ظاهر این خودرو در کل جالب است. طراحان در طراحی این ماشین نهایت دقت را به خرج داده اند. یکی از بی‌نظیرترین نماهایی که در ظاهر این ماشین می‌بینید، استفاده از روکش کرومی است که تقریبا در همه بخش های بدنه به کار رفته است.

تنها با این تکنیک هوشمندانه، کیا سورنتو تا حد زیادی دلربا شده و نظر منتقدان را نیز با خود همراه ساخته است. استفاده از روکش کرومی به شکلی هنرمندانه در بخش جلو پنجره  و قسمت رینگ ها، نمای کلی ماشین را چند برابر زیبا کرده است.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای خرید لنت ترمز هیوندای

بخش جلو پنجره در این ماشین به خوبی طراحی و تولید شده است. از نمای جلو ظاهری شبیه به پوزه ببر دارد (چیزی که خود کیا به ما میگوید). فضای جلو پنجره نسبتا بزرگ است. چیزی که در بخش جلویی نظر ما را به خود جلب میکند، وجود چراغ مه شکن از جنس LED است که در بخش پایین سپر قرار دارد. از آنجایی که جلو پنجره نسبتا بزرگ است، ورود و خروج هوا به داخل ماشین نیز بیشتر می‌شود. و تهویه تقریبا بی عیب و نقص صورت می‌گیرد.

تعدادی از منتقدان کیا سورنتو عقیده دارند که نمای پشتی ماشین از یک ماشین دیگر گرفته شده و نوآورانه نیست. در هر صورت از هر چیزی که الگو برداری شده ظاهر خوبی دارد و قابل ستایش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپاتس مراجعه کنید.