گردنبند یکی از محبوب‌ترین زیورآلاتی است که خانم‌ها توجه ویژه‌ای به آن دارند. در طلا فروشی اینترنتی کیش طلا  انواع گوناگونی از این گردنبندهای طلا را می‌توانید پیدا کنید که برای سلیقه‌های مختلف طراحی و عرضه شده‌اند.

گردنبند طلا زنجیری

یکی از جدیدترین مدل‌ های گردنبند،گردنبندهای زنجیرطلا است. گردنبندهای زنجیری در مدل‌های گوناگون و فلزات مختلفی همچون پلاتین، نقره استرلینگ و طلاهای رنگی ساخته و عرضه می‌شوند. این مصنوعات طرح‌های متنوعی برای زنان و مردان دارند. برای آشنایی با نمونه‌های مختلف آنها از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه همراهمان باشید.

زنجیر بافت حصیری (Basketweave)

همان‌طور که از نام این زنجیر مشخص است، طرحی شبیه بافت حصیری دارد که در سبدها استفاده می‌شود.

زنجیر ونیزی / زنجیر باکس  (Box chains / Venetian Chain)

دانه‌های مربعی کوچک در یکدیگر قفل می‌شوند و شکلی شبیه جعبه می‌سازند. نمونه‌های باریک و ظریف زنجیرهای ونیزی بسیار مرسوم و رایج هستند و اغلب به همراه آویز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این زنجیرها بسیار نرم و زیبا هستند.

علاوه بر اینها، مقاومت و استحکام بسیار بالایی هم دارند و از این‌رو، بین دوستداران طلا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

زنجیر مهره‌ای (Bead chains)

توپی‌های کوچک به‌وسیله سیم‌های ظریفی به یکدیگر متصل می‌شوند شکلی شبیه تسبیح را تشکیل می‌دهند. به این مدل، زنجیر توپی هم می‌گویند که ممکن است فاصله بین توپ‌ها نمایان باشد یا همه مهره‌ها به هم چسبیده باشند.

زنجیر تسمه‌ای (Curb Chain)

این زنجیر شبیه نمونه حلقه‌ای است با این تفاوت که سطح حلقه‌ها کاملا تخت و صاف است.

زنجیر امگا (Omega Chain)

این زنجیر به بقیه نمونه‌های یاد شده در بالا متفاوت است. در ساخت آن هیچ حلقه یا مهره‌ای به هم وصل نشده است. زنجیر امگا از فلز نرم و صاف تشکیل شده است. بخش داخلی این زنجیر را سیم‌های به هم تنیده شده یا شبکه‌ای فلزی تشکیل داده‌اند.

همین بخش داخلی به انعطاف‌پذیری زنجیر کمک شایانی می‌کند و به همین خاطر است که امگا یک زنجیر بسیار مستحکم بشمار می‌رود.

البته ممکن است این زنجیر به جای گرد بودن، تخت هم باشد. در این حالت سطح نرم و صاف دارد که نور را خیلی خوب بازتاب می‌دهد. به همین دلیل درخشندگی بسیار زیادی دارد و برای مهمانی‌های شب مناسب است.

زنجیر طنابی (Rope Chain)

این زنجیر از حلقه‌های بیضی‌شکل تشکیل شده است و به‌گونه‌ای در هم تنیده‌اند که مارپیچی به‌نظر می‌رسد و در نهایت شبیه یک طناب است.

زنجیر طنابی بسیار قدیمی است و استحکام و دوام زیادی دارد و به همین خاطر، همچنان مورد توجه مردم قرار دارد. برخی از نمونه‌های این زنجیر، برش الماسی دارند که درخشش و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آنها می‌بخشد.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.