لوازم یدکی خودروهای کیا

 لوازم یدکی کیا از جمله برند هایی است که در ایران مشتریان زیادی دارد. قطعات کیا شامل لوازم یدکی جانبی – موتوری – بدنه و تمامی قطعات خودروی این برند بین المللی میباشد.

قیمت لوازم یدکی کیا

قطعات یدکی کیا با توجه به کیفیت های مختلف و ساختار پیچیده تری که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند . هر چه کیفیت بالا تر رود قیمت هم بر حسب آن بیشتر میشود. در نتیجه شما باید علاوه بر به درجه کیفیت محصول به عملکرد قطعات هم شناخت داشته باشید تا بهترین هارا انتخاب کنید. البته باید بدانید فروشگاهی که لوازم را در اختیار خریدار قرار میدهد در قیمت گذاری موثر است.همانطور که می دانید برخی از لوازم یدکی کیا بسیار مهم هستند و از هر فروشگاهی نمی توان آن ها را خریداری کرد.برای خرید بهترین انواع لوازم یدکی کیا و همچنین سایر خودرو ها لازم است تا به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید لوازم یدکی کیا موتورز

اغلب وقتی بازار را برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز بالا و پایین می‌کنیم با قطعات و قیمت‌های مختلف روبرو خواهیم شد. این موضوعات باعث سردرگمی ما می‌شوند.در دست داشتن یک راهنمای خرید مفید، می‌تواند ما را از سردرگمی نجات دهد و به سمت یک خرید راحت و مطمئن هدایت کند.لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودروها جز و دسته لوازم با تقاضای بالا هستند. از همین رو بازارهای فروش زیادی برای آن‌ها تعریف شده است. این بازارهای فروش شامل بازارهای و بسترهای اینترنتی، فروشگاه‌های حضوری، نمایندگی‌های فروش قطعات یدکی کیا موتورز و … هستند.

ماهیت هر یک از این بازارها، اعتمادسازی آن‌ها برای مشتری و … نیز در انتخاب بازار هدف بسیار مؤثر هستند. اما به‌طورکلی برای خرید این نوع لوازم باید به یک سری نکات توجه شود.

منبع

جنس های مختلف النگو چیست ؟

 – النگو از جنس طلا

دستبند طلا بیشتر برای مجالس رسمی مناسب است. بیشتر النگوهای شیک و امروزی از جنس طلا ساخته شده‌اند یا حداقل دارای روکش طلا هستند. همان‌طور که می‌دانید طلا در رنگ‌ها و عیارهای متنوعی موجود است. برای دستبند النگویی بهترین گزینه طلای ۱۸ عیار است اما می‌توانید نمونه‌های ۲۲ عیار یا حتی دستبند طلا با عیار ۱۰ یا ۱۴ را انتخاب کنید. طلای ۲۴ عیار یعنی طلای ۱۰۰ درصد خالص. اما با این عیار از طلا نمی‌توان مصنوعات طلا و جواهر ساخت زیرا طلای خالص بسیار نرم است و قابلیت چکش‌کاری و شکل گرفتن را ندارد. به همین خاطر آن را با دیگر فلزات ارزشمند آلیاژ می‌کنند تا بتوانند از آن مصنوعات طلا بسازند.

رایج‌ترین و محبوب‌ترین جنس طلا برای ساخت دستبند النگویی و النگو، طلای زرد است. مزیت طلای زرد این است که تقریبا به هر رنگ پوستی می‌آید و همه زنان می‌توانند از زیبایی آن برای تکمیل تیپ و ظاهرشان بهره بگیرند. طلاهای زرد اغلب دوام و استحکام بالایی هم دارند و برای استفاده روزانه گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند.

– النگو از جنس طلای رزگلد

رزگلد یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های طلاست که در سال‌های اخیر نیز بسیار محبوب شده است. این رنگ صورتی از ترکیب طلای زرد با فلز مس به دست می‌آید. النگوهایی که رزگلد هستند را بهتر است با لباس‌های گل‌گلی تابستانی با یک جفت صندل شیک استفاده کنید. النگوی رزگلد نیز همچون طلای زرد از دوام و استحکام بالایی برخوردار است زیرا در ترکیب آن از مس استفاده شده.

– النگو از جنس طلای سفید

دستبند النگویی از جنس طلای سفید برای مجالس و مناسبت‌های رسمی بسیار مناسب است. رنگ سفید و درخشان این طلا به خاطر وجود نیکل یا پالادیوم در ترکیب ساخت طلاست. تقریبا همه طلاهای سفید را با یک لایه رودیوم روکش می‌کنند تا سایه زردرنگ طلا پوشانده و پنهان شود.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید اینترنتی طلا

– النگو از جنس طلا نقره

النگو از جنس نقره را به خاطر رنگ روشن و براقی که دارد، بهتر است با تی‌شرت و یک شلوار جین شیک بپوشید. قبل از خرید این را بدانید که نقره فلز بسیار نرمی است و خیلی سریع هم سیاه می‌شود. به همین خاطر شما بعد از خرید باید دایما دستبند النگویی نقره خود را تمیز کنید و هرگونه گرد و غبار و سیاهی را از سطح آن بزدایید.

– النگو از جنس پلاتین

پلاتین یکی از فلزات بسیار گرانبها و لوکس است. اگر النگو از پلاتین ساخته شده، توصیه می‌کنیم آن را فقط در مجالس و مناسب‌های خاص و رسمی استفاده کنید تا جذاب و خاص دیده شوید. برخلاف طلای سفید، پلاتین به صورت طبیعی سفید است. در دستبند و النگوهای پلاتینی بیشتر از طلای ۲۲ عیار از فلز پلاتین استفاده شده است. این را هم در نظر داشته باشید که پلاتین را نمی‌توان آب و دوباره از آن برای ساخت مصنوع دیگری استفاده کرد

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

آشنایی با برخی از مهم ترین قطعات و لوازم یدکی خودرو

 استارت

وقتی شما کلید استارت خودروی خودتان را فشار می‌دهید ، موتور استارت که یک الکتروموتور است فعال شده و باعث روشن شدن ماشینتان می شود. تجربه نشان داده است که استارت بدون اطلاع قبلی و کاملا ناگهانی از کار می‌افتد.استارت خیلی گران قیمت نیست و تعویض آن در اکثر خودروها به سادگی امکان پذیر است. اگر استارت زدید و استارت خودروی شما کار نکرد به احتمال زیاد موتور آن سوخته و باید آن را تعویض کنید.

کمپرسور کولر

رایج ترین مشکلی که در سیستم کولر خودرو پیش می‌آید بروز نشتی در مدار کولر است. اگر نشتی کولر خودروی خود را چک کردید و از عدم نشتی در مدار کولر خودروی خود مطمئن شدید ، میتوانید به سراغ کمپرسور کولر خود بروید .اکثر کمپرسورهای کولر خودروها دارای یک کلاچ هستند که در هنگام نیاز کمپرسور را درگیر میکنند و در مواقع عدم نیاز کمپرسور کولر را غیر فعال مینمایند.اگر عمر این کلاچ تمام شده باشد می‌تواند سبب از کار افتادن کمپرسور شود.همچنین بروز ایراد در لوازم داخلی کمپرسور نیز می‌تواند باعث شود که کمپرسور فشار کافی را تولید نکند و افت فشار این قطعه نیز می‌تواند سبب کارنکردن سیستم کولر شود. به هر حال اگر هر کدام از این مشکلات برای کمپرسور خودرویتان پیش آمد نیاز خواهید داشت تا آن را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید که اگر نیاز به خرید لوازم یدکی برای این مشکل باشد به شما اعلام کند.

بیشتر بخوانید :

پلوس

نام اصلی پلوس خودرو Axle Shaft است وظیفه‌ی انتقال نیرو از دیفرانسیل به چرخ را دارد. بیشترین مورد خرابی که در پلوس خودروی شما پیش می‌آید، پاره شدن گردگیرهای آن است.

سیبک فرمان

سیبک فرمان خودرو یکی از انواع اتصالات است که حرکت سیستم فرمان را به چرخ‌های جلو منتقل میکند . اگر سیبک فرمان خودرویتان دچار مشکل شده، در هنگام افتادن خودرو در دست اندازها صدای بسیار بدی به گوش خواهد رسید و شما باید به یک تعمیرکار برای تعویض سیبک ها مراجعه کنید. همیشه به مشتریان محترم پیشنهاد میکنیم که حتما از قطعات اصلی استفاده کنند و به خاطر اندک تفاوت قیمت ، درگیر تعویض قطعات خودرویشان در فاصله زمانی نزدیک نشوند.خصوصا برای قطعاتی مانند سیبک و ….. که در دسته قطعات جلوبندی قرار میگیرد و معمولا به دلیل مصرف مداوم از خودرو دچار فرسودگی میشوند و نیاز به تعویض پیدا میکنند .

میل سوپاپ

میل سوپاپ با نام میل بادامک نیز شناخته می‌شود. کار میل سوپاپ باز و بسته کردن سوپاپ‌های ورودی و خروجی است. پیشرانه‌ی یک خودرو می تواند یک، دو، یا حتی چهار میل سوپاپ داشته باشد.میل سوپاپ‌ها قطعاتی هستند که عمر بالایی دارند و معمولا خراب نمی‌شوند اما افت فشار روغن و یا کمبود روغن در پیشرانه‌ی خودرو می تواند باعث آسیب به میل سوپاپ شود.اگر مکانیک به شما گفت که نیاز به تعویض میل سوپاپ وجود دارد مطمئن باشید که خودروی شما با مشکلی جدی مواجه شده است.

منبع : استارپات

رفرنس : نمایندگی فروش قطعات هیوندای

۴ راه برای جلوگیری از شکستن النگو طلا

 ۱- استفاده از النگو در مواقع خاص

برای پیشگیری از شکستن یا آسیب دیدن النگوها بهتر است آنها را فقط در مناسبت‌ها، مراسم و مهمانی‌ها استفاده کنید. با این کار باعث افزایش طول عمر، درخشش و زیبایی النگو خواهید شد. اگر النگو طلا  شما به‌شکلی است که نمی‌توانید راحت آن را از دست خارج کنید، باید در نگهداری از آنها مراقب بیشتری به خرج دهید و مواظب باشید که فشاری به آنها وارد نشود.

۲- احتیاط هنگام انجام کارهای سنگین

سعی کنید هنگام انجام فعالیت‌های سنگین که احتمال آسیب رسیدن به النگوهای شما بیشتر است، النگوها را از دستان خارج کنید تا از ضربه و کشیدگی جلوگیری شود.

هنگام انجام هرگونه حرکات ورزشی، مخصوصا قبل از ورود به استخر النگوها را از دست خود خارج کنید.

برای اینکه النگوها دچار فرسودگی و سایش نشوند، بهتر است که هنگام انجام کارهای خانه که از مواد شوینده یا اسیدی استفاده می­‌کنید، النگوها را از دستان خود خارج کند.

هنگام درآوردن النگوها از دست، به روش صحیح و مطمئن این کار را انجام دهید تا حین انجام این کار، النگوها­ی شما دچار تغییر شکل یا کشیدگی نشوند.

بیشتر بخوانید :

۳- دقت و احتیاط در زمان درآوردن النگوها

هنگام درآوردن النگوها از دست، از روش‌های صحیح و مطمئن استفاده کنید تا حین انجام این کار، النگوها­ی شما دچار تغییر شکل یا کشیدگی نشود. پس از خارج کردن النگوها از دست‌های خود، آنها را در محلی مطمئن مانند جعبه‌­ی جواهرات قرار دهید که خیالتان از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به آنها راحت باشد.

۴- احتیاط و دقت فراوان در استفاده­‌ی روزمره از النگوها برای پیشگیری از شکستن آنها

اگر امکان درآوردن مرتب النگوها را ندارید، در نگهداری از آنها بسیار کوشا و مراقب باشید که فشاری به آنها وارد نشود. اگر از طلا و جواهرات خود به خوبی مراقبت کنید، جواهرات شما طول عمر بیشتری خواهند داشت و جلوه و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد. در نتیجه، دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت و به این ترتیب شما می­‌توانید به چشم سرمایه‌­های طلایی به جواهرات خود بنگرید.

منبع : طلا فروشی آنلاین کیش طلا

خرید لوازم یدکی هیوندای و مواردی که شما در هنگام خرید باید بدانید !!!

 داشتن اطلاعات درباره ی خرید لوازم یدکی هیوندای یا قطعات هر نوع خودروی دیگری فقط مناسب فروشندگان و تعمیرکاران نیست و برای صاحبان خودرو نیز می تواند ضروری و کار آمد باشد. مطمئنا شما که صاحب خودرو هستید با داشتن اطلاعات در خصوص لوازم یدکی خودروی خود میتوانید چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فنی برای تامین قطعات مورد نیاز خودروی خود اقدام کنید.

ما در اینجا قصد داریم تا نحوه خرید لوازم یدکی و هر آنچه که شما ممکن است در هنگام مراجعه به تعمیرگاه با آن مواجه شوید را در ادامه ی این مطلب از استار پارت برای شما بیان کنیم.

شماره فنی (( Part Number )) خودرو چیست؟

تمامی قطعات و لوازم یدکی هیوندا و کیا دارای شماره فنی مخصوص و منحصر به فرد هستند . البته لازم به ذکر است بعضی مواقع قطعات برخی از خودروها ی این دو شرکت خودرو سازی به صورت مشترک نیز استفاده میشوند. زیرا برخی شماره های فنی قطعات خودروهای این دو شرکت با هم مشترک می باشند .در صورت آشنا نبودن شخص تامین کننده قطعه و استفاده از کد های فنی مشابه باعث اختلال در عملکرد سیستم های دیگر خودرو می شود. کد های فنی اشتباه میتواند باعث اختلال در عملکرد سیستم های دیگر خودرو شود که نیاز به تنظیم مجدد قطعه خواهد بود و باید زمان و هزینه بیشتری را برای تعمیر و تعویض قطعات صرف کرد.

پس حتما درهنگام خرید لوازم یدکی خودروی خود با افراد مطمئن و دارای صلاحیت در این زمینه مشورت کنیدوخرید خود را انجام دهید

توصیه ما این است که برای خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا و یا هر خودروی دیگری با هر برندی که مورد استفاده شما می باشد راهنمایی و ارائه مشاوره را به دست کارشناسان مربوطه دراین حرفه سپرده تابا پیشنهادمناسب ترین ودرست ترین وبه صرفه ترین قطعات شما رادر جهت خریدمناسب قطعه همراهی کنند.

بیشتر بخوانید :

۶ دلیل خم شدن یا شکستن النگوی طلا

 وقتی یک النگوی طلای جدید خریداری می‌کنید، کاملا گرد و دایره‌‌ای است. اما ممکن است مدتی بعد از استفاده­‌ی مداوم، متوجه شوید که النگوی شما تغییر شکل پیدا کرده است. البته این اتفاق برای همه‌ی النگوها روی نمی‌دهد و فقط برخی از آنها ممکن است به این مشکل دچار شوند. یکی از دلایل این امر می‌تواند به پایین بودن کیفیت النگو مربوط باشد. به همین خاطر است که یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها هنگام استفاده از طلا و جواهراتشان، خم شدن یا شکستن النگوهایشان است.

النگوها معمولا در اثر ضربه دیدن حین انجام کارهای خانه آسیب می‌بینند. اما علت‌های دیگری نیز برای این مشکل وجود دارد که در ادامه، رایج­ ترین دلایل خم شدن یا شکستن النگو را برایتان نوشته‌ایم.

۱. فشار فیزیکی

از دلایل اصلی خم شدن وشکستن النگو طلا، فشار فیزیکی است؛ یعنی وقتی النگو در دستان شماست، کارهای سنگینی انجام می دهید که باعث خم شدن النگو می‌شود.

۲. جنس النگوی طلا

طلای خالص یک ماده نرم است، به همین علت هرچه عیار طلا بالاتر باشد امکان ساییدگی و تغییر فرم بیشتری در آن وجود دارد. مهم­ترین علت برای خم شدن النگو یا انگشتر طلا می‌تواند جنس آن باشد.( جهت خرید انگشتر اینجا کلیک کنید. )

۳. سایز النگو

از دیگر دلایل شکستن النگو طلا، می‌توان به سایز انگشتر اشاره کرد. خوب است در هنگام خرید و انتخاب النگو به سایز دست خود به خوبی توجه کنید و النگوی مناسب برای سایز دست خود را بخرید. به این ترتیب، علاوه‌بر پیشگیری از شکستن النگوها، از آسیب دیدن دست خود هم پیشگیری می‌کنید.

۴. ظریف بودن النگو

در صورت ظریف بودن النگو باید دقت بیشتری در خصوص نگهداری از آن داشته باشید؛ چون طبیعتا احتمال خم شدن یا شکستگی آن بیشتر می‌شود. النگوهای باریک و ظریف با کوچک‌ترین ضربه یا فشاری خم یا دچار شکستگی می‌شوند.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید اینترنتی طلا

۵. ضربه یا کشیدگی

النگو ممکن هست در اثر ضربه یا کشیدگی تغییر شکل دهد به طوری که دیگر قابل استفاده نباشد و جلوه و زیبایی گذشته خود را از دست بدهد. این موضوع خیلی ناراحت کننده است، به خصوص اگر النگو یادگاری باشد یا این که آن را هدیه گرفته باشید. اما خیلی هم ناراحت نباشید چون اگر این اتفاق برای النگوی شما روی دهد می‌توان آن را تعمیر کرد تا درست مثل روز اول شود.

۶. گذر زمان و فرسودگی

فرقی نمی‌کند که زیورآلات از چه جنسی باشند، وقتی فرسوده می‌شوند، احتمال شکستن یا فرسودگی آنها زیاد است. این فرسودگی و تغییر فرم در طلا به علت نرم بودن این فلز، بیشتر رخ می‌دهد. به همین خاطر بسیار مهم است که به نظافت و نگهداری طلاها توجه بیشتری داشته باشید.

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا

نحوه خرید لوازم یدکی هیوندای به صورت آنلاین

 همانطور که می دانید برای خرید لوازم یدکی هیوندای لازم است تا عوامل متعددی را مورد بررسی قرار دهید.در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص انواع قطعات هیوندای و همچنین نحوه خرید لوازم یدکی هیوندای اطلاعاتی را به دست آورید.

 راهنمای خرید آنلاین لوازم یدکی هیوندای

برای خرید لوازم یدکی هیوندای و همچنین سایر قطعات به صورت آنلاین لازم است تا چه عواملی را مورد بررسی قرار دهید؟

شناخت درست از قطعات و نیازتان

هنگامی که به فروشگاه قطعات و لوازم یدکی می روید لیستی تهیه کنید. ابتدا لازم است تا در مورد تمامی قطعات اطلاعات لازم را به دست آورید و اول از همه بدانید که به چه قطعاتی برای خودرویتان نیاز دارید سپس خرید لوازم یدکی هیوندای را انجام دهید.

در مورد فروشگاه های آنلاین تحقیق کنید.

یکی دیگر از عوامل مهمی که در هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی باید مورد توجه قرار دهید انتخاب درست فروشگاه می باشد.فروشگاه های آنلاین انواع مختلفی دارند و شما ابتدا لازم است تا در مورد آن فروشگاه اطلاعات لازم را کسب کرده سپس اقدام به خرید قطعات یدکی کنید.

اهمیت خدمات پس از فروش

قبل از اینکه دکمه پرداخت و خرید قطعات یدکی را بزنید لازم است تا در مورد آن قطعات اطلاعات کافی را به دست آورید. همچنین از خدمات پس از فروش آن فروشگاه اطمینان پیدا کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

از فروشگاه های مطمئن خرید کنید

از جمله مهم ترین نکاتی که در مورد خرید لوازم یدکی هیوندای و همچنین سایر خودرو ها لازم است تا انجام دهید خرید لوازم یدکی از فروشگاه های معتبر و شناخته شده است.

حتما بخوانید :

راهنمای ست کردن رنگ سال ۲۰۲۱ با طلا و جواهرات

 ما امسال دو رنگ زیبا در اختیار داریم که هر دو در صنعت طلا و جواهر به وفور استفاده می‌شوند. سنگ‌های قیمتی زردرنگ روی طلای سفید یا پلاتین (یا برعکس) دقیقاً ترکیب رنگ سال ۲۰۲۱ را با هم تشکیل می‌دهند. بنابراین، ست کردن رنگ سال ۲۰۲۱ با طلا و جواهرات چندان سخت به‌نظر نمی‌رسد.

شما می‌توانید یک گردنبند طلای سفید، نقره یا پلاتین با آویزهای بزرگ خاکستری را با یک پیراهن زرد رنگ ست کنید. یا یک جفت گوشواره‌ی زرد رنگ را با یک پیراهن یا دامن خاکستری بپوشید. می‌توانید دستبندهای زرد را با لباس‌های خاکستری یا طلای سفید را با لباس زرد ست کنید.

خوشبختانه هر دو رنگ زرد و خاکستری که به‌عنوان رنگ امسال انتخاب شده‌اند در طراحی و ساخت طلا و جواهر کاربرد زیادی دارد. ما نیز در گالری پرسته انواع متنوعی از ترکیب رنگ‌های زرد و خاکستری داریم که می‌توانید با هم ست کنید. مثلا سنگ سیترین رایج‌ترین سنگ قیمتی به رنگ زرد است که در محصولات گالری طلا و جواهر کیش طلا  می‌توانید نمونه‌هایی از آن را پیدا کنید.

استفاده از طلای سفید یا پلاتین به‌عنوان جایگزینی برای رنگ خاکستری سال ۲۰۲۱

گفتیم که می‌توان از طلای سفید یا پلاتین به جای رنگ خاکستری ۲۰۲۱ در ست کردن طلا با لباس استفاده کرد.

طلای سفید

طلای سفید که نگین زردرنگ داشته باشد بهترین ترکیب برای سال ۲۰۲۱ است. اما اگر ترکیب طلای سفید و سنگ زرد دوست ندارید، می‌توانید طلای سفید را با لباس‌ها یا دیگر اکسسوری‌های زرد ست کنید تا بر اساس مد امسال باشد.

پلاتین

فلز پلاتین هم شبیه رنگ خاکستریِ سال ۲۰۲۱ است. از این فلز گران‌قیمت هم می‌توانید برای ست کردن جواهرات با رنگ سال کمک بگیرید. توجه داشته باشید که پلاتین بسیار مستعد خراش برداشتن و زنگار گرفتن است. در نتیجه، به مرور زمان درخشندگی خود را از دست داده و رنگی مات با سایه‌ای از سبز پیدا می‌کند. برای بازگرداندن درخشندگی و زرق‌وبرق به پلاتین باید آن را پولیش بزنید. مزیت پلاتین این است که ضد حساسیت است و هرگز موجب آزردگی یا خارش پوست نمی‌شود. اما در طلای سفید، ممکن است از نیکل زیادی استفاده شود که منجر به بروز خارش، قرمزی یا آزردگی پوست می‌شود. نیکل که در ساخت طلا و جواهر زیاد استفاده می‌شود، یک فلز حساسیت‌زای قوی است.

منبع : کیش طلا

تولیدات فعلی شرکت هیوندای

 هیوندای الانترا

هیوندای الانترا یکی از محبوب‌ترین خودروهای هیوندای موتور محسوب می‌شود، که تاکنون یک بار نیز بعنوان خودروی سال در آمریکای شمالی برگزیده شده است. الانترا بعنوان یک سدان کوچک و فشرده اما کامل و با موتورهای 1٫6 و 1٫8 لیتری عرضه می‌شود. این خودرو از سال 1990 در خط تولید هیوندای موتور قرار گرفته و تاکنون پنج نسل از آن، طراحی و تولید شده است.

هیوندای آی30

هیوندای آی30 اشتراکات فراوانی با الانترا دارد، اما بزرگترین تفاوت آن در سبک هاچ‌بک بدنه می‌باشد. در کانادا و ایالات متحده آمریکا با نام الانترای واگن یا نسل چهارم الانترا عرضه می‌شود. پلتفرم این اتومبیل با کیا سید یکسان و مشترک است. مشخصات این مدل شامل: طول*عرض*ارتفاع 430*178*148 سانتی‌متر، فاصله دو محور جلو و عقب 265 سانتی‌متر و وزن خالص آن معادل 1185 کیلوگرم می‌باشد.

هیوندای آی40

هیوندای آی40 یکی از جوانترین خودروهای هیوندای است، که در سال 2011 معرفی شد و در رده خودروهای خانوادگی متوسط و بزرگ قرار می‌گیرد. این خودرو در دو نوع سدان چهار در و واگن پنج در تولید می‌شود و در پلتفرم با سوناتا یکی است و آن را نسخه اروپایی سوناتا می‌دانند. مدل آی40 بجز اروپا، در استرالیا و نیوزیلند نیز به فروش می‌رسد.

هیوندای سوناتا

هیوندای سوناتا یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کمپانی هیوندای موتور در سال‌های گذشته به‌شمار می‌آید. سابقه تولید این خودرو به سال 1985 بر می‌گردد. نسل ششم سوناتا دیگر یک خودرو فول سایز شناخته می‌شود. موتورهای 2 و 2٫4 لیتری روی این خودرو قرار می‌گیرند.

هیوندای آزرا

هیوندای آزرا سابقه‌ای طولانی دارد و از سال 1986 در خط تولید هیوندای قرار دارد و فاصله بین دو خودروی سوناتا و جنسیس سدان را پر می‌کند. این خودرو در کلاس لوکس قرار گرفته و در حال حاضر موتورهای 2٫4 لیتری، 3 لیتری و 3٫3 لیتری روی این اتومبیل قرار می‌گیرند.

هیوندای جنسیس کوپه

هیوندای جنسیس کوپه را می‌توان تلاش هیوندای برای تمایز بین محصولات عادی و لوکس خود دانست. جنسیس کوپه از سال 2008 وارد بازار شد. این خودرو اولین مدل کوپه دیفرانسیل عقب هیوندای بود که در پلاتفرم با جنسیس سدان اشتراکاتی دارد. در حال حاضر دو موتور دو لیتری چهار سیلندر توین توربو و شش سیلندر 3٫8 لیتری روی جنسیس کوپه قابل انتخاب می‌باشند. مدل چهار سیلندر 274 اسب بخار نیرو و 275 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این اعداد برای مدل شش سیلندر به ترتیب 348 اسب و 295 پوند فوت می‌باشند.

هیوندای جنسیس سدان

هیوندای جنسیس سدان، یکی از خودروهای لوکس کره‌ای است، که برای رقابت با خودروهای لوکس اروپایی و ژاپنی وارد بازار شده است. جنسیس سدان فعلی، در سال 2008 رونمایی شد. سدان لوکس جنسیس همان راهی را می‌رود که نیسان با اینفینیتی و تویوتا با لکسوس پیموده‌اند.

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه را باید محبوبترین شاسی بلند هیوندای دانست که با قیمت مقرون بصرفه و توانایی‌های مناسب و امکانات خوب خود، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. سانتافه در پلاتفرم با کیا سورنتو شریک می‌باشد. از ماه ژوئن نسل سوم سانتا فه در مدل 5 نفره و از ماه نوامبر مدل 7 نفره آن به بازار خواهند آمد. مدلهای با هفت صندلی از فاصله بین دو محور بیشتری برخوردارند و همچنین هواکش موتور، رینگهای 18 اینچی، اگزوز و فرم بدنه آنها متفاوت می‌باشد.

هیوندای توسان

هیوندای توسان فعلی اولین بار در سال 2009 در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد. هیوندای برای تولید این مدل 36 ماه زمان و 225 میلیون دلار صرف توسعه و تحقیق نموده است. موتورهای بنزینی 1٫6، 2 و 2٫4 لیتری روی توسان قابل نصب اند. موتور چهارسیلندر 2 لیتری 165 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و مدل 2٫4 لیتری هم 176 اسب بخار. هیوندای توسان، همانند برادر بزرگتر خود در دو نوع دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید قطعات هیوندا

منبع : فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو

نحوه محاسبه قیمت طلای دست‌دوم

 برای اینکه بدانید نحوه محاسبه قیمت طلای دست دوم چگونه است باید بدانید اجرت چیست و چگونه محاسبه می‌شود. چون بیشتر طلاهای موجود در طلافروشی ها با کارمزد بسیار بالایی به فروش برسد و اگر خریدار بخواهد بعد از مدت زمان کوتاه تصمیم به فروش آن بگیرد، ضرر بسیاری خواهد کرد. در صورتی که برای خرید طلای دست دوم نیازی نیست که شما اجرتی را پرداخت کنید. تنها مبلغی که باید برای خرید طلای دست دوم پرداخت کرد، سود فروشندگان و مالیاتی است که به مبلغ نهایی خرید طلای دست دوم اضافه می شود.

گفتیم که کسانی که قصد خرید طلا ی نو دارند باید مبالغی را به‌عنوان اجرت، سود فروشنده و مالیات بپردازند که در زمان فروش از قیمت خرید آنها کسر خواهد شد. اجرت پرداخت در واقع به مقدار پولی می‌گویند که برای هر گرم طلای ساخته شده به فروشنده پرداخت می‌شود. باید بدانید که طلاهای مختلف اجرات ساخت متفاوتی دارند. هر چه مدل طلا به‌روزتر و جدیدتر باشد، اجرت آن بیشتر خواهد بود. اجرت جواهرات همیشه بسیار بیشتر از اجرت طلاست به این خاطر که ساخت جواهر دقت و زمان بیشتری نیاز دارد و چون از سنگ‌های قیمتی در ساخت آنها استفاده می‌شود و احتمال شکستن این سنگ‌ها وجود دارد، معمولاً کار پر خطری محسوب می‌شود و در نتیجه برای ساخت جواهر هم اجرت بیشتری دریافت می‌شود.

به طور کلی باید گفت بر اساس میزان وقت و تلاشی که برای ساخت طلا صرف شده، اجرت ساخت طلا نیز تغییر می‌کند؛ اما توجه داشته باشید که فروشنده سر خود اجازه ندارد مبلغ اجرت و دریافت آن را تعیین کند، بلکه باید بر اساس فاکتورهای خرید که از تولیدی و بنکداران طلا تحویل گرفته این مبالغ را دریافت کند.

قیمت طلای دست دوم بر مبنای فرمول مشخصی است و هر طلا فروشی باید از آن تبعیت کند. در اصل برای خرید طلای دست دوم، طلا فروش نباید از خریدار پولی را بابت اجرت دریافت کند. بنابراین اختلاف بین قیمت طلای نو و دست دوم در میزان پولی است که بابت اجرت دریافت می شود.

به‌علاوه، میزان کارمزدی که طلافروشان مجاز به دریافت آن برای فروش طلای دست دوم هستند، کاملاً مشخص است. طلا فروشان می‌توانند حداکثر ۷ درصد کارمزد بابت فروش طلای دست دوم دریافت کنند. البته در این میان، طلا فروشان مجاز هستند ۹ درصد مالیات ارزش افزوده را نیز دریافت کنند. اما طلا فروش به هیچ عنوان مجاز به دریافت هیچ گونه مبلغ مازادی از خریدار نیست.

منبع : طلافروشی آنلاین کیش طلا

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 صفحه بعد
<-blogads->