در این مقاله با تعدادی از زیباترین مدل های سرویسهای طلا آشنا خواهید شد سپس به شما توصیه ها و نکاتی که باید حین خرید طلا به آن ها توجه کنید را ارائه خواهیم کرد.

جدیدترین مدل سرویس طلای عروس ۲۰۲۰

سرویس طلا چند قطعه یا تکه طلا دارد؟

معمول است که یک سرویس کامل شامل حداقل ۵  قلم طلا باشد. گردنبند به همراه دو عدد گوشواره طلا ، یک عدد دستبند و در برخی از ست ها هم احتمالا انگشتر پیدا میشود.

نکاتی که باید حین خرید سرویس طلای عروس به آن ها توجه کنید

عیار سرویس طلا

نه تنها حین خرید سرویس طلا بلکه برای خرید هر نوع قطعه طلایی حتما باید به عیار آن توجه کنید. ما معمولا به طلای ۲۴ عیار به عنوان یک طلای تقریبا خالص نگاه میکنیم و هر چه درصد طلای بکار رفته در یک قطع جواهر کمتر باشد عیار آن نیز کمتر میشود. هرچه عیار بالاتر باشد سرویس طلا خالص تر، و قیمت آن نیز بیشتر میشود. و هرچه عیار پایینتر باشد هزینه هم به طبع کاهش خواهد یافت.

سرویس طلای زرد یا سفید، کدام برای ما بهتر است؟

هر دو رنگ در بازار ایران طرفداران زیادی دارند اما اگر توجه کرده باشید چند سالی است که خریداران مخصوصا زوج های جوان تمایل بیشتری به خرید سرویس طلای سفید دارند. این طلا همان رنگ زرد را دارد اما بر اثر برخی واکنش ها تغییر رنگ میدهد و به رنگ سفیدی که در طلافروشی ها میبینید در آمده است.

میخواهید سرویس طلای نگین دار بخرید یا بدون سنگ؟

سنگ های بکار رفته در قطعات طلا اگرچه اندازه طلا با ارزش نیستند، اما قیمت بسیار بالایی دارند زیرا هم باکیفیتند و هم زیبا. سنگ ها ارزش سرویس را به شدت بالا میبرد. زیرا برای اتصال آن ها سخت تلاش شده و روی زیباییشان کار شده است. به خاطر قیمت بالا اگر توان بالایی ندارید میتوانید نمونه های بدون سنگ را بخرید. اما اگر میتوانید هزینه کنید چه بهتر که سرویس هایی با سنگ های قیمتی خریداری کنیم.

ایرانی یا خارجی، حین خرید سرویس طلا کدام را بخریم؟

قطعات مختلف طلا را هم در داخل ایران میسازند و هم به صورت واردات از کشورهایی دیگری در بازار به فروش میرسانند.

از فروشندگان قابل اطمینان خرید کنید

اگر نه خودتان در خرید سرویس طلا تجربه دارید و نه آشنایی که بتواند به شما کمک کند، تنها یک راه حل باقی میماند. خرید از طلافروشی هایی معتبر! طلافروشی های معتبر معمولا زیر نظر و مورد تایید اتحادیه طلا و جواهر هستند. بنابراین فعالیتشان از چشم اتحادیه پنهان نمیماند.

هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع طلا می توانید به سایت طلافروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید.