خرید لوازم یدکی النترا از استارپارتس

فرقی نمیکند که مدل های قدیمی النترا را دارید یا مدل های جدید و به روز تر، در هر صورت شما بلاخره نیاز دارید تا بر حسب ضرورت تعدادی از قطعات و لوازم یدکی النترا ی خود را تعویض کنید فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس یکی از معتبرترین مراکز عرضه لوازم یدکی هیوندای و کیا است که تمامی قطعات مد نظر برای تمامی مدل های النترا را عرضه میکند. با کلیک روی مدل ماشین خود وارد صفحه ای میشوید که حاوی تعدادی لوازم یدکی است. با انتخاب هر کدام میتوانید درخواست سفارش دهید.

معرفی هیوندای النترا N LINE جدید

موتوری که به هیوندای النترا ان لاین نیرو میبخشد یک موتور 1.6 لیتری از نوع توربوشارژ جی دی آی یا (GDI) است. البته بکار بردن این موتور در سری جدید ان لاین چیز جدیدی نیست زیرا نمونه های قدیمی دیگر نیز از همین موتر بهره میبرند. قدرت این موتور 201 اسب بخار است و گشتاور آن نیز 265 نیوتون متر است. مجموعه این امکانات و هماهنگی آن ها با یک گیربکس 6 سرعته (البته دستی نه اتوماتیک) یا نمونه دو کلاچه باعث حرکت چرخ ها در جلو میشود.

معرفی سیستم تعلیق النترا N LINE

هیوندای ضمن پرده برداری از این ماشین جدید، اعلام کرد که سیستم تعلیق آن نسبت به نمونه های موجود بهینه سازی شده و میزان سفتی کمک ها مقداری بیشتر شده تا پایداری و چسپندگی ماشین بهبود یابد. این تنها تغییرات ایجاد شده در سیستم تعلیق ماشین نیست و سازندگان در خصوص مجموعه ترمز نیز کمی تغییرات ایجاد کرده اند. آن ها دیسک های بزرگتری در لاستیک های جلو در سیستم ترمز تعبیه کرده اند. همین موضوع باعث میشود خرید لوازم یدکی النترا ان  لاین با چالش هایی روبرو باشد.

ایمنی النترا N LINE

این عضو جدید خانواده ان لاین به طور گسترده صاحب امکانات و آپشن های ایمنی زیادی شده که برخی از مهمترین آن ها عبارتند از:

  • دستیار پیشگیری برخورد از جلو
  • سیستم کمک به حفظ خودرو در بین خطوط
  • دستیار نور بالا
  • اخطار کاهش سطح هوشیاری راننده
  • و سیستم اخطار برخورد از نواحی کور راننده
  • و همچنین دستیار جلوگیری از برخورد با خودروهای عبوری از پشت.