وقتی نوبت به انتخاب و خرید انگشتر طلا با قیمت مناسب می‌رسد، مطمئنا مواردی که پشت ویترین مغازه‌ها می‌بینید تنها انتخاب شما نیستند و موارد بیشتر دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد. در حالی که انگشترهای درخشان با نگین‌های بسیار زیبا در ویترین طلا فروشی اینترنتی و طلافروشی‌ها می‌توانند انتخاب خیره کننده‌ای برای شما باشند، با این حال مزایای بسیاری در خرید انگشتر طلا دست دوم وجود دارد که هنگام خرید به آنها دست پیدا می‌کنید.

انگشتر دست دوم بخریم؟

برای پاسخ به سوال انگشتر دست دوم بخریم ابتدا باید همه جوانب را بررسی کنید. خرید طلا چه نو باشد و چه خرید طلای دست دوم باید حتما با فکر و اندیشه صحیح انجام شود، چرا که این نوع خرید هزینه‌ی زیادی برای هر فرد دارد و حتما باید درباره مزیت‌های و معایب هر خرید از قبل تحقیق کنید.

بیایید ابتدا در مورد موارد مهم در انتخاب و خرید انگشتر طلا کم اجرت یا همان دست دوم بیشتر بدانیم و بعد بدانیم که چرا خرید این قطعه طلا به صورت دست دوم، می‌تواند برای ما به صرفه باشد.

1. ارزش پول

با لیبل دست دوم، زود از خرید منصرف نشوید. لیبل دست دوم در انگشترهای طلا به معنای کیفیت یا ارزش پایین نیست. در بسیاری از موارد، عکس این قضیه صادق است. اگر به دنبال انگشترهای طلای بسیار زیبا و حتی مدل‌های قدیمی هستید، انگشترهای دست دوم می‌توانند در ازای پولی که پرداخت می‌کنید میزان ارزش بیشتری به شما ارائه دهند. حتی هنگام خرید و انتخاب حلقه ازدواج نیز می‌توانید حلقه‌های دست دوم را در نظر بگیرید، چرا که آنها به شما این امکان را می‌دهند که انگشترهای نگین‌دار با کیفیت بالا را با قیمت کمتری خریداری کنید.

( اگر قصد خرید حلقه طلا دارید و در انتخاب دچار مشکل شده اید اینجا کلیک کنید. )

2. تنوع بیشتر در انتخاب

خواه به دنبال انگشتری با مدل خاص باشید و یا به دنبال یک مدل بسیار ساده، یکی دیگر از مزایای خرید انگشتر دست دوم این است که انتخاب‌های بسیاری برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را از خرید مدل دلخواهتان مطمئن می‌کند.

3. اثرات زیست محیطی

عامل مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، این واقعیت است که انگشترهای طلا دست دوم از نظر اخلاقی یک پیام دارند و آن هم عدم وجود تأثیر منفی بر محیط زیست است. استخراج الماس، طلا و سایر فلزات گران‌بها نه تنها بر محیط زیست بلکه در برخی موارد بر حقوق انسان‌ها در مناطقی که استخراج می‌شوند، تأثیر مخربی دارد. با انتخاب انگشتر طلا دست دوم می‌توانید از بروز این امر جلوگیری کنید.

4. محصولات قدیمی یا عتیقه همیشه ترند هستند

اگرچه خرید مدل‌های روز همیشه برای همه جذاب‌تر است و با خرید آنها حس می‌کنند که با ترند روز طلا و جواهر همگام شدند، اما از حس و حال انگشترهای قدیمی و عتیقه غافل نشوید. فرض کنید انگشتری که می‌خرید 40 تا 50 سال قدمت دارد، چه حسی از آن به شما دست می‌دهد و از خرید آن چقدر خوشحال خواهید شد؟

5. سرمایه گذاری بسیار خوب برای آینده

یکی از عواملی که برای خریداران بسیار مهم است، قیمت طلای دست دوم است که نسبت به طلای نو یک تفاوتی دارد و آن هم کم شدن هزینه اجرت ساخت است. اگر قصد سرمایه گذاری در طلا را داشته باشید، می‌توانید روی خرید انگشتر دست دوم حساب کنید و مطمئن باشید که نسبت به طلای نو هزینه کمتری پرداخت می‌کنید و در نتیجه در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید.

اگر قصد خرید طلا به صورت اینترنتی دارید اینجا کلیک کنید