همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد، طراحی هیوندای توسان جدید کاملا متفاوت و به روز تر شده است. و این نشان دهنده تغییر دیدگاه طراحان کمپانی هیوندای است. بدنه این ماشین کمی برجسته تر و همچنین دارای خطوط نسبتا تیزتر است.

با نگاه به بخش قدامی و جلویی ماشین متوجه میشویم که یک جلوپنجره بزرگتر دارد و طراحی  آن به نوعی الماس گونه است. این طراحی مانند جلوپنجره ماشین هایی نظیر آزرا 2021 است.

نمای جانبی هیوندای توسان 2021

تصاویر و عکس های توسان 2021 از نمای  جانبی به ما این نوید را میدهند که صرفا تنها با یک ماشین فیس لیفت طرف نیستیم و یک پلتفرم جدید پیش چشم ما است. در نمای طرفی ماشین ما یک نوار کرومی بسیار شیک داریم که نزدیکی آینه های جلو شروع میشود و به صورت هنرمندانه ای به موازات سقف ماشین تا ستون پیشین ماشین امتداد یافته است.

نمای خلفی

تغییرات در طراحی توسان تنها محدود به نمای جلو و جانبی خودرو نیست و ما اتفاقا در خلف ماشین نیز تغییرات اساسی مشاهده میکنیم. نمای پشت ماشین نشان از تغییرات طراحی ماشین های آینده است. زیرا این طراحی به طور کلی آینده نگر است. قابل توجه ترین تغییرات توسان جدید در نمای خلفی م ربوط به چراغ های ای ای دی است که به صورت خارق العاده ای از گرافیک بالایی برخوردار است و در عین حتل یک نمای مینیمال به ماشین میدهند. این چراغ ها به کمک یک نوار نوری به هم متصل شده و نمای خلفی را زیباتر نشان میدهند.

مشخصات فنی توسان 2021

البته که تصاویر و عکس های توسان 2021 هنوز چیزی درباره مشخصات فنی ماشین در اختیار ما قرار نداده است. ما تنها میدانیم که خود شرکت هیوندای اعلام کرده این کراس اوردر مدل های مختلفی به بازار عرضه میشود. برای مثال نسخه  هیبریدی یکی از این مدل ها خواهد بود.

لوازم یدکی و قطعات توسان را از کجا بخریم؟

فرقی نمیکند که شما مدل های جدید هیوندای را خریداری کنید و یا اینکه از مدل های قدیمی تر آن برخوردار باشید. در هر  صورت شما یک زمانی به تعویض قطعات و لوزام یدکی توسان نیاز پیدا مکنید. اگر به این لحظه رسیده اید میتوانید برای تعویض و خرید قطعات توسان خود با ما در فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس تماس بگیرید. ما تمام قطعات مورد نیاز شما را تامین میکنیم. اگر صاحب سایر خودروهای کره ای هستید نیز میتوانید برای تامین و خرید قطعات کیا و هیوندای خود روی ما حساب ویژه باز کنید.