براي حفظ و نگهداري گوشواره طلا و بدل در بهترين حالت ممكن بايد آنها را طوري نگهداري كنيد كه از سايندگي آنها با يكديگر جلوگيري شود.

نحوه تميز كردن، شستن و نگهداري يك گوشواره بسته به نوع فلز و نوع سنگ آن تفاوت دارد.

از آنجايي كه مدل ها و سبك هاي مختلفي از گوشواره وجود دارد، ما فقط مي توانيم برخي دستورالعمل هاي خاص و معمولي را براي راهنمايي در اختيار شما قرار دهيم.

1) سعي كنيد در مواقعي كه احتمال خراش افتادگي، كثيف شدن، خم شدن و يا آسيب رسيدن به گوشواره است، گوشواره را از گوش خود خارج كنيد.

به عنوان مثال قبل از دوش گرفتن، حمام كردن و يا ورزش به خصوص شنا، گوشواره را از گوش خود بيرون آوريد.

2) براي اينكه از ايمن بودن گوشواره، اطمينان بيشتري داشته باشيد، بهتر است آن را درون جعبه جواهرات و يا كيسه چرمي يا پارچه اي نگه داريد

3) براي رفتن به مهماني ها و زماني كه مي خوايد از جواهرات گران قيمت استفاده نماييد، بهتر است ابتدا از مواد آرايشي، عطر، اسپري مو و لوسيون خود استفاده كنيد و سپس گوشواره را آويزان نماييد.

4) هنگامي كه ورزش هايي انجام مي دهيد كه نياز به كلاه و يا محافظ گوش دارند، بهتر است براي جلوگيري از آسيب خوردن به گوشواره، آنها را از گوش خود خارج نماييد.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد حفظ و نگهداري طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرت و يا طلاي ارزان به سايت طلافروشي آنلاين كيش طلا مراجعه و تنها با چند كليك محصول مورد نظر خود اعم از سرويس طلا، زنجير طلا ، انگشتر طلا و....را خريداري كنيد