قطعا برای اینکه به مدت طولانی از انگشتر طلا خود استفاده کنید و لذت ببرید، باید از آنها به خوبی مراقبت کرده و هرازگاهی آن را تمیز کنید. راحت ترین راه برای تمیز کردن اکسسوری خود، مراجعه به یک جواهر فروش ماهر و استفاده از خدمات آنها است. اما اگر دوست دارید این کار را خودتان به تنهایی انجام دهید، در این با گالری طلا و جواهر کیش طلا همراه باشید تا با نحوه تمیز کردن طلا در خانه پس از خرید طلا( انگشتر طلا مردانه )  آشنا شوید

تمام چیزی که احتیاج دارید آب، مواد شوینده ملایم، مسواک نرم و یک پارچه تمیز نخی برای خشک کردن است.

همچنین یک پارچه نرم مخصوصِ پولیشِ جواهرات هم یک روش آسان و راحت برای از بین بردن لک های سبک و کوچک است. دقت کنید که اگر در اکسسوری‌های شما از سنگهای قیمتی استفاده شده، از ساینده‌های زِبر استفاده نکنید که خش نیفتد و آن را در معرض رطوبت زیاد قرار ندهید.

روش دیگر پنبه‌هایی هستند که در پراکسید هیدروژن غوطه‌ورند و باعث می‌شوند جواهرات شما مانند روز اول بدرخشند. اگر از اکسسوری‌های چوبی استفاده می‌کنید حواستان باشد که آنها را خیس نکنید. بطور کلی، جواهرات نباید در تماس با مواد شیمیایی قوی یا آب کلر زده باشند. زیرا این ماده‌ها به شدت به اکسسوری آسیب میرسانند و باعث تغییر رنگ یا شل شدن سنگهای گرانبهای آن میشوند.