مزیت های خرید آنلاین لوازم یدکی کیا

 خرید راحت تر

یکی از مهم ترین مزیت های خرید های اینترنتی این است که می توانید خیلی راحت و بی دردسر لوازم و قطعاتی که می خواهید را انتخاب کنید و سفارش دهید بدون اینکه در ترافیک بمانید و یا بخواهید در فروشگاه های مختلف به دنبال لوازم مورد نیازتان بگردید می توانید در خانه بنشینید و لوازم و قطعات مورد نظرتان را سفارش دهید. البته باید توجه داشته باشید که حتما از فروشگاه با کیفیتی لوازم و قطعات مورد نیازتان را تهیه کنید.

قیمت ارزان تر

معمولا خرید آنلاین اگر انجام دهید متوجه می شوید که در سایت می توانید با تخفیف بیشتری خرید خود را انجام دهید. برخی از فروشگاه های اینترنتی برای خرید انلاین تخفیف هایی را برایتان در نظر گرفته اند که بتوانید خرید راحت تر با قیمت منسب تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید :

تنوع بیشتر

به طبع هنگامی که شما در خانه خود نشسته اید و با خیال راحت در حال بررسی محصولات آن فروشگاه می باشید می توانید بهترین انواع قطعات و لوازم یدکی کیا را انتخاب کنید.در این صورت راحت تر می توانید متوجه شوید که فروشگاه مورد نظر شما چه مدل از لوازم یدکی کیا و یا سایر خودرو ها را دارد.

مقایسه راحت تر قیمت ها

از دیگر مزیت های خرید آنلاین این است که به راحتی می توانید قیمت لوازم و قطعات را در فروشگاه های مختلف با هم مقایسه کنید.در هنگام خرید قطعات یدکی چه فاکتور هایی را باید در نظر بگیرید؟یکی از مهم ترین نکاتی که برای شناخت بهترین نمایندگی های فروش لوازم یدکی خودرو ها باید مورد بررسی قرار گیرد تحقیق در مورد آن فروشگاه می باشد.تحقیق خود را انجام دهید. از هر صاحب اتومبیل باتجربه ای که می شناسید بپرسید و او به شما خواهد گفت که بسیار مهم است که قبل از خرید یک قطعه خاص، باید حسابی دقت کنید.بنابراین پس از سؤال از شرکت سرویس دهنده اتومبیل که قطعات یدکی در خودروی شما نیاز به تعویض دارد یا خیر، لازم است تا تحقیق در مورد فروشگاه را شروع کنید.

منبع : فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو

نحوه سنجش عیار طلا به چه صورت است؟

 عیارسنجی طلا به روش‌های مختلف انجام می‌شود که شامل عیارسنجی با سنگ محک، استفاده از دستگاه اسپکتروفتومتر و روش کوپلاسیون است.

۱. عیارسنجی طلا با سنگ محک و تیزآب سلطانی

رایج‌ترین روش سنجش عیار طلا، روش سنتی است. به این صورت که طلا را روی سنگ کوارتز یا سنگ محک می‌کشند. سپس به اندازه یک قطره بسیار کوچک از تیزاب سلطانیِ عیار شده را روی آن می‌ریزند:

اگر فلز واکنش نشان نداد یعنی عیار آن با عیار تیزآب یکی است.

اگر کمرنگ شد، یعنی عیار فلز  پایین‌تر از عیار تیزآب است.

اگر خط طلا از روی سنگ محک به طور کلی از بین رفت یعنی آن فلز، طلا نیست یا عیار بسیار پایینی دارد.

احتمالا برایتان سوال پیش آمده که عیار تیزآب سلطانی چیست؟ تیزآب سلطانی همان اسید نیتریک خالص است که با اصطلاح عامیانه‌ی جوهر شوره هم از آن یاد می‌شود. با اضافه یا کم کردن جوهر نمک به آن می‌توان خاصیتش برای سنجش عیار طلا را تغییر داد. مثلا برای سنجش طلای ۱۸ عیار، ۵۰ سی‌سی جوهرنمک و ۳۰ سی‌سی تیزآب سلطانی را با هم ترکیب می‌کنند. به این فرایند اصطلاحا می‌گویند تیزآب عیارشده یا اسید عیارشده

بیشتر بخوانید :

۲. عیارسنجی طلا با کلید شاخص (کلید شاهد)

کلید شاخص یا کلید شاهد، در واقع نمونه‌های از عیارهای مختلف طلا هستند که برای سنجش خلوص مصنوعات طلا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش به ترتیب زیر انجام می‌شود:

طلا را روی سنگ محک می‌کشند.

کلید شاخص را نیز روی سنگ محک می‌کشند.

خطوط برجا مانده از طلا و کلید شاهد را با هم مقایسه می‌کنند و به این ترتیب عیار طلا مشخص می‌شود.

نحوه سنجش «عیار طلا» با دستگاه اسپکتروفتومتر و کوپلاسیون کمی پیچیده‌تر است و فقط توسط متخصص‌ها انجام می‌شود. مثلا در روش تعیین با دستگاه اسپکتروفتومتر مقدار مشخصی از طلا را در تیزاب سلطانی حل می‌کنند. سپس با مقایسه‌ی استانداردهای مختلف و با کشیدن منحنی، عیار فلز موردنظر را معین می‌کنند.

منبع : طلا فروشی انلاین کیش طلا

تاریخچه شرکت خودرو سازی کیا

 شرکت خودرو سازی کیا موتورز به‌عنوﺍن قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کرهﺍی، در سال 1944 با موضوع ساخت و تولید مفتول‌های فلزی و دوچرخه‌سازی، شروع به کار نمود. در سال 1952، ﺍین شرکت نام خود رﺍ ﺍز «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر دﺍد و چندی بعد شروع به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سوﺍری کرد. در سال 1986 و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی ﺍز مدل‌های مزدا مانند مزدا فامیلا هم برﺍی بازﺍر دﺍخلی و هم برﺍی بازﺍر خارجی (جهت صادرات) نمود. ﺍین مدل‌ها همچنین شامل کیا پرﺍید (بر مبنای مدل مزدﺍ 121) و کیا ﺁوﻻ بودند، که در بازﺍر آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد ﺍسپایر به فروش رفت.

کیا موتورز که در سال 1986 تنها 26 دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال 1987 در فاصله تنها یک سال، تولیدش را به 95٫000 دستگاه افزایش داد. در سال 1992، کیا موتورز آمریکا، در ایالات متحده آمریکا شروع بکار نمود. ﺍولین خودروی دﺍرﺍی برند کیا، در ﺍیاﻻت متحده ﺍز طریق 4 شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن و در فوریه 1994 به‌فروش رفت. ﺍز ﺁن زمان، کیا به صورتی روش‌مند فعالیت خود رﺍ توسعه دﺍد. نمایندگی‌های فروش در سال 1994 مدل کیا سفیا ﺍین شرکت رﺍ به فروش رساندند و بعد ﺍز مدتی، ﺍندک خط تولید محصول ﺍین شرکت، ﺍز طریق مدل کیا اسپورتیج، شرکت گسترش یافت.

با ﺍین حال، ورشکستگی شرکت کیا در سال 1997؛ که در جریان بحرﺍن مالی ﺁسیا رخ دﺍد، موجب گردید که ﺍین شرکت توسط دیگر شرکت خودروساز کرهﺍی، هیوندای موتور در سال 1998 ﺍز طریق خرید سهام شرکت فورد، که در سال 1986 بخشی ﺍز سهام ﺍین شرکت رﺍ خریدﺍری نموده بود، تصاحب گردد.در سال 1998، شرکت کیا موتورز با مدیریت هیوندای موتور گروپ، شروع به صادرﺍت خودروی کیا منتور نمود. این مدل از کیا رقیب مدل‌ها فورد ﺍسکورت و اپل ﺁسترﺍ در بازار اروپا بود، که به جهت قیمت پائین، فروش نسبتأ خوبی در اروپا داشت. سپس در اواسط دهه 1990 مدل هاچ‌بک منتور، با نام کیا شوما عرضه شد. تغییر ظاهری (فیس لیفت) که در سال 1999 صورت گرفت، کیا منتور رﺍ همچنان در رده سدان نگاه دﺍشت.

بیشتر بخوانید :

کیا به بازﺍر خودروهای خانوﺍدگی، تا زمانی که کیا کردوس رﺍ تولید نمود، وﺍرد نگردید. کردوس که ماشینی چهار در و در کلاس سدﺍن بود، در سال 1999 ﺍرﺍئه شد. ﺍین خودرو ﺍندﺍزه مشابهی با فورد موندئو دﺍشت، ﺍما در هنگام ارائه ﺁن به بازﺍر ﺍز نظر ﺍندﺍزه، کوچکتر فورد فوکوس بود. ﺍین خودرو دﺍرﺍی تزئینات دﺍخلی ویژه، محفظه صندوق عقب بزرگ، قیمت رقابتی و سطوح باﻻی تجهیزﺍت بود، ﺍما جذﺍبیت کمتری برﺍی بازارهای جهانی دﺍشت.

خودروی جانشین کیا برﺍی کردوس، یعنی کیا مجنتیس در سال 2001 نتوﺍنست محبوبیت کیا کردوس رﺍ ﺍحیا کند. کیا در سال 1999 با خودروی کیا سدونا وارد بازﺍر خودروهای ام‌پی‌وی شد. در زمان ﺍرﺍئه ﺍین خودرو به بازﺍر، ﺍرزﺍن‌ترین خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای کلاس ام‌پی‌وی در بریتانیا شناخته شد.ﺍین مدل‌ها تا سال 2004 که مدل کیا سرﺍتو به بازﺍر عرضه شد، به فروش رفت و همین ﺍمر سبب گردید تا شرکت کیا موتورز، به عنوﺍن یکی ﺍز خودروسازﺍن جدی، وﺍرد عرصه رقابت گردد. خودروی اس‌یووی کیا اسپورتیج در سرتاسر ﺍروپا عمومیت پیدﺍ کرد، ﺍما ﺍز سال 2002 بود که کیا فروش بیشتری رﺍ ﺍز طریق عرضه مدل کیا سورنتو در بازﺍر بدست ﺁورد.( جهت کیب اطلاعات بیشتر پیرامون خودرو کیا اسپورتیج اینجا کلیک کنید.)

منبع : https://www.star.parts/shop/

آیا عیار طلای ایران با دیگر کشورهای جهان فرق دارد؟

 طلای ۱۸ عیار  پرکاربردترین نوع طلاست. در طلای ۱۸ معادل ۷۵ درصد طلای خالص (شمش طلا) وجود دارد و چون درجه ‏خلوص آن تقریبا بالاست، در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، بسیار محبوبیت دارد.

همین جا لازم است اشاره کنیم که در ایران طلای زیر ۷۵۰ غیرقانونی است و نباید در بازار خرید و فروش شود. یعنی ما در کشور طلای پایین‌تر از عیار ۱۸ نداریم. این در حالیست که در شهر یزد از طلای ۲۰ عیار و در استان‌های جنوبی کشور نیز از طلای ۲۱ و ۲۲ عیار استفاده می‌کنند.

بنابراین، عیار طلا‌های مرسوم در ایران ۱۸ ، ۲۱ و ۲۲  است. طلای ۱۸ عیار اغلب به صورت ۱۸K ،۱۸Kt 18ctیا ۱۸k مشخص می‌شود. البته بعضا با علامت‌های ۷۵۰ یا ۰٫۷۵ هم نمایش داده می‌شود. به این معنی که این قطعه حاوی ۷۵ درصد طلای خالص است. طلای ۱۸ عیار یک انتخاب خوب برای خرید طلا بشمار می‌رود. به این خاطر که مصنوعاتی که با عیار ۱۸ ساخته می‌شوند اغلب دوام و استحکام بسیار خوبی دارند. عموما حساسیت‌زا هم نیستند.

بیشتر بخوانید :

به طور کلی عیار طلا در هر کشوری  براساس موارد زیر تعیین می‌شود:

عرف و فرهنگ عمومی مردم یک کشور

محبوبیت استفاده از طلا در آن کشور

میزان ذخایر طلای آن کشور

‏به عنوان مثال، در ایران اکثر مردم طلای ۱۸ عیار را می‌پسندند، اما در کشورهای عربی، طلای ۲۱ و ۲۲ عیار از محبوبیت بیشتری برخوردار است. طلا با عیار ۲۲ است ۹۱.۶ درصد طلا ‏دارد و در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس، هند و بنگلادش، پاکستان و سریلانکا مشتری آن بسیار زیاد هستند.‏

این در حالی‌است‌که در انگلستان و روسیه اغلب از عیار ۹ استفاده می‌کنند که در آن ۳۷.۵ درصد طلا ‏وجود دارد. مردم آمریکا هم بیشتر از طلا با عیار ۱۰ استفاده می‌کنند که در آن ۴۱.۷ ‏درصد طلای خالص وجود دارد.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

چه نکاتی باید در هنگام خرید لوازم یدکی کیا موتورز در نظر گرفته شوند؟

 شرکت کیا موتورز یک شرکت خودروساز کره‌ای است. این شرکت زیر مجموعه گروه هیوندای است. اتومبیل‌های تولید شده توسط کیا موتورز از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. بنابراین یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌ها در میان ایرانیان هستند.یکی از دغدغه‌های استفاده از ماشین‌های خارجی، تأمین قطعات آن‌ها است. سرازیر شدن قطعات تقلبی در بازار فروش، سبب شده است تا خریداران اعتماد خود را نسبت به بازار از دست بدهند.نداشتن اطلاعات در مورد لوازم جانبی کیا موتورز و نحوه خرید آن‌ها نیز به این بی‌اعتمادی دامن می‌زند. اما با در نظر گرفتن چند نکته ساده می‌توان، این خرید دشوار را به خریدی راحت و بی‌دردسر تبدیل کرد.

خرید از بازارهای فروش

در اغلب شهرهای کشور، بازار فروش اختصاصی برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز و به‌طورکلی قطعات خودرو وجود دارد. اگرچه این بازارها اغلب سردرگم کننده هستند؛ اما یکی از بهترین روش‌ها برای خرید این نوع قطعات محسوب می‌شوند.چراکه فضای رقابتی حاکم بر این بازارها سبب می‌شود تا شاهد گران فروشی بی‌مورد نباشیم. البته همچنان امکان خرید قطعات تقلبی از این بازارها وجود دارد.

خرید از مغازه‌های لوازم یدکی آشنا

خرید لوازم یدکی خوردرو از یک مغازه آشنا همواره می‌تواند اطمینان بخش باشد. اگر مشتری قدیمی یک مغازه لوازم یدکی هستید. بهتر است برای کاهش احتمال خرید قطعات تقلبی، همواره از مغازه مورد اطمینان خود خرید کنید.

خرید از مرکز پخش قطعات یدکی کیا موتورز

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید لوازم یدکی کیاموتورز خرید آن از نمایندگی فروش و مرکز پخش اصلی این قطعات است. نمایندگی‌های فروش با حذف واسطه‌ها و تهیه و توزیع مستقیم این کالاها، سبب می‌شوند تا قطعه باکیفیت با قیمتی مناسب در اختیار کاربر قرار بگیرد.این فروشگاه‌های معتبر، اغلب شرایطی مانند خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا کاربر به‌راحتی بتواند قطعه مورد نیاز خود را به دو صورت حضوری و آنلاین تهیه کند.

اطلاع از شرایط تعویض و بازگشت کالا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم یدکی کیا موتورز در نظر گرفته شود؛ اطلاع از شرایط تعویض و بازگشت کالا است.در این‌صورت می‌توانید مطمئن باشید که درصورت معیوب و بی‌کیفیت بودن کالا می‌توانید آن را به فرروشنده بازگردانید. البته فروشنده‌ای که از اصل بودن کالای ارائه شده مطمئن باشد، به مشتری خود ضمانت تعویض ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید :

بررسی QR کد

برخی از قطعات اصلی کیاموتورز دارای QR کد اختصاصی هستند که با اسکن آن‌ها می‌توانید از اصل بودن این قطعات اطمینان حاصل کنید.همچنین روی برخی از این کالاها کد اختصاصی درج شده است که با بررسی آن در سایت مربوط، می‌توانید از اصل بودن این قطعات مظمئن شوید.

بررسی اعتبار فروشگاه یا فروشگاه اینترنتی

اگر از فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز استفاده می‌کنید، حتماً اعتبار فروشگاه را بررسی نمایید. این فروشگاه‌ها باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال باشند.همچنین اغلب این فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های واقعی هستند که محصولات خود را از طریق بستر وب نیز به فروش می‌رسانند. اگر قصد خرید از این فروشگاه‌ها را دارید بهتر بار اول به آدرس آن مراجعه کرده و پس از خرید حضوری و کسب اعتماد، خرید اینترنتی را به زمان بعدی موکول کنید.

بررسی بسته بندی لوازم

بسته بندی قطعات یدکی کیا موتورز نیز در تشخیص کیفیت ساخت آن‌ها تأثیر بسزایی دارد. بسته بندی قطعات اصلی اغلب مرغوب است و بر روی اکثر آن‌ها هولوگرام وجود دارد.

بررسی ظاهری قطعه مورد نظر

بررسی کیفیت قطعات نیز در خرید لوازم یدکی کیا موتورز مؤثر است. یک قطعه باکیفیت اغلب از جوشکاری و برش‌کاری خوبی برخوردار است. حتی اعداد و حروف حک شده بر روی این قطعات نیز بی‌نقص و زیبا هستند.اگر کالایی که قصد خرید آن را دارید پلاستیکی است، توجه کنید که پلاستیک به کار رفته در آن بوی بد ندهد. همچنین از انعظاف خوبی برخوردار باشد و حالت شکنندگی نداشته باشد.

منبع : استارپارت

اکسسوری‌های رایج طلا و جواهرات چیست؟

 در زیر رایج‌ترین اکسسوری‌های طلا و جواهر را به شما معرفی کرده‌ایم:

گوشواره

گوشواره از رایج‌ترین انواع اکسسوری زنانه به‌شمار می‌آید. دلیلش هم این است که در انواع بسیار متنوع و با جنس و طرح‌های متفاوت در بازار موجود است. شما با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید انواع گوشواره طلا، نقره یا بدلی را خریداری و استفاده کنید. بیشترین اهمیت استفاده از گوشواره‌های تکی و بدون گردنبند زمانی‌است که گوشواره‌های پرنگین و براق انتخاب می‌کنید. این نوع گوشواره‌ها اغلب برای ست کردن با لباس‌های مجلسی بهترین گزینه هستند چون جلوه‌ی خاص به استایل شما می‌بخشند.( جهت خرید آنلاین گوشواره طلا اینجا کلیک کنید.)

گردنبند

اکسسوری چیست ؟ یکی از انواع اکسسوری‌ها، گردنبند است که در انواع و جنس‌های مختلفی در بازار موجود است. موقع خرید گردنبند باید حواستان باشد که اگر گردنبند و گردن شما با هم تناسب نداشته باشد، کل ظاهر شما نامتعادل دیده خواهد شد. طول گردنبند را حتماً بر اساس یقه‌ی لباستان انتخاب کنید. مثلاً وقتی لباسی با یقه اسپرت و مردانه می‌پوشید، سعی کنید گردنبند شما هم اسپرت و ساده باشد.

بیشتر بخوانید : خرید آنلاین طلا

دستبند

دستبند را به عنوان لوازم جانبی لباس زنانه یا مردانه می‌توانید استفاده کنید. اولین قدم برای خرید آنلاین دستبند این است که شما باید سایز مچ دست خود را بدانید. برای اندازه‌گیری مچ می‌توانید از متر پارچه‌ای، روبان یا حتی یک نخ ساده استفاده کنید. اصولاً پهن‌ترین قسمت مچ دست یا قسمت پایین استخوان مچ که در کنار کف دست قرار دارد را برای سایز دستبند اندازه‌گیری می‌کنند. این قسمت را با نخ یا متر اندازه بگیرید و عدد دقیق آن را یادداشت کنید. هنگام خرید دستبند، شما باید ۱.۳ سانتی‌متر به اندازه‌ی دور مچ اضافه کنید تا دستبند طلا در دست خیلی تنگ نباشد. اگر دوست دارید که دستبند طلا در دستتان آزاد باشد و حرکت زیادی داشته باشد بهتر است حدود ۲.۵ سانتی‌متر به عدد مچ دست خود اضافه کنید نه ۱.۳ سانتی‌متر.

انگشتر

در پاسخ به اینکه اکسسوری چیست می‌توان گفت انگشتر از رایج‌ترین اکسسوری‌های زنانه و مردانه در صنعت طلا و جواهر است. جنس و مدل انگشتر را باید بر اساس استایل و موقعیتی انتخاب کنید که در آن حاضر هستید. به طور مثال، انگشتر طلا با نگین‌های الماس را با لباس‌های رسمی بپوشید. 

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا 

لوازم یدکی خودروهای کیا

 لوازم یدکی کیا از جمله برند هایی است که در ایران مشتریان زیادی دارد. قطعات کیا شامل لوازم یدکی جانبی – موتوری – بدنه و تمامی قطعات خودروی این برند بین المللی میباشد.

قیمت لوازم یدکی کیا

قطعات یدکی کیا با توجه به کیفیت های مختلف و ساختار پیچیده تری که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند . هر چه کیفیت بالا تر رود قیمت هم بر حسب آن بیشتر میشود. در نتیجه شما باید علاوه بر به درجه کیفیت محصول به عملکرد قطعات هم شناخت داشته باشید تا بهترین هارا انتخاب کنید. البته باید بدانید فروشگاهی که لوازم را در اختیار خریدار قرار میدهد در قیمت گذاری موثر است.همانطور که می دانید برخی از لوازم یدکی کیا بسیار مهم هستند و از هر فروشگاهی نمی توان آن ها را خریداری کرد.برای خرید بهترین انواع لوازم یدکی کیا و همچنین سایر خودرو ها لازم است تا به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید لوازم یدکی کیا موتورز

اغلب وقتی بازار را برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز بالا و پایین می‌کنیم با قطعات و قیمت‌های مختلف روبرو خواهیم شد. این موضوعات باعث سردرگمی ما می‌شوند.در دست داشتن یک راهنمای خرید مفید، می‌تواند ما را از سردرگمی نجات دهد و به سمت یک خرید راحت و مطمئن هدایت کند.لوازم یدکی و قطعات مصرفی خودروها جز و دسته لوازم با تقاضای بالا هستند. از همین رو بازارهای فروش زیادی برای آن‌ها تعریف شده است. این بازارهای فروش شامل بازارهای و بسترهای اینترنتی، فروشگاه‌های حضوری، نمایندگی‌های فروش قطعات یدکی کیا موتورز و … هستند.

ماهیت هر یک از این بازارها، اعتمادسازی آن‌ها برای مشتری و … نیز در انتخاب بازار هدف بسیار مؤثر هستند. اما به‌طورکلی برای خرید این نوع لوازم باید به یک سری نکات توجه شود.

منبع

جنس های مختلف النگو چیست ؟

 – النگو از جنس طلا

دستبند طلا بیشتر برای مجالس رسمی مناسب است. بیشتر النگوهای شیک و امروزی از جنس طلا ساخته شده‌اند یا حداقل دارای روکش طلا هستند. همان‌طور که می‌دانید طلا در رنگ‌ها و عیارهای متنوعی موجود است. برای دستبند النگویی بهترین گزینه طلای ۱۸ عیار است اما می‌توانید نمونه‌های ۲۲ عیار یا حتی دستبند طلا با عیار ۱۰ یا ۱۴ را انتخاب کنید. طلای ۲۴ عیار یعنی طلای ۱۰۰ درصد خالص. اما با این عیار از طلا نمی‌توان مصنوعات طلا و جواهر ساخت زیرا طلای خالص بسیار نرم است و قابلیت چکش‌کاری و شکل گرفتن را ندارد. به همین خاطر آن را با دیگر فلزات ارزشمند آلیاژ می‌کنند تا بتوانند از آن مصنوعات طلا بسازند.

رایج‌ترین و محبوب‌ترین جنس طلا برای ساخت دستبند النگویی و النگو، طلای زرد است. مزیت طلای زرد این است که تقریبا به هر رنگ پوستی می‌آید و همه زنان می‌توانند از زیبایی آن برای تکمیل تیپ و ظاهرشان بهره بگیرند. طلاهای زرد اغلب دوام و استحکام بالایی هم دارند و برای استفاده روزانه گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند.

– النگو از جنس طلای رزگلد

رزگلد یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های طلاست که در سال‌های اخیر نیز بسیار محبوب شده است. این رنگ صورتی از ترکیب طلای زرد با فلز مس به دست می‌آید. النگوهایی که رزگلد هستند را بهتر است با لباس‌های گل‌گلی تابستانی با یک جفت صندل شیک استفاده کنید. النگوی رزگلد نیز همچون طلای زرد از دوام و استحکام بالایی برخوردار است زیرا در ترکیب آن از مس استفاده شده.

– النگو از جنس طلای سفید

دستبند النگویی از جنس طلای سفید برای مجالس و مناسبت‌های رسمی بسیار مناسب است. رنگ سفید و درخشان این طلا به خاطر وجود نیکل یا پالادیوم در ترکیب ساخت طلاست. تقریبا همه طلاهای سفید را با یک لایه رودیوم روکش می‌کنند تا سایه زردرنگ طلا پوشانده و پنهان شود.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید اینترنتی طلا

– النگو از جنس طلا نقره

النگو از جنس نقره را به خاطر رنگ روشن و براقی که دارد، بهتر است با تی‌شرت و یک شلوار جین شیک بپوشید. قبل از خرید این را بدانید که نقره فلز بسیار نرمی است و خیلی سریع هم سیاه می‌شود. به همین خاطر شما بعد از خرید باید دایما دستبند النگویی نقره خود را تمیز کنید و هرگونه گرد و غبار و سیاهی را از سطح آن بزدایید.

– النگو از جنس پلاتین

پلاتین یکی از فلزات بسیار گرانبها و لوکس است. اگر النگو از پلاتین ساخته شده، توصیه می‌کنیم آن را فقط در مجالس و مناسب‌های خاص و رسمی استفاده کنید تا جذاب و خاص دیده شوید. برخلاف طلای سفید، پلاتین به صورت طبیعی سفید است. در دستبند و النگوهای پلاتینی بیشتر از طلای ۲۲ عیار از فلز پلاتین استفاده شده است. این را هم در نظر داشته باشید که پلاتین را نمی‌توان آب و دوباره از آن برای ساخت مصنوع دیگری استفاده کرد

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا

آشنایی با برخی از مهم ترین قطعات و لوازم یدکی خودرو

 استارت

وقتی شما کلید استارت خودروی خودتان را فشار می‌دهید ، موتور استارت که یک الکتروموتور است فعال شده و باعث روشن شدن ماشینتان می شود. تجربه نشان داده است که استارت بدون اطلاع قبلی و کاملا ناگهانی از کار می‌افتد.استارت خیلی گران قیمت نیست و تعویض آن در اکثر خودروها به سادگی امکان پذیر است. اگر استارت زدید و استارت خودروی شما کار نکرد به احتمال زیاد موتور آن سوخته و باید آن را تعویض کنید.

کمپرسور کولر

رایج ترین مشکلی که در سیستم کولر خودرو پیش می‌آید بروز نشتی در مدار کولر است. اگر نشتی کولر خودروی خود را چک کردید و از عدم نشتی در مدار کولر خودروی خود مطمئن شدید ، میتوانید به سراغ کمپرسور کولر خود بروید .اکثر کمپرسورهای کولر خودروها دارای یک کلاچ هستند که در هنگام نیاز کمپرسور را درگیر میکنند و در مواقع عدم نیاز کمپرسور کولر را غیر فعال مینمایند.اگر عمر این کلاچ تمام شده باشد می‌تواند سبب از کار افتادن کمپرسور شود.همچنین بروز ایراد در لوازم داخلی کمپرسور نیز می‌تواند باعث شود که کمپرسور فشار کافی را تولید نکند و افت فشار این قطعه نیز می‌تواند سبب کارنکردن سیستم کولر شود. به هر حال اگر هر کدام از این مشکلات برای کمپرسور خودرویتان پیش آمد نیاز خواهید داشت تا آن را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید که اگر نیاز به خرید لوازم یدکی برای این مشکل باشد به شما اعلام کند.

بیشتر بخوانید :

پلوس

نام اصلی پلوس خودرو Axle Shaft است وظیفه‌ی انتقال نیرو از دیفرانسیل به چرخ را دارد. بیشترین مورد خرابی که در پلوس خودروی شما پیش می‌آید، پاره شدن گردگیرهای آن است.

سیبک فرمان

سیبک فرمان خودرو یکی از انواع اتصالات است که حرکت سیستم فرمان را به چرخ‌های جلو منتقل میکند . اگر سیبک فرمان خودرویتان دچار مشکل شده، در هنگام افتادن خودرو در دست اندازها صدای بسیار بدی به گوش خواهد رسید و شما باید به یک تعمیرکار برای تعویض سیبک ها مراجعه کنید. همیشه به مشتریان محترم پیشنهاد میکنیم که حتما از قطعات اصلی استفاده کنند و به خاطر اندک تفاوت قیمت ، درگیر تعویض قطعات خودرویشان در فاصله زمانی نزدیک نشوند.خصوصا برای قطعاتی مانند سیبک و ….. که در دسته قطعات جلوبندی قرار میگیرد و معمولا به دلیل مصرف مداوم از خودرو دچار فرسودگی میشوند و نیاز به تعویض پیدا میکنند .

میل سوپاپ

میل سوپاپ با نام میل بادامک نیز شناخته می‌شود. کار میل سوپاپ باز و بسته کردن سوپاپ‌های ورودی و خروجی است. پیشرانه‌ی یک خودرو می تواند یک، دو، یا حتی چهار میل سوپاپ داشته باشد.میل سوپاپ‌ها قطعاتی هستند که عمر بالایی دارند و معمولا خراب نمی‌شوند اما افت فشار روغن و یا کمبود روغن در پیشرانه‌ی خودرو می تواند باعث آسیب به میل سوپاپ شود.اگر مکانیک به شما گفت که نیاز به تعویض میل سوپاپ وجود دارد مطمئن باشید که خودروی شما با مشکلی جدی مواجه شده است.

منبع : استارپات

رفرنس : نمایندگی فروش قطعات هیوندای

۴ راه برای جلوگیری از شکستن النگو طلا

 ۱- استفاده از النگو در مواقع خاص

برای پیشگیری از شکستن یا آسیب دیدن النگوها بهتر است آنها را فقط در مناسبت‌ها، مراسم و مهمانی‌ها استفاده کنید. با این کار باعث افزایش طول عمر، درخشش و زیبایی النگو خواهید شد. اگر النگو طلا  شما به‌شکلی است که نمی‌توانید راحت آن را از دست خارج کنید، باید در نگهداری از آنها مراقب بیشتری به خرج دهید و مواظب باشید که فشاری به آنها وارد نشود.

۲- احتیاط هنگام انجام کارهای سنگین

سعی کنید هنگام انجام فعالیت‌های سنگین که احتمال آسیب رسیدن به النگوهای شما بیشتر است، النگوها را از دستان خارج کنید تا از ضربه و کشیدگی جلوگیری شود.

هنگام انجام هرگونه حرکات ورزشی، مخصوصا قبل از ورود به استخر النگوها را از دست خود خارج کنید.

برای اینکه النگوها دچار فرسودگی و سایش نشوند، بهتر است که هنگام انجام کارهای خانه که از مواد شوینده یا اسیدی استفاده می­‌کنید، النگوها را از دستان خود خارج کند.

هنگام درآوردن النگوها از دست، به روش صحیح و مطمئن این کار را انجام دهید تا حین انجام این کار، النگوها­ی شما دچار تغییر شکل یا کشیدگی نشوند.

بیشتر بخوانید :

۳- دقت و احتیاط در زمان درآوردن النگوها

هنگام درآوردن النگوها از دست، از روش‌های صحیح و مطمئن استفاده کنید تا حین انجام این کار، النگوها­ی شما دچار تغییر شکل یا کشیدگی نشود. پس از خارج کردن النگوها از دست‌های خود، آنها را در محلی مطمئن مانند جعبه‌­ی جواهرات قرار دهید که خیالتان از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به آنها راحت باشد.

۴- احتیاط و دقت فراوان در استفاده­‌ی روزمره از النگوها برای پیشگیری از شکستن آنها

اگر امکان درآوردن مرتب النگوها را ندارید، در نگهداری از آنها بسیار کوشا و مراقب باشید که فشاری به آنها وارد نشود. اگر از طلا و جواهرات خود به خوبی مراقبت کنید، جواهرات شما طول عمر بیشتری خواهند داشت و جلوه و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد. در نتیجه، دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت و به این ترتیب شما می­‌توانید به چشم سرمایه‌­های طلایی به جواهرات خود بنگرید.

منبع : طلا فروشی آنلاین کیش طلا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 صفحه بعد
<-blogads->