خرید طلابا طرح های پاییزی از گالری طلا و جواهر کیش طلا یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز است. چرا؟ چون می‌توانید انواع شکل‌ها و طرح‌هایی که نماد سومین فصل سال هستند را به عنوان زیورآلات استفاده کنید.

انار و هندوانه

این دو میوه سرخ و خوشمزه همیشه نماد شب یلدا، آخرین شب فصل پاییز و بلندترین شب سال بوده و هستند. شاید بتوان گفت هیچ میوه‌ی دیگری را نمی‌توان به اندازه این دو به عنوان نماد پاییز تلقی کرد. از این رو، در مجموعه شب یلدای گالری پرسته انواع دستبند، گوشواره، گردنبند و انگشتر طلا با طرح‌های پاییزی انار و هندوانه را می‌توانید پیدا کنید.

کلاه و جوراب

وقتی هوا سرد می‌شود پوشیدن کلاه و جوراب هم واجب می‌شود. در پاییز اغلب شاهد وزش بادهای سرد و خنک هستیم و برای حفظ سلامتی هم لازم است کلاه بر سر بگذاریم. یا جوراب بپوشیم. گالری پرسته بر این اساس، طلا با طرح این دو پوشاک تولید و عرضه کرده است که می‌توانید برای خود یا عزیزانتان خریداری کنید.

به طور کلی، بیشتر افراد دوست دارند بر اساس فصل و مناسبت‌های مختلف لباس و اکسسوری‌های خود را انتخاب کنند. پس چه بهتر که اکسسوری دلخواه خود را از جنس طلا انتخاب کنید تا هم شیک‌پوش باشید و هم نوعی سرمایه‌گذاری مالی هم برایتان به‌شمار برود.

ابعاد حدودی جوراب از جنس طلا ۱٫۲×۱٫۳ سانتی‌متر است. حدود ۸۰ هزار تومان از قیمت کل دستبند برای سنگ جید قرمز است که در ساخت آن استفاده شده. این پلاک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است. محدودیت سنی هم ندارد و کودک و بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند .

دستبند طلا بچه گانه سنگی چترحدود ۸۰ هزار تومان از قیمت کل دستبند برای سنگ جید قرمز است که در ساخت آن استفاده شده. این پلاک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است. محدودیت سنی دارد و فقط برای کودکان مناسب است.

برگ

برگ هم که عنصر همیشگی پاییز است را در طلاهای دست‌ساز گالری کیش طلا  می‌توانید پیدا و خریداری کنید. از برگ‌های توخالی و ساده گرفته تا برگ‌های نگین‌دار و رنگی از جنس طلا.