طلا از دیرباز یکی از با ارزش‌ترین و محبوب‌ترین فلزات در میان جوامع بشری بشمار می‌رفته و از این رو برای ساخت انواع زیور آلات گرانبها از آن استفاده می‌شده و همچنان هم استفاده می‌شود.

دلیل این محبوبیت خرید طلای زرد هم مشخص است. طلای زرد کاملا کلاسیک، محرک، جذاب، گرم و مسحورکننده است.

گوشواره طلا یکی از اکسسوری‌های ضروری برای هر زنی در دنیا بشمار می‌رود. هر خانمی با استفاده از انواع مختلف گوشواره از مدل‌های میخی و آویز گرفته تا کلیپسی می‌تواند با کمک این زیورآلات تیپ خود را تکمیل کند.

چه رنگی بیشتر به گوشواره زرد می‌آید؟

رنگ طلایی تقریبا با هر رنگ دیگر جور در می‌آید و جلوه ویژه‌ای هم به آنها می‌بخشد. اما برای اینکه جلا و درخشندگی گوشواره طلای زرد را به خوبی بتوانید نمایش دهید، توصیه می‌کنیم از لباس‌هایی به رنگ‌های خنثی کمک بگیرید.

البته مثلا لباس‌های کلاسیک مشکی یا پیراهن سفید براق هم در کنار گوشواره طلای زرد بسیار جذاب‌تر به نظر خواهند رسید.

چه جواهراتی برای جفت شدن با گوشواره مناسب است؟

وقتی صحبت از سنگ قیمتی و جواهر به میان می‌آید، گوشواره طلا بهترین گزینه برای ست کردن است. طلا با انواع سنگ‌ها از الماس‌های شفاف گرفته تا یاقوت کبود، اونیکس تیره، یاقوت قرمز و سنگ‌های شیری رنگ.

همزمان با گوشواره طلا به هیچ عنوان از دیگر زیورآلاتی که از فلزات دیگر ساخته شده‌اند استفاده نکنید.

در سال‌های اخیر مد شده که متریال‌های مختلف را با هم ترکیب می‌کنند تا زیورآلات جلوه بیشتری داشته باشند. به طور مثال، چرم و طلا بیشترین طرفدار را دارد. یا مثلا طلای رزگلد را با نقره و استیل در کنار هم به کار می‌گیرند. در این راستا اگر می‌خواهید از جلوه چندین رنگ و چندین متریال مختلف در کنار هم بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم گوشواره طلای خود را با گردنبندی به رنگ نقره‌ای یا رزگلد ست کنید تا خیلی بی‌ربط به هم نباشند.

گوشواره طلا را باید در چه مناسبت‌هایی استفاده کرد؟

همان طور که گفتیم، طلا فلزی است که بسیار جلب توجه می‌کند. بنابراین، مراسم رسمی یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از گوشواره طلا، خوش بدرخشید.

گوشواره‌های طلا که دارای سنگ‌های قیمتی هستند و درخشش زیادی دارند برای مراسم غیرکاری و مهمان‌های رسمی و بزرگ مناسب است که مکمل تیپ و آرایشتان باشد.

از گوشواره طلا می‌توانید برای نمایش احساسات، عواطف یا طبع لطیف خود هم استفاده کنید. به طور مثال در مراسم سالگرد ازدواج یا نامزدی می‌توانید از گوشواره‌هایی با طرح قلب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : طلای ارزان