کمپانی هیوندای کره‌ی جنوبی سه سال بعد از ایران‌خودرو بنا نهاده شده است؛ اما این خودروساز کره‌ای هم‌اکنون به سطح از توانایی در خودروسازی رسیده است که در نسل جدید سوناتا، از آخرین فناوری‌ها و قابلیت‌های لوکس بهره گرفته که نظیر آن در هیچ‌یک از خودروهای سدان سایز متوسط با قیمتی زیر 30,000 دلار موجود نیست. هرچند نمی‌توان محصولات این خودروساز کره‌ای را با محصولات کمپانی‌های طراز اول جهان همچون پورشه، مرسدس‌بنز، کادیلاک و بی‌ام‌دبلیو هم سطح دانست؛ اما پیشرفت این کمپانی قابل تحسین است.

برای مطالعه بیشتر :

 ترموستات ماشین هیوندای و کیا

نسل هفتم از هیوندای سوناتا پس از افشای تصاویری از آن، روز چهارشنبه در نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک رسماً معرفی شد. نسل جدید سوناتا از سیستم کروز کنترل‌هوشمند، صفحه‌ی نمایش 8 اینچی و بسیاری از امکانات دیگر بهره می‌برد که در نسل جدید هیوندای جنسیس نیز وجود دارد. از جمله‌ی قابلیت‌های جدید این خودرو بهره‌گیری از CarPlay اپل است که امکان استفاده از تلفن‌های‌هوشمند آیفون را در این خودرو تسهیل می‌کند.

سوناتا در تعاریف موجود جزو سدان‌های سایز متوسط است که امکانات درونی تعبیه شده در آن قابل قیاس با هیچ یک از محصولات هم رده نیست. این خودرو را می‌توان با قیمتی برابر 32,000 دلار با تمامی امکانات داخلی از آن خود کرد که در بازار جهانی و در مقایسه با سایر خودروها، بسیار معقول و با توجه به امکانات داخلی ارزان‌ است.

قطعات هیوندای سوناتا را از کجا بخریم ؟

شما می توانید برای خرید تمامی قطعات هیوندای سوناتا و هم چنین تمام قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استار پارتس مراجعه کنید.