ترند های زیورآلات زنانه در سال ۲۰۲۰ شامل طرح‌های بزرگ، رنگی و فلش‌بکی به گذشته‌های دور است. از گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ گرفته تا سینه‌ریزهای یقه‌ای و نگین دار. برای آشنایی با جدیدترین مدل طلا در سال ۲۰۲۰ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱- ترند های زیورآلات زنانه در سال ۲۰۲۰ : گوشواره‌های تکی / نامتقارن

این روزها، طراحی گوشواره‌ طلا به سمت بزرگ‌تر و تک شدن پیش می‌رود؛ از یک گوشواره قطره‌ای ساده و ظریف گرفته تا طرح‌های هندسی و مدل‌هایی که همچون مجسمه‌های هنری هستند.

مد نامتقارن که در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم و در ۲۰۲۰ نیز همچنان موردتوجه برندهای تولیدکننده‌ی زیورآلات است را می‌توان با استایل‌های متنوعی ست کرد. اما تنها مساله‌ای که هنگام استفاده از مد نامتقارن حتما باید مورد توجه قرار دهید، تناسب اکسسوری با لباس‌هایتان است.

2- ترند های زیورآلات زنانه در سال ۲۰۲۰ : گردنبندهای ضخیم زنجیره‌ای

افراد بزرگ و مطرح در صنعت طلا و جواهر ، سال ۲۰۲۰ را سال زنجیر پیش‌بینی کرده‌اند. البته همه ما می‌دانیم که گردنبندهای زنجیری یا به قول معروف کارتیه مدت‌هاست که کانون توجه قرار گرفته‌اند. اما امسال به معنای واقعی این مد رو به رشد است. این سبک جواهرات بیشترین تأثیر را وقتی میگذارند که به صورت تک استفاده می‌شوند. به این خاطر می‌توانند در عین سادگی بسیار جذاب هم باشند. گردنبندهای زنجیری یکی از پرکاربردترین گردنبندها هستند که به راحتی با هر نوع یقه‌ای و همچنین در هر زمانی از شبانه روز می‌تواند مورد استفاده قرار‌ گیرد.

3- ترند های زیورآلات زنانه در سال ۲۰۲۰ : جواهرات رنگارنگ

تمام فصل‌ها بیانگر رنگی خاص و زیبا هستند و این موضوع باید در اکسسوری شما نیز منعکس شود. اگر به دنبال اضافه کردن کمی رنگ و لعاب به ظاهرتان هستید، بهتر است از جواهرات شروع کنید. اخیرا چسباندن رنگ‌های متنوع به قطعات طلا و نقره هیاهو و سروصدای زیادی ایجاد کرده است. مجموعه‌ای از سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های عجیب و متنوع روی انواع مختلفی از جواهرات قرار گرفته است. همچنین، آبنبات‌های رنگیِ روشنِ پلاستیکی و یا برنجی برای طراحی گوشواره و گردنبند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

4- ترند های زیورآلات زنانه در سال ۲۰۲۰ : گوشواره‌های بزرگ حلقه‌ای

حلقه‌ها در چند فصل گذشته دوباره ظاهر شده‌اند، اما در سال ۲۰۲۰ شاهد سبکی متفاوت‌تر با سایزهای بزرگ‌تر هستیم. این اکسسوری‌های بزرگ که به صورت حلقه‌هایی کلاسیک و یا مدل‌های متنوع رنگی هستند، می‌توانند با هر لباسی خوب جلوه کنند. در حالی که شکل دایره‌ای آن مورد پسندتر است ولی بسیاری از طراحی‌های دیگر مانند بیضی، مثلثی و سایر اشکال هندسی نیز مشاهده می‌شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشنامه طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به سایت فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا مراجعه کنید و تتها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.