استفاده از طلای لعاب‌دار و میناکاری‌شده برای مواقعی مناسب است که قصد دارید تیپ خاصی بزنید و نیازمند اکسسوری‌های خاص هم هستید.

چرا باید طلای میناکاری‌شده بخریم؟

در دنیای مد و فشن، طلای میناکاری‌شده از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیلش هم این است که رنگ و طرح‌های ویژه‌ای به طلاهای معمولی می‌بخشد.

جواهرات میناکاری‌شده در انواعِ رنگ‌ها، طرح‌ها و شکل‌ها در اختیار مشتری‌ها قرار دارند تا هر فردی بنا به سلیقه شخصی خود، هرآنچه می‌خواهد را انتخاب و خریداری کند. این طلاها عموما قیمت مناسبی هم دارند، در نتیجه برای معتادان به مد و فشن که عاشق تنوع هستند، گزینه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای بشمار خواهند رفت.

جواهرات میناکاری‌شده و استایل شخصی افراد

این جواهرات در همه مدل‌ها از انگشتر طلا و دستبند گرفته تا گوشواره و گردنبند  طلا استفاده می‌شوند. شما می‌توانید برای ایجاد یک تیپ خاص برای خود، از یک قطعه طلای میناکاری‌شده درشت استفاده کنید. یا برای ست کردن جواهرات خود با لباستان، از چندین قطعه کوچک‌تر بهره بگیرید.

هنگام خرید طلا  میناکاری‌شده باید به چه نکاتی توجه داشت؟

برخی از طلاهای میناکاری‌شده توسط آتش و حرارت‌دهی تهیه می‌شوند تا پودر شیشه مخصوص روی فلز جوش داده شود. این مدل‌ها، دوام و کیفیت بسیار بهتری نسبت به جواهراتی دارند که با رزین سرد درست می‌شوند.

به‌همین خاطر، فروشنده‌های طلای میناکاری‌شده در مورد روش ساخت آن‌ها به خریدار توضیح می‌دهند. نمونه‌هایی که با رزین سرد درست می‌شوند، با مواد بی‌کیفیت رنگ‌آمیزی می‌شوند و در نتیجه عمر کوتاهی خواهند داشت.

به‌طور کلی، هر چه طلای میناکاری‌شده بیشتر در کوره حرارت ببیند، میزان پایداری آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه ارزش بالاتری هم خواهد داشت. رنگ این محصولات در اثر زمان از بین نمی‌رود؛ برعکس نمونه‌ایی که با رزین تهیه می‌شوند!

قصد خرید طلا داری؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا ارزان به سایت طلا فروشی اینتذنتی کیش طلا مراجعه کنید. تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.