هیوندای از کراس اور کوچک ونیو 2020 در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد که احتمالاً قیمتی حدود ۱۸ هزار دلار خواهد داشت.

هیوندای ونیو 2020 به عنوان کوچک ترین کراس اور ساخت هیوندای برای بازار ایالات متحده درنمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک رونمایی شد.

هیوندای ونیو 2020 طی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ در بازار ایالات متحده آمریکا فروخته می شود اما هنوز جزئیات زیادی از قیمت آن در دسترس نیست.

ابعاد هیوندای ونیو 2020

هیوندای ونیو 2020 ۱۳ سانتی متر طول کمتر، ۳/۰۵ سانتی متر عرض کمتر، ۸/۱۳ سانتی متر فاصله محوری کمتر و ۱/۵۲ سانتی متر ارتفاع بلندتری نسبت به هیوندای کنا دارد. در داخل نیز کاهش اندازه ادامه پیدا می کند و حجم کل فضای داخل کابین حدود ۷۶ لیتر نسبت به کنا کمتر است.

هیوندای ونیو 2020 برای بازار ایالات متحده از پیشرانه ۱.۶ لیتری با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا CVT بهره می برد. خودروساز کره جنوبی هنوز مشخصات فنی بیشتری از این سیستم محرکه ارائه نمی دهد، اما تخمین زده می شود که مصرف سوخت آن ۷.۱۲ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر باشد.

به رغم اندازه کوچکتر، ونیو ظاهر خشن تری نسبت به کنا دارد. خریداران می توانند رنگ های سفید سرامیکی، سیاه نوار، نقره ای استلر، خاکستری کهکشانی، قرمز مخملی، آبی سیر، سبز و کتانی را انتخاب کنند. کراس اور هیوندای ونیو همچنین با طرح رنگ دوتایی از جمله سایه های متضاد برای سقف، آینه ها و تزئینات داخلی در دسترس است.

بیشتر بدانیم :

هیوندای النترا

امکانات فوق پیشرفته هیوندای ونیو 2020

در داخل کابین، هیوندای ونیو 2020 دارای صفحه نمایش ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی و نمایشگر ۳.۵ اینچی برای داشبورد دیجیتال است.

اگر خریداران رنگ بیرونی کتانی (Denim) را سفارش دهند، در این صورت داخل کابین با ترکیبی از کتان و پارچه چرم نما ساخته می شود. از جمله فناوری های ایمنی هیوندای ونیو می توان به هشدار برخورد از جلو(سیستم جلوگیری از تصادف ) ، نگه داری در خط حرکت(کمک کننده حفظ لاین مسیر دارد )، هشدار نقطه کور دید راننده، هشیاری راننده و هشدار دنده عقب اشاره کرد.

از کجا قطعات هیوندای را خریداری کنیم ؟

اگر صاحب یکی از خودرو های کمپانی هیوندای هستید حتما در بازر امروز برای خرید قطعات هیوندای دچار مشکل شده اید ،  فروشگاه اینترنتی لوازم یک خودرو استارپارتس تمامی این مشکلات را حل کرده و این امکان را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.