شرکت هیوندای موتور ، یک شرکت خودرو سازی کره ای میباشد که سال 1967 توسط بنیان گذار گروه شرکت هیوندای شخصی به نام چانگ جو یانگ تاسیس شد.

هیوندای کورتینا اولین مدلی بود که در سال 1968 به بازار خودرو معرفی شد.

شرکت هیوندای بعنوان بزرگترین خودروساز جهان در سال 2008 شناخته شد که دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قطعات کیا

برترین مدل های خودروی هیوندای

خودروی هیوندای مدل های متنوعی دارد که از تولیدات آن میتوان به هیوندای النترا ، سوناتا ، آزرا ، هیوندای سانتافه  و جنسیس کوپه اشاره کرد ، ضمن اینکه این سه مدل جزو پرفروش ترین محصولات بوده است.

دانستنی های شرکت هیوندای

بزرگترین کارخانه تولید خودرو در سراسر جهان متعلق به شرکت هیوندای در شهر اولسان قرارگرفته است. تولید این کارخانه سالیانه به 1،6 میلیون خودرو میرسد.

در گذشته مشتری قبل از تحویل تنها میتوانست امکانات جانبی خودرو را بررسی کند ، اما امروزه این قابلیت در اختیار افراد قرار میگیرد تا نوع موتور و گیربکس را نیز انتخاب کند. که شرکت هیوندای از جمله شرکت هایی است که این آپشن را شامل میشود.

همچنین این شرکت توانست از موسسه های مختلف مثل JD POWER و IIHS جوایزی را دریافت کند.

لوازم یدکی خودروهای هیوندای

از آنجایی که خودروهای شرکت هیوندا طرفداران زیادی در ایران داشت ، باعث شد تا بسیاری از این خودروها وارد بازار ایران شود. هر کدام از قطعات این خودروها عمر مشخصی دارد که در صورت عدم تعویض قطعات هیوندا ممکن است به بخش های دیگر نیز آسیب برساند.

در نظر داشته باشید لازمه ی بهترین انتخاب ، شناخت بالا از کیفیت و عملکرد محصول موردنظر است که شما باید علاوه بر قیمت به این موضوع هم اهمیت دهید.

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از خریداری یک قطعه ، کمی بعد مجبور به تعویض آن شدید.

در بعضی از قطعات هیوندای اگر شما انتخابی درست داشته باشید ، زمان تعویض قطعات نیز به حداکثر میرسد.

قیمت لوازم یدکی هیوندای

ممکن است شما قطعات را در فروشگاه های مختلف با قیمتی متفاوت یافت کنید. اما همانطور که میدانید تولیدکننده و توزیع کننده ی قطعات تاثیر بالایی بر قیمت انتخاب لوازم یدکی دارند. شما می توانید با مراجعه به استارپارتس نمایندگی فروش قطعات هیوندای و کیا تمام این قطعات را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.