النگو چیست؟

یکی از قدیمی ترین و البته ساده ترین انواع جواهرات، النگو است. استفاده از النگو قدمت بسیار زیادی دارد. اما شاید اولین یافته های تاریخ، ما را به دل مصر باستان ببرد. جایی که مردان قوی هیکل و نیرومند به بازوها و مچ دست خودشان النگوهای پهن میبستند. و زنان و دختران زیبا نیز النگوهای طرحدار و نازک استفاده میکردند. استفاده از النگوها، امروزه نیز همچنان به مانند گذشته رواج دارد. و البته تنوع، زیبایی و کیفیت آن بیشتر از پیش  شده است.

چپ یا راست؟ النگو باید در کدام دست باشد؟

تقریبا هر کسی که از ما النگو میخرد این سوال را از ما میپرسد که النگو را باید در کدام دست انداخت؟ چپ بهتر است یا راست؟ آیا واقعا قانونی برای انداختن النگو وجود دارد؟

در پاسخ نیز ما همیشه میگوییم که اول از همه حین خرید النگو طلا جدید به این فکر کنید که خودتان قصد دارید در کدام دست النگو بی اندازید؟ کدام دستتان برای اینکار راحت تر است؟ ترجیح خودتان چیست؟ هر جور که راحت بودید میتوانید النگو بی اندازید بدون اینکه مشکلی در ظاهرتان پیش بیاید. اما اگر میخواهید اصولی و بهتر اینکار را انجام دهید میتوانید به نکات زیر توجه کنید:

اگر همزمان با استفاده از النگو معمولا تمایل دارید که ساعت و یا دستبند طلا نیر استفاده کنید ما توصیه میکنیم که ساعت و دستبند را به دست چپ و النگو طلا را در دست راست بی اندازید. اما اگر به تنهایی میخواهید النگو به دست کنید بهتر آن است که به دست چپ خود فرصت خودنمایی و استفاده دهید.

حین خرید النگو طلا جدید به جهت حفاظت از النگوهای ظریف، با توجه به دست غالبتان خرید کنید. بهتر است راست دست ها برای دست چپ بخرند، و چپ دست ها برای دست راست.

بهترین النگو برای شما باید چه اندازه یا سایزی داشته باشد؟

یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از خرید النگو طلا جدید بدانید، سایز النگو است که بر اساس سایز مچ دست شما مشخص میشود. شما باید ابتدا سایز دست و مچ خود را بگیرید آنگاه بر اساس آن  اقدام به خرید النگو طلا کنید. مطابق یک قانون کلی، شما باید النگویی بخرید که سایز آن حداقل ۱ تا ۱.۵ سانتی متر بیشتر از سایز دور مچ دست شما باشد.  برای مثال اگر سایز دور مچ شما ۱۵ باشد، سایز النگو طلا باید ۱۶ تا ۱۶.۵ باشد.

قصد خرید النگوی طلا جدید دارید؟

چنانچه مایل هستید مانند خانم های شیک و امروزی به صورت اینترنتی النگو بخرید میتوانید به طلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید و در میان تعداد زیادی از گزینه ها و محصولات موجود یکی را به دلخواه خود و بر اساس نکات ذکر شده در این مقاله خریداری کنید. برای اینکه از خرید طلا خود در کیش طلا اطمینان حاصل کنید میتوانید مجوزهای فروش اینترنتی ما را در صفحه اول سایت مشاهده کنید و تمام آدرس ها و شماره های تماسمان را در این صفحه ببینید. چنانچه سوالی دارید و یا میخواهید مشاوره بگیرید نیز، میتوانید با ما تماس بگیرید تا شما را در خرید هر گونه مصنوعات و قطعات طلا یا جواهر راهنمایی کنیم.