ایرانی

ادبیات هر ملت، آیینه‌­ی فرهگ آن ملت است. در ادبیات ما، چهره­‌ی معشوقه و زنان و دختران زیبارو را به ماه تشبیه می­‌کرده‌­اند

ماه در جواهرات نماد چیست؟

ماه را می­توان نماد زیبایی و پاکی دانست. همراه داشتن زنجیر طلا با سمبل ماه نوعی اقتدار و اعتماد به نفس نیز به شما خواهد داد. جواهری که سمبل ماه و هلال را بر خود حمل کند، گویی نشانه­‌هایی از قدرت های پاک جهان هستی را به شما هدیه می­دهد.

قصد خرید دارید؟

شما می توانید برای اطلاعا از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا به صورت آنلاین به طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید و تنها بلا چند کلیک محصول مورد نطر خود را خریداری نمایید.

.

مشخصات فنی و لوازم یدکی اسپورتیج 2020

 به صورت استاندارد برای این خودرو مورتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر با قدرتی معادل 181 اسب بخار و همچنین 237 نیوتون متر گشتاور تعبیه شده است. چنانچه مایل به داشتن قدرت موتور بیشتری هستید می توانید موتور 2 لیتری با 4 سیلند توربو باشید که این موتور 240 اسب بخار قدرت در نسخه دیفرانسیل جلو و 237 اسب بخار قدرت در نسخه چرخ های متحرک و 353 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای انتقال سرعت ماشین نیز یک جعبه دنده 6 سرعته البته اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

کیفیت رانندگی

اسپورتیج تعادل شیرینی بین راحتی و اسپورت بودن است. رانندگی در جاده های ناهموار با این ماشین مناسب است و ناراحتی بیا مشکلات جاده ای را کمتر در کابین خوردو احساس میکنید. اگرچه به اندازه بعضی از رقبا چابک نیست، اما Sportage احساس پیچیده و اعتماد به نفس خاصی در پیچیدن و چرخش خودرو به شما میدهد.

قابلیت اطمینان اسپورتیج

کیا اسپورتیج 2020 دارای قابلیت اطمینان پیش بینی شده 4.5 از 5 ستاره از سوی J.D. Power است. این موضوع ماشین را با ضمانت اساسی 5 ساله به ازای 60،000 مایل و ضمانت پیشرانه 10 ساله به ازای 100،000 مایل پوشش می دهد. این یکی از طولانی ترین ضمانت نامه ها در بین ماشین های شاسی بلند است.

ایمنی کیا اسپورتیج 2020

بررسی نتایج تست تصادف ماشین

مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه در 5 تست تصادف، رتبه برتر کیفیت را  به Kia Sportage مدل 2020 داده است. اداره امنیت ایمنی ترافیک بزرگراه ملی آمریکا از پنج ستاره، پنج ستاره به این ماشین در تست تصادف جانبی و چهار ستاره در تست های سقوط و جابجایی جلو به آن داده است

ویژگی های ایمنی و لوازم یدکی اسپورتیج

اسپورتیج LX دارای مانیتور اتنشن راننده، نگه دارنده لاین، هشدار خروج از لاین، دوربین عقب، چراغ های اتوماتیک بالا و سیستم اخطار و ترمز قبل از برخورد با تشخیص عابر پیاده است. مانیتورینگ نقطه کور و هشدار ترافیک متقاطع عقب مانند سنسورهای پارکینگ جلو و عقب و کنترل کروز تطبیقی نیز در دسترس هستند.

از کجا قطعات اسپورتیج 2020 را خریداری کنم؟

شما می توانید نه تنها برای خرید قطعات و لوازم یدکی اسپورتیج ، که برای تمام ماشین های ساخته شده توسط کمپانی های کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.. ما مفتخریم که قطعات هیوندای و کیا را با بهترین کیفیت و به صورت اورجینال وارد کرده و در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم.

خرید اینترنتی پابند طلا

 خرید پابند طلا (Ankle Bracelet)

برای خرید پابند طلا همانند دیگر مصنوعات طلا بهتر است به نکات خاصی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و متناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. از طرح و شکل پابند گرفته تا سایز آن و موقعیتی که قرار است پابند را استفاده کنید. در این مقاله با طلا فروشی آنلاین کیش طلا همراه باشید تا شما برای خرید بهترین پابند طلا راهنمایی کنیم.

خرید پابند طلا بر اساس مدل آن

برای خرید طلا ( پابند طلا)، این کفش شماست که تعیین می‌کند چه مدل پابندی خریداری کنید.

برای کفش و لباس رسمی: بدون شک باید نمونه‌های فلزی که درخشش و جلوه زیبایی دارند را انتخاب کنید.

برای کتانی یا کفش ورزشی: بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که آویز و منگوله ندارند یا جنسشان بافت است، نه فلز.

برای کفش‌های تابستانی و صندل و دمپایی: هر مدل و جنس و طرحی که دوست دارید می‌توانید استفاده کنید.

سایز پابند طلا

برای خرید پابند طلا باید اندازه‌ای را خریداری کنید که مناسب پاهای شما باشد؛ آیا می‌خواهید زنجیر پابند از قوزک پا آویزان شود یا ثابت روی مچ پا بماند؟ پابندهایی که آویزان هستند را باید با صندل یا کفش‌های رو باز تابستانی پوشید. مدل‌های ثابت روی مچ هم برای کتانی و کفش‌های رسمی مناسب هستند.

حالا چگونه سایز درست پابند را تشخیص دهیم؟ خیلی راحت؛ دور مچ را با متر پارچه‌ای اندازه بگیرید و حدود ۱ یا ۱٫۵ سانتی‌متر به آن اضافه کنید تا عدد درست سایز پابند به دست بیاید.

یا می‌توانید با کمک گردنبند این اندازه‌گیری را انجام دهید. به این صورت که قفل زنجیر گردنبند را باز کنید، زنجیر را دور مچ پا بپیچید و سپس محلی که قفل باید بسته شود را مشخص کنید. به این ترتیب اندازه دقیق پابند را می‌توانید مشخص کنید.

رنگ پابند بر اساس رنگ پوست

در مورد انتخاب رنگ پابند باید بدانید که پابند طلای زرد برای کسانی مناسب است که پوست برنزه و سبزه دارند.

افرادی که رنگ پوستشان سفید است، بهتر است سراغ پابند نقره، استیل یا طلای سفید بروند. گفته می‌شود پابندهایی که از جنس نقره ساخته می‌شوند، به تسکین درد و ضعف پاها کمک می‌کنند. همچنین دمای بدن را نیز تنظیم می‌کند.

 

 

نمای داخلی و لوازم یدکی کیا اسپورتیج 2020

 در تصاویر زیر نمای داخلی خودرو اسپورتیج را مشاهده میکنید.

صندلی ها

این شاسی بلند به تعداد 5 نفر صندلی تعبیه دارد. صندلی های جلو قابلیت گرم شدن و تهویه شده دارند و قابل تنظیم هستند. صندلی ها راحت هستند و هر دو ردیف از آن ها به اندازه کافی فضا برای پاها و سر وجود دارد که راحتی سرنشنیان را به شدت بالا می برد.

صندلی کودک

کیا اسپورتیجدارای دو مجموعه کامل از اتصالات LATCH برای استفاده به عنوان صندلی ایمنی کودک است. صندلی های بغلی به جز صندلی وسط نیز از این اتصالات بهره مند هستند. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها نیز از لحاظ سهولت در استفاده از این کانکتورها رتبه دوم را به اسپورتیج داده است.

فضای باربری

این نمونه از ماشین های کیا دارای 30.7 فوت مکعب فضای پشت صندلی های عقب و 60.1 فوت مکعب روی بخش تاشو است. هر دو فضای باربری از نظر ابعاد کمتر از رقبای خود هستند.

بلوتوث و ناوبری

از ویژگی های استاندارد Sportage می توان به صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، Apple CarPlay ، Android Auto، سیستم صوتی شش بانده، بلوتوث و درگاه USB اشاره کرد. یک سیستم ناوبری به همراه شارژ تلفن بی سیم، پورت USB دوم، سیستم صوتی هشت بلندگو Harman Kardon و رادیو ماهواره ای نیز در فهرست امکانات داخلی ماشین در دسترس است.

مشخصات فنی و لوازم یدکی اسپورتیج 2020

به صورت استاندارد برای این خودرو مورتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر با قدرتی معادل 181 اسب بخار و همچنین 237 نیوتون متر گشتاور تعبیه شده است. چنانچه مایل به داشتن قدرت موتور بیشتری هستید می توانید موتور 2 لیتری با 4 سیلند توربو باشید که این موتور 240 اسب بخار قدرت در نسخه دیفرانسیل جلو و 237 اسب بخار قدرت در نسخه چرخ های متحرک و 353 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای انتقال سرعت ماشین نیز یک جعبه دنده 6 سرعته البته اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

از کجا قطعات اسپورتیج 2020 را خریداری کنم؟

شما می توانید نه تنها برای خرید قطعات و لوازم یدکی اسپورتیج ، که برای تمام ماشین های ساخته شده توسط کمپانی های کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید. ما مفتخریم که قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا را با بهترین کیفیت و به صورت اورجینال وارد کرده و در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم.

دستبند تنیس چیست؟

 دستبند تنیس که این روزها بازارِ گرمی میان طرفداران خود دارند یک قطعه جواهری است که از الماس‌های کوچک و ظریفی تشکیل شده که به کمک نوار نازکی از فلز قیمتی بهم متصل شده‌اند. در این مطلب از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا سعی کرده‌ایم همه نکات مهم که لازم است هنگام خرید طلا ( دستبند تنیس) بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

اهمیت یکدست بودن الماس‌ها

نکته‌ی دیگری که اگر آن را در نظر نگیرید منجر به انتخاب اشتباه می‌شود یکنواختی همه‌ی سنگ‌ها با هم است. دقت کنید که همه‌ی الماس‌ها با هر نوع کیفیتی که هستند دقیقا یک رنگ باشند چون در غیر اینصورت دستبندی چهل‌تکه دارید که رنگ‌ها بطور تصادفی کنار هم قرار گرفته‌اند  ترکیب نابه‌سامانی دارد.

تمیزی الماس

در دستبندهای تنیس رنگ الماس از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد. می‌دانید که الماس‌های واقعی بطور طبیعی خراش‌هایی روی خود دارند که در جواهرات جلوه جالبی به جا نمی‌گذارد. اما از مزایای این دستبندها به این موضوع می‌توان اشاره کرد که چون الماس‌های خیلی کوچک به هم وصل شده‌اند با چشم عیب و نقص‌های آن دیده نمی‌شود مگر اینکه در فاصله خیلی نزدیک به آن نگاه کنیم.

رنگ الماس

همانطور که همه ما می‌دانیم هرچه رنگ الماس سفیدتر باشد نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است مگر اینکه خود سنگ دارای رنگ‌های فانتزی باشد. در این راستا هرچه کیفیت الماس بیشتر باشد بالطبع شما هم هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. پس اگر قصد دارید که دستبند الماس روشن و درخشانی بخرید خودتان را آماده کنید که باید پول زیادی را نسبت به سنگ‌های رنگی خرج کنید.

انتخاب نوع فلز را برای دستبند  

موقع تصمیم‌گیری برای جنس فلز دستبند طلا تنیس، باید بین ماندگاری و قیمت آن سبک سنگین کنید و بسنجید که کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

مثلا طلای زرد و نقره از جمله فلزهای نرمی هستند که سریع‌تر از سایر فلزات از بین می‌روند. با این وجود اگر قرار نیست که هر روز دستبند خود را بپوشید آنها گزینه خوب و مقرون به‌صرفه‌ای محسوب می‌شوند.

اما اگر به دنبال دستبندی ماندگار می‌گردید، پلاتین از فلزات بسیار مستحکمی است که قیمت بسیار بالایی هم دارد. اما اگر برای استفاده روزمره دستنبد می‌خرید ارزش هزینه کردن را دارد زیرا در گذر زمان فرسوده یا شکسته نمی‌شود.

 

خرید لوازم یدکی کیا اسپورتیج

 کیا اسپورتیج مدل 2020 از خوش فرم ترین و خوش نشین ترین خودروهای کیا در سال 2020 میلادی است. این ماشین هرچند که قیمت بالایی دارد اما از هر نظر میتواند نظر صاحب نظران و خریداران را به خود جلب کند. در این مقاله ضمن ارائه یک راهنما در خصوص خرید لوازم یدکی اسپورتیج شما با با مدل 2020 این ماشین و آپشن های آن آشنا می کنیم.

خرید لوازم یدکی اسپورتیج

قبل از ورود به بحث راهنمای خرید قطعات اسپورتیج اجازه دهید تا شما را با مدل های مختلف این تولید کمپانی کیا آشنا کنیم و سپس متناسب با هر مدل از این ماشین قطعات و لوازم یدکی آن را نیز معرفی کنیم. کیا اسپورتیج از سال 1998 تاکنون نمونه ها و مدل های مختلفی تولید کرده است. اسپورتیج در 4 نسل درخشان تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. اما با وجود تنوع لوازم یدکی اسپورتیج چندان تغییر نکرده (البته در نمونه های جدید) بنابراین اگر از نمونه های قدیمی این ماشین برخوردار هستید احتمالا کمی در پیدا کردن لوازم یدکی کیا اسپورتیج به مشکل بر بخورید.

خرید لوازم یدکی اسپورتیج در استار پارتس

فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس عرضه کننده لوازم یدکی هیوندای و قطعات کیا چندین سال است که با واردات و عرضه مستقیم محصولات و لوازم یدکی اصلی در بازار ایران مشتریان زیاد دارد. ما تعدادی از قطعات اسپورتیج را در قالب محصولات برای معرفی در سایت قرار دادیم. با کلیک روی مدل کیا اسپورتیج خود میتوانید انواع لوازم یدکی مدل ماشین خود را از استارپارتس خریداری کنید. چنانچه با کلیک روی مدل ماشین قطعات مد نظر خود را نیافتید می توانید با ما تماس بگیرید زیرا ممکن است قطعات اسپورتیج مد نظر شما هنوز در سایت درج نشده باشد.

 

طلای مناسب برای مراسم ختم

 طلا برای مراسم ختم باید ساده و عاری از تجملات و زرق‌وبرق باشد. شما باید بر اساس مراسمی که آن حضور دارید، از زیورآلات ظریف و غیررنگی استفاده کنید. دلیلش هم احترام گذاشتن به صاحب مجلس است.

در این مقاله از طلا فروشی آنلاین  کیش طلا شما را برای خرید طلا مناشب مراسم ختم راهنمایی می کنیم .

گوشواره میخی الماس

حواستان باشد جواهراتی را برای پوشیدن انتخاب کنید که ثابت باشد و سر و صدای زیادی تولید نکند. گوشواره میخی از این قبیل جواهرات است چون بدون اینکه جلب توجه کند درخشان و زیبا به نظر می‌رسد. درخشندگی و براقی الماس همیشه کلاسیک و فریبنده بوده و هست.

پابند طلا

اگر در فصل‌های گرم دعوت به مراسم یادبود در فضایی باز شدید کافیست به یک پابند طلا یا نقره اکتفا کنید. اگرچه ممکن است پا بند در طرح‌های متنوع هنری و سنگ‌های قیمتی مد باشد اما مدل‌هایی که ساده  و رنگ‌های خنثی و روشنی دارند انتخاب سنجیده‌تری است.

گردنبند مروارید

یکی از هوشمندانه‌ترین انواع طلا برای مراسم ختم، انتخاب گردنبند مروارید است. چون  در این گونه مراسم‌ها باید از اکسسوری‌هایی که براق و درخشان هستند دوری کنید. همچنین مروارید در عین سادگی بسیار شیک و ظریف است که همین علت باعث شده برای هر نوع موقعیتی کاربردی باشد.

در بین مدل‌های مختلف گردنبندهای مروارید، اگرچه سایزهای کوتاه‌تر مناسب‌تر اند اما اگر می‌خواهید مدرن و به‌روز باشید بهتر است مدل‌های بلندتر را بپوشید.

دستبند تنیس

اگرچه بعضی از جواهرات مدرن طرفداران زیادی دارند اما ممکن است برای رفتن به مجلس‌های عزاداری مورد استقبال قرار نگیرد. با این حال یکی از گزینه‌های جدید و شیک دستبند‌های تنیس است. این دستبند شامل الماس یا سایر سنگ‌های قیمتی است که به وسیله یک زنجیر فلزی نازک از جنس طلا، پلاتین و یا نقره به‌هم وصل شده‌اند. این دستبند یک انتخاب ساده و زیبا برای رفتن به مراسم یادبود است.

آویز گردنبند

مانند هر چیز دیگری آویز هم تا وقتی که ساده و کلاسیک باشد برای هر نوع مراسمی کاربرد دارد. برای رفتن به مراسم تشییع جنازه یا یادبود یک آویز نواری نازک و طرح‌های مانند سکه بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین یک آویز با هر نوع فلز گران‌بهایی بسیار جذاب و شیک است.

دکمه سر دست

علاوه‌بر زنان، مردان هم در برخی مراسم‌های تشییع جنازه بسیار آراسته ظاهر می‌شوند. آنها تمایل دارند که معمولا کت و شلوار به همراه پیراهن مردانه بپوشند. در این مواقع دکمه سر دست جزو اکسسوری‌های ظریف و شیک است که استایل شما آقایان را کامل می‌کند. اما برای مراسم‌های عزاداری دکمه سر دست‌هایی که به رنگ مشکی هستند را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا علاوه‌بر کلاسیک و مناسب بودن، بسیار قابل احترام است.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای توسان+ آپشن های توسان 2020

خرید لوازم یدکی توسان از استارپارتس

فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس از واردکنندگان و عرضه کنندگان معتبر قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا است. در سایت استارپارتس میتوانید بر اساس مدل ماشین خود انواع و اقسام قطعات خودروها این دو کمپانی را خریداری کنید. اگر ماشین شما توسان است، با انتخاب مدل آن، وارد صفحه ای خواهید شد که لوازم یدکی آن مدل را خواهید دید. برای خرید یا مشاهده جزئیات لوازم یدکی توسان روی مدل ماشین خود کلیک کنید

معرفی آپشن های توسان 2020

کمپانی هیوندای در کشور آمریکا برای نخصتین بار در سال 2019 رونمایی شد. توسان 2020 در رنگ های زنده و جذاب و همچنین امکانات بهتری رونمایی شد. امکانات رفاهی و همچنین سطح ایمنی این ماشین نسبتا ارتقاء یافته است و از هر نظر چند پله نسبت به نمونه 2019 پیشرفت داشته است.

رنگ های توسان 2020

همانطور که احتمالا بارها در تبلیغات و یا در اینترنت دیده اید، توسان 2020 رنگ جدیدی ندارد. به عبارتی از همان رنگ های سابق برای این مدل نیز استفاده شده است. با این وجود در طیف رنگی نمونه های پیشین یک بازنگری جزئی صورت گرفته است. برای مثل به جای نقره ای مذاب رنگ هم خانواده آن یعنی نقره ای اختری جایگزین شده است. سایر تغییر رنگ ها به قرار زیر است:

  • خاکستری کالیون به جای خاکستری نیرو مغناطیسی
  • سفید براق به جای سفید برفی و زمستانی
  • سفید صدفی هم با سفید خامه ای

تغیرات محدود در فیس لیفت ماشین و لوازم یدکی توسان

از آنجا که نمونه فیس لیفت ماشین طی سال گذشته به همگان معرفی شد، بنابراین فرصت برای ایجاد تغییرات اساسی در توسان 2020 بسیار اندک بود. در مجموع تعداد تغییرات این ماشین در نمونه سال 2020 کم است. اما این کمپانی در بخش های مختلفی طراحی و تولید ماشین بازنگردی کرده است.

ویژگی های موتوری و لوازم یدکی توسان 2020

در مدل جدید موتور 1.6 لیتری با یک موتور 2.4 لیتری و توربوی 181 اسب بخوار جایگزین شده تا تنفس طبیعی و موثرتری به موتور بدهد. یکی از تغییرات اساسی در مدل 2020 همین موتور است که با یک گیربکس 6 سرعته اتومات ترکیب شده.

البته مدل های پایه این ماشین در طرح 2020 همچنان موتور 2 لیتری دارند. قدرت موتور 161 اسب بخار و گشتاور نیز 203 نیوتون متر است. این موتور در مدل های توسان Value و همچنین هیوندای توسان SE مورد استفاده قرار گرفته است. برای تریم های SEL، اسپرت، Limited و Ultimate نیز از موتور 2.4 که در بالا خواندید استفاده شده است.

سایر آپشن های توسان 2020

همانطور که انتظار میرفت و شرکت نیز از قبل اعلام کرده بود، این ماشین با امکانات زیادی وارد خیابان ها شد. یکی از مهمترین امکانات و آپشن های این ماشین تعبیه قابلیت حفظ موقعیت خودرو در بین خطوط و همچنین سیستم اخطار حهت حفظ تمرکز راننده است.

این ماشین به عنوان یک نمونه عالی از کراس اورهای کرره ای امکانات دیگری مانند سیستم کمک به جلوگیری از برخورد از جلو با توانایی تشخیص عابر پیاده دارد. سایر تجهیزات و آپشن های توسان 2020 عبارتند از:

سیستم نوربالای اتوماتیک

افزودن حساسیت به برف پاک کن ها به طوری که با برخورد باران به صورت خودکار روشن میشوند.

سیستم دید همه جانبه به اطراف

و کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و شروع حرکت خودکار

 

گردنبند مناسب یقه های مختلف چیست؟

 گردنبند مناسب یقه های مختلف چیست، سوالی است که ممکن است برای بسیاری از ما پیش بیاید. در واقع، یکی از بزرگترین دغدغه‌های ذهنی خانم‌ها برای رفتن به مهمانی در هر سنی که باشند، از ۳ ساله گرفته تا ۱۳۰ ساله، انتخاب لباس و انتخاب و خرید طلا و جواهر است؛ انتخابی که حتی اگر کمد لباستان پر از لباس‌های جورواجور باشد، گاهی اوقات واقعا کلافه‌کننده است. در این مقاله با طلا فروشی آنلاین کیش طلا همراه باشید تا ترفند هایی برای ست کردن گردبند متناسب با یقه هر لباس به شما بیاموزی :

جواهرات مناسب برای لباس‌های یقه اسکی

برای لباس‌هایی که یقه اسکی دارند، می‌توانید هم از گردنبندهای زنجیر طلا  بلند استفاده کنید و هم این که اصلا گردنبند نیندازید. انداختن گوشواره‌های بلند با لباس یقه اسکی احتمالا تصویر جالبی نخواهد داشت.

جواهرات مناسب برای لباس‌های دِکُلته

اگر لباسی می‌پوشید که یکی از شانه‌ها یا هر دو شانه شما نمایان است، لازم نیست با یقه خود درگیر باشید. اصلا انداختن گردنبند را به طور کل فراموش کنید. در نهایت، شما می‌توانید گوشواره‌های آویزان و بلند یا گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ بیندازید.

گردنبند مناسب یقه مردانه

وقتی لباسی با یقه اسپرت و مردانه می‌پوشید، سعی کنید گردنبند شما هم اسپرت و ساده باشد. زیورآلات ظریف و نازک برای این مواقع مناسب است. با لباس مردانه هرگز سرویس طلا ستفاده نکنید. پلاک و زنجیر برای این لباس‌ها مناسب‌تر به نظر می‌رسند.

گردنبند مناسب یقه هفت

لباس‌های یقه هفت و گردن‌هایی که به شکل حرف ۷ هستند در هنگام انتخاب گردنبند از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید گردنبند را درست هم‌راستا با یقه و گردن خود و به شکل ۷ انتخاب کنید یا به شکل منحنی.

برای گردن‌های کوتاهی که به شکل هفت هستند، گردنبند یا سینه ریزهایی که زنجیر کوتاه دارند مناسب هستند.

گردنبند طلا برای یقه‌های یک طرفه

برای لباس‌هایی که یقه کج دارند بهتر است از گردنبندهای نامتقارن استفاده کنید. گردنبندهای چند لایه هم برای این یقه مناسب است.

 

راهنمای خرید روغن گیربکس هیوندای و کیا و زمان تعویض آن‌ها

 مختصری درباره روغن گیربکس هیوندای

روغن گیربکس مایعی است که از آن برای روانکاری قطعات متحرک داخل گیربکس، جعبه فرمان و همچنین دیفرانسیل استفاده میشود. به این روغن همچنین واسکازین یا روغن جعبه دنده نیز گفته میشود. این روغن با روغن موتور تفاوت دارد و در آن از مواد خاصی استفاده میشود که گیربکس را از فشار آسیب محافظت میکند. زمانی که حس کردید که دنده شما به خوبی جا نمیرود یا اصلا جا نمی رود اولین چیزی که باید به آن شک کرد، اتمام روغن گیربکس ماشین یا کاهش غلظت مواد افرودنی ویژه آن است. بنابراین اگر ماشین کیا یا هیوندای شما نیز در تعویض دندان دچار مشکل است حتما به فکر تعویض و خرید روغن گیربکس هیوندای یا روغن گیربکس کیا باشید.

نقش ویژه روغن گیربکس هیوندای و کیا

اغلب ماشین های این دو کمپانی دنده اتوماتیک هستند و اصولا روغن گیربکس در خودروهای اتوماتیک دو وظیفه اصلی به عهده دارد. یعنی روغن گیربکس هیوندای یا روغن گیربکس کیا علاوه بر اینکه وظیفه روانکاری داخل گیربکس را برعهده دارند یک وظیفه دیگری دارند و آن خنک کردن است. در مجموع به آن ها ای تی اف یا (ATF) نیز گفته میشود.

زمان تعویض یا خرید روغن گیربکس هیوندای و کیا چه زمانی است؟

قبل از اینکه درباره مدت زمان عوض کردن روغن گیربکس کیا و یا هیوندای چیزی بخوانید حتما دفترچه راهنمای ماشین خود را مطالعه کنید. زیرا مدت زمان دقیق تعویض این روغن و همچنین مشخصات آن در دفترچه نوشته شده است. اما اگر به دفترچه دسترسی ندارید نگران نباشید. زیرا ما در قالب دو جدول مدت مزان تعویض هر دو روغن گیربکس کیا و هیوندای را در این مقاله درج کرده ایم.

زمان تعویض روغن گیربکس های دستی

روغن را در گیربکس های دستی ماشین های هیوندای و کیا میتوانید از 50 تا 100 هزار کیلومتر عوض کنید. البته اگر فشار زیادی روی ماشین شما است و از آن زیاد استفاده میکنید حدودا بعد از 30 هزارتا میتوانید روغن آن را تعویض کنید. هرچند که شرایط کاملا تعویض روغن گیربکس هیوندای و کیا در دفترچه آن ها ذکر شده است.

زمان تعویض روغن گیربکس های اتوماتیک

اگر ماشین شما دارای گیربکس اتوماتیک است شما باید بعد از 60 هزار کیلومتر روغن آن را تعویض کنید. اما اگر کار زیادی از روغن نمی کشید میتوانید تا 100 هزارتا نیز صبر کنید. و به این نکته هم توجه داشته باشید که تعویض روغن گیربکس زودتر از موعد هیچ ضرری ندارد. بنابریان اگر زودتر از موعد به فکر خرید روغن گیربکس هیوندای و کیا باشید هم ایده خوبی است.

از کجا روغن گیربکس کیا و هیوندای بخرم ؟

شما می توانید برای خرید  روغن گیربکس کیا و هیوندای و هم چنین تمامی قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.

صفحه قبل 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->