این مقاله از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا را بخوانید تا شما برای ست کردن طلای رزگلد راهنمایی کنیم.

یکی از زیباترین رنگ‌های طلا، رزگلد است. صورتی ملایم و شیکی که می‌توان آن را با هر تیپ لباسی و هر رنگی ست کرد. این رنگ از طلا همچنین با پوست‌های مختلف از روشن تا تیره تناسب کامل دارد و جلوه آن ملایم‌تر از طلای زرد یا طلای سفید است.

به طور کلی برای شیک‌تر به نظر رسیدن خوب است گاهی از طلای رزگلد استفاده کنید. این رنگ طلا از ترکیب طلای خالص و فلز مس به دست می‌آید. هر چه مقدار مس موجود در جواهر بیشتر باشد، قرمزی رزگلد بیشتر خواهد بود و برعکس.

خرید طلا رزگلد در صنعت طلا و جواهرسازی باعث درخشش بیشتر محصول می‌شود. این رنگ بسیار زنانه و لطیف است و هارمونی زیادی با تیپ‌های مختلف دارد.

۱- رزگلد برای پوست‌های روشن و رنگ‌پریده گزینه بسیار مناسبی است زیرا قرمزی موجود در آن، گرمای زیبایی در صورت فرد ایجاد می‌کند.

۲- باید بدانید که قرمزی ملایم موجود در طلا و جواهرات رزگلد با لباس‌های به رنگ پوست بدن انسان، بژ و خاکستری مایل به قهوه‌ای بیشترین تناسب را دارد. یعنی برای داشتن یک استایل بسیار شیک و پرجلوه توصیه می‌کنیم سراغ لباس‌هایی به رنگ‌های کرم و بژ بروید.

۳- در مناسب‌های رسمی و قرارهای کاری و تجاری توصیه ما این است لباس‌های کلاسیک و رسمی به رنگ‌های خاکستری، زغالی یا سفید بپوشید و آنها را با طلای رزگلد ست کنید. این ترکیب کاملا شیک و باکلاس است.

۴- طلای رزگلد همچنین با طلای زرد نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد. به جای استفاده از زیورآلاتی به رنگ سفید و طلایی، این بار از ترکیب رزگلد و طلایی استفاده کنید و ببینید که چقدر زیباست. مثلا یک گردنبند بلند طلایی و یک چوکر به رنگ رزگلد استفاده کنید.

۵- طلای رزگلد با رنگ‌های مرجانی و فیروزه‌ای نیز بسیار شیک و شاد به نظر خواهد رسید. شاید بدانید که رنگ سال ۲۰۱۹ مرجانی است و بهترین فرصت برای ست کردن زیورآلات رزگلد با لباس‌هایی به این رنگ، همین امسال است.

۶- تیپ خود را فقط به زیورآلات و جواهرات رزگلد محدود نکنید. بهتر است کیف دستی یا کفش خود را از این رنگ ترکیبی زیبا انتخاب کنید تا حسابی خاص و متفاوت به نظر برسید.