اگر ميخواهيد براي مثال براي دوست خود انگشتر بخريد ميتوانيد به صورت غير مستقيم و بدون اينكه خودش بفهمد سايز انگشتش را پيدا كرده و متناسب با آن اقدام به خريد انگشتر طلا زنانه يا دخترانه كنيد. براي اين منظور ميتوانيد از روش هاي ذكر شده در ادامه كمك بگيريد.

۱. دوستان نزديك بهترين مرجع براي تعيين سايز انگشتر 

بيشتر مردها و پسرها توجهي به جزئيات ندارند و براي مثال از سايز انگشتر دوست يا نامزد خود اطلاعي ندارند. اگر شما هم اينگونه هستيد و قصد خريد انگشتر طلا زنانه يا دخترانه داريد، بهتر است كه هر طور شده سايز انگشت او را پيدا كنيد. اولين راهي كه شايد به ذهن همه برسد، پرسوجو از دوستان و آشناياني است كه احتمالا صميمت خاصي با دوست و يا نامزدتان دارند. براي اين منظور دو سناريوي زير را اجرا كنيد:

با يكي از دوستان و يا آشنايان نزديك نامزد خود قرار ملاقات بگذاريد و از او خواهش كنيد كه سايز انگشتر نامزدتان را اگر ميداند به شما بگويد. اگر او هم اطلاع نداشت، از او بخواهيد به نزد نامزدتان برود و يك داستان خيالي براي او سر هم كند. به اين شكل كه به نامزدتان بگويد ميخواهد براي كسي كه دستانش شبيه به اوست انگشتر بخرد و با اين ترفند سايز انگشتش را بگيرد.

علاوه بر اين، براي تعيين مدل و نوع انگشتر، حتما از نظر دوستان نامزدتان كمك بگيرد هرچه باشد آن ها احتمالا سليقه و جزئيات علايق او را بيشتر از شما ميشناسند و ميتوانند به شما كمك كنند.

۲. از كسي كه دستان و انگشتانش مشابه دوست يا نامزدتان است كمك بگيريد

با دقت به دست هاي خواهر، مادر، دوستان و يا هر كدام از آشناياني كه با آن ها راحت هستيد نگاهي بي اندازيد. ببينيد كه دست كدامشان مشابه دست نامزدتان است. از آن خانم بخواهيد كه سايز انگشتش را به شما بگويد تا شما بتوانيد بر اساس سايز انگشت او براي نامزد يا دوستتان انگشتر طلا بخريد. حتي ميتوانيد از او خواهش كنيد كه با شما به طلافروشي بيايد و با دست كردن انگشترها در انتخاب بهترين سايز انگشتر به شما كمك كند. البته به اين نكته توجه كنيد كه سايز انگشتي كه به دست خواهيد آورد ۱۰۰ درصد مطابق سايز انگشتر نامزدتان نخواهد بود اما ميتواند نزديك باشد.

۳. چرا از خودش كمك نگيريم؟

نه اشتباه نكنيد! ما از شما نميخواهيم كه مستقيما به او بگوييد كه “سايز انگشترن چقدر است چون ميخواهم برايت انگشتر بخرم!!” ما از شما ميخواهيم كه نقش بازي كنيد و آن هم چه نقشي!

يك داستان ساختگي از خود در بياوريد و يكي دو تا انگشتر استيل و يا نقره را به او نشان دهيد و براي مثال به او بگوييد كه قصد داريد براي مادر، خواهر و يا خلاصه هر يك از آشنايان جهت تبريك تولد انگشتر كادو دهيد. به او بگوييد كه انگشترها را دست كند و نظرش را در مورد سايز و اندازه انگشتر به شما بگويد. با اين ترفند احتمالا قادر خواهيد بود سايز دقيق انگشتتر مناسب دوست يا نامزد خود را پيدا كنيد.

اگر قصد خريد طلا به صورت اينترنتي داريد مي توانيد به سايت طلا فروشي آنلاين كيش طلا مراجعه كنيد.