عملکرد هیوندای اکسنت

هیوندای تلاش کرده است تا از جهت عملکرد و تجهیز فنی عقب نماند و با طراحی موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر که دارای یک جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی اتوماتیک است به این هدف برسد.

موتور این خودرو توانایی تولید 130 اسب بخار قدرت در دور موتور 6300 rpm را دارد و حداکثر گشتاور تولیدی آن نیز به 119 پوند فوت در دور موتور 4850 rpm می رسد.صفر تا 100 کیلومتر این خودرو 1.4 ثانیه کندتر شده است و به 8.9 ثانیه رسیده است. حداکثر سرعت این خودرو به 192 کیلومتر در ساعت می رسد.

همچنین کمپانی هیوندای با استفاده از چرخ های 17 اینچی تلاش کرده است تا شتاب رو به جلو و شتاب کاهشی این تیپ تقویت شود.البته نباید این مسئله را هم در نظر گرفت که این تیپ از چرخ ها مقداری از راحتی رانندگی کاسته است.

کیا سورنتوی جدید، برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت امسال به صورت رسمی معرفی می‌شود و اواخر همین‌ سال به بازار اروپا عرضه خواهد شد.

بررسی خودرو کیا سورنتو 2018 ( KIA Sorento )

طراحی داخلی

شرکت کیا در خودروی کیا اصلاحات جدیدی را صورت داده است تا به این ترتیب هم به جذب مخاطبان کمک کند و هم از دیگر رقبای چینی خود عقب نماند از جمله تغییرات انجام شده در طراحی آن می توان به سپر‌های بازنگری‌شده، چراغ‌های LED جدید عقب و جلو و پرداخت جدید متالیک تیره برای جلوپنجره با طرح ببری شکل اشاره کرد.

بیشتر بداینم: هیوندای توسان

خودرو هیوندای اکسنت ( Hyundai Accent )

خودروی هیوندای اکسنت ( Hyundai accent ) جز ماشین های کم مصرف و تا حد زیادی اقتصادی کلاس خود به حساب می آید. از این رو افرادی که به دنبال خودروهای کم مصرف هستند مناسب است. با تغییراتی که هیوندای در مدل جدید خود ایجاد کرده به احتمال زیادی تعداد زیادی از مشتریان را می تواند راضی کند.

طراحی خودرو هیوندای اکسنت

در این مدل در قسمت جلوی ماشین از گریل های شش ضلعی استفاده کرده همچنین جلو پنجره اسپرت آن زیبایی خاصی به این خودرو بخشیده است.از دیگر ویژگی های منحصر به فرد طراحی آن وجود لامپ های LED در قسمت جلو و عقب ماشین و همچنین خطوط خشن کناره های ماشین ظاهر جذابی به آن بخشیده است.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی هیوندای اکسنت توجه به جادار بودن داخل ماشین بوده است که در این راه بسیار موفق عمل کرده است.که البته این جادار بودن با کمی افزایش قیمت در این مدل خودرو همراه بوده که ممکن است. بسیاری از مشتریان و مخاطبان این سری از خودرو ها را به سوی دیگر رقبا همچون فولکس واگن گلف شود. که قیمت پایین تری با توجه به جادارتر بودن دارند.

طراحی داخلی این ماشین علاوه بر زیبایی دارای سادگی هم هست . به طوری که تمام افراد بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند. در واقع هیوندای تلاش کرده است تا این طراحی را بیشتر راننده محور کند.

از کجا قطعات و لوازم یدکی خودرو های کیا و هیوندای را خریداری کنم؟

برای خرید لوزام یدکی و قطعات کیا میتوانید با ما در فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس تماس بگیرید. ما تمام قطعات را به راحتی تامین کرده و در اختیار مشتری قرار میدهیم. فرقی نمیکند که شما در کجای ایران قرار دارید، ما در اسرع وقت به صورت اکسپرس قطعه مد نظرتان را برای شما ارسال خواهیم کرد. اگر سوالی دارید ب کارشناسان ما در استارپارتس تماس بگیرید.