تکنولوژی های به کار رفته روی فرمان ماشین کاربردی و خوب هستند و روی فرمان را هم خیلی شلوغ نکرده اند. تعویض آهنگ، تنظیم رادیو و تنظیم و انتخاب فولدر MP3 و دکمه بالا و پایین آوردن صدا، همگی روی فرمان تعبیه شده اند. فرمان مستحکمی که حس خوبی به دستان شما می بخشد.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای جنسیس و کوپه

نمایشگر مونوکروم LCD به کار رفته در بالای دکمه های مربوط به سیستم صوتی این ماشین، در جای خوبی تعبیه شده و راننده می تواند به راحتی به صفحه نمایشگر نگاه بیاندازد. سیستم راهنما در این مدل تعبیه نشده است ولی این سیستم در Genesis  سدان موجود است. یک جک USB و iPod روی تمامی Genesis های کوپه نصب شده است.

ولی رابط گرافیکی برای یافتن و Play کردن آهنگ ها خیلی خوب طراحی نشده است. ضمنا در صورتی که در انتخاب آهنگ مورد نظر کمی تاخیر کنید، LCD سریعا به مسیر اولیه باز می گردد و باید مجددا مسیر یافتن آهنگ را طی کنید.

برای سیستم صوتی این ماشین 10 اسپیکر تعبیه شده است. Door tweeter،  Subwoofer و کانال مرکزی مربوط به سیستم صوتی این ماشین، صدای بی نظیری را تولید می کند که تمام صدا ها و زیر صدا هایی که در آهنگ ها نشنیده اید را با این سیستم صوتی کاملا می شنوید.

سیستم Bluetooth  ماشین هم استاندارد بوده و کاملا خوب عمل می کند و ما برای اتصال iphone  به سیستم بلوتوث ماشین، هیچ مشکلی نداشتیم.

قطعات هیوندای جنسیس را از کجا بخریم؟ شما می توانید برای خرید قطعات هیوندای جنسیس و هم چنین تمامی قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید. و تنها با چند کلیک محصول مورد نطر خود را خریداری نمایید.