گوشواره‌های حلقه ای همیشه در طول سال‌ها در هر گالری طلا و جواهر خودنمایی می‌کردند و مشتری‌های خاص خود را نیز داشتند. اما در سال ۲۰۱۸ میلادی (سال گذشته) بار دیگر مد شدند و در نتیجه مدل‌های جدیدتر با طراحی‌های متنوع‌تری روانه بازار شد تا دل از دوستداران این نوع وسیله‌های زینتی ببرند.

گوشواره‌های حلقه ای امسال نیز همچنان مورد توجه خانم‌ها قرار دارند و یکی از گزینه‌های همیشگی برای خرید طلا محسوب می‌شوند.

در ادامه این مقاله با گالری کیش طلا همراه باشید تا با اصول ست کردن لباس با گوشواره حلقه ای اشنا شوید.

۱- با گوشواره حلقه‌ای چه رنگ لباسی باید پوشید؟

طلا و رنگ آن همیشه جذاب و لوکس بوده است. اما برای اینکه  بتوانید نگاه‌های اطرافیان را به گوشواره‌های خود جلب کنید، بهتر است مدل‌های حلقه‌ای زرد را با لباس‌هایی به رنگ‌های خنثی همانند سفید یا سیاه ست کنید.

۲- گوشواره حلقه ای را چه زمانی باید پوشید؟

گوشواره حلقه ای طلایی را بهتر است در مجالس و مراسم‌های رسمی بپوشید تا حسابی خودنمایی کنند و به چشم بیایند. البته به این معنی نیست که شما گوشواره حلقه‌ای رزگلد خود را نمی‌توانید در مکان‌های غیررسمی یا در جمع‌های دوستانه استفاده کنید.

۳- گوشواره حلقه‌ای را با چه اکسسوری‌هایی می‌توان ست کرد؟

طلا، فلز بسیار جذاب و ارزشمندی است اما استفاده از آن قوانین خاص خود را دارد. یکی از این قوانین این است که آن را با هیچ فلز دیگر همزمان نپوشید و سعی کنید جواهرات ساده‌ای را برای خوش تیپ بودن انتخاب کنید.

۴- رژلب قرمز و گوشواره حلقه‌ای طلایی

اگر دوست دارید تیپ شیک، کلاسیک و ژستی داشته باشید توصیه می‌کنیم با گوشواره حلقه ای طلایی، رژ لب قرمز مات یا رژ مخملی قرمز بزنید. چنین تیپی نگاه‌ها را به سمت شما بر می‌گرداند. البته رژ قرمز و گوشواره زرد را با لباس‌های غیر رسمی همانند شلوار جین و کتان هم می‌توان ست کرد. توصیه ما این است که در این حالت لباس‌هایی به رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

5- گوشواره حلقه‌ای کوچک و طلایی

برای تیپ‌های رمانتیک و کلاسیک بهتر است گوشواره های حلقه ای طلایی انتخاب کنید.خوبی این مدل این است که با هر تیپ و لباسی ست می‌شود. یعنی با روسری و مانتو در خیابان و با لباس شب در مهمانی می‌توانید از گوشواره‌های حلقه‌ای کوچک بهره بگیرید.

بیشتر بدانید : دانشنامه طلا