خرید طلاو جواهر را به هیچ عنوان نمی‌توان از آن دسته خریدهای گذرا و موقت دانست. هیچ خانم و دختری نیست که به طلا و جواهر علاقه نداشته باشد و حتی پس از مدتی پول جمع کردن سراغ خرید آنلاین طلا و جواهر نرود. بسیاری از آنها مقداری از سرمایه‌ای که به دست می‌آورند را خرج خرید طلا می‌کنند و از استفاده کردن از آنها بسیار لذت می‌برند. بسیاری از آنها هستند که از پایه جواهر چیزی نمی‌دانند و از مزایای خرید پایه جواهر نیز مطمئنا اطلاعی ندارند.

پایه جواهر چه تفاوتی با جواهر دارد؟

همان‌طور که در مقاله‌ی پایه جواهر چیست توضیح دادیم، تفاوت این دو سنگی است که روی طلا سوار می‌شود که در جواهر این سنگ توسط جواهرفروش روی آن قرار می‌گیرد، اما در پایه جواهر این شما هستید که سنگ و نوع آن را انتخاب می‌کنید. پایه جواهر در واقع همان جواهر ساخته شده به صورت خام و  بدون نگین و سنگ است. پایه جواهر در وب‌سایت دیورس همان قالب اصلی طلا و جواهر است که خودتان نسبت به بودجه و سلیقه سنگ آن را انتخاب می‌کنید.

مزایای خرید پایه جواهر چیست؟.

در هزینه‌ها صرفه جویی کنید

خرید پایه جواهر می‌تواند به شما کمک کند که خرید به صرفه‌ای داشته باشید و نسبت به جواهر ساخته شده هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید. زمانی که سراغ برندهای معتبر بروید متوجه می‌شوید که قیمت جواهر ساخته شده با قیمت پایه جواهر و نگین آن فرق دارد. جواهر ساخته شده را دیگر نمی‌توان آب کرد و هر طلافروشی هدف اول و آخرش فروش آن است. اما پایه جواهر به دلیل اینکه تنها از طلا ساخته شده است، امکان آب کردن آن و ساخت مدلی جدید را برای طلافروش فراهم می‌کند و به همین دلیل در فروش آن قیمت را نسبت به جواهر ساخته شده کمتر می‌کند

حتما بخوانید :

جواهر را طبق سلیقه خود تزیین کنید

ممکن است این حالت برای بسیاری پیش آمده باشد که، هنگام مشاهده ویترین طلافروشی‌ها از یک جواهر خوشمان آمده باشد اما از سنگ و نگینی که دارد به هیچ وجه خوشمان نیاید. این حالت بسیار همه‌گیر است و شاید در زندگی هر طلادوستی یک بار پیش آمده است.

اینکه بتوانید سنگ روی جواهر را خودتان انتخاب کنید یکی از مزیت‌های خرید پایه جواهر است که علاوه بر اینکه طبق سلیقه جواهر خود را به دست آوردید، شما را نیز از گشتن‌های پی در پی برای پیدا کردن جواهر با سنگ مورد نظرتان راحت می‌کند. با خرید پایه جواهر می‌توانید طبق استایل خود جواهر را تزیین کنید و با انداختن آن سلیقه و سبک خود را به نمایش بگذارید.

در این حالت علاوه بر دخالت دادن سلیقه در انتخاب سنگ و نوع و رنگ طلای پایه جواهر، می‌توانید نسبت به بودجه خود نگین را انتخاب کنید و این موضوع حتما به شما در تصمیم گیری بهتر کمک خواهد کرد.

انتخاب‌های بسیاری هنگام خرید دارید

وقتی برای خرید جواهر به جواهر فروشی‌ها سر می‌زنیم، تنها مدل‌هایی محدودی با سنگ‌های از قبل انتخاب شده روی آنها را می‌توانیم مشاهده کنیم. اما زمانی که بدانید چه نوع سنگی دوست دارید سراغ مدل‌های مختلف پایه جواهر می‌روید و مناسب با سنگ و نگین انتخابی خود پایه جواهر را انتخاب می‌کنید.

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا