قصد خرید طلا سفید دارید و دغدغه ست کردن آن با لباس هایتان را دارید ؟ در این مقاله با طلا فروشی اینترنتی کیش طلا همراه باشید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.

۱- همیشه متناسب‌ترین رنگ با طلای سفید را انتخاب کنید

«مشکی» بهترین رنگ لباس برای ست شدن با طلای سفید است. روشنی و درخشندگی رنگ طلای سفید با تیره‌گی مشکی کنتراست بسیار جذاب و فرینده‌ای ایجاد می‌کنند.

از دیگر رنگ‌هایی که با جواهرات سفید و نقره‌ای ست می‌شوند باید به سورمه‌ای، شرابی و قرمز تیره و کدر اشاره کرد

۲- به دنبال طرح‌های ساده باشید

برای ست کردن لباس با طلای سفید بهتر است از زیورآلات ساده و مینیمالیستی استفاده کنید. وقتی طراحی‌های شلوغ و پر زرق و برق را برای جواهرات سفید و نقره انتخاب می‌کنید، درخشش آنها کمتر دیده می‌شود و اغراق‌آمیز به نظر می‌رسند.

۳- طلای سفید یا نقره را بر اساس موقعیت انتخاب کنید

همان‌طور که لباس خود را بر اساس موقعیتی که قرار است در آن حاضر باشید انتخاب می‌کنید، جواهرات را هم باید بر اساس محل و موقعیت انتخاب کنید. مثلا برای محل کار یک دستبند ظریف و ساده از طلای سفید بهتر از دستبند پر از سنگ و نگین است. یا برای مهمانی‌های دوستانه بهتر است گردنبند طلای سفید ساده با یک جفت گوشواره حلقه‌ای یا میخی را با لباس مشکی، سورمه‌ای یا شرابی ست کنید.

۴- در استفاده از طلای سفید زیاده‌روی نکنید

شاید چندین گردنبند و آویز از جنس طلای سفید و پلاتین داشته باشید و بخواهید که همه آنها را با هم به صورت چند لایه همراه با لباس رنگی استفاده کنید؛ اما پیشنهاد می‌کنیم این کار را نکنید. مخصوصا اگر لباس‌های مدل‌دار، سنگدوزی شده، گلدار و لباس‌هایی که طراحی‌های خاص دارند می‌پوشید در استفاده از زیورآلات باید خیلی احتیاط کنید.

۵- زیورآلات از جنس طلای سفید را به صورت چند لایه استفاده کنید

در بالا گفتیم بهترین رنگ لباس برای ست کردن با طلای سفید و پلاتین، مشکی است. کلا رنگ‌های تیره با طلاهای روشن و نقره‌ای کنتراست جذابی ایجاد می‌کنند. حالا برای اینکه این جذابیت را بیشتر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که چند لایه از گردنبندهای خیلی ظریف از طلای سفید را با یک لباس ساده و تک رنگ تیره بپوشید.