آموزش آرایش چشم

 چشم ها عضو مهمی در صورت هر فرد هستند و نقش موثری در زیبایی ضورت دارند اگر شما هم به این موضوع معتقدین در این مقاله از مجموعه مقاله های دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید.

برای بالا بردن چشم های افتاده به سمت پایین

گوشه داخلی را پایین  آورده و گوشه بیرونی را بالا بکشید .سایه چشم تیره را در قسمتی بکار ببرید که حالت چشم و مژه را به سمت بالا ببرد.

برای پایین اوردن چشم های کشیده به سمت بالا

با رسم یک هلال ماه در گوشه داخلی چروک پلک را بپوشانید و شپس ان را در درست گوشه بیرونی به پایین بکشید.

بیشتر بخوانید :

چشم های نزدیک به هم

فاصله دو ابرو را زیادتر کرده چشم را کشیده و در جهت شقیقه ها طراحی نموده و مژه ها را تا جایی که گوشه بیرونی کاملا محو شود فر کنید.

چشم های دور از هم و باز

فاصله بین دو ابرو را به یکدیگر نزدیک نمایید و چشم ها نباید کشیده و در جهت شقیقه ها طراحی گردد.

چشم های پف کرده

چشم را با یک مداد چشم تیره طراحی کرده و آن را تا گوشه بیرونی چشم بکشید. وسط پلک یعنی جایی که پف دار تر به نظر می رسد را با سایه گودتر نشان دهد.

چشم های گود فرو رفته

از سایه چشم با رنگ روشن در پلک بالایی استفاده کنید و در آرایش مژه ها آن ها به خوبی فر کنید.اگر از مژه های مصنوعی استفاده می کنید بدانید که آن ها باید کوتاه باشند.طوری که سایه ایجاد نکنند.از رنگی استفاده کنید که استخوان زیر چشم را گردتر نشان دهد.

چشم های برامده (ارثی)

زوایا را با یک مداد تیره عمق داده و انها را به صورت عمودی پایین آورده و به صورت افقی پهن تر کنید.از سایه چشم تیره در پلک بالایی استفاده کنید(از مژه ها به سمت چروک ها )

برای چشمانی که حالت بسته دارند

ارایش گوشه های داخلی چشم می بایست کمرنگ باشد.برای مداد داخل چشم اگر چشم درشت باشد از رنگ قهوه ای و مشکی استفاده کنید.

ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما ارزومندیم .

نکاتی که قبل از خرید جواهر باید بدانید

 جواهر چیست؟

جواهر همان طلاست با این تفاوت که روی آن سنگ و نگین قیمتی سوار می‌شود. در واقع این سنگ‌ها و نگین‌ها هستند که طلا و جواهر را از هم متمایز می‌کنند. در واقع، برای ساخت یک جواهر ابتدا برای آن قالب طلایی (پایه‌ی جواهر) ساخته می‌شود تا در مراحل بعدی، نگین و سنگ بر روی آن قرار دهند.

جواهرات ممکن است از طیف گسترده‌ای از مواد ساخته شوند. سنگ‌های قیمتی و مواد مشابه مانند کهربا و مرجان، فلزات گرانبها، مهره‌ها و پوست‌ها به طور گسترده در ساخت جواهر استفاده می‌شوند و در این میان الماس از بیشترین اهمیت در ساخت جواهر برخوردار است.

در گذشته جواهر مصارف مختلفی از جمله رفع بلا و جلوگیری از آسیب شیطان داشت. اغلب مردم دوران باستان بر این باور بودند که جواهرات قدرت اثبات بی‌گناهی دارند یا می‌توانند پیشگویی کنند.

بیشتر بخوانید :

جالب است بدانید که در گذشته‌های دور، دسته‌بندی جواهرات فقط از روی رنگ آنها صورت می‌گرفت؛ به این شکل که به تمامی جواهراتِ به رنگ قرمز یاقوت، به جواهرات سبزرنگ، زمرد و به جواهرات آبی‌رنگ، یاقوت کبود می‌گفتند. اما در حال حاضر، به طور کلی ۴ نوع سنگ قیمتی (الماس، زمرد، یاقوت کبود و یاقوت قرمز) و تعداد زیادی سنگ‌های نیمه‌قیمتی همچون آمیتیس، سیترین، توپاز و… داریم؛ که پیاده شدن این سنگ‌ها روی زیورآلات طلا آنها را به جواهر تبدیل می‌کند.

خرید طلا نگین‌دار می‌تواند قوانین خاص خود را داشته باشد و بسته به نوع نگین و وزن آن، بر روی قیمت طلا تاثیر بگذارد.

– از جواهر‌فروشی‌هایی خرید کنید که معتبر باشند و جنس خریداری شده را تضمین کنند. جواهر‌فروشی‌های معتبر هنگام فروش، تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد از پول پرداختی شما را کسر می‌کنند، اما در غیر این صورت، هنگام فروش جواهر، ممکن است ضرر زیادی متحمل شوید.

– درست است که سنگ و نگین‌های زینتی بر زیبابی قطعه‌ی طلا تاثیر بسیاری دارد، ولی قیمت محصول را هم تا حد زیادی افزایش می‌دهد. در نتیجه، در زمان فروش مبلغ بسیار پایین‌تری در انتظار شماست. بعلاوه، ممکن است به دلیل شناخت کم، سنگ و نگین تقلبی خریده باشید که در این صورت بیشتر ضرر خواهید کرد.

– حتماً از فروشنده فاکتور دریافت کنید. فاکتور برای فروش جواهرات بسیار مهم است زیرا ثابت می‌کند که طلا و جواهر شما سرقتی و جعلی نیست.

منبع : گالری طلا و جواهر کیش طلا

برای داشتن موهای زیبا قبل از مراسم عروسی چه کارهایی می توان کرد ؟

 اگر می خواهید در شب عروسی بدون نیاز به اکستنشن مو در شینیون موی زیبایی داشته باشید‌،این مقاله از مجموعه مقاله های دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان را بخوانید و از همین حالا به موهایتان برسید

مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از قبل ظاهر خود را‌ آماده کنید.یکی از مواردی که در زیبایی ظاهری شما تاثیر زیادی دارید واز قبل باید روی آن کار کنید موهایتان می باشد.برای داشتن موی شفاف و زیبا باید رژیم غذایی روزانه مناسبی داشته باشید.

ماهی سالمون،قزل آلا را برای آبرسانی به موها،گردو برای رفع شکنندگی موبه دلیل داشتن اسید چرب امگا۳ به رژیم غذایی روزانه تان اضافه کنید،سیب زمینی،گوجه و هویج بدلیل داشتن ویتامین آ از نازک شدن موی شما جلوگیری میکند ماست یونانی بدلیل داشتن ویتامین ب ۲ برای تقویت مو مناسب است.

زمان کوتاه کردن مو قبل از مراسم عروسی:

شما باید حدودا دوماه قبل از عروسی موهایتان را بصورت مدل دلخواه کوتاه کنید،در نتیجه اثر قیچی روی موهای شما از بین می‌رود و موهای شما به کاملا جا می‌افتد.اما اگر کمتر از یک ماه به جشن عروسی زمان دارید بهتر است دیگر موهایتان را کوتاه نکنید،امکان ماندن رد قیچی روی موهایتان می باشد.

هماهنگی مو با لباس عروس:

بعد از انتخاب لباس عروس مدل موی خودتان رو نسبت به لباس عروس انتخاب کنید،با مشورت با یک آرایشگر حرفه‌ای مو بهتر می‌توانید بهترین آرایش مو را برای روز عروسی‌تان انتخاب کنید.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ویتامینه های خوب استفاده کنید و موها را آماده کنید.

رنگ موی جدید:

شما هیچ وقت نمیتوانید حدس بزنید که رنگی که شما انتخاب کرده اید چگونه روی موهایتان اکسید میشود یا چه بازتابی روی رنگ پوست شما دارد. اگر موهایتان چند رنگ شده است گذاشتن یک رنگ جدید و یکدست کردن آن خطری برای شما ندارد به شرط آنکه رنگ مویتان را زیاد به سمت سفیدی نبرید.یک هفته قبل از عروسی خود،رنگ موی جدید را امتحان نکنید حتی اگر مطمئن هستید که آرایشگر شما بهترین آرایشگر دنیاست.

ماسک‌های تقویتی مو:

استفاده از شامپو به دلیل مدت زمان کمی که با موها در تماس است، تاثیر چندانی در تقویت مو ندارد. مگر اینکه از انواع خاصی باشد، گروهی از شامپوهای ضد ریزش با تقویت مو یا با تاثیر روی هورمونها، از ریزش مو جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید :

آموزش لیفت مژه

انواع ماسک روی مو:

۱. ماسک جعفری

جعفری تازه را خرد کنید تا به‌ اندازه دو قاشق غذاخوری جعفری خرد شده داشته باشید. سپس آن را با ۳قاشق روغن زیتون مخلوط کنیدو به ریشه مو بمالید.حتما کلاه پلاستیکی سرتان بگذارید و یک ساعت بعد حمام بروید.

۲. ماسک جو

جو را خوب بپزید و به اندازه یک قاشق آن را کاملا له کرده و با یک قاشق سوپ‌خوری روغن بادام، یک قاشق سوپ‌خوری شیرپرچرب و یک قاشق سوپ‌خوری مایونز مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به ریشه موها مالیده و کلاه پلاستیکی سرتان بگذارید. ۳ساعت بعد حمام بروید و موها را بشویید. این ماسک مو را تا سه بار در هفته هم می‌توانید استفاده کنید.

ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان برای شما در شب عروسیتان آرزو مندیم

تفاوت خرید و فروش طلا و جواهر چیست؟

 علاوه بر تفاوت قیمتی که طلا و جواهر با هم دارند، طریقه‌ی خرید و فروش آنها نیز با هم متفاوت است. ما در زیر نحوه محاسبه خرید و فروش طلا و جواهر را به‌طور مجزا برایتان نوشته‌ایم تا پیش از خرید هر کدام بدانید که هنگام فروش با چه سود یا ضررهایی مواجه خواهید شد:

فرق خرید طلا و جواهر

خرید طلا: قیمت روز هر گرم طلا + اجرت ساخت + سود فروشنده (عموماً ۷ تا ۸ درصد است)

خرید جواهر: قیمت روز هر گرم طلا + اجرت ساخت* + سود فروشنده (عموماً ۱۵ تا ۲۰ درصد است)نکته ۱: توجه داشته باشید که اجرت ساخت جواهر شامل ارزش سنگ‌های به کار رفته در محصول + اجرت ساخت پایه جواهر + مخراجی و سایر هزینه‌هاست.

نکته ۲: همان‌طور که می‌بینید، سودی که فروشنده برای فروش جواهر برای خود برمی‌دارد تقریباً دو تا سه برابر بیشتر از طلاست. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری با مصنوعات طلا را دارید، بهتر است سراغ خرید طلا بروید نه مدل‌هایی که سنگ و نگین دارند (جواهر).

بیشتر بخوانید:

 

فرق فروش طلا و جواهر

فروش طلا: اگر شما بخواهید طلای خود را بفروشید هنگام مراجعه به طلا فروشی، دستمزد ساخت و سود فروشنده کم و به قیمت روز طلای شما خریداری می‌شود.

فروش جواهر: برای فروش جواهر هم به همین صورت است که سود فروشنده از قیمت کل کم می شود. اما به‌علاوه‌ی آن، افزایش یا کاهش قیمت جواهر نیز با قیمت در زمان خرید مقایسه، مابه‌التفاوت آنها محاسبه و قیمت جواهر به فروشنده پرداخت می‌شود. در واقع مزد ساخت جواهرات که از قیمت نهایی کم می‌شود، شامل بهای سنگ‌های به‌کار رفته در محصول به‌علاوه‌ی اجرت ساخت پایه‌ی جواهر و مخراجی و سایر هزینه‌هاست.

نکته: همیشه فاکتور خرید جواهر را نزد خود نگهداری کنید. چون هنگام فروش محصول به آن نیاز خواهید داشت. جواهر فروشی‌های معتبر هنگام فروش تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد از پول پرداختی شما را کسر می‌کنند این در حالی‌است که اگر فاکتور معتبری نداشته باشید هنگام فروش جواهر ممکن است ضرر زیادی را متحمل شوید.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

مژه مخصوص چشم خود را بیابید

 امروزدر این مقاله از مجموعه مقاله های دوره های آموزش آرایگشری الماس نشان قصد دارم شما را با انواع مژه مصنوعی اشنا کنم که بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید

انواع مژه مصنوعی

مژه ها دارای سایزهای متفاوت بلند، کوتاه و متوسط و همچنین پر پشت و نازک می باشد .مژه های تک و دانه ای بین مژه های طبیعی کار می شود و چشم را طبیعی و زیبا نشان می دهد و مژه مداوم چشم را سنگین کرده و مصنوعی به نظر می اید .جنس مژه یکسره چشم را سنگین کرده و مصنوعی به نظر می رسد .جنس مژه های مصنوعی از الیاف پارچه ای نایلونی طبیعی می باشد.

بیشتر بخوانید :

طریقه بکار بردن مژه مصنوعی

چربی دور چشم را توسط گوش پاک کن و لوسیون یا تونیک مخصوص که دارای الکل خیلی کم است بگیرید .مقدار خیلی کم از چسب مژه را روی نوار باریک مژه مصنوعی بزنید مکث کوتاهی کرده تا چسب خودش را بگیرد و چسبناک شود . مژه مصنوعی را با کمک موچین نزدیک مژه های طبیعی برده و از گوشه خارجی چشم تا گوشه داخلی چشم بچسبانید مژه ها را کمی فشار داده تا روی چشم ثابت شود .دقت کنید که تا چسب خشک نشده چشم را فشار ندهید و باز و بسته نکنید.

بعد از خشک شدن چسب مژه به هر دو مژه مصنوعی و طبیعی ریمل بزنید تا طبیعی و زیبا جلوه کند .

اگر قصد دارید آرایش معمولی دور چشم پاک کنید کافیست از یک پاک کننده ملایم دور چشم استفاده نمایید.

برای پاک کردن آرایش ضد اب و سنگین دور چشم می توانید از پاک کننده های روغنی مخصوص استفاده نمایید .

از شیر پاک کن که دارای امولسیون ملایم می باشند برای جنس پوست حساس مناسبند که برای پاک کردن چشم هم از آن ها استفاده می گردد.

ما از طرف آموزشگاه ارایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما ارزومندیم .

نحوه ی انتخاب جلو مو متناسب با چهره

 همانطور که میدانید انتخاب مدا مو متناسب با چهره تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارد اگر شما هم به این موضوع معتقید در این مقاله با دوره های اموزش آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

هدف آرایشگر این است که ظاهر مشتری را زیبا و بهتر نشان دهد تا حس اعتماد به نفس او را افزایش داده و مشتری احساس رضایت کند .مدل مو و مدل شینیون متنوعی در سالن زیبایی با شرایط مختلف (محل کار،مناسبتی ویژه ، میهمانی ها ) وجود دارد که باید آرایشگر سالن متناسب با جنس مو، سر و صورت مشتری آن را آرایش کند.

نحوه ی انتخاب مو متناسب با چهره برای زیباتر جلوه دادن چهره، شینیون باید متناسب با اجزای چهره و متناسب با جلوی سردست شود .

سر(دراز-کشیده ):سعی کنید دو طرف شقیقه برجسته تر و پوش داده شود. از فرق کج و از چتری کوتاه تا زیر ابرو استفاده کنید . از باز کردن فرق راست و صاف بپرهیزید. در اینگونه موها حتی المقدور مدلی انتخاب کنید که عرض چهره را زیاد کند.

سر گرد

شنیون مناسب چهره های گرد مدل هایی است که بیشتر کار در بالای سر انجام می گیرد و دو طرف شقیقه بالا کشیده می شود .کنار صورت چند تار ریخته شود بهتر است .

گردن بلند

برای گردن های بلند از مدل های باز که در اطراف صورت پخش می شود استفاده کنید .اندازه این مدل ها تا زیر گردن باشد مناسب تر است .

گردن کوتاه

شنیون مناسب گردن های کوتاه از مدل هایی انتخاب شود که در قسمت پشت و بالای سر جمع شده باشد، مو ها را نباید دور گردن ریخت.

 

ما از طرف اموزشگاه آرایشگری و سالن زیبایی الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم. 

نحوه ضدعفونی کردن جواهرات

 برای اشنایی با روش ضد عفونی کردن جواهرات در این مقاله با طلا فروشی اینترنتی کیش طلا همراه باشید.

نصف یک کاسه را با آب ولرم پر کنید. ۱/۴ پیمانه آمونیاک درون آب بریزید و هم بزنید.

جواهر را درون محلول بگذارید و اجازه دهید تا ۲۰ دقیقه در کاسه بماند.

با استفاده از دستکش، جواهر خود را از داخل محلول آمونیاک خارج کنید و درون یک کاسه آب معمولی قرار دهید.

یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی به آن اضافه کنید. جواهر را درون کاسه حرکت دهید.

با کمک یک مسواک نرم و تمیز، روی سطح سنگ‌های قیمتی را برس بزنید.

با احتیاط و خیلی آرام درون پایه‌ها و تمامی حفره‌های پایه‌ی جواهرات را مسواک بکشید تا تمام آلودگی‌ها تمیز شوند.

در آخرین مرحله، جواهر را روی یک حوله‌ی نرم و تمیز بگذارید تا کاملاْ خشک شود.

بیشتر بخوانید : خرید حلقه ازدواج

پس از خشک شدن، آن را با دستمال جیر برق بیندازید.

– جواهراتی هم که سنگ‌ها با چسب روی آنها سوار شده است، نباید خیس شوند چون می‌تواند چسب نگین‌ها را شل کند. بنابراین برای تمیز کردن چنین جواهراتی باید حوله‌ی نرمی را به مایع ظرفشویی آغشته کنید و سپس آن را بر روی طلا بمالید. بعد از آن هم با یک حوله‌ی خیس، مایع را از روی طلا پاک کنید. در آخر هم آن را خشک کنید.

– برای ضدعفونی کردن جواهرات که دارای سنگ‌های قیمتی مانند عقیق، مروارید، اپال و …هستند، بهتر است از آب داغ یا آب گرم استفاده نکنید. چون باعث می‌شود که سنگ‌های قیمتی ترک بخورند یا دچار شکستگی شوند.

– جواهراتی که با مروارید همراه هستند را هرگز با مواد شیمیایی نشوئید. برای این منظور از محلول صابون مایع و آب ولرم کمک بگیرید. مروارید را حتماً پس از شستن خشک کنید تا لکه‌ای روی سطح آن باقی نماند.

بیشتر بخوانید : خرید طلا آنلاین

نکاتی درباره طلاهای رنگی

 آیا انواع مختلف طلا و انواع رنگ‌های طلا را برای خرید طلای اینترنتی می‌شناسید؟ آیا می‌دانید که در صنعت جواهرسازی از بیشتر از یک نوع طلا استفاده می‌شود؟ در این حرفه با افزودن فلزات دیگر به فلز طلا در واقع آلیاژی از طلا می‌سازند که درجه‌ی سختی، کیفیت، عیار و حتی رنگ محصول نهایی را معین می‌کند. برای آشنایی با انواع مختلف طلا از شما دعوت می‌کنیم تا ادامه‌ی مطلب را مطالعه کنید. با گالری پرسته همراه باشید.

انواع مختلف طلا و رنگ‌های آن

با اینکه رنگ رایج طلا زرد است، اما در رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. رنگ طلا به نوع فلز بستگی دارد که با هم آلیاژ شده‌اند. در زیر مواد تشکیل دهنده‌ی طلاهای رنگی را توضیح داده‌ایم. اما پیش از آن باید توجه داشته باشید که طلای رنگی به اندازه‌ی طلای زرد باارزش است و از نظر قیمتی فرقی با هم ندارند. تفاوت رنگ آنها فقط به‌دلیل آلیاژی است که با طلا ترکیب شده است.

·         طلای زرد

·         طلای سفید

·         طلای رزگلد

·         طلای سیاه

·         طلای سبز

·         طلای توسی

·         طلای بنفش

·         طلای آبی

بیشتر بخوانید :

·         خرید گردنبند طلا

در بالا هم به طور مفصل توضیح دادیم که طلای رنگی از جنش طلای خالص نیستند و در ترکیب آنها از دیگر فلزها هم استفاده شده است. طلای خالص رنگ زرد کمی مایل به قرمز دارد. اما خوشبختانه با ترکیب طلا و فلزات مختلف می‌توان طلاهای رنگی زیبائی ساخت. نکته‌ی قابل ذکر در مورد انواع رنگ‌های طلا این است که به سه روش مختلف ساخته می‌شود: آلیاژی، میان‌فلزی و سطوح کارشده مانند لایه‌های اکسید.

از آن‌جا که طلا در حالت خالص بسیار نرم است، در جواهرسازی با افزودن فلز دیگری آن را مقاوم‌تر می‌کنند. برای ساخت طلای زرد معمولاً از مس استفاده می‌شود اما برای طلای سفید از فلزی سفید یا نقره‌ای رنگ استفاده می‌شود. به طور مثال، آلیاژ طلا برای ساخت طلای سفید معمولاً نیکل، منگنز، و پالادیم و در مواردی نقره، روی، پلاتین، و مس است. یا مثلاً آلیاژ طلا و پالادیم نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر است و برای سرویس‌های جواهرات و سنگ‌های قیمتی کاربرد دارد.

توجه داشته باشید که در زبان عامیانه گاهی به پلاتین هم طلای سفید گفته می‌شود در حالی‌که پلاتین فلزی متفاوت است و در مقایسه با طلا مقاوم‌تر، کمیاب‌تر، و رنگ آن درخشان‌تر از طلای سفید است. همچنین الکتروم که آلیاژی از طلا و نقره است و به‌طور طبیعی نیز یافت می‌شود گاه طلای سفید نامیده شده‌است.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

برای تقویت پوست قبل از مراسم عروسی چه کار هایی می توان کرد ؟

 اگر شما هم به مراسم عروسیتون نزدیک میشین و نگران پوستتئن در این شب مهم هستید در این مقاله از مجموعه مقاله های دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باسید تا با یک برنامه 6 هفته ای شما را راهنمایی کنیم

هفته اول: تغذیه سالم

آب بهترین نوشیدنی برای زیبایی پوست وسلامتی می باشد، نوشیدن آب را ۳ لیتر در روز را فراموش نکنید که باعث دفع سموم زاید از بدنتان می شود. داشتن یک برنامه غذایی سالم مثل سبزیجات سرشار از فیبر به گردش خون کمک می کند، از شیرینی، الکل، کافیئن ها و..استفاده نکنید.

 هفته دوم: افزایش ضربان قلب

تمرینات کاردیو در این ۶ هفته ضروری می باشد زیرا ورزش احساس بهتری به شما میدهد و حس خوب فرد را زیباتر می کند وپوست را سفت تر می‌کند،روزی ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تمرینات قدرتی و کاردیو حداکثر ۵ تا ۶ روز در هفته برای چربی سوزی می توانید انجام دهید(طناب زدن- شنا- دویدن-دوچرخه سواری)

هفته سوم: پاکسازی پوست بدن

برس کشیدن بدن مانند شانه کردن مو می باشد.این کار باعث تحریک غدد لنفاوی و پاکسازی سطح پوست و از رویش موهای زیرپوستی جلوگیری می کند.با استفاده از یک برس زبر قبل از حمام رفتن از انگشتان پاها شروع کنید و به سمت ساق پا بالا بروید، به ناحیه‌ی لگن که غدد لنفاوی زیادی دارد، بیشتر توجه کنیدو بعد به سمت منطقه‌ی شکم بالا بروید و حرکات دایره‌ای در جهت عقربه های ساعت انجام دهید، سپس به طرف بافت سینه بروید و از دستها به سمت قلب حرکت کنید.

 هفته چهارم: طراوت پوست با پاکسازی روده

سه هفته قبل از عروسی هفته ای یکبار روده خود را پاکسازی کنید، همچنین پاکسازی روده بزرگ برای پوست مفید است و حس سبکی و خوبی را دارد و روی طروات بخشی و شادابی عروس خانم ها تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید :

·         اموزش گریم صورت

 

 هفته پنجم: پاکسازی صورت

دو هفته قبل از عروسی از ماسک صورت و بخور ها برای بیرون اومدن جوش ها و تمیز شدن آن استفاده کرده همچنین  از آب جهت رطوبت رسانی پوست استفاده کنید وتغذیه مناسب داشته باشید،تغذیه ی نادرست مثل فست فود، غذاهای سرخ کردنی چیپس و پفک ممکن است در سطح پوست لک و جوش ایجاد کند .ماساژ صورت تا حدود زیادی به سفت شدن صورت و به جمع شدن غبغب کمک می کند و باعث بهبود خون رسانی به منافذ پوست می شود. هر روز ۳الی ۴دقیقه پوست صورت خود را به طرف بالا ماساژ دهید و در طولانی مدت تاثیر آن را مشاهده کنید.

 هفته ششم: پاکسازی عمق پوست

با تهیه اسکراب نمک دریا تمام مواد معدنی سالم مثل منیزیم، پتاسیم و کلسیم که برای پوست لازم است و به بازسازی پوست کمک می کند را تهیه و پوست خود را عمقی پاکسازی کنید. در این روش جریان خون زیاد شد همچنین می توانید با مخلوط آبلیمو و نمک دریا اسکراب برای از بین بردن رنگ تیره بدن به روشن شوید و از پوسته شدن پوست جلوگیری کنید.

 

ما از طرف سالن زیبایی الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم 

راهکارهای جلوگیری از سبز شدن پوست با طلا

 خوشبختانه راهکارهای ساده‌ای برای پیشگیری از سبز شدن پوست وجود دارد. در این مقاله از طلا فروشی آنلاین کیش طلا  تعدادی از آنها را نوشته‌ایم:

۱. به طلا برق ناخن بزنید

فقط کافیست با لاک برق ناخن روی سطح طلا یا زیورآلاتی که حاوی مس است را بپوشانید؛ لاک بین پوست و طلا یک لایه نازک و شفاف ایجاد می‌کند و از بروز هرگونه واکنشی پیشگیری می‌کند.

۲. در آخرین مرحله از حاضر شدن، زیورآلات طلا را بیندازید

زیورآلات طلا را بعد از آرایش کردن و لباس پوشیدن، استفاده کنید. چون در غیر این صورت ممکن است زیورآلات با کرمها، عطر یا ادکلنی که می‌زنید بیشتر برخورد کند و امکان سیاه شدن پوست بیشتر شود. وقتی هم که به خانه بازمی‌گردید سعی کنید اولین چیزی که در می‌آورید باز هم طلا و جواهراتتان باشد تا کمتر در معرض تعریق قرار بگیرند.

۳. هنگام ورزش و شنا از طلا استفاده نکنید

چون هنگام ورزش تعریق بدن زیاد می‌شود بهتر است از زیورآلات طلای خود استفاده نکنید. ذر طول فعالیت‌های روزانه همانند شستن ظروف هم طلاهای خود را دربیاورید. یا اینکه از دستکش استفاده کنید. همچنین به محض خیس شدن زیورآلات، آن‌ها و پوست خود را خوب خشک کنید و بعد دوباره از زیورآلات خود استفاده کنید.

۴. طلا را آبکاری کنید

آبکاری و شست‌وشوی طلا و جواهرات راهی مناسب برای برای جلوگیری از سیاه شدن پوست است. برای این منظور فقط کافیست به طلافروشی نزدیکی بروید و از طلافروش بخواهید طلای شما را آبکاری کند.

 

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلای انلاین

صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->