لوازم یدکی کیا ریو

برای مشاهده فهرست لوازم یدکی کیا ریو روی مدل ماشین کلیک کنید. در بخش پایینتر نیز میتوانید نمونه هایی از قطعات این ماشین که در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس موجود هستند را مشاهده کنید. برای خرید هر کدام از قطعات کیا ریو میتوانید با ما تماس بگیرید.

ویژگی های ظاهری کیا ریو 2021

هرچند که ویژگی های ظاهری این خودرو ر رونمایی اینترنتی ماشین کاملا مشخص بود، اما تمام زیبایی های آن تنها از روی تصاویر قابل مشاهده نیست. قابل توجه ترین ویژگی های ماشین از همه نماهای عقب، جانبی و جلویی عبارتند از:

در نمای جانبی و جود رینگ های زیبای 16 اینچی که به صورت اسپرت و بسیار ویژه طراحی شده اند

در نمای داخلی کابین بسیار زیبا و ساخته شده با بهترین متریال ممکن، یک نمایشگر مسبتا بزرگ 8 اینچی (به علاوه یک نمایشر معمول اما 4.2 اینچچی که در پشت فرمان تعبیه شده)

در نمای جلو نیز جلو پنجره کشیده و استاندارد با چراغ های اسپرت

و در نمای پشتی بیرون زدگی های زیبا و برجسته چراغ ها و سپر عقب است

امکانات سفارشی نسل جدید ریو

از مهم‌ترین و قابل توجه ترین نکات نسل جدید کیا ریو، امکان سفارشی سازی هرچه بیشتر آن است. با کمک گرفتن از پکیج های سفارشی سازی کیا میتوانید به صورت سفارشی این ماشین را خریداری کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

از کجا قطعات و لوزم یدکی کیا ریو بخریم؟

برای خرید لوزام یدکی و قطعات کیا ریو میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و یا به صورت مستقیم با همکارانمان در استارپارتس تماس بگیرید. ما تمام قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا را تامین و عرضه میکنیم و در اولین فرصت ممکن به دست مشتریانمان میرسانیم. اگر دیر یا زود نیاز به تعویض قطعات کیا ریو خود داشتید حتما امتحانی هم که شده با ما تماس بگیرید زیرا پشیمان نخواهید شد.