«طلا و جواهرات مردانه» عبارتی تقریبا ناملموس است. اما باید بدانید در سال‌های اخیر زیورآلات بسیار متنوعی برای مردها طراحی و عرضه شده و همانند دهه‌های گذشته، استفاده از این اکسسوری‌ها برای مردان یک تابو به شمار نمی‌رود.

جواهرات خود را با توجه به موقعیت انتخاب و خریداری کنید

اولین مساله هنگام خرید جواهرات که باید توجه داشته باشید، موقعیت و شرایطی است که قرار است آن را استفاده کنید. به طور مثال، در یک  محیط آموزشی و فرهنگی بهتر است فقط از یک انگشتر ساده استفاده کنید و زنجیر و دستبند در چنین مکان‌هایی به هیچ عنوان انتخاب مناسبی نیست.

جواهرات خود را با توجه به تیپ و دیگر اکسسوری‌های خود خریداری کنید

این را بدانید که جواهرات و زیورآلات آخرین چیزی است که شما می‌پوشید اما در انظار عمومی اولین چیزی است که به چشم می‌آید. بنابراین کاری نکنید که در اولین نگاه بد تیپ به نظر برسید. برای این منظور باید توجه داشته باشید که جواهرات تکمیل‌کننده‌ی تیپ شما هستند؛ یعنی باید متناسب با استایل و لباس‌هایتان انتخاب شوند.

وقتی یک قرار کاری کاملا رسمی دارید، نمی‌توانید زنجیر طلا کوتاه از گردن بیاویزید و دکمه یقه خود را هم باز بگذارید. این کار نهایت بدسلیقگی است و از نظر حرفه‌ای نیز بسیار اشتباه است.

زیورآلات را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید

رنگ پوست همه آدم‌ها با همه فرق دارد. این رنگ روی انتخاب رنگ لباس و رنگ و طرح اکسسوری‌ها تاثیر زیادی دارد.

هنگام خرید جواهرات مردانه به جثه و اندازه‌ی هیکل خود توجه داشته باشید

توجه به هیکل مردان در انتخاب جواهرات بسیار مهم است. به طور مثال، فردی که درشت‌هیکل است نباید ساعت، دستبند یا گردنبند نازک و ظریف انتخاب کند.

برای گردن پهن باید سراغ گردنبند پهن بروید. برای مچ ضخیم و بزرگ باید سراغ دستبندهایی بروید که درشت هستند. اگر بسیار بزرگ‌اندام هستید، حتی انگشتر طلا را هم نباید ظریف انتخاب کنید زیرا در دستانتان محو خواهد بود و نه تنها زیبا نیست، بلکه جلوه بدی هم به تیپ شما می‌دهد.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاعا از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به سایت طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید