زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی در کشور اسلامی همچون ایران، برای خانم‌ها محدود‌تر از دیگر کشورهای جهان است. اما این مساله در مورد آقایان فرق چندانی ندارد. ما بر این اساس، این مطلب از فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا را به راهنمای خرید طلا و هر نوع اکسسوری که برای مصاحبه‌های کاری مناسب‌تر هستند، اختصاص داده‌ایم.

شما در زمان مصاحبه شغلی باید پیام اعتماد به نفس، وقار و آرامش را علاوه بر دانش بالای خود به صورت نامحسوس به مخاطب یا فرد مصاحبه‌کننده ارسال کنید. انتخاب جواهرات و زیورآلات مناسب می‌تواند در این راه به شما کمک کند!

از چه نوع جواهرات «می‌توان» در یک مصاحبه کاری استفاده کرد؟

وقتی صحبت از زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی می‌شود، برای مردان فقط یک ساعت و یک حلقه ازدواج کافی است. اما خانم‌ها می‌توانند گوشواره میخی و یک یا دو قطعه جواهرات ساده دیگر نیز استفاده کنند. وقتی نوبت به گردنبند می‌رسد، فراموش نکنید که نباید گردنبند طلا چندلایه به گردن خود بیاویزید. در عوض، یک گردنبند ساده و کلاسیک مانند مروارید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

چه نوع جواهراتی را «نباید» در یک مصاحبه شغلی استفاده کنید؟

جواهرات و زیورآلات شما، اگرچه ممکن است براق و ساده باشد، اما باید بدون اینکه کانون توجه را از خود شما دور کنند، یک پیام مقتدرانه و کلی ارسال کنند. با این که خوب است توانا و مقتدر به نظر برسید، اما خوب نیست که با جواهرات خود بیش از اندازه اقتدار خود را نشان دهید.

به عنوان مثال، به یکباره تعداد زیادی حلقه به انگشتان خود نیندازید. درعوض، فقط یک یا دو حلقه در انگشتان دست شما کافیست. در واقع، شما باید فقط یک یا دو مورد از هر نوع جواهرات را به طور همزمان استفاده کنید.

همان طور که قبلا هم گفتیم، برای اطمینان از جذابیت ظاهری خود، از جواهرات ارزان‌قیمت و پلاستیکی در مصاحبه شغلی استفاده نکنید. در عوض، فلزات و سنگ‌های قیمتی به دست و گردن خود بیاویزید. همچنین، حتماً از زیورآلات و جواهراتی که باعث ایجاد هرگونه اظهارات سیاسی یا مذهبی می‌شود پرهیز کنید.