طلا برای مراسم ختم باید ساده و عاری از تجملات و زرق‌وبرق باشد. شما باید بر اساس مراسمی که آن حضور دارید، از زیورآلات ظریف و غیررنگی استفاده کنید. دلیلش هم احترام گذاشتن به صاحب مجلس است.

در این مقاله از طلا فروشی آنلاین  کیش طلا شما را برای خرید طلا مناشب مراسم ختم راهنمایی می کنیم .

گوشواره میخی الماس

حواستان باشد جواهراتی را برای پوشیدن انتخاب کنید که ثابت باشد و سر و صدای زیادی تولید نکند. گوشواره میخی از این قبیل جواهرات است چون بدون اینکه جلب توجه کند درخشان و زیبا به نظر می‌رسد. درخشندگی و براقی الماس همیشه کلاسیک و فریبنده بوده و هست.

پابند طلا

اگر در فصل‌های گرم دعوت به مراسم یادبود در فضایی باز شدید کافیست به یک پابند طلا یا نقره اکتفا کنید. اگرچه ممکن است پا بند در طرح‌های متنوع هنری و سنگ‌های قیمتی مد باشد اما مدل‌هایی که ساده  و رنگ‌های خنثی و روشنی دارند انتخاب سنجیده‌تری است.

گردنبند مروارید

یکی از هوشمندانه‌ترین انواع طلا برای مراسم ختم، انتخاب گردنبند مروارید است. چون  در این گونه مراسم‌ها باید از اکسسوری‌هایی که براق و درخشان هستند دوری کنید. همچنین مروارید در عین سادگی بسیار شیک و ظریف است که همین علت باعث شده برای هر نوع موقعیتی کاربردی باشد.

در بین مدل‌های مختلف گردنبندهای مروارید، اگرچه سایزهای کوتاه‌تر مناسب‌تر اند اما اگر می‌خواهید مدرن و به‌روز باشید بهتر است مدل‌های بلندتر را بپوشید.

دستبند تنیس

اگرچه بعضی از جواهرات مدرن طرفداران زیادی دارند اما ممکن است برای رفتن به مجلس‌های عزاداری مورد استقبال قرار نگیرد. با این حال یکی از گزینه‌های جدید و شیک دستبند‌های تنیس است. این دستبند شامل الماس یا سایر سنگ‌های قیمتی است که به وسیله یک زنجیر فلزی نازک از جنس طلا، پلاتین و یا نقره به‌هم وصل شده‌اند. این دستبند یک انتخاب ساده و زیبا برای رفتن به مراسم یادبود است.

آویز گردنبند

مانند هر چیز دیگری آویز هم تا وقتی که ساده و کلاسیک باشد برای هر نوع مراسمی کاربرد دارد. برای رفتن به مراسم تشییع جنازه یا یادبود یک آویز نواری نازک و طرح‌های مانند سکه بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین یک آویز با هر نوع فلز گران‌بهایی بسیار جذاب و شیک است.

دکمه سر دست

علاوه‌بر زنان، مردان هم در برخی مراسم‌های تشییع جنازه بسیار آراسته ظاهر می‌شوند. آنها تمایل دارند که معمولا کت و شلوار به همراه پیراهن مردانه بپوشند. در این مواقع دکمه سر دست جزو اکسسوری‌های ظریف و شیک است که استایل شما آقایان را کامل می‌کند. اما برای مراسم‌های عزاداری دکمه سر دست‌هایی که به رنگ مشکی هستند را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا علاوه‌بر کلاسیک و مناسب بودن، بسیار قابل احترام است.