کسانی که عاشق طلا و جواهر هستند، همیشه به دنبال راهی هستند که طلا و جواهر را با سلیقه خود بسازند و سنگ و نگین آن را خود انتخاب کنند. همان‌طور که در مقاله پایه جواهر چیست عنوان کردیم، پایه جواهر در انواع مختلف از حلقه ست، گوشواره، آویز، سرویس پایه جواهر، انگشتر، نیم ست دستبند، گزینه‌ای عالی برای شماست تا بتوانید سنگ، نگین، و رنگ طلا را خودتان انتخاب کنید و آنها را به جواهری تبدیل کنید که دلخواه و طبق سلیقه‌تان است. در واقع پایه جواهر بیانگر نوع شخصیت و سلیقه شماست و مطابق با طرز تفکر شما ساخته شده است.

برای اینکه بدانید چگونه پایه جواهر بخرید و آن را برای خود شخصی سازی کنید، نکاتی را برای شما جمع آوری کردیم که در این مقاله آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

1. خرید از برند و جواهر فروشی معتبر

طلا و جواهر وسایل ارزانی نیستند، که بخواهید آنها را از هر فروشگاه و طلافروشی بخرید. خرید پایه جواهر نیز مانند طلا و جواهر نیاز به پیدا کردن فروشگاهی معتبر و با سابقه دارد.

2. انتخاب سنگ و نگینی ماندگار

بعضی اوقات عشق ما به انواع جواهر می‌تواند ما را در مورد انتخاب‌های درستی که می‌توانیم داشته باشیم، کور کند. برخی اوقات ممکن است جواهری را ببینم که روی آن سنگ بی کیفیت وجود دارد ولی در هر حال آن را پسندیدم و دوست داریم بخریم. خب این حالا را در زمان خرید پایه جواهر ندارید و می‌توانید بهترین سنگ‌های قیمتی مانند الماس، یاقوت کبود، مروارید، کهربا، زیرکونیوم زرد و بسیاری دیگر را زمان ساخت جواهر خود با پایه جواهر انتخاب کنید.

البته زمانی که قصد دارید پایه جواهر سفارش دهید و سنگ و نگین آن را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، توجه داشته باشید که در سنگ‌ها و رنگ‌های آنها زیاده روی نکنید.

حتما بخوانید :

3. مروارید می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد

الماس سنگ قیمتی است که کسی از آن سیر نمی‌شود و همه تشنه آن هستند، اما مروارید می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. اگر بودجه شما امکان سفارش الماس همراه با پایه جواهر را نمی‌دهد، انواع مروارید را در نظر داشته باشید. مروارید به هر سلیقه و سبکی زیبایی و اصالت خاصی می‌دهد.

4- سنگ های قیمتی و سنگ ماه تولد

یک ایده خوب برای هدیه دادن جواهر این است که پایه جواهر را بخرید و آن را با سنگ ماه تولد شخص تزیین کنید. حال، بدیهی است که سنگ ماه تولد برخی افراد سنگ ‌های قیمتی هستند اما شما می‌توانید این سنگ‌ها را با قیمتی ارزان‌تر بخرید و آن را روی پایه جواهر بندازید.

5- از جواهر فروش سوال کنید

اگر برای خرید پایه جواهر به کمک نیاز دارید، منطقی است که تنها از شخصی که زندگی خود را صرف ساختن پایه جواهر کرده است، سؤال کنید. این افراد سال‌های بسیار در این حرفه فعالیت کردند و به خوبی می‌دانند که هر فرد چه مدلی را دوست دارند و چه مدلی را نمی‌پسندند.

بهترین مکان برای خرید پایه جواهر

اکنون که نکات مهمی در مورد خرید پایه جواهر دانستید، وقت آن رسیده که برای خرید اقدام کنید. خرید آنلاین طلا و جواهر فروشی معتبر که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد، به سادگی رفتن به بازار نیست. و مستلزم مراجعه به یک طلا فروشی اینترنتی معتبر است .