ویژگی های ظاهری النترا ان لاین

مهمترین تغییرات ایجاد شده در این سری از ان لاین، تغییرات ظاهری است. طراحی این ماشین کاملا جذاب است و حس هیجان را در رانندگان و سرنشینان بر می‌انگیزد.

درست مانند نمونه استاندارد هیوندای النترا ، در نمونه ان لاین جدید نیز نمای جلوی ماشیت از یک جلوپنجره آبشاری بزرگ بهره مند است. اما تفاوت اساسی در نمای جلوی  ماشین اضافه شدن لوگوی N LINE روی جلو پنجره است. همچنین در ورودی های هوا از طراحی منحصر به فردی استفاده شده است. طراحان کمپانی بر این باورند که این وردی ها طوری ساخته شده که آیرودینامیک ماشین را بهبود بخشیده و در خنک سازی موتور نقش بسیار موثرتری دارند.

ویژگی های ماشین در نمای جانبی

نسخه N LINE در نمای جانبی هم تفاوت هایی با نسخه های استاندارد النترا دارد. تغییرات رکاب اسپرت در نمای جانبی، مشکی شدن قاب دورتا دور آینه ها، وجود رینگ هایی با قطر حدودا 18 اینچی ساخته شده از آلیاژ با پره هایی به رنگ نقره ای نیز در نوع خود قابل توجه هستند.

ویژگی های نمای خلفی النترا ان لاین

چیزی که در نمای خلفی توجه ما را به خودش جلب میکند وجود اسپویلر کوچک روی درب صندوق عقب است. همچنین در نمایی خلفی پایین نیز دو عدد خروجی برای اگزوز به رنگ کرومی در نظر گرفته شده است. دیفیوزر اختصاصی بکار رفته در آن نیز از جمله مهمترین تفاوت های النترا ان لاین نسبت به نمونه های استاندارد و معمولی آن است.

امکان شخصی سازی خودرو با لوازم یدکی النترا جدید

یکی ازمهمترین نکات و البته در نوع خود جالب توجه، امکان افزودن آپشن های جدید جهت شخصی سازی النترا است. به عبارتی، هیوندای به شما اجاه میدهد که ماشین جدید خود را با کمک خرید قطعات النترا جدید با لگوی N مزین کنید. البته هنوز مشخص نیست که این قطعات یا لوازم یدکی النترا منقوش به لگوی n چه قطعاتی هستند یا از کدام مراکز قابل خریداری هستند.

لوازم یدکی انترا را از کجا بخرم؟

برای خرید قطعات النترا میتوانید مستقیما به محل استارپارتس مراجعه کنید یا از طریق اینترنتی و تماس تلفنی اقدام به درخواست خرید لوازم یدکی النترا کنید. حتی اگر خودرو شما متعلق به کمپانی کیا است نیز میتوانید برای تامین قطعات کیا نیز روی  فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس حساب باز کنید.