در تصاویر زیر نمای داخلی خودرو اسپورتیج را مشاهده میکنید.

صندلی ها

این شاسی بلند به تعداد 5 نفر صندلی تعبیه دارد. صندلی های جلو قابلیت گرم شدن و تهویه شده دارند و قابل تنظیم هستند. صندلی ها راحت هستند و هر دو ردیف از آن ها به اندازه کافی فضا برای پاها و سر وجود دارد که راحتی سرنشنیان را به شدت بالا می برد.

صندلی کودک

کیا اسپورتیجدارای دو مجموعه کامل از اتصالات LATCH برای استفاده به عنوان صندلی ایمنی کودک است. صندلی های بغلی به جز صندلی وسط نیز از این اتصالات بهره مند هستند. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها نیز از لحاظ سهولت در استفاده از این کانکتورها رتبه دوم را به اسپورتیج داده است.

فضای باربری

این نمونه از ماشین های کیا دارای 30.7 فوت مکعب فضای پشت صندلی های عقب و 60.1 فوت مکعب روی بخش تاشو است. هر دو فضای باربری از نظر ابعاد کمتر از رقبای خود هستند.

بلوتوث و ناوبری

از ویژگی های استاندارد Sportage می توان به صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، Apple CarPlay ، Android Auto، سیستم صوتی شش بانده، بلوتوث و درگاه USB اشاره کرد. یک سیستم ناوبری به همراه شارژ تلفن بی سیم، پورت USB دوم، سیستم صوتی هشت بلندگو Harman Kardon و رادیو ماهواره ای نیز در فهرست امکانات داخلی ماشین در دسترس است.

مشخصات فنی و لوازم یدکی اسپورتیج 2020

به صورت استاندارد برای این خودرو مورتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر با قدرتی معادل 181 اسب بخار و همچنین 237 نیوتون متر گشتاور تعبیه شده است. چنانچه مایل به داشتن قدرت موتور بیشتری هستید می توانید موتور 2 لیتری با 4 سیلند توربو باشید که این موتور 240 اسب بخار قدرت در نسخه دیفرانسیل جلو و 237 اسب بخار قدرت در نسخه چرخ های متحرک و 353 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای انتقال سرعت ماشین نیز یک جعبه دنده 6 سرعته البته اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

از کجا قطعات اسپورتیج 2020 را خریداری کنم؟

شما می توانید نه تنها برای خرید قطعات و لوازم یدکی اسپورتیج ، که برای تمام ماشین های ساخته شده توسط کمپانی های کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید. ما مفتخریم که قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا را با بهترین کیفیت و به صورت اورجینال وارد کرده و در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم.